Zelfs op het IFF kreeg je nog sneller bierquote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zelfs op het IFF kreeg je nog sneller bier
En het regentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Bakakame het volgende:
Ik heb 'n pechdag.
Gister is m'n band opeens lek gegaan, ging de C1000 in, niks aan de hand, kom eruit, voorband helemaal leeg.
Plakken ben ik niet zo'n held in, dat is dus ook geen succes gebleken.
Vandaag bij iemand achterop naar LR gegaan, maar diegene is eerder weggegaan, dus nu heb ik dat hele eind moeten lopen. En ik kon niet met bus/trein omdat ik m'n portemonnee was vergeten.
Oh en ik heb ook nog mezelf aan m'n duim verwond met de kaasschaaf. Terwijl ik geen pleisters heb...
Oh shit, ja.. Nouja, ik pak de bus, ik kon vandaag uitslapen en kan dus de bus van 13:07 pakken.quote:
Om er dan achter te komen dat je zadel zeiknat is geworden door de regen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh shit, ja.. Nouja, ik pak de bus, ik kon vandaag uitslapen en kan dus de bus van 13:07 pakken.
Alleen moet ik dan morgen ook de bus pakken. Om 8:07...![]()
Maargoed, ik ga vandaag misschien nog wel even proberen m'n band te fixen.
Feli! Waar?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:09 schreef Jac0bus het volgende:
Ok ondanks dat ik vandaag 4x zeiknat ben geregend heb ik mooi wel gehoord dat ik per 1 november ook een Delftenaar ben. Kamer gevonden!
Liep jij btw om 19:03 de c1000 binnen vanaf straatkantquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zelfs op het IFF kreeg je nog sneller bier
Was ik knetternat? Ja, dat was ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 01:52 schreef Daantke het volgende:
[..]
Liep jij btw om 19:03 de c1000 binnen vanaf straatkantik zag opeens een fokhoofd voor me.
van Bossestraat.quote:
En welke c1000 hebben we het nu over? die met dat lijntje dat is gespannen voor GoGo verslaafden?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was ik knetternat? Ja, dat was ik
Zuidpoortquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
En welke c1000 hebben we het nu over? die met dat lijntje dat is gespannen voor GoGo verslaafden?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:23 schreef Quoi het volgende:
Da's om die agressieve verzamelaars tegen te houden, zodat ze je niet bespringen als je uit de winkel komt. Maar das dus de Buitenhof.....
Jups. Om de kinders wat structuur te bieden: achter de lijn blijven!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 15:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]Daar hebben ze het dus helemaal afgezet om het de GoGo kinders moeilijk te maken?
Mja, in Zuidpoort zaten ze ook al te bedelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:39 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jups. Om de kinders wat structuur te bieden: achter de lijn blijven!waar gaat het heen met deze wereld
Oh ik heb er nog wel een stuk of watquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:45 schreef Vicky het volgende:
als jullie ze nou allemaal bewaren voor mijjn dochter
Ja dat magquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik even hallo zeggen?![]()
Geboren en getogen in Delft. De eerste 23 jaar van mijn leven heb ik in de Binnenstad gewoond (eerst bij mijn ouders en daarna op mezelf) en nu woon ik sinds 2 jaar in de Vrijeban, lekker tussen het centrum en het Delftse hout in.
Prachtige stad, betwijfel of ik hier ooit nog weg ga
mijn oudste is er gek opquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik heb er nog wel een stuk of wat
[..]
Ja dat magWelkom
Wel frappant, dat er bijna meer vrouwen dan mannen in dit topic zitten, niet echt Delfts
Uuh neequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn oudste is er gek op
Mijn ouders wonen nog steeds in Delft. Weet niet of je in de buurt van de Spoorsingel woont?
Dank je!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh ik heb er nog wel een stuk of wat
[..]
Ja dat magWelkom
Wel frappant, dat er bijna meer vrouwen dan mannen in dit topic zitten, niet echt Delfts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |