Enkele 1800's lijden wel aan metaalmoeheid.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:03 schreef James1988 het volgende:
Mat '64 lijkt wel niet stuk te krijgen, prachtig. Net als die 1700/1800's, die blijven ook maar rondkarren!
GGGGATVER wat vetquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:49 schreef James1988 het volgende:
Waarom hebben wij nou niet van die ganz geile reclamespots?
Afgelopen week moest ik in Breda opeens ook weer op spoor 7/8 (die al een paar maanden ongebruikt zijn) zijn en op de vertrekstaten aldaar staan die sporen ook al als zijnde 'standaard' aangegevenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:24 schreef RubenK het volgende:
was die nieuwe dienstregeling nou in gegaan of wat?zag ineens dat een aantal van mijn treinen ineens een minuut later/eerder vertrekken
Alles gaat terug naar Duitsland? Dat betekent dat na 14 juni we alleen nog ICRm voor getrokken mat hebben?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef dennistd het volgende:
ICL gaat eruit
Dat wordt even wennen, want ik zie net dat ik voor Rsd - Ehv 'beter' de stoptrein kan nemen. Reistijd verkort met 2 minuten, overstaptijd heen gehalveerd en terug zelfs 6x (!) korterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef dennistd het volgende:
de stoptreinen in Brabant gaan op de schop
Wat glimt hij nog mooi en wat is hij mooi heldergeelquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:19 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zullen we er een afleveringsproefrit van maken?
Vanmorgen om 10.50u in Amersfoort:
[ afbeelding ]
Vanaf 14 juni inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:38 schreef dennistd het volgende:
14 juni dacht ik, misschien werkzaamheden?
Helaas welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:55 schreef dennistd het volgende:
de stoptreinen in Brabant gaan op de schop
Voor zover ik gelezen heb gewoon V'tjes hoorquote:
Zo kwam een wadlopertje ook aleens niet verder dan een remise tegen een tractor met hooiwagenquote:Op zondag 7 juni 2009 09:53 schreef dennistd het volgende:
Een tip: krijg nooit een aanrijding met een schienenbus:
[ afbeelding ]
Meer op http://www.wort.lu/wort/web/fotogalerien/25548/index.php?pg=0
A triple playquote:Op zondag 7 juni 2009 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
Koeien - Wadlopers 3-0
En dat bij 1 ongeval
Wie/wat is een Viaggio?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik was inderdaad de Viaggiofapper, vanwege de ÖBB Railjet.
'k Heb er ook tientallen google zoektermen voor moeten gebruiken, maar ik denk dat ze dit bedoelenquote:
Dat hoop ik toch van nietquote:
Wat een leuk Diesellocfilmpjequote:Op zondag 7 juni 2009 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
kwam net dit filmpje tegen voor de liefhebbers van diesellocs
Zou bijna mijn zonnebril op houden in die trein.quote:Op zondag 7 juni 2009 08:34 schreef Toeps het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groeten vanuit pimpin' NS-hispeed kleurtjes Thalys met lekkere stoelen, beenruimte, stopcontacten en WiFi!
(Ga slechts tot Antwerpen, 23 euri, maar met al die werkzaamheden was ik anders 3,5 uur onderweg...)
Meesterlijkquote:Op zondag 7 juni 2009 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, wat weer een dag zegHet begon al goed, ik had in Utrecht een VIRM die uitpuilde van de lege waterflessen en bierblikken naar Den Bosch. Ik ging tegenover eoa gare zwerver zitten die een beetje aan het fröbelen was met vloei en wiet en zo. Een kerel van achterin de 50. Op een gegeven moment moest hij naar het toilet, en vroeg in handen-en-voetentaal of ik even op zijn tas kon letten. Tuurlijk joh, geen punt. En uiteindelijk komen we aan in Den Bosch, ik stap uit. Ik sta te wachten op de omgeleide Benelux naar Roosendaal, zie ik ineens iets extreem ranzigs. Iemand heeft gewoon zitten schijten op die bank op het perron. Dikke bruine plaat eronder, en ook nog wat aanhangselen aan de bank
![]()
Anyway, ik neem de Benelux naar Roosendaal. Daar weer overstappen op een andere benelux, door naar Antwerpen. In Antwerpen een uur laten lopen omdat ik een nieuwe Rail Pass nodig had en zo. Lekker eindeloos lang in de rij voor het loket. Gelukkig sprak ik daar een bekende die me inmiddels geleerd heeft waar je WEL snel geholpen kan wordenUiteindelijk neem ik uit Antwerpen de IC naar Gent, Kortrijk, Moeskroen en Lille. Ik stap in Moeskroen uit. Een GODverraden uitgestorven oord. Bijna. Want wie stiefelt daar ineens ook rond? Die junk uit de Virm naar Den Bosch
![]()
Naja goed, in Moeskroen is, ongeacht de kleur van het stoplicht, niet echt veel te doen, dus nam ik de trein naar Brussel door het golvende Waalse land. Bij de tweede halte, Tournai, bleef de trein gewoon rustig 17 minuten stil staan, maar dat geeft niet, dat hoort zo. Het gaf mij de gelegenheid om wat bier in te slaan en de ongeving van het station te bekijken. Uiteindelijk bereikten we Brussel, waar een Benelux klaar stond om tot Roosendaal te rijden. In Roosendaal aangekomen stond er weer een VIRM klaar voor doorgaande reizigers. Non-stop naar Den BoschTenminste, dat zou je denken. Gelukkig is zo'n dag als vandaag niet compleet zonder een Vingerverf Happy Meal, en er werd inderdaad niet gehalteerd in Breda en Tilburg. Maar ja, tussen Vught Aansluiting en Den Bosch kan die trein toch ZEKER wel 10 minuten voor de rooie. Want stel je voor dat mensen hun 9-minuten aansluiting denken te gaan halen
![]()
dat kan niet hoor
![]()
![]()
Nou goed, het zal me de bliksem wezen ook verder, ik ben tevreden over de oogst![]()
[ afbeelding ]
quote:( Bron is zeer vertrouwelijk, alleen zeg ik de naam niet )
De NMBS HLE 11.8 loks zijn afgelopen nacht van 06-06 op 07-06 ALLEMAAL afgekeurd ( voor dienst in NL ) en is de TOELATING in NL VERVALLEN.... Ze mogen tot het grensstation ( in dit geval Rsd ) komen, maar ze mogen momenteel niet meer verder NL in!!!!
Wat daar de exacte reden van is, is mij niet geheel duidelijk.. Zodra ik meer informatie heb, laat ik meer weten
WTF?quote:Op maandag 8 juni 2009 01:19 schreef thats-me het volgende:
ff kopieren wat spoorhaas meldt op somda http://www.somda.nl/www/forum/6994/p211995/
[..]
Loos alarm dus.quote:Ik hoorde van een machinist op Ht gisteren dat het iets met de remblokken te maken had, maar blijkbaar is het niets bijzonders want inmiddels rijden ze al weer
Het was op beide hotspots weer raak:quote:Op maandag 8 juni 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Amersfoort weer totaal afgesneden in de avondspits vandaag
quote:Winterswijk-Arnhem
Maandag 8 Juni 19:20
Oorzaak De beperkingen tussen Zevenaar en Doetinchem als gevolg van een seinstoring zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Reisadvies
Amersfoort
Maandag 8 Juni 19:19
Oorzaak De beperkingen rond Amersfoort als gevolg van een sein- en wisselstoring zijn voorbij.
Verwachting Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Reisadvies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |