Mja, wat een mafkezen hequote:Op maandag 8 juni 2009 17:25 schreef GroninguTheBest het volgende:
Nou, de opmerkingen van warrel en bravebart zijn toch echt van MBO niveau!
Ach ja, tegenwoordig komen de minst begaafde mensen zelfs op de universiteit terecht. (warrel en bravebart, je zou maar zo'n gebruikersnaam kiezen)
Lieverd, ik ben niet degene die iets over jouw niveau heeft gezegdquote:Op maandag 8 juni 2009 17:25 schreef GroninguTheBest het volgende:
Ach ja, tegenwoordig komen de minst begaafde mensen zelfs op de universiteit terecht. (warrel en bravebart, je zou maar zo'n gebruikersnaam kiezen)
Mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen internetfora en de realiteit.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 17:25 schreef GroninguTheBest het volgende:
Op die van mij na.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 17:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De Balthasar van der Polweg en de Korvezeestraat; zo ongeveer de beste studentenwoningen in Delft.
BB b'vo!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:34 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen internetfora en de realiteit.
VMBO-BB gok ik?
Mja truequote:
Op sommige instemmingen komen 30 mensen af, maar meestal maken de bewoners al een selectie op de mails. Maar geen instemming is hetzelfde. Ik heb er gelukkig niet zo veel hoeven doen. En scheikunde èn natuurkunde, vet interessant!quote:Op maandag 8 juni 2009 17:37 schreef GroninguTheBest het volgende:
Jullie zijn echt grappig.
We zouden dit topic moeten verplaatsen naar naar het ''ruziemaak/onzinforum''
Maar hoeveel mensen komen er op zo'n instemming af? Oftewel, hoeveel moet je er gemiddeld hebben voordat ze je accepteren.
btw, ik wil scheikunde en natuurkunde gaan studeren. (aub geen reacties dat het niet haalbaar is ed, ik ben een goede student)
Als je zoiets zegt, dan ben je echt oerdom. Als er volgens jou groot verschil is tussen internetfora en realiteit, dan hoef je mij ook niet aan te vallen. Nu zal je voorlopig wel stil zijn. (hopellijk niet, dan kunnen we nog lachen)quote:Op maandag 8 juni 2009 17:34 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Mensen die geen onderscheid kunnen maken tussen internetfora en de realiteit.
VMBO-BB gok ik?
Dat is niet haalbaar.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 17:37 schreef GroninguTheBest het volgende:
btw, ik wil scheikunde en natuurkunde gaan studeren.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:03 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt, dan ben je echt oerdom. Als er volgens jou groot verschil is tussen internetfora en realiteit, dan hoef je mij ook niet aan te vallen. Nu zal je voorlopig wel stil zijn. (hopellijk niet, dan kunnen we nog lachen)
jemoeder en bravebart zijn dus NIET oke,
warrel daarentegen waarschijnlijk wel.
Dude. Srsly?quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:03 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Als je zoiets zegt, dan ben je echt oerdom. Als er volgens jou groot verschil is tussen internetfora en realiteit, dan hoef je mij ook niet aan te vallen.
bb is tof. Evenals Warrel.quote:jemoeder en bravebart zijn dus NIET oke,
warrel daarentegen waarschijnlijk wel.
Voor jou zeker niet, voor mij wel!quote:Op maandag 8 juni 2009 18:05 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Dat is niet haalbaar. [ afbeelding ].
Ik heb in 5 jaar tijd al 2 HBO-studies verneukt dus was niet van plan om het te proberen.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:07 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Voor jou zeker niet, voor mij wel!
Stel ik besluit door te gaan met mijn studie, dan ben ik vanaf volgend schooljaar ook (weer) echte delftse student.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Zal dit dan eindelijk de eerste echt Delftse student zijn in het topic?Alle vooroordelen bevestigend enzo? Dat zou ook wel een keer tof zijn
Ik vind GroninguTheBest vanaf nu sfeerverhogend!
Leuke reactie. Ik weet zelf al dat ik een positieve invloed heb op de sfeer, dus dat hoef je me niet meer te vertellen.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:10 schreef Bravebart het volgende:
Zal dit dan eindelijk de eerste echt Delftse student zijn in het topic?Alle vooroordelen bevestigend enzo? Dat zou ook wel een keer tof zijn
Ik vind GroninguTheBest vanaf nu sfeerverhogend!
Kom je zeker in één van die nieuwe hippe gebouwenquote:Op maandag 8 juni 2009 18:13 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Stel ik besluit door te gaan met mijn studie, dan ben ik vanaf volgend schooljaar ook (weer) echte delftse student.
Alleen niet aan de TU.. En niet voltijd.
Flikker toch op manquote:Op maandag 8 juni 2009 18:15 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Leuke reactie. Ik weet zelf al dat ik een positieve invloed heb op de sfeer, dus dat hoef je me niet meer te vertellen.
En voor 'je moeder', je bent alleen student als je studeert aan een universiteit. HBO is niets waard! (vooral in buitenland niet)
Jammer voor jou dat ik op dit moment al parttime werk als engineer op verschillende (internationale) projecten.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:15 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Leuke reactie. Ik weet zelf al dat ik een positieve invloed heb op de sfeer, dus dat hoef je me niet meer te vertellen.
En voor 'je moeder', je bent alleen student als je studeert aan een universiteit. HBO is niets waard! (vooral in buitenland niet)
Dus je hebt een baan als ''engineer'' met zelfs internationale projecten. Nounou, je hebt het helemaal gemaakt. Ik zou gaan soliciteren als minister-president.quote:Op maandag 8 juni 2009 18:17 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat ik op dit moment al parttime werk als engineer op verschillende (internationale) projecten.
Als je serieus denkt dat je kans maakt in het buitenland met een HBO opleiding ben je echt ver van huis.quote:Flikker toch op man HBO-ers worden in Nederland over het algemeen net zo gewaardeerd, zoniet meer als WO-ers. Dit is echt jaren '80 nonsens die je praat.
quote:Op maandag 8 juni 2009 18:20 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Als je serieus denkt dat je kans maakt in het buitenland met een HBO opleiding ben je echt ver van huis.
En als je ook nog eens denkt dat het beter is dan WO dan vraag ik me af hoe je ooit op het HBO terecht bent gekomen. Jouw onlogische redenatie's horen meer thuis op de straat dan in een educatieve omgeving.
FYI, BB doet zelf ook WO.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:20 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Dus je hebt een baan als ''engineer'' met zelfs internationale projecten. Nounou, je hebt het helemaal gemaakt. Ik zou gaan soliciteren als minister-president.
[..]
Als je serieus denkt dat je kans maakt in het buitenland met een HBO opleiding ben je echt ver van huis.
En als je ook nog eens denkt dat het beter is dan WO dan vraag ik me af hoe je ooit op het HBO terecht bent gekomen. Jouw onlogische redenatie's horen meer thuis op de straat dan in een educatieve omgeving.
Ik had dus gelijk, je kan het HBO niet eens aan.quote:dan vraag ik me af hoe je ooit op het HBO terecht bent gekomen
Jongeh, ga toch ergens anders fappen op je aanstaande VWO-diploma (als je het al gehaald heb), en dromen over je opleiding aan de "uni" en je matties van het corps op de "zaak" waar je stiekem ook de hele week ondergepist en gekotst wordt.quote:Op maandag 8 juni 2009 @ 18:27 schreef GroninguTheBest het volgende:
[..]
Ik had dus gelijk, je kan het HBO niet eens aan.
Je zet jezelf volledig voor schut hoor. Alleen denk je dat ik dat doe in plaats van jij zelf.
MBO is zelfs te hoog voor jouquote:Op maandag 8 juni 2009 18:31 schreef jemoeder125 het volgende:
[..]
Jongeh, ga toch ergens anders fappen op je aanstaande VWO-diploma (als je het al gehaald heb), en dromen over je opleiding aan de "uni" en je matties van het corps op de "zaak" waar je stiekem ook de hele week ondergepist en gekotst wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |