Behoorlijk jaquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:
![]()
oh, en fles, m'n colaatje was lekker hoor, in de Bistro
Ik was inderdaad de Viaggiofapper, vanwege de ÖBB Railjet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:15 schreef James1988 het volgende:
Wie was hier ook alweer de Viaggiofapper? Was dat Ofyles2?
* James1988 loopt inmiddels ook helemaal warm voor Viaggio Comfort.
Aangenaam!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was inderdaad de Viaggiofapper, vanwege de ÖBB Railjet.
Dat is em ja, mooi ding wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aangenaam!
Ame_thyst: Syntus is een dochterbedrijf van NS. Maar ik denk dat jij een Sprinter zag staan (SGMm denk ik niet, maar SLT):
[ afbeelding ]
En zoek ook nog even op wat een muizenneus is. Muizenkop zeg ik je.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Inventarisatie:
Mat '54 - Hondekop
Mat '64 - Apekop
Sprinter - Biggenkop
Koploper - Koppenkop
IRM - Bizonskop
SLT - Guppenkop
V250 - Dodokop
DM '90 - Rupsenkop
Zullen we er een afleveringsproefrit van maken?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Vandaag gespot:
De 9594 te Hilversum (instructie).
ff geen zin in resizen, komt nog wel ooitquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens normaal met die belachelijk grote foto van die belachelijk lelijke kuttrein zeg
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:43 schreef dennistd het volgende:
[..]
ff geen zin in resizen, komt nog wel ooit
Is goed.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zullen we er een afleveringsproefrit van maken?
Vanmorgen om 10.50u in Amersfoort:
[ afbeelding ]
Ik hoor bord bistroquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:17 schreef Guppyfriend het volgende:![]()
oh, en fles, m'n colaatje was lekker hoor, in de Bistro
Geen rare dingen doen he, die moet ik ook hebben vanavond.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh toch ook weer niet ZO random.
morgen 0800 wekker
0852 Utrecht Centraal V
0921 x 0936 Den Bosch
1100 x 1206 Antwerpen Centraal (tickets fixen)
1353 x 1410 Lille Flandres
1500 x 1650 Arras ( even een mondain bistrootje pakken in Noord-Frankrijk
1727 x 1809 Lille Flandres
1954 x 2000 Antwerpen Centraal
2127 x 2132 Den Bosch (de stoptrein krijg ik, doe normaal)
2217 Utrecht Centraal
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Inventarisatie:
Mat '64 - Apekop
Sprinter - Vlaflip
Koploper - ??? ICM - Koploper
IRM - Banketstaaf, Bizon, Doedelzak
SLT - Guppenkop
V250 - Vogelbekdier
Wie biedt nog meer?
Nou, misschien probeer ik het morgen nogeensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:14 schreef Fixers het volgende:
[..]
Geen rare dingen doen he, die moet ik ook hebben vanavond.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, misschien probeer ik het morgen nogeensEr moest vandaag even uitgeslapen worden
mat 46, muizenneusquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Inventarisatie:
Inventarisatie:
Mat '54 - Hondekop
Mat '64 - Apekop
Sprinter - Biggenkop
Koploper - Koppenkop
IRM - Bizonskop
SLT - Guppenkop
V250 - Dodokop
DM '90 - Rupsenkop
Wie biedt nog meer?
Het zal toch niet zo wezen dat Mat'64 ineens de 60 jaar haalt ofzo?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat zijn ze eigenlijk met de SLT's aan het doen en rijden zo nog tussen Den Haag en Utrecht? Want ik zie ze de laatste tijd heel vaak in Eindhoven staan. Allemaal testritten ofzo? Wat is er mis mee dan?
Het is minstens al de derde poging om Mat64 te vervangen, waarbij het vervangende mat inmiddels dood of stervende is, en mat64 weer rijdt.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:17 schreef Ofyles2 het volgende:
Het zal toch niet zo wezen dat Mat'64 ineens de 60 jaar haalt ofzo?
Hoe weet je dat ik daar niet op doelde?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt het SGMm ook nog, waarvan de oudste stellen al weer 34 jaar oud zijn en daarmee ouder zijn dan de nieuwste V'tjes
Maar waarom worden die dan gereviseerd terwijl ze bijna op zijn?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Je hebt het SGMm ook nog, waarvan de oudste stellen al weer 34 jaar oud zijn en daarmee ouder zijn dan de nieuwste V'tjes
ja het rijdt en is degelijk, maar wel poep om in te zitten met die herriequote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is minstens al de derde poging om Mat64 te vervangen, waarbij het vervangende mat inmiddels dood of stervende is, en mat64 weer rijdt.
Precies. En dat is wat je het hardste nodig hebt. Beter een oude die steigert, dan een nieuwe die weigert. Zeg maarquote:
welke lifespan cycle hebben ze dan in gedachten voor de SLT?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is minstens al de derde poging om Mat64 te vervangen, waarbij het vervangende mat inmiddels dood of stervende is, en mat64 weer rijdt.
VIRMquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zullen we er een afleveringsproefrit van maken?
Vanmorgen om 10.50u in Amersfoort:
[ afbeelding ]
Zo begon het ook met de SM'90, daar zat meer elektronica in dan bij een TGV.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:16 schreef Socios het volgende:
Softwareproblemen
Lightrailtreintjes
Mat ´64 > SLT
Enkele 1800's lijden wel aan metaalmoeheid.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:03 schreef James1988 het volgende:
Mat '64 lijkt wel niet stuk te krijgen, prachtig. Net als die 1700/1800's, die blijven ook maar rondkarren!
GGGGATVER wat vetquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef James1988 het volgende:
Waarom hebben wij nou niet van die ganz geile reclamespots?
Afgelopen week moest ik in Breda opeens ook weer op spoor 7/8 (die al een paar maanden ongebruikt zijn) zijn en op de vertrekstaten aldaar staan die sporen ook al als zijnde 'standaard' aangegevenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:24 schreef RubenK het volgende:
was die nieuwe dienstregeling nou in gegaan of wat?zag ineens dat een aantal van mijn treinen ineens een minuut later/eerder vertrekken
Alles gaat terug naar Duitsland? Dat betekent dat na 14 juni we alleen nog ICRm voor getrokken mat hebben?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef dennistd het volgende:
ICL gaat eruit
Dat wordt even wennen, want ik zie net dat ik voor Rsd - Ehv 'beter' de stoptrein kan nemen. Reistijd verkort met 2 minuten, overstaptijd heen gehalveerd en terug zelfs 6x (!) korterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef dennistd het volgende:
de stoptreinen in Brabant gaan op de schop
Wat glimt hij nog mooi en wat is hij mooi heldergeelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zullen we er een afleveringsproefrit van maken?
Vanmorgen om 10.50u in Amersfoort:
[ afbeelding ]
Vanaf 14 juni inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:38 schreef dennistd het volgende:
14 juni dacht ik, misschien werkzaamheden?
Helaas welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef dennistd het volgende:
de stoptreinen in Brabant gaan op de schop
Voor zover ik gelezen heb gewoon V'tjes hoorquote:
Zo kwam een wadlopertje ook aleens niet verder dan een remise tegen een tractor met hooiwagenquote:Op zondag 7 juni 2009 09:53 schreef dennistd het volgende:
Een tip: krijg nooit een aanrijding met een schienenbus:
[ afbeelding ]
Meer op http://www.wort.lu/wort/web/fotogalerien/25548/index.php?pg=0
A triple playquote:Op zondag 7 juni 2009 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
Koeien - Wadlopers 3-0
En dat bij 1 ongeval
Wie/wat is een Viaggio?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was inderdaad de Viaggiofapper, vanwege de ÖBB Railjet.
'k Heb er ook tientallen google zoektermen voor moeten gebruiken, maar ik denk dat ze dit bedoelenquote:
Dat hoop ik toch van nietquote:
Wat een leuk Diesellocfilmpjequote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
kwam net dit filmpje tegen voor de liefhebbers van diesellocs
Zou bijna mijn zonnebril op houden in die trein.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:34 schreef Toeps het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groeten vanuit pimpin' NS-hispeed kleurtjes Thalys met lekkere stoelen, beenruimte, stopcontacten en WiFi!
(Ga slechts tot Antwerpen, 23 euri, maar met al die werkzaamheden was ik anders 3,5 uur onderweg...)
Meesterlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, wat weer een dag zegHet begon al goed, ik had in Utrecht een VIRM die uitpuilde van de lege waterflessen en bierblikken naar Den Bosch. Ik ging tegenover eoa gare zwerver zitten die een beetje aan het fröbelen was met vloei en wiet en zo. Een kerel van achterin de 50. Op een gegeven moment moest hij naar het toilet, en vroeg in handen-en-voetentaal of ik even op zijn tas kon letten. Tuurlijk joh, geen punt. En uiteindelijk komen we aan in Den Bosch, ik stap uit. Ik sta te wachten op de omgeleide Benelux naar Roosendaal, zie ik ineens iets extreem ranzigs. Iemand heeft gewoon zitten schijten op die bank op het perron. Dikke bruine plaat eronder, en ook nog wat aanhangselen aan de bank
![]()
Anyway, ik neem de Benelux naar Roosendaal. Daar weer overstappen op een andere benelux, door naar Antwerpen. In Antwerpen een uur laten lopen omdat ik een nieuwe Rail Pass nodig had en zo. Lekker eindeloos lang in de rij voor het loket. Gelukkig sprak ik daar een bekende die me inmiddels geleerd heeft waar je WEL snel geholpen kan wordenUiteindelijk neem ik uit Antwerpen de IC naar Gent, Kortrijk, Moeskroen en Lille. Ik stap in Moeskroen uit. Een GODverraden uitgestorven oord. Bijna. Want wie stiefelt daar ineens ook rond? Die junk uit de Virm naar Den Bosch
![]()
Naja goed, in Moeskroen is, ongeacht de kleur van het stoplicht, niet echt veel te doen, dus nam ik de trein naar Brussel door het golvende Waalse land. Bij de tweede halte, Tournai, bleef de trein gewoon rustig 17 minuten stil staan, maar dat geeft niet, dat hoort zo. Het gaf mij de gelegenheid om wat bier in te slaan en de ongeving van het station te bekijken. Uiteindelijk bereikten we Brussel, waar een Benelux klaar stond om tot Roosendaal te rijden. In Roosendaal aangekomen stond er weer een VIRM klaar voor doorgaande reizigers. Non-stop naar Den BoschTenminste, dat zou je denken. Gelukkig is zo'n dag als vandaag niet compleet zonder een Vingerverf Happy Meal, en er werd inderdaad niet gehalteerd in Breda en Tilburg. Maar ja, tussen Vught Aansluiting en Den Bosch kan die trein toch ZEKER wel 10 minuten voor de rooie. Want stel je voor dat mensen hun 9-minuten aansluiting denken te gaan halen
![]()
dat kan niet hoor
![]()
![]()
Nou goed, het zal me de bliksem wezen ook verder, ik ben tevreden over de oogst![]()
[ afbeelding ]
quote:( Bron is zeer vertrouwelijk, alleen zeg ik de naam niet )
De NMBS HLE 11.8 loks zijn afgelopen nacht van 06-06 op 07-06 ALLEMAAL afgekeurd ( voor dienst in NL ) en is de TOELATING in NL VERVALLEN.... Ze mogen tot het grensstation ( in dit geval Rsd ) komen, maar ze mogen momenteel niet meer verder NL in!!!!
Wat daar de exacte reden van is, is mij niet geheel duidelijk.. Zodra ik meer informatie heb, laat ik meer weten
WTF?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:19 schreef thats-me het volgende:
ff kopieren wat spoorhaas meldt op somda http://www.somda.nl/www/forum/6994/p211995/
[..]
Loos alarm dus.quote:Ik hoorde van een machinist op Ht gisteren dat het iets met de remblokken te maken had, maar blijkbaar is het niets bijzonders want inmiddels rijden ze al weer
Het was op beide hotspots weer raak:quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Amersfoort weer totaal afgesneden in de avondspits vandaag
quote:Winterswijk-Arnhem
Maandag 8 Juni 19:20
Oorzaak De beperkingen tussen Zevenaar en Doetinchem als gevolg van een seinstoring zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Reisadvies
Amersfoort
Maandag 8 Juni 19:19
Oorzaak De beperkingen rond Amersfoort als gevolg van een sein- en wisselstoring zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Reisadvies
Voor de verandering eens geen last van gehad. Uiteraard wel van Prutsrail zelf die om 17:35 nog maar even een cargo ervoor kieperde (mind you, trein naar Leeuwarden vertrekt om 17:34). Die cargo had gewoon achter ons aan gekund, maar nee. Wij op het kruiswissel vertrekkend van spoor 4a stil gezet. 2 Minuten later komt Spitzke eens om ons heen zeilen. Daar dus achter mogen hobbelen tot Putten. Uiteindelijke aankomt te Zwolle +8 (vertrek -0:10 uit Amersfoort). Door die idioot lange stop in Zwolle was de aankomst in Leeuwarden uiteindelijk nog op tijd. Wel lullig voor alle overstappers naar Kampen. Die konden 30 minuten genieten van het altijd gezellige Zwolle.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Amersfoort weer totaal afgesneden in de avondspits vandaag
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik vind daarnet hier op zolder een kist met (internationale) spoorboekjes, vertrekstaten, folders en koersborden. Mooi toch die goede oude NS tijd.Heb ff een paar scans gemaakt uit een van de vertrekstatenboekjes die ik heb gevonden.
Liefhebbers voor een bepaald vertrekstation, zegt u het maar en ik scan het in.![]()
Kun je van Almelo ff een scannetje maken ?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef Oom_Agent het volgende:
Liefhebbers voor een bepaald vertrekstation, zegt u het maar en ik scan het in.![]()
tot uw dienst:quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kun je van Almelo ff een scannetje maken ?
Bedankt
Tof! Dank je wel!quote:Op maandag 8 juni 2009 20:07 schreef Oom_Agent het volgende:
tot uw dienst:![]()
http://i43.tinypic.com/1em0yr.jpg
http://i41.tinypic.com/10eejbt.jpg
En dat zonder bliksem deze keer?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Amersfoort weer totaal afgesneden in de avondspits vandaag
Graag gedaan, altijd leuk om die speciale ritten nog even terug te zoeken.quote:
Tof!! Staan in jouw boek ook nog mooie internationale treinen van en naar de Hoek?quote:Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Graag gedaan, altijd leuk om die speciale ritten nog even terug te zoeken.
Zoals dit mooie bordje illustreert: http://i40.tinypic.com/2127ade.jpg
Ik vond het toen ook wel geslaagd, een hele dag geen treinen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef Oom_Agent het volgende:
Ik vind daarnet hier op zolder een kist met (internationale) spoorboekjes, vertrekstaten, folders en koersborden. Mooi toch die goede oude NS tijd.Heb ff een paar scans gemaakt uit een van de vertrekstatenboekjes die ik heb gevonden.
Liefhebbers voor een bepaald vertrekstation, zegt u het maar en ik scan het in.![]()
Amsterdam CS, internationaal:
http://i43.tinypic.com/2je5s0i.jpg
Utrecht CS, internationaal:
http://i42.tinypic.com/wbdn6f.jpg
Jawel, voorbeeldje vanaf??quote:Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tof!! Staan in jouw boek ook nog mooie internationale treinen van en naar de Hoek?
Roosendaal zou ik heel erg lief vindenquote:Op maandag 8 juni 2009 19:49 schreef Oom_Agent het volgende:
Liefhebbers voor een bepaald vertrekstation, zegt u het maar en ik scan het in.![]()
http://i43.tinypic.com/2epmy5i.jpgquote:
Bedankt, echt heel gaaf ditquote:Op maandag 8 juni 2009 20:51 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
http://i43.tinypic.com/2epmy5i.jpg
http://i42.tinypic.com/seuc69.jpg ( met om 15:22u een trein naar Keulen)
http://i42.tinypic.com/xohd85.jpg
VIRM voorzien van 3kV-installaties of nog een paar TRAXX-en leasen.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:40 schreef James1988 het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar bij het eerste bericht leek het erop dat het om een definitieve afkeuring zou gaan en dat men dus een andere oplossing zou moeten zoeken. Nu blijkt 't relatief gezien toch wel mee te vallen...
gewoon de wadslopers er op! diesel rijd overal wel opquote:Op maandag 8 juni 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
reeks 25Dat wordt lachen
![]()
Nee dat gaat niet gebeuren
Die zijn toch helemaal op?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Cothen het volgende:
[..]
VIRM voorzien van 3kV-installaties of nog een paar TRAXX-en leasen.
Of reeks 25 uit de motteballen halen.
ja anders waren de huidige sleurbakken ook al 20x door de schredder getrokkenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
YepAl zegt dat in Belgie nog steeds niet alles natuurlijk
VIRM op 3 kV en MEMOR erin, dat wordt een feestquote:Op maandag 8 juni 2009 21:14 schreef Cothen het volgende:
[..]
VIRM voorzien van 3kV-installaties of nog een paar TRAXX-en leasen.
Of reeks 25 uit de motteballen halen.
Daar heeft nooit ICL gereden. Voorheen reed daar nog wel een oude Germaanse ICK.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:58 schreef Guard het volgende:
Rijdt er eigenlijk ICL op Ehv - Gvc? Moeder was aan het klagen dat ze daar "2 weken" geleden nog in "zo'n oude duitse trein had gezeten"...
Idd. Met 140 door een rood sein crossen moet gewoon niet kunnen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat kut memor moet ook maar eens kappen wezen trouwens. Het is geen 1930 meer hoor
och ja wellicht denk ze dat dat ook oude duitse rijtuigen zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij rijdt er voor de helft ICRm ongeveer
zou is tijd worden dat ze met pensioen gaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 01:19 schreef thats-me het volgende:
ff kopieren wat spoorhaas meldt op somda http://www.somda.nl/www/forum/6994/p211995/
[..]
Maakt dat zo veel uit dan? 'Vroeger' werden locs gewoon gebruikt voor goederen en reizigers zonder problemen. Dat door allerlei Europees gedoe inmiddels veel bedrijven zijn gesplitst in een reizigers- en een cargo-tak, met daarbij behorende verdeling, wil volgens mij nog niet zeggen dat locs voor de ene kant niet meer geschikt zijn voor de andere kantquote:Op maandag 8 juni 2009 22:18 schreef James1988 het volgende:
[..]
't zijn volgens mij van origine ook locs bestemd voor goederen, niet voor reizigers...
Volgensmij is het enige verschil dat reizigersloks wel worden gewassen en cargo-locs niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:35 schreef De_Hertog het volgende:
[...] wil volgens mij nog niet zeggen dat locs voor de ene kant niet meer geschikt zijn voor de andere kant
Remmen is moeilijker dan rijden, dat is een ding dat zeker is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:52 schreef Cothen het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat er nou moeilijk aan kan zijn, zo'n lok hoeft toch alleen maar een beetje te rijden en zo nu en dan te stoppen voor een station of sein? Dat kan zelfs een kind van 3 nog wel met zijn duplotrein.
ik weet zelfs dat ze de 200 kunnen halenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:54 schreef James1988 het volgende:
Volgens Wikipedia mogen onze 1700/1800's ook gewoon 180. Maar dat mag dan weer niet van dat achterhaalde klote-ATB. Upgrade dat ding nou eens, of gooi er ERTMS op, stelletje luie donders bij ProRail.
dat kan een mDDM stam ook welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:01 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik weet zelfs dat ze de 200 kunnen halen
Jank nou eens niet zo. Verdiep je eerst even in de materie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:54 schreef James1988 het volgende:
Volgens Wikipedia mogen onze 1700/1800's ook gewoon 180. Maar dat mag dan weer niet van dat achterhaalde klote-ATB. Upgrade dat ding nou eens, of gooi er ERTMS op, stelletje luie donders bij ProRail.
Klopt, dat scheurt hier altijd voorbij.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:46 schreef dennistd het volgende:
Volgens mij rijdt er voor de helft ICRm ongeveer
Niet zo happen, ik weet heus wel dat 't complexe materie isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jank nou eens niet zo. Verdiep je eerst even in de materie.
als ze 10 jaar geleden eens begonnen waren met ERTMS :p dan lag t nu mischien ergens correct werkendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jank nou eens niet zo. Verdiep je eerst even in de materie.
Twee kanjers van fouten in één zin, hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als ze 10 jaar geleden eens begonnen waren met ERTMS :p dan lag t nu mischien ergens correct werkend
Ik keek dat vroeger wel eens, het waren toen bijna altijd nostalgische treinen ofzo. Wel mooi, maar hypermoderne treinen vind ik vetter. Dus ik vraag me af... Gaan ze bij dat programma ook wel eens naar dat soort treinen in Japan ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Rail Away vanavond zo te zien?Jammer
Gaat het dan over oude Nederlandse treinen of over treinen die nog rijden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:59 schreef Socios het volgende:
De aflevering over Nederland vind ik eigenlijk nog het vetst.
Zo kan ik het Noorden niet bereiken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef kebabkever het volgende:
Stroomstoring in zwolle; geen treinen van of naar het station...
Men ziet DD-AR door de bollenvelden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Gaat het dan over oude Nederlandse treinen of over treinen die nog rijden?
"We zitten nu in een Plan V"
Dat wordt opnieuw een recordpoging.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Het is ProRail weer gelukt
2 keer op een dag vertraging op Arnhem - Winterswijk
In Japan zijn ze nooit geweest zo te zien:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik keek dat vroeger wel eens, het waren toen bijna altijd nostalgische treinen ofzo. Wel mooi, maar hypermoderne treinen vind ik vetter. Dus ik vraag me af... Gaan ze bij dat programma ook wel eens naar dat soort treinen in Japan ofzo?
Bedankt voor de tip. Heb via de website de aflevering van Namur naar Arlon via Dinant en Bertrix zojuist bekeken. Ben er in begin 90 geweest met Benelux Tourrail. Mooie omgeving.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Rail Away vanavond zo te zien?Jammer
Zp - Nm rijdt nu al 2 of 3 diensten met mat'64quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef Wadloper het volgende:
Al het mat'64 blijkt van de Dijksgracht af te zijnWaar kan dat ineens gebleven zijn, Zwolle misschien?
Dat het belachelijk is is duidelijk, maar het ging over het vervangen van de 11.8jes door Traxx. Die kunnen ook niet harder dan 140, zonder uit elkaar te vallenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:49 schreef ReisT het volgende:
Enige verschil is eigenlijk dat goederenlocs niet zo hard kunnen. TRAXX is normaal max 140, en deze mogen bij uitzondering 160 als ze een reizigerstrein rijden, wat hier dus nét voldoende is. De NMBS heeft ook een hele zooi precies dezelfde locs maar die gebruiken ze uitsluitend voor goederentreinen.
Maar een max van 160 is tegenwoordig belachelijk weinig voor een loc die reizigerstreinen trekt - zo'n ding moet gewoon minstens 200 kunnen zoals in de rest van Europa normaal is.
quote:Op zondag 7 juni 2009 08:34 schreef Toeps het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groeten vanuit pimpin' NS-hispeed kleurtjes Thalys met lekkere stoelen, beenruimte, stopcontacten en WiFi!
(Ga slechts tot Antwerpen, 23 euri, maar met al die werkzaamheden was ik anders 3,5 uur onderweg...)
Hm, goede vraag, sloop?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef Wadloper het volgende:
Al het mat'64 blijkt van de Dijksgracht af te zijnWaar kan dat ineens gebleven zijn, Zwolle misschien?
quote:NS verzekerd van maximaal hsl-contract
DEN HAAG - HSA, het samenwerkingsverband van NS en KLM, krijgt van minister Camiel Eurlings (Verkeer) de maximale concessie (contract) van vijftien jaar voor de exploitatie van de hogesnelheidslijn HSL-Zuid. Dat meldde hij dinsdag in een brief aan de Tweede Kamer.
Het bedrijf krijgt een aanzienlijke korting op de vergoeding die het als exploitant aan de Staat moet betalen voor het gebruik van het spoor. Het eerste jaar gaat het om 60 procent, het tweede jaar om 45 procent, in het derde om 30 procent en in het vierde jaar, en dan voor het laatst, 15 procent. Bovendien betalen NS en KLM per jaar 164,5 miljoen euro minder omdat de reistijden in België langer blijken te zijn dan voorzien en er minder treinen naar Parijs kunnen rijden, wat HSA inkomsten zou schelen.
De leverancier van de hsl-treinen, het Italiaanse AnsaldoBreda, heeft de levering van vergelijkbare treinen aan de Deense spoorwegen uitgesteld tot 2012, zo antwoordt Eurlings op Kamervragen. In Nederland rijden nu twee testtreinen rond, maar die moeten nog afgebouwd worden in Italië.
De HSL-Zuid, die op 1 april 2007 in gebruik zou worden genomen, wordt geplaagd door vertragingen. Wanneer de eerste hsl-treinen gaan rijden, maakt Eurlings niet duidelijk.
Ik heb volgens mij iets gelezen over de Watergraafsmeer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef Wadloper het volgende:
Al het mat'64 blijkt van de Dijksgracht af te zijnWaar kan dat ineens gebleven zijn, Zwolle misschien?
Het zal wel een standaard Geen-keus-mooi-weer-praatje zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef ReisT het volgende:
Huh?? NS slowspeed krijgt ineens de maximale concessie? En nog korting ook?
Waar baseert 'ie dat nu weer op, de goede prestaties in de afgelopen jaren?
Hou jij nou eens gewoon je gemak met je domme praatquote:
Kruidvatkaartje is een hele dag geldig in heel Nederland?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag voor de gevorderden.
Aanstaande zondag ga ik met mijn ouwe naar antwerpen , we maken kruidvatkaartjes op en kopen dus nog een kaartje bij
Moet dit
a) Vanaf Roosendaal station
b) Vanaf Roosendaal grens
Ik zeg gewoon iedere partij die materieel heeft met ERTMS goedkeuring, er op en rijden maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Die Eurlings hoort de klok weer eens luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Niets nieuws onder de zon dus
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Als iemand zijn kolen over de HSL-zuid wil vervoeren, prima.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag voor de gevorderden.
Aanstaande zondag ga ik met mijn ouwe naar antwerpen , we maken kruidvatkaartjes op en kopen dus nog een kaartje bij
Moet dit
a) Vanaf Roosendaal station
b) Vanaf Roosendaal grens
soms zegt ie ook nog wel eens iets verstandigs:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Die Eurlings hoort de klok weer eens luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Niets nieuws onder de zon dus
quote:DEN HAAG - Verkeersminister Camiel Eurlings wil beginnende, vaak jonge automobilisten die zwaar in de fout gaan, harder aanpakken. Nu raken zij na drie ernstige overtredingen binnen vijf jaar hun rijbewijs kwijt.
Eurlings wil dat dit al na twee overtredingen mogelijk wordt.
Omdat de trein naar het museum niet rijdt doordeweeks omdat het spoor te vol is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Christiaan het volgende:
Waarom rijdt er een bus naar Maliebaan?
Er rijdt helemaal geen bus naar station Maliebaan. Je mag met de gewone stadsbus mee en vanaf de dichtstbijzijnde bushalte is 5 het nog minuten lopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Christiaan het volgende:
Waarom rijdt er een bus naar Maliebaan?
Dat is geen kruidvatkaartjequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanaf de grens, dat heb ik met mijn studenten-OV ook namelijk
Nee, maar hij herhaalt waarschijnlijk wat de conducteur zei: 'tot de grens'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
dat zijn figuren die een grenspunt nog niet van een grensstation kunnen onderscheiden. En nog wel wat dommer zijn dan dat ook. Dus dat zegt niets
Anders had ik het niet gevraagd Heer Flesquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Begeleidende papiertjes al doorgenomen? Daar staat het vast wel in ergens
Nee, maar je kan - net als met een studenten-OV - onbeperkt reizen op NS-trajecten. Kortom, ook het stukje tussen Roosendaal en de grens (denk ik).quote:
There, ftfyquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb het kruidvatkaartesgedoe net even gevraagd en wat meneer de balieman zei kwam op 't volgende neer;
- Reis je met NsHispeed, cq. de Beneluxtreinnichtenclub, dan betaal je een kaartje vanaf Roosendaal Grens.
- Reis je met de NMBS, cq. de pauperstoptreinmaatschappij, dan betaal je een kaartje vanaf Station Roosendaal.
Geen idee waar de logica zit, maar het zal wel iets met de verschillende vervoersmaatschappijen te maken hebben?
THXquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb het kruidvatkaartesgedoe net even gevraagd en wat meneer de balieman zei kwam op 't volgende neer;
- Reis je met NsHispeed, cq. de Beneluxtrein, dan betaal je een kaartje vanaf Roosendaal Grens.
- Reis je met de NMBS, cq. de pauperstoptrein, dan betaal je een kaartje vanaf Station Roosendaal.
Geen idee waar de logica zit, maar het zal wel iets met de verschillende vervoersmaatschappijen te maken hebben?
Nou omdat we bij het Kempisch dok moeten zijn en anders dat takke-eind vanuit centraal moeten lopen.quote:
Maar zo'n Kruidvatkaartje is toch geldig voor het gehele NS-traject? En technisch gezien is het stukje tussen station Roosendaal en de grens nog steeds NS-traject. Als ik met mijn OV in die stoptrein ga betaal ik ook pas vanaf de grens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nou omdat we bij het Kempisch dok moeten zijn en anders dat takke-eind vanuit centraal moeten lopen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb het kruidvatkaartesgedoe net even gevraagd en wat meneer de balieman zei kwam op 't volgende neer;
- Reis je met NsHispeed, cq. de Beneluxtrein, dan betaal je een kaartje vanaf Roosendaal Grens.
- Reis je met de NMBS, cq. de pauperstoptrein, dan betaal je een kaartje vanaf Station Roosendaal.
Geen idee waar de logica zit, maar het zal wel iets met de verschillende vervoersmaatschappijen te maken hebben?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb het kruidvatkaartesgedoe net even gevraagd en wat meneer de balieman zei kwam op 't volgende neer;
- Reis je met NsHispeed, cq. de Beneluxtrein, dan betaal je een kaartje vanaf Roosendaal Grens.
- Reis je met de NMBS, cq. de pauperstoptrein, dan betaal je een kaartje vanaf Station Roosendaal.
Geen idee waar de logica zit, maar het zal wel iets met de verschillende vervoersmaatschappijen te maken hebben?
En daarom is het de harde realiteit.quote:
Dat is het helaas dus niet. Het is alleen maar geldig in alle NS-treinen (en wat regionaal gedoe) binnen Nederland. Over trajecten wordt niks gezegd. Je mag er dus wel mee reizen tussen Roosendaal en de grens maar alleen in een NS-trein.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar zo'n Kruidvatkaartje is toch geldig voor het gehele NS-traject?
Als die op de brug waren gebotst zou het een grote puinhoop geweest zijn.quote:Venlo ontsnapt aan treinbotsing op brug
Een passagierstrein van Veolia is woensdagochtend in Venlo bijna frontaal in botsing gekomen met een goederentrein.
De Veolia-trein, vanuit Nijmegen onderweg naar Roermond, kwam omstreeks half negen tot stilstand op de brug over de Maas. De 1000 ton wegende goederentrein van DB Schenker, vanuit het Duitse Hagen onderweg naar rangeerterrein Kijfhoek nabij de Rotterdamse haven, stopte vlak voor de brug.
Beide treinen waren om nog onbekende reden op hetzelfde spoor terecht gekomen en kwamen op ongeveer 200 meter van elkaar tot stilstand. De vervoerders willen vooralsnog niets zeggen over de toedracht.
De ongeveer vijftig passagiers van de Veolia-trein moesten uitstappen op de brug en werden naar station Venlo geleid. De treindienst is inmiddels weer hervat. Het incident wordt onderzocht door de politie, spoorbeheerder ProRail en de Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW).
Bron
Ik denk dat onverlaten de railsen verplaatst hebben...quote:Beide treinen waren om nog onbekende reden op hetzelfde spoor terecht gekomen
Daar noem je me een forum vol faalhazen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef De_Hertog het volgende:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=45724
Iemand die niet door had dat dat kaartje in België niet geldig was () maar die kreeg dus te horen dat hij vanaf de grens moest betalen..
Ik vraag me af hoe die seinwachters aan hun baan zijn gekomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik denk dat onverlaten de railsen verplaatst hebben...
Ja, dat mannetje in het seinhuis die daar met zware handels de trekdraden in beweging brengt!! Klojo is het!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die seinwachters aan hun baan zijn gekomen.
Het ging ook bijna fout in Wierden.
Volgens die formulering zou je dan ook door België mogen reizen, mits je in een NS trein zit... edit: o ik had over twee woorden heen gelezenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:43 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is het helaas dus niet. Het is alleen maar geldig in alle NS-treinen (en wat regionaal gedoe) binnen Nederland. Over trajecten wordt niks gezegd. Je mag er dus wel mee reizen tussen Roosendaal en de grens maar alleen in een NS-trein.
balenquote:
Ik begrijp dat echt niet he... Hier bij Arriva gaat alles wel gewoon goed qua STS'en (misschien eens in het half jaar een STS ofzo) en bij Veolia om de haverklap (volgens iemand op Somda was er vorige week ook al een STS bij Veolia).quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:44 schreef sander89 het volgende:
[..]
Als die op de brug waren gebotst zou het een grote puinhoop geweest zijn.
Minder vaak hoor. Een STS is ernstig en ik heb het bij Arriva bijna niet gehoord de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik begrijp dat echt niet he... Hier bij Arriva gaat alles wel gewoon goed qua STS'en (misschien eens in het half jaar een STS ofzo)
Je vergeet xx op de kippenlijn. Die kunnen het nog veel beterquote:en bij Veolia om de haverklap (volgens iemand op Somda was er vorige week ook al een STS bij Veolia).
Veolia rijdt toch nu al zo'n 2/3 jaar rond op de Maaslijn? Dan weet je toch wel waar welk sein staat?
Precies. Moet een glaszuivere STS-passage geweest zijn van 1 van beide. Maar laten we het rapport maar weer afwachtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:03 schreef Duvel het volgende:
Wat denken jullie nou? Dat een treindienstleider twee seinen veilig kan zetten zodat twee treinen elkaar tegemoet kunnen rijden?
Daar gaan weken c.q. maanden overheen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Moet een glaszuivere STS-passage geweest zijn van 1 van beide. Maar laten we het rapport maar weer afwachten
quote:1.3 Doorlooptijd onderzoek
Doordat de uitvoering van een aantal andere ongevalonderzoeken voorrang heeft gekregen
boven dit onderzoek, heeft de afronding van deze rapportage later plaatsgevonden als
gebruikelijk.
Dat was echt de tekst? Wat een treurnis.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
al moet het natuurlijk "later DAN gebruikelijk" zijn
Maar...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb het kruidvatkaartesgedoe net even gevraagd en wat meneer de balieman zei kwam op 't volgende neer;
- Reis je met NsHispeed, cq. de Beneluxtrein, dan betaal je een kaartje vanaf Roosendaal Grens.
- Reis je met de NMBS, cq. de pauperstoptrein, dan betaal je een kaartje vanaf Station Roosendaal.
Geen idee waar de logica zit, maar het zal wel iets met de verschillende vervoersmaatschappijen te maken hebben?
Cliquez-vous sur la linquequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat was echt de tekst? Wat een treurnis.
Nou nou, beide halfuursdiensten. Wat een verschrikkelijk drama weer zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef Ireyon het volgende:
Nu was ik een rondje aan 't plannen voor morgen, laatste mogelijkheid ICL en dan meteen maar Protos meepakken.. maar wat zijn die aansluitingen in Amf en Ed ontiegelijk kut zeg
20 minuten wachten op Hoek van Holland Strand, dat is pas kut...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef Ireyon het volgende:
Nu was ik een rondje aan 't plannen voor morgen, laatste mogelijkheid ICL en dan meteen maar Protos meepakken.. maar wat zijn die aansluitingen in Amf en Ed ontiegelijk kut zeg
Het ligt er aan wat voor weer het is. Wachten op het strand bij 30 graden is niet echt vervelend te noemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
20 minuten wachten op Hoek van Holland Strand, dat is pas kut...
Ook onzin. Het is net te kort om naar de friettent te rennen, een frietje te halen en de trein terug te nemen. En dat is WEL kutquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
20 minuten wachten op Hoek van Holland Strand, dat is pas kut...
28 Minuten wachten in Deventerquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
20 minuten wachten op Hoek van Holland Strand, dat is pas kut...
Inderdaad. En 't treintje naar 't strand kost een vermogenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Dat station daar ligt een pokke eind van het strand weg
Dat ze het nog Hoek van Holland Strand noemen
Het is maar een paar honderd meters.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad. En 't treintje naar 't strand kost een vermogen
Ik heb 't ook gewoon gelopen destijdsquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is maar een paar honderd meters.
Als de plannen van de RET doorgaan dan komt er binnen een paar jaar weer een écht HvH Strand.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Dat ze het nog Hoek van Holland Strand noemen
Maar wel bij mijn collega's van retmetro.nl.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef Cothen het volgende:
[..]
Als de plannen van de RET doorgaan dan komt er binnen een paar jaar weer een écht HvH Strand.
Maar dan is de Hoekselijn al een metrolijn en komt-ie niet meer voor in dit topic
Olst-Wijhe toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Welke plaats is dit?
[ afbeelding ]
Eerst Olst en dan Wijhe en als eindbestemming station Zwolllleeeeeee, hier kunt u overstappen voor de Stoptrein en Intercity naar diverse bestemmingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plaats is Olst, station is Olst-Wijhe
Dat zijn twee verschillende stations? Ik hoor die omroep al jaren en ze zeggen steeds 'olst wijhe en als eindbestemming zwolle', ik dacht dat je dat moest lezen als 'Olst-Wijhe en als eindbestemming Zwolle'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:49 schreef Brembo het volgende:
[..]
Eerst Olst en dan Wijhe en als eindbestemming station Zwolllleeeeeee, hier kunt u overstappen voor de Stoptrein en Intercity naar diverse bestemmingen.
Is een foutje op Google Maps, in Noord-Brabant heb je een soortgelijke fout.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende stations? Ik hoor die omroep al jaren en ze zeggen steeds 'olst wijhe en als eindbestemming zwolle', ik dacht dat je dat moest lezen als 'Olst-Wijhe en als eindbestemming Zwolle'.
Ja, helaas welquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende stations? Ik hoor die omroep al jaren en ze zeggen steeds 'olst wijhe en als eindbestemming zwolle', ik dacht dat je dat moest lezen als 'Olst-Wijhe en als eindbestemming Zwolle'.
zullen allebei nog geen ATB-vv hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die seinwachters aan hun baan zijn gekomen.
Het ging ook bijna fout in Wierden.
Het is idd een foutje, want de plaats heet gewoon Wijhequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is een foutje op Google Maps, in Noord-Brabant heb je een soortgelijke fout.
En Sinterklaas bestaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
zullen allebei nog geen ATB-vv hebben
edit
die passagiers trein heeft NG dus die is gewoon z'n baken nog niet gepasseerd
Dus is de goederentrein de fout in gegaan aangezien die gewoon ATB-EG zonder vv heeft
De afstand Station Haven- Station Strand is 800 meterquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is maar een paar honderd meters.
fout was mij ook al opgevallen. check ook even de weg van Raalte naar Deventer (via Wesepe). Ontbreekt een stuk provenciale weg XD. Voor zover bekend alleen een probleem bij de Google Maps op je mobiel (v2.3.2).quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is idd een foutje, want de plaats heet gewoon Wijhe
Ja. Behalve als je geen internetverbinding hebtquote:
Ik bedoelde meer dat Duvel dat dan ook zelf kan opzoeken daar. Aangezien hij hier post ga ik er van uit dat hij een internetverbinding heeftquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Behalve als je geen internetverbinding hebt
Nou en? Op zondag ook gewoonquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef De_Hertog het volgende:
Dat kan bahn.hafas.de toch ook? En de 21e is een zondag. Op maandag de 22e doe je er minimaal 13:40 en maximaal 17:40 over
Hij schreef maandag de 21e, ik weet niet of ie dan maandag de 22e of zondag de 21e bedoelde. En ik had voor de maandag gekozen. Was nu zelf ook wel nieuwsgierigquote:
Mijn geboorteplaats, en dat is Wijhe, met station Wijhequote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Welke plaats is dit?
[ afbeelding ]
Cool, via Parijs naar Bologna.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:22 schreef Duvel het volgende:
Sorry, ik bedoelde de 22e. Maar de 21e is ook interessant. Wist niet dat de planner ook op internet stond. Ik ga ff zoeken.
Nou, Jottumquote:
Tussen Blerick en Venlo zal gewoon ATB-EG liggen, dus dan wordt er niet ook nog NG aangelegd. De Veolia-trein kan dus net zo goed door rood rijden daar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef SpeedyRich het volgende:
die passagiers trein heeft NG dus die is gewoon z'n baken nog niet gepasseerd
Dus is de goederentrein de fout in gegaan aangezien die gewoon ATB-EG zonder vv heeft
15? Hoe maak je een trein van vijftien bakken als je alleen viertjes en zesjes hebt? Was er een bak af misschien?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef j00han het volgende:
Net ook even vijftien bakken goedkope vrouwen gespot tussen Utrecht >Utrecht overvecht.
Ja, da's een klein nadeeltje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, Jottumom 05:19 in Bologna uit de EN311 stuiteren met je gare kop na die domme transfer dwars door Parijs van de avond ervoor
Godskelere, wat een bevalling? En Waarom EEEbuntu en niet Xubuntu met EEE kernel ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hafas @ EeeBuntu draait heurmet updates en al
Ik ben benieuwd welk mat daar op het hele traject toegelaten isquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:56 schreef Socios het volgende:
Welke trein is dat dan en waar gaat ´ie naartoe? Ik neem aan dat Visé niet het eindpunt is.
Traxxquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welk mat daar op het hele traject toegelaten is
ICE toeslagkaartjes inslaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef Guppyfriend het volgende:
sinds woensdag zijn we met het bedrijf verhuisd naar Utrecht. voor mij geen stopper meer naar Houten dus, voortaan alleen nog Arnhem - Utrecht
voor zolang m'n contract nog loopt dan
Daaromquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En Waarom EEEbuntu en niet Xubuntu met EEE kernel ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |