Oh hahahahahahahahaha!quote:
Ja, we hebben er nog niet genoeg hierquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:22 schreef Holy_Goat het volgende:
is dit een semi - rel in het delft topic?
Zet mij trouwens ook ff op de kaart, @balpol.
Maargoed.... Ik stem liever een duif in, dan die mafkees uut groningen.
Zal ik een vette Web 4.8 applicatie klussen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, we hebben er nog niet genoeg hier
Uuhm die kaart, ja die moeten we eens gaan updaten
Maak jij nou maar eerst je practicum afquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zal ik een vette Web 4.8 applicatie klussen?.
Met dat Google Earth framework van Technolution moet dat makkelijk lukken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:00 schreef m-kay het volgende:
[..]
Zal ik een vette Web 4.8 applicatie klussen?.
Haha, realtime zien waar elke Delft-topic user is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:22 schreef TheAgent het volgende:
[..]
Met dat Google Earth framework van Technolution moet dat makkelijk lukken.
Ok, die skippen wequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:33 schreef m-kay het volgende:
[..]
Haha, realtime zien waar elke Delft-topic user is..
maaree.... oplossing vs pigeons?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, we hebben er nog niet genoeg hier
Uuhm die kaart, ja die moeten we eens gaan updaten
De Duwo gaat er wat aan doen toch?quote:
Dan hoeven we écht nóóit meer naar buiten!quote:Op woensdag 10 juni 2009 @ 16:33 schreef m-kay het volgende:
[..]
Haha, realtime zien waar elke Delft-topic user is..
denk je niet dat ze gewoon weer binnen vliegen langs de onderkant?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De Duwo gaat er wat aan doen toch?
Geen idee, ik weet niet wat de strijdplannen van de Duwo zijnquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:42 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
denk je niet dat ze gewoon weer binnen vliegen langs de onderkant?
ze pletten mn blommetjes
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wat de strijdplannen van de Duwo zijn
Daar hebben we hem al voorquote:
Duidelijk te zien hoe de surveillance-fiets in de strijd wordt gegooid!quote:Op maandag 15 juni 2009 @ 19:47 schreef m-kay het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)partij_in_delft.html
Say whaaat!
Maar geen agenten op segways.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:06 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Duidelijk te zien hoe de surveillance-fiets in de strijd wordt gegooid!
Kudows!quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:47 schreef doppendoosch het volgende:
Ook met nieuwe nick kan ik nog steeds topickillen. [ afbeelding ]
Je kan hem altijd nog weigeren. Als je hem 'mag hebben' mag je hem sowieso eerst nog bekijken en dan kan hoef je pas te beslissen. Inschrijftijd raak je pas kwijt bij het tekenen van een nieuw contract.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 01:29 schreef Waffle het volgende:
Wanneer ik op zo'n appartementje van de DUWO reageer en ze bieden hem mij aan. Kan ik hem dan nog weigeren of raak ik dan de inschrijftijd die ik heb opgebouwd weer kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |