Blijft de TBS wel bestaan?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef Bravebart het volgende:
Een meet
Trouwens fiks veel mensen aan het verhuizen bij de van LeeuwenhoeksingelDe stoepen staan vol met zooi en zelfs de TBS heeft zn spullen voor de snackbar staan
Geen ideequote:Op zondag 5 juli 2009 23:56 schreef doppendoosch het volgende:
[..]
Blijft de TBS wel bestaan?
Wat zouden we moeten zonder TBS?
Nein! Gaat die graftent toch nog weg!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen ideeAlle spullen stonden net (22.45) nog voor de snackbar en het zag er verlaten uit
Ja! Waar moeten we dan onze midnight-snacks halenquote:
sowieso, eerst een halve portie bakken, zouten, af laten koelen, nieuwe portie bakken en halverwege dat oude restje er gewoon weer bij kieperenquote:Op maandag 6 juli 2009 @ 20:29 schreef m-kay het volgende:
Gewoon ouwe friet in de oven flikkeren werkt ook vast wel. En pindasaus met brokjes erbij!
Waarom zou je in hemelsnaam nog in Delft willen wonen nu de TBS dicht is?quote:Op donderdag 9 juli 2009 @ 20:00 schreef Jac0bus het volgende:
Ik meld me hier alvast!Ik kom na de zomer aan de TU Delft studeren dus ik kom ook gezellig in Delft wonen
Alleen heb ik nog geen kamer, is dat nu al zorgwekkend? Ik heb al lopen zoeken bij DUWO enzo maar daar heb je instemmingen waar 200 mensen voor inschrijven dus knappe jongen die daar inkomt. Iemand tips?
Welkom dan alvast! Wat ga je studeren?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef Jac0bus het volgende:
Ik meld me hier alvast!Ik kom na de zomer aan de TU Delft studeren dus ik kom ook gezellig in Delft wonen
Alleen heb ik nog geen kamer, is dat nu al zorgwekkend? Ik heb al lopen zoeken bij DUWO enzo maar daar heb je instemmingen waar 200 mensen voor inschrijven dus knappe jongen die daar inkomt. Iemand tips?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
Welkom dan alvast! Wat ga je studeren?
Kan je alleen megod niet helpen met je kamervraag ha ha, want heb niet hier gestudeerd.
Scroll ff de topics door, de vraag is al meerdere keren gesteld.
Ik zou je aanraden (als je ver moet reizen) om anders alvast in een onderhuur kamer te gaan wonen. Zo ben je elke avond wel in Delft en kan je sneller mensen leren kennen die misschien wel een kamer voor je hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef Jac0bus het volgende:
Ja, David heeft zijn P gehaald.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 @ 00:00 schreef warrel het volgende:
Zo, ik ben ook weer tuusNog iets beurd?
Wiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |