Ik heb 't ook gewoon gelopen destijdsquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is maar een paar honderd meters.
Als de plannen van de RET doorgaan dan komt er binnen een paar jaar weer een écht HvH Strand.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Dat ze het nog Hoek van Holland Strand noemen
Maar wel bij mijn collega's van retmetro.nl.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef Cothen het volgende:
[..]
Als de plannen van de RET doorgaan dan komt er binnen een paar jaar weer een écht HvH Strand.
Maar dan is de Hoekselijn al een metrolijn en komt-ie niet meer voor in dit topic
Olst-Wijhe toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Welke plaats is dit?
[ afbeelding ]
Eerst Olst en dan Wijhe en als eindbestemming station Zwolllleeeeeee, hier kunt u overstappen voor de Stoptrein en Intercity naar diverse bestemmingen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:32 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Plaats is Olst, station is Olst-Wijhe
Dat zijn twee verschillende stations? Ik hoor die omroep al jaren en ze zeggen steeds 'olst wijhe en als eindbestemming zwolle', ik dacht dat je dat moest lezen als 'Olst-Wijhe en als eindbestemming Zwolle'.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:49 schreef Brembo het volgende:
[..]
Eerst Olst en dan Wijhe en als eindbestemming station Zwolllleeeeeee, hier kunt u overstappen voor de Stoptrein en Intercity naar diverse bestemmingen.
Is een foutje op Google Maps, in Noord-Brabant heb je een soortgelijke fout.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende stations? Ik hoor die omroep al jaren en ze zeggen steeds 'olst wijhe en als eindbestemming zwolle', ik dacht dat je dat moest lezen als 'Olst-Wijhe en als eindbestemming Zwolle'.
Ja, helaas welquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat zijn twee verschillende stations? Ik hoor die omroep al jaren en ze zeggen steeds 'olst wijhe en als eindbestemming zwolle', ik dacht dat je dat moest lezen als 'Olst-Wijhe en als eindbestemming Zwolle'.
zullen allebei nog geen ATB-vv hebbenquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe die seinwachters aan hun baan zijn gekomen.
Het ging ook bijna fout in Wierden.
Het is idd een foutje, want de plaats heet gewoon Wijhequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is een foutje op Google Maps, in Noord-Brabant heb je een soortgelijke fout.
En Sinterklaas bestaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
zullen allebei nog geen ATB-vv hebben
edit
die passagiers trein heeft NG dus die is gewoon z'n baken nog niet gepasseerd
Dus is de goederentrein de fout in gegaan aangezien die gewoon ATB-EG zonder vv heeft
De afstand Station Haven- Station Strand is 800 meterquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het is maar een paar honderd meters.
fout was mij ook al opgevallen. check ook even de weg van Raalte naar Deventer (via Wesepe). Ontbreekt een stuk provenciale weg XD. Voor zover bekend alleen een probleem bij de Google Maps op je mobiel (v2.3.2).quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is idd een foutje, want de plaats heet gewoon Wijhe
Ja. Behalve als je geen internetverbinding hebtquote:
Ik bedoelde meer dat Duvel dat dan ook zelf kan opzoeken daar. Aangezien hij hier post ga ik er van uit dat hij een internetverbinding heeftquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Behalve als je geen internetverbinding hebt
Nou en? Op zondag ook gewoonquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef De_Hertog het volgende:
Dat kan bahn.hafas.de toch ook? En de 21e is een zondag. Op maandag de 22e doe je er minimaal 13:40 en maximaal 17:40 over
Hij schreef maandag de 21e, ik weet niet of ie dan maandag de 22e of zondag de 21e bedoelde. En ik had voor de maandag gekozen. Was nu zelf ook wel nieuwsgierigquote:
Mijn geboorteplaats, en dat is Wijhe, met station Wijhequote:Op woensdag 10 juni 2009 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
Welke plaats is dit?
[ afbeelding ]
Cool, via Parijs naar Bologna.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:22 schreef Duvel het volgende:
Sorry, ik bedoelde de 22e. Maar de 21e is ook interessant. Wist niet dat de planner ook op internet stond. Ik ga ff zoeken.
Nou, Jottumquote:
Tussen Blerick en Venlo zal gewoon ATB-EG liggen, dus dan wordt er niet ook nog NG aangelegd. De Veolia-trein kan dus net zo goed door rood rijden daar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef SpeedyRich het volgende:
die passagiers trein heeft NG dus die is gewoon z'n baken nog niet gepasseerd
Dus is de goederentrein de fout in gegaan aangezien die gewoon ATB-EG zonder vv heeft
15? Hoe maak je een trein van vijftien bakken als je alleen viertjes en zesjes hebt? Was er een bak af misschien?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:01 schreef j00han het volgende:
Net ook even vijftien bakken goedkope vrouwen gespot tussen Utrecht >Utrecht overvecht.
Ja, da's een klein nadeeltje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, Jottumom 05:19 in Bologna uit de EN311 stuiteren met je gare kop na die domme transfer dwars door Parijs van de avond ervoor
Godskelere, wat een bevalling? En Waarom EEEbuntu en niet Xubuntu met EEE kernel ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Hafas @ EeeBuntu draait heurmet updates en al
Ik ben benieuwd welk mat daar op het hele traject toegelaten isquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:56 schreef Socios het volgende:
Welke trein is dat dan en waar gaat ´ie naartoe? Ik neem aan dat Visé niet het eindpunt is.
Traxxquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welk mat daar op het hele traject toegelaten is
ICE toeslagkaartjes inslaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef Guppyfriend het volgende:
sinds woensdag zijn we met het bedrijf verhuisd naar Utrecht. voor mij geen stopper meer naar Houten dus, voortaan alleen nog Arnhem - Utrecht
voor zolang m'n contract nog loopt dan
Daaromquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En Waarom EEEbuntu en niet Xubuntu met EEE kernel ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |