Twee kanjers van fouten in één zin, hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
als ze 10 jaar geleden eens begonnen waren met ERTMS :p dan lag t nu mischien ergens correct werkend
Ik keek dat vroeger wel eens, het waren toen bijna altijd nostalgische treinen ofzo. Wel mooi, maar hypermoderne treinen vind ik vetter. Dus ik vraag me af... Gaan ze bij dat programma ook wel eens naar dat soort treinen in Japan ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Rail Away vanavond zo te zien?Jammer
Gaat het dan over oude Nederlandse treinen of over treinen die nog rijden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:59 schreef Socios het volgende:
De aflevering over Nederland vind ik eigenlijk nog het vetst.
Zo kan ik het Noorden niet bereiken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:13 schreef kebabkever het volgende:
Stroomstoring in zwolle; geen treinen van of naar het station...
Men ziet DD-AR door de bollenvelden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Gaat het dan over oude Nederlandse treinen of over treinen die nog rijden?
"We zitten nu in een Plan V"
Dat wordt opnieuw een recordpoging.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:16 schreef Palmboom313 het volgende:
Het is ProRail weer gelukt
2 keer op een dag vertraging op Arnhem - Winterswijk
In Japan zijn ze nooit geweest zo te zien:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik keek dat vroeger wel eens, het waren toen bijna altijd nostalgische treinen ofzo. Wel mooi, maar hypermoderne treinen vind ik vetter. Dus ik vraag me af... Gaan ze bij dat programma ook wel eens naar dat soort treinen in Japan ofzo?
Bedankt voor de tip. Heb via de website de aflevering van Namur naar Arlon via Dinant en Bertrix zojuist bekeken. Ben er in begin 90 geweest met Benelux Tourrail. Mooie omgeving.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen Rail Away vanavond zo te zien?Jammer
Zp - Nm rijdt nu al 2 of 3 diensten met mat'64quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef Wadloper het volgende:
Al het mat'64 blijkt van de Dijksgracht af te zijnWaar kan dat ineens gebleven zijn, Zwolle misschien?
Dat het belachelijk is is duidelijk, maar het ging over het vervangen van de 11.8jes door Traxx. Die kunnen ook niet harder dan 140, zonder uit elkaar te vallenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:49 schreef ReisT het volgende:
Enige verschil is eigenlijk dat goederenlocs niet zo hard kunnen. TRAXX is normaal max 140, en deze mogen bij uitzondering 160 als ze een reizigerstrein rijden, wat hier dus nét voldoende is. De NMBS heeft ook een hele zooi precies dezelfde locs maar die gebruiken ze uitsluitend voor goederentreinen.
Maar een max van 160 is tegenwoordig belachelijk weinig voor een loc die reizigerstreinen trekt - zo'n ding moet gewoon minstens 200 kunnen zoals in de rest van Europa normaal is.
quote:Op zondag 7 juni 2009 08:34 schreef Toeps het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groeten vanuit pimpin' NS-hispeed kleurtjes Thalys met lekkere stoelen, beenruimte, stopcontacten en WiFi!
(Ga slechts tot Antwerpen, 23 euri, maar met al die werkzaamheden was ik anders 3,5 uur onderweg...)
Hm, goede vraag, sloop?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef Wadloper het volgende:
Al het mat'64 blijkt van de Dijksgracht af te zijnWaar kan dat ineens gebleven zijn, Zwolle misschien?
quote:NS verzekerd van maximaal hsl-contract
DEN HAAG - HSA, het samenwerkingsverband van NS en KLM, krijgt van minister Camiel Eurlings (Verkeer) de maximale concessie (contract) van vijftien jaar voor de exploitatie van de hogesnelheidslijn HSL-Zuid. Dat meldde hij dinsdag in een brief aan de Tweede Kamer.
Het bedrijf krijgt een aanzienlijke korting op de vergoeding die het als exploitant aan de Staat moet betalen voor het gebruik van het spoor. Het eerste jaar gaat het om 60 procent, het tweede jaar om 45 procent, in het derde om 30 procent en in het vierde jaar, en dan voor het laatst, 15 procent. Bovendien betalen NS en KLM per jaar 164,5 miljoen euro minder omdat de reistijden in België langer blijken te zijn dan voorzien en er minder treinen naar Parijs kunnen rijden, wat HSA inkomsten zou schelen.
De leverancier van de hsl-treinen, het Italiaanse AnsaldoBreda, heeft de levering van vergelijkbare treinen aan de Deense spoorwegen uitgesteld tot 2012, zo antwoordt Eurlings op Kamervragen. In Nederland rijden nu twee testtreinen rond, maar die moeten nog afgebouwd worden in Italië.
De HSL-Zuid, die op 1 april 2007 in gebruik zou worden genomen, wordt geplaagd door vertragingen. Wanneer de eerste hsl-treinen gaan rijden, maakt Eurlings niet duidelijk.
Ik heb volgens mij iets gelezen over de Watergraafsmeer.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:08 schreef Wadloper het volgende:
Al het mat'64 blijkt van de Dijksgracht af te zijnWaar kan dat ineens gebleven zijn, Zwolle misschien?
Het zal wel een standaard Geen-keus-mooi-weer-praatje zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:00 schreef ReisT het volgende:
Huh?? NS slowspeed krijgt ineens de maximale concessie? En nog korting ook?
Waar baseert 'ie dat nu weer op, de goede prestaties in de afgelopen jaren?
Hou jij nou eens gewoon je gemak met je domme praatquote:
Kruidvatkaartje is een hele dag geldig in heel Nederland?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag voor de gevorderden.
Aanstaande zondag ga ik met mijn ouwe naar antwerpen , we maken kruidvatkaartjes op en kopen dus nog een kaartje bij
Moet dit
a) Vanaf Roosendaal station
b) Vanaf Roosendaal grens
Ik zeg gewoon iedere partij die materieel heeft met ERTMS goedkeuring, er op en rijden maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Die Eurlings hoort de klok weer eens luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Niets nieuws onder de zon dus
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:31 schreef Brembo het volgende:
[..]
Als iemand zijn kolen over de HSL-zuid wil vervoeren, prima.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vraag voor de gevorderden.
Aanstaande zondag ga ik met mijn ouwe naar antwerpen , we maken kruidvatkaartjes op en kopen dus nog een kaartje bij
Moet dit
a) Vanaf Roosendaal station
b) Vanaf Roosendaal grens
soms zegt ie ook nog wel eens iets verstandigs:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Die Eurlings hoort de klok weer eens luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Niets nieuws onder de zon dus
quote:DEN HAAG - Verkeersminister Camiel Eurlings wil beginnende, vaak jonge automobilisten die zwaar in de fout gaan, harder aanpakken. Nu raken zij na drie ernstige overtredingen binnen vijf jaar hun rijbewijs kwijt.
Eurlings wil dat dit al na twee overtredingen mogelijk wordt.
Omdat de trein naar het museum niet rijdt doordeweeks omdat het spoor te vol is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Christiaan het volgende:
Waarom rijdt er een bus naar Maliebaan?
Er rijdt helemaal geen bus naar station Maliebaan. Je mag met de gewone stadsbus mee en vanaf de dichtstbijzijnde bushalte is 5 het nog minuten lopen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Christiaan het volgende:
Waarom rijdt er een bus naar Maliebaan?
Dat is geen kruidvatkaartjequote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanaf de grens, dat heb ik met mijn studenten-OV ook namelijk
Nee, maar hij herhaalt waarschijnlijk wat de conducteur zei: 'tot de grens'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
dat zijn figuren die een grenspunt nog niet van een grensstation kunnen onderscheiden. En nog wel wat dommer zijn dan dat ook. Dus dat zegt niets
Anders had ik het niet gevraagd Heer Flesquote:Op woensdag 10 juni 2009 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Begeleidende papiertjes al doorgenomen? Daar staat het vast wel in ergens
Nee, maar je kan - net als met een studenten-OV - onbeperkt reizen op NS-trajecten. Kortom, ook het stukje tussen Roosendaal en de grens (denk ik).quote:
There, ftfyquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb het kruidvatkaartesgedoe net even gevraagd en wat meneer de balieman zei kwam op 't volgende neer;
- Reis je met NsHispeed, cq. de Beneluxtreinnichtenclub, dan betaal je een kaartje vanaf Roosendaal Grens.
- Reis je met de NMBS, cq. de pauperstoptreinmaatschappij, dan betaal je een kaartje vanaf Station Roosendaal.
Geen idee waar de logica zit, maar het zal wel iets met de verschillende vervoersmaatschappijen te maken hebben?
THXquote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb het kruidvatkaartesgedoe net even gevraagd en wat meneer de balieman zei kwam op 't volgende neer;
- Reis je met NsHispeed, cq. de Beneluxtrein, dan betaal je een kaartje vanaf Roosendaal Grens.
- Reis je met de NMBS, cq. de pauperstoptrein, dan betaal je een kaartje vanaf Station Roosendaal.
Geen idee waar de logica zit, maar het zal wel iets met de verschillende vervoersmaatschappijen te maken hebben?
Nou omdat we bij het Kempisch dok moeten zijn en anders dat takke-eind vanuit centraal moeten lopen.quote:
Maar zo'n Kruidvatkaartje is toch geldig voor het gehele NS-traject? En technisch gezien is het stukje tussen station Roosendaal en de grens nog steeds NS-traject. Als ik met mijn OV in die stoptrein ga betaal ik ook pas vanaf de grens.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nou omdat we bij het Kempisch dok moeten zijn en anders dat takke-eind vanuit centraal moeten lopen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb het kruidvatkaartesgedoe net even gevraagd en wat meneer de balieman zei kwam op 't volgende neer;
- Reis je met NsHispeed, cq. de Beneluxtrein, dan betaal je een kaartje vanaf Roosendaal Grens.
- Reis je met de NMBS, cq. de pauperstoptrein, dan betaal je een kaartje vanaf Station Roosendaal.
Geen idee waar de logica zit, maar het zal wel iets met de verschillende vervoersmaatschappijen te maken hebben?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb het kruidvatkaartesgedoe net even gevraagd en wat meneer de balieman zei kwam op 't volgende neer;
- Reis je met NsHispeed, cq. de Beneluxtrein, dan betaal je een kaartje vanaf Roosendaal Grens.
- Reis je met de NMBS, cq. de pauperstoptrein, dan betaal je een kaartje vanaf Station Roosendaal.
Geen idee waar de logica zit, maar het zal wel iets met de verschillende vervoersmaatschappijen te maken hebben?
En daarom is het de harde realiteit.quote:
Dat is het helaas dus niet. Het is alleen maar geldig in alle NS-treinen (en wat regionaal gedoe) binnen Nederland. Over trajecten wordt niks gezegd. Je mag er dus wel mee reizen tussen Roosendaal en de grens maar alleen in een NS-trein.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar zo'n Kruidvatkaartje is toch geldig voor het gehele NS-traject?
Als die op de brug waren gebotst zou het een grote puinhoop geweest zijn.quote:Venlo ontsnapt aan treinbotsing op brug
Een passagierstrein van Veolia is woensdagochtend in Venlo bijna frontaal in botsing gekomen met een goederentrein.
De Veolia-trein, vanuit Nijmegen onderweg naar Roermond, kwam omstreeks half negen tot stilstand op de brug over de Maas. De 1000 ton wegende goederentrein van DB Schenker, vanuit het Duitse Hagen onderweg naar rangeerterrein Kijfhoek nabij de Rotterdamse haven, stopte vlak voor de brug.
Beide treinen waren om nog onbekende reden op hetzelfde spoor terecht gekomen en kwamen op ongeveer 200 meter van elkaar tot stilstand. De vervoerders willen vooralsnog niets zeggen over de toedracht.
De ongeveer vijftig passagiers van de Veolia-trein moesten uitstappen op de brug en werden naar station Venlo geleid. De treindienst is inmiddels weer hervat. Het incident wordt onderzocht door de politie, spoorbeheerder ProRail en de Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW).
Bron
Ik denk dat onverlaten de railsen verplaatst hebben...quote:Beide treinen waren om nog onbekende reden op hetzelfde spoor terecht gekomen
Daar noem je me een forum vol faalhazen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:11 schreef De_Hertog het volgende:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=45724
Iemand die niet door had dat dat kaartje in België niet geldig was () maar die kreeg dus te horen dat hij vanaf de grens moest betalen..
Ik vraag me af hoe die seinwachters aan hun baan zijn gekomen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef Cothen het volgende:
[..]
Ik denk dat onverlaten de railsen verplaatst hebben...
Ja, dat mannetje in het seinhuis die daar met zware handels de trekdraden in beweging brengt!! Klojo is het!quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die seinwachters aan hun baan zijn gekomen.
Het ging ook bijna fout in Wierden.
Volgens die formulering zou je dan ook door België mogen reizen, mits je in een NS trein zit... edit: o ik had over twee woorden heen gelezenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:43 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is het helaas dus niet. Het is alleen maar geldig in alle NS-treinen (en wat regionaal gedoe) binnen Nederland. Over trajecten wordt niks gezegd. Je mag er dus wel mee reizen tussen Roosendaal en de grens maar alleen in een NS-trein.
balenquote:
Ik begrijp dat echt niet he... Hier bij Arriva gaat alles wel gewoon goed qua STS'en (misschien eens in het half jaar een STS ofzo) en bij Veolia om de haverklap (volgens iemand op Somda was er vorige week ook al een STS bij Veolia).quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:44 schreef sander89 het volgende:
[..]
Als die op de brug waren gebotst zou het een grote puinhoop geweest zijn.
Minder vaak hoor. Een STS is ernstig en ik heb het bij Arriva bijna niet gehoord de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:20 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik begrijp dat echt niet he... Hier bij Arriva gaat alles wel gewoon goed qua STS'en (misschien eens in het half jaar een STS ofzo)
Je vergeet xx op de kippenlijn. Die kunnen het nog veel beterquote:en bij Veolia om de haverklap (volgens iemand op Somda was er vorige week ook al een STS bij Veolia).
Veolia rijdt toch nu al zo'n 2/3 jaar rond op de Maaslijn? Dan weet je toch wel waar welk sein staat?
Precies. Moet een glaszuivere STS-passage geweest zijn van 1 van beide. Maar laten we het rapport maar weer afwachtenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:03 schreef Duvel het volgende:
Wat denken jullie nou? Dat een treindienstleider twee seinen veilig kan zetten zodat twee treinen elkaar tegemoet kunnen rijden?
Daar gaan weken c.q. maanden overheen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Moet een glaszuivere STS-passage geweest zijn van 1 van beide. Maar laten we het rapport maar weer afwachten
quote:1.3 Doorlooptijd onderzoek
Doordat de uitvoering van een aantal andere ongevalonderzoeken voorrang heeft gekregen
boven dit onderzoek, heeft de afronding van deze rapportage later plaatsgevonden als
gebruikelijk.
Dat was echt de tekst? Wat een treurnis.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
al moet het natuurlijk "later DAN gebruikelijk" zijn
Maar...quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:44 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb het kruidvatkaartesgedoe net even gevraagd en wat meneer de balieman zei kwam op 't volgende neer;
- Reis je met NsHispeed, cq. de Beneluxtrein, dan betaal je een kaartje vanaf Roosendaal Grens.
- Reis je met de NMBS, cq. de pauperstoptrein, dan betaal je een kaartje vanaf Station Roosendaal.
Geen idee waar de logica zit, maar het zal wel iets met de verschillende vervoersmaatschappijen te maken hebben?
Cliquez-vous sur la linquequote:Op woensdag 10 juni 2009 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat was echt de tekst? Wat een treurnis.
Nou nou, beide halfuursdiensten. Wat een verschrikkelijk drama weer zegquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef Ireyon het volgende:
Nu was ik een rondje aan 't plannen voor morgen, laatste mogelijkheid ICL en dan meteen maar Protos meepakken.. maar wat zijn die aansluitingen in Amf en Ed ontiegelijk kut zeg
20 minuten wachten op Hoek van Holland Strand, dat is pas kut...quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef Ireyon het volgende:
Nu was ik een rondje aan 't plannen voor morgen, laatste mogelijkheid ICL en dan meteen maar Protos meepakken.. maar wat zijn die aansluitingen in Amf en Ed ontiegelijk kut zeg
Het ligt er aan wat voor weer het is. Wachten op het strand bij 30 graden is niet echt vervelend te noemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
20 minuten wachten op Hoek van Holland Strand, dat is pas kut...
Ook onzin. Het is net te kort om naar de friettent te rennen, een frietje te halen en de trein terug te nemen. En dat is WEL kutquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
20 minuten wachten op Hoek van Holland Strand, dat is pas kut...
28 Minuten wachten in Deventerquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
20 minuten wachten op Hoek van Holland Strand, dat is pas kut...
Inderdaad. En 't treintje naar 't strand kost een vermogenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Dat station daar ligt een pokke eind van het strand weg
Dat ze het nog Hoek van Holland Strand noemen
Het is maar een paar honderd meters.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:58 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Inderdaad. En 't treintje naar 't strand kost een vermogen
Ik heb 't ook gewoon gelopen destijdsquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is maar een paar honderd meters.
Als de plannen van de RET doorgaan dan komt er binnen een paar jaar weer een écht HvH Strand.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Dat ze het nog Hoek van Holland Strand noemen
Maar wel bij mijn collega's van retmetro.nl.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef Cothen het volgende:
[..]
Als de plannen van de RET doorgaan dan komt er binnen een paar jaar weer een écht HvH Strand.
Maar dan is de Hoekselijn al een metrolijn en komt-ie niet meer voor in dit topic
Olst-Wijhe toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Welke plaats is dit?
[ afbeelding ]
Eerst Olst en dan Wijhe en als eindbestemming station Zwolllleeeeeee, hier kunt u overstappen voor de Stoptrein en Intercity naar diverse bestemmingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plaats is Olst, station is Olst-Wijhe
Dat zijn twee verschillende stations? Ik hoor die omroep al jaren en ze zeggen steeds 'olst wijhe en als eindbestemming zwolle', ik dacht dat je dat moest lezen als 'Olst-Wijhe en als eindbestemming Zwolle'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:49 schreef Brembo het volgende:
[..]
Eerst Olst en dan Wijhe en als eindbestemming station Zwolllleeeeeee, hier kunt u overstappen voor de Stoptrein en Intercity naar diverse bestemmingen.
Is een foutje op Google Maps, in Noord-Brabant heb je een soortgelijke fout.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende stations? Ik hoor die omroep al jaren en ze zeggen steeds 'olst wijhe en als eindbestemming zwolle', ik dacht dat je dat moest lezen als 'Olst-Wijhe en als eindbestemming Zwolle'.
Ja, helaas welquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende stations? Ik hoor die omroep al jaren en ze zeggen steeds 'olst wijhe en als eindbestemming zwolle', ik dacht dat je dat moest lezen als 'Olst-Wijhe en als eindbestemming Zwolle'.
zullen allebei nog geen ATB-vv hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die seinwachters aan hun baan zijn gekomen.
Het ging ook bijna fout in Wierden.
Het is idd een foutje, want de plaats heet gewoon Wijhequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is een foutje op Google Maps, in Noord-Brabant heb je een soortgelijke fout.
En Sinterklaas bestaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
zullen allebei nog geen ATB-vv hebben
edit
die passagiers trein heeft NG dus die is gewoon z'n baken nog niet gepasseerd
Dus is de goederentrein de fout in gegaan aangezien die gewoon ATB-EG zonder vv heeft
De afstand Station Haven- Station Strand is 800 meterquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is maar een paar honderd meters.
fout was mij ook al opgevallen. check ook even de weg van Raalte naar Deventer (via Wesepe). Ontbreekt een stuk provenciale weg XD. Voor zover bekend alleen een probleem bij de Google Maps op je mobiel (v2.3.2).quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is idd een foutje, want de plaats heet gewoon Wijhe
Ja. Behalve als je geen internetverbinding hebtquote:
Ik bedoelde meer dat Duvel dat dan ook zelf kan opzoeken daar. Aangezien hij hier post ga ik er van uit dat hij een internetverbinding heeftquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Behalve als je geen internetverbinding hebt
Nou en? Op zondag ook gewoonquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef De_Hertog het volgende:
Dat kan bahn.hafas.de toch ook? En de 21e is een zondag. Op maandag de 22e doe je er minimaal 13:40 en maximaal 17:40 over
Hij schreef maandag de 21e, ik weet niet of ie dan maandag de 22e of zondag de 21e bedoelde. En ik had voor de maandag gekozen. Was nu zelf ook wel nieuwsgierigquote:
Mijn geboorteplaats, en dat is Wijhe, met station Wijhequote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Welke plaats is dit?
[ afbeelding ]
Cool, via Parijs naar Bologna.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:22 schreef Duvel het volgende:
Sorry, ik bedoelde de 22e. Maar de 21e is ook interessant. Wist niet dat de planner ook op internet stond. Ik ga ff zoeken.
Nou, Jottumquote:
Tussen Blerick en Venlo zal gewoon ATB-EG liggen, dus dan wordt er niet ook nog NG aangelegd. De Veolia-trein kan dus net zo goed door rood rijden daar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef SpeedyRich het volgende:
die passagiers trein heeft NG dus die is gewoon z'n baken nog niet gepasseerd
Dus is de goederentrein de fout in gegaan aangezien die gewoon ATB-EG zonder vv heeft
15? Hoe maak je een trein van vijftien bakken als je alleen viertjes en zesjes hebt? Was er een bak af misschien?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef j00han het volgende:
Net ook even vijftien bakken goedkope vrouwen gespot tussen Utrecht >Utrecht overvecht.
Ja, da's een klein nadeeltje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, Jottumom 05:19 in Bologna uit de EN311 stuiteren met je gare kop na die domme transfer dwars door Parijs van de avond ervoor
Godskelere, wat een bevalling? En Waarom EEEbuntu en niet Xubuntu met EEE kernel ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hafas @ EeeBuntu draait heurmet updates en al
Ik ben benieuwd welk mat daar op het hele traject toegelaten isquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:56 schreef Socios het volgende:
Welke trein is dat dan en waar gaat ´ie naartoe? Ik neem aan dat Visé niet het eindpunt is.
Traxxquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welk mat daar op het hele traject toegelaten is
ICE toeslagkaartjes inslaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef Guppyfriend het volgende:
sinds woensdag zijn we met het bedrijf verhuisd naar Utrecht. voor mij geen stopper meer naar Houten dus, voortaan alleen nog Arnhem - Utrecht
voor zolang m'n contract nog loopt dan
Daaromquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En Waarom EEEbuntu en niet Xubuntu met EEE kernel ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |