Ik ben er wel eens geweest.quote:
Dus tochquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus tochIk vond het al zo'n vrouwen korte broek.
Ik weet welke firma de stickers op de bouwschotten geplakt heeft?quote:Op woensdag 24 juni 2009 @ 20:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AjaMorgen eens loeren
Weet je welke reseller het is?
Nou dat valt echt stukken mee lijkt me zo.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:10 schreef doppendoosch het volgende:
Tanthof oost is nog wel prima ja, tanthof west moet je volgens mij niet wezen als de zon onder is
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Nou dat valt echt stukken mee lijkt me zo.![]()
Ben je bang voor de Tanthofhoolies ofzo?
Ja, maar dan moet je ook samen met je matties, jeweetzquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ging 7 jaar geleden al niet graag in het donker door Tanthof West en ik kan me niet voorstellen dat dat verbeterd is.
Dat was ook. Maar we waren 14quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ook samen met je matties, jeweetz
Ik ben iig heel gevaarlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:36 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Nou dat valt echt stukken mee lijkt me zo.![]()
Ben je bang voor de Tanthofhoolies ofzo?
Heel Tanthof-West toch niet? Tenminste, ik denk dat je dat door rond het Bikoplein [met de plus enzo] bedoelt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ging 7 jaar geleden al niet graag in het donker door Tanthof West en ik kan me niet voorstellen dat dat verbeterd is.
Juh, daar croste ik altijd hard doorheenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:34 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Heel Tanthof-West toch niet? Tenminste, ik denk dat je dat door rond het Bikoplein [met de plus enzo] bedoelt.
Ik woon in de omliggende omliggende [verderweg factor] van dat. Aan het weiland/natuurgebied/weg naar Schiplui.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juh, daar croste ik altijd hard doorheenMaar ik vond de omliggende wijk ook niet echt sfeerverhogend
Ja ok, daar zal je er waarschijnlijk minder last van hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:52 schreef jewezemichiel het volgende:
[..]
Ik woon in de omliggende omliggende [verderweg factor] van dat. Aan het weiland/natuurgebied/weg naar Schiplui.
The Stone. Bijna goed ;-)quote:
Och, ik acht de kans dat ik de komende 3 jaar een apple koop niet gek veel hoger dan de kans dat ik de komende 3 jaar dameskleding koop.quote:Op maandag 29 juni 2009 @ 23:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
The Stone. Bijna goed ;-)
Errug leuke winkel was dat!
Maar een appletje is ook leuk! (geen openingsaanbiedingen ofzows?)
hoezo, de meeste delftse mannen lopen in het weekend in een jurk........quote:Op maandag 29 juni 2009 23:26 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Och, ik acht de kans dat ik de komende 3 jaar een apple koop niet gek veel hoger dan de kans dat ik de komende 3 jaar dameskleding koop.
Dusch, lood om oud ijzer
Ja maar die koop ik op de Diagon Alley, niet op het bastiaanspleinquote:Op woensdag 1 juli 2009 @ 12:25 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
hoezo, de meeste delftse mannen lopen in het weekend in een jurk........
.... toch....???.... toch?????![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |