Ik hou het er maar op dat het gewoon een zooitje is. Niks meer, niks minder.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:47 schreef yvonne het volgende:
Mariell toch ook niet
Ik oordeel op wat ik direct heb meegemaakt, ergens in de vorige topics, en dat is eigenlijk, voor mij, voldoende geweest.
( Over de gevonden tetten foto's van mariell)
ze zijn overduidelijk nep, maar staan er verder toch niet heel erg bijquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
Kut OP.![]()
[..]
Ik hou het er maar op dat het gewoon een zooitje is. Niks meer, niks minder.
Ben jij de enige van FOK! die ze niet heeft?quote:
hahaha versabommie, als Evaxis en ik over onze pluspunten beginnen ga je over de zeik ennuh.. nou inene wel erover beginnen?quote:
Dat wel jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
Kut OP....trek het je niet aan, geintje.
[..]
Ik hou het er maar op dat het gewoon een zooitje is. Niks meer, niks minder.
Godverdegodver ... ik wor gewoon op twee fora in de zeik genomen ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij de enige van FOK! die ze niet heeft?
Nou nou
Ik dacht dat ie getrouwd was, met een vrouwquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Noek het volgende:Linksom rechtsom
, die Bram is niet goed in communiceren. Hopelijk is die beter met kip.
Ketchup is echt zijn ding.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Noek het volgende:
Linksom rechtsom
Met zulke n00bhs wil je toch niet eens meer praten of wel danquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij de enige van FOK! die ze niet heeft?
Nou nou
We hebben ze niet gezien, dus hoe weet je of wij het pluspunten zouden vinden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hahaha versabommie, als Evaxis en ik over onze pluspunten beginnen ga je over de zeik ennuh.. nou inene wel erover beginnen?![]()
die van Renate kun je gewoon zien heur :quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben ze niet gezien, dus hoe weet je of wij het pluspunten zouden vinden?
Heb je het strippokeren niet gezien dan? ook al had ik m,n uiervannet aan, dat zou toch een goed indicatie moeten zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben ze niet gezien, dus hoe weet je of wij het pluspunten zouden vinden?
Ja dat snap ik dat die meer dan welkom zouden zijn. Want dan kunnen er wéér zeventien topics volgeklept worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet?
Er zijn inmiddels zoveel vragen omtrent het bericht van Bram......antwoorden zouden méér dan welkom zijn.
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef mariell het volgende:
[...]
Overigens, ik heb bijna niet meer op fok gekeken, omdat het echt rete druk is als je in de bunker aan het werk bent. Je komt er niet aan toe. En als je dan eindelijk even een rust momentje hebt wil je graag even ontspannen. Het zij op de bank of op bed, want de dagen zijn zo voorbij. Gelukkig kan de hele crew nu even bijtanken.
Bobby heeft hier dat alcohol / Pim verhaal opgehangen. Ik had dat verhaal echter al eerder gehoord, van een redactielid gehoord, die het van Mariell gehoord had. Het is dus niet verzonnen of aangedikt door Bobby.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zal best iets onschuldigs gebeurd zijn waardoor deze fabel de wereld in is geholpen.. bijv. dat gezegd is dat Pim's ouders bezorgd op hadden gebeld om te zeggen dat ze 'm niet teveel moesten laten zuipen, want dan gaat ie kotsen. Ergens is dat dan geworden dat ie alcoholist is. Waar dat is gebeurd, in het hoofd van Mariell of in het hoofd van Bobby, is mij niet bekend.
Nou, top heb je ze toch gezien.. en niet janken dat het crab is heurquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
die van Renate kun je gewoon zien heur :
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4088420#4088420
nouja half..
Nee hoor, in zo'n vangnet ziet bijna alles er nog wel 'redelijk' uit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Heb je het strippokeren niet gezien dan? ook al had ik m,n uiervannet aan, dat zou toch een goed indicatie moeten zijn
Wat ik was even weg,quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hahaha versabommie, als Evaxis en ik over onze pluspunten beginnen ga je over de zeik ennuh.. nou inene wel erover beginnen?![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, in zo'n vangnet ziet bijna alles er nog wel 'redelijk' uit.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat ik was even weg,
Ik was even Twitter aan het testen.
Ik hoorde mijn naam dus ik ben er weer.
Ik wist niet dat ik pluspunten heb Renate, vertel waar heb je die gevonden want bij mij zijn ze zoek
Ik zou me gek vechten Bommie aanvalle.....quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godverdegodver ... ik wor gewoon op twee fora in de zeik genomen ...
![]()
Dit kan niet de bedoeling zijn
En waarom zet je je Twitter niet open dan?!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat ik was even weg,
Ik was even Twitter aan het testen.
Ik hoorde mijn naam dus ik ben er weer.
Ik wist niet dat ik pluspunten heb Renate, vertel waar heb je die gevonden want bij mij zijn ze zoek
Wat zij zegt!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom zet je je Twitter niet open dan?!
Jaha daar loopt ze naar de telefoon waar ik het al de hele tijd over hebquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja half..
waarom gebruiken ze op vol dezelfde smileysquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja half..
Het heeft er wel de schijn van dat ze zo schrijft dat eventueel nog gezegd kan worden dat ze het over de verleden tijd heeft.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef Gert het volgende:
OK, nu mag ik wel weer reageren denk ik, na een dagje rust.
[..]
Ja dat snap ik dat die meer dan welkom zouden zijn. Want dan kunnen er wéér zeventien topics volgeklept worden.
Volgens mij is Bram's statement niet meer dan een reactie op een oneerlijke post als hieronder, waar Mariell doet alsof ze zojuist de Bunker uitgelopen kwam:
Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef mariell het volgende:
[...]
Overigens, ik heb bijna niet meer op fok gekeken, omdat het echt rete druk is als je in de bunker aan het werk bent. Je komt er niet aan toe. En als je dan eindelijk even een rust momentje hebt wil je graag even ontspannen. Het zij op de bank of op bed, want de dagen zijn zo voorbij. Gelukkig kan de hele crew nu even bijtanken.
dat gaat over en weer heur... dan gaan er een paar daarheen, dan een paar hier enzovoorts...quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom gebruiken ze op vol dezelfde smileysen hebben ze t over ons
kunnen ze beter hierheen komen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat gaat over en weer heur... dan gaan er een paar daarheen, dan een paar hier enzovoorts...
dat hele forumgedoe is net rtl4's campinglife
Zo lees ik het niet. Ze is begaan met de crew die hard aan het werk is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef Gert het volgende:
OK, nu mag ik wel weer reageren denk ik, na een dagje rust.
Ja dat snap ik dat die meer dan welkom zouden zijn. Want dan kunnen er wéér zeventien topics volgeklept worden.
Volgens mij is Bram's statement niet meer dan een reactie op een oneerlijke post als hieronder, waar Mariell doet alsof ze zojuist de Bunker uitgelopen kwam:
Und jetzt fussball.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:09 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jaha daar loopt ze naar de telefoon waar ik het al de hele tijd over heb![]()
Moet je even bij HiDiHo vragen met tijd en datum dan kan je ze zien bewegen
Met ketchup!quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Noek het volgende:Linksom rechtsom
Wat hij zegt.quote:
Gaat prima! En zoals gewoonlijk zorgt FOK weer voor voldoende afleiding.quote:
Deze is nog niet begonnenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:19 schreef R0T29 het volgende:
Goedenavond mensen is er inmiddels alweer een nieuwe rel of is in deze nog niet uitgereld?
Uhm omdat ik niet weet hoe dat moetquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi Day!quote:
Beetje vreemd wel om je eigen teksten daar terug te zien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom gebruiken ze op vol dezelfde smileysen hebben ze t over ons
kunnen ze beter hierheen komen
Dat vraag je toch niet? Twitter was toch een ander woord voor...oh nee... dat was piepelemientje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn voorkeurquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
hier gebeurt het... maar wat gebeurt er? gaat het nu over bram en ene mariell...of over tetten...of over vol....of......nou?????
Je hebt echt gelezenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
hier gebeurt het... maar wat gebeurt er? gaat het nu over bram en ene mariell...of over tetten...of over vol....of......nou?????
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet? Twitter was toch een ander woord voor...oh nee... dat was piepelemientje.
altijd spannend als fora van elkaar merken dat ze elkaar lezen... zijn net puppies die dan heel onbeholpen aan elkaars butt aan het snuffelen zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel om je eigen teksten daar terug te zien.
Nu geef je dus toe dat er andere redactieleden zijn die ook privé info lekken aan anderen? Heb jij het daarna aan nog iemand verteld? En verder: Ben jij van mening dat die info relevant was voor jouw, of zijn/haar (degened ie het aan jou gelekt heeft) werk in de bunker?quote:Wat betreft Pim:
[..]
Bobby heeft hier dat alcohol / Pim verhaal opgehangen. Ik had dat verhaal echter al eerder gehoord, van een redactielid gehoord, die het van Mariell gehoord had. Het is dus niet verzonnen of aangedikt door Bobby.
Bedankt voor die uitleg!quote:Pim verwijst het etiket "een verleden van alcoholmisbruik" naar het land der fabelen. Nou ben ik maar een forum-user, maar we hebben best een tijdje zitten lullen onder het genot van 23 jägermeister () , en het is dus onzin volgens hem. Hij snapt ooik niet hoe het in de wereld is gekomen want hij heeft daarover niets gezegd bij zijn intake.
yvonne zit gewoon bommie te dissen, dat ik dat nog mag meemakenquote:
Thanks done!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://twitter.com/account/settings
onderaan protect my updates niet aanvinken
Bij jou zegt twitter:quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://twitter.com/account/settings
onderaan protect my updates niet aanvinken
wie quote je nu??? zo kan ik het toch niet volgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu geef je dus toe dat er andere redactieleden zijn die ook privé info lekken aan anderen? Heb jij het daarna aan nog iemand verteld? En verder: Ben jij van mening dat die info relevant was voor jouw, of zijn/haar (degened ie het aan jou gelekt heeft) werk in de bunker?
[..]
Bedankt voor die uitleg!
Klootviool, in deze tijd van maar niet beginnende rellen zouden we de rijen sluitenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
yvonne zit gewoon bommie te dissen, dat ik dat nog mag meemaken
En als ze niet veel ouder zijn, proberen die valse honden elkaar aan stukken te verscheurenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
altijd spannend als fora van elkaar merken dat ze elkaar lezen... zijn net puppies die dan heel onbeholpen aan elkaars butt aan het snuffelen zijn
Euh.. Gertje dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
wie quote je nu??? zo kan ik het toch niet volgen
mwah valt best mee...quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als ze niet veel ouder zijn, proberen die valse honden elkaar aan stukken te verscheuren
Je wil niet weten hoeveel dubbele accounts er zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
altijd spannend als fora van elkaar merken dat ze elkaar lezen... zijn net puppies die dan heel onbeholpen aan elkaars butt aan het snuffelen zijn
De herinnering is altijd mooierquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah valt best mee...
Viel net in mijn zoektocht over day's tieten op dat flugel in de kou laat topic... lezen ?
Lagen ze zo te slingerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef versabommie het volgende:
Viel net in mijn zoektocht over day's tieten
Tsja, je kunt wel een rel willen maar daar hebben we toch Mariell of Bam online voor nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef versabommie het volgende:
Klootviool, in deze tijd van maar niet beginnende rellen zouden we de rijen sluiten
VOL'ers waren Fok!'ers, dus heel veel tot bijna alles gok ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel dubbele accounts er zijn
Tijdelijk een ander slachtoffer dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, je kunt wel een rel willen maar daar hebben we toch Mariell of Bam online voor nodig.
En uitgerekend die 2 zijn er niet.
Heel veel in elk gevalquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
VOL'ers waren Fok!'ers, dus heel veel tot bijna alles gok ik
nah deze maakte me wel aan het lachen de laatste twee pagina's, jij komt er nog goed in voor, kliko!quote:
En iets met stickers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
bram en ene mariell...tieten....vol...da wast
Hmmmz, nu wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij jou zegt twitter:
That page doesn't exist!
Er zijn zelfs zeer prominente fokkers met een vol accountquote:
Jappiequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah deze maakte me wel aan het lachen de laatste twee pagina's, jij komt er nog goed in voor, kliko!
[BB SC 34] Krabb-it's dwangbuis topic #1
Hij mag van Topic Kat plakkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Swarma plakt graag stickers.
Zoiets was het.
en allemaal gemeen tegen mij!quote:
O....en waar doet ie dat????? toch niet in de supermarkt he...dat ie daar de shoarma verpakkingen met stickers gaat beplakken waar hoer op staat he...nee tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Swarma plakt graag stickers.
Zoiets was het.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs zeer prominente fokkers met een vol account
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
O....en waar doet ie dat????? toch niet in de supermarkt he...dat ie daar de shoarma verpakkingen met stickers gaat beplakken waar hoer op staat he...nee toch
en jijquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs zeer prominente fokkers met een vol account
Is het rellen daar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef Laysa het volgende:
*zucht*...dus nu moeten we een account op vol...om daar te rellen...damn.....
Ah dat had ik nog niet ontdekt, dan ga ik als een dolle aan de Twitterquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Twitter????? is dat een soort van twix maar dan met XTC
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
O....en waar doet ie dat????? toch niet in de supermarkt he...dat ie daar de shoarma verpakkingen met stickers gaat beplakken waar hoer op staat he...nee toch
Terechtquote:
nou...bommie wilde toch een forum rel....want we vervelen ons...of is dat weer mn eigen interpretatiequote:
Neuh, alleen bommie die zo af en toe zijn nood komt klagen, omdat ie hier 't motortje niet gestart krijgtquote:
je twittert maarquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ah dat had ik nog niet ontdekt, dan ga ik als een dolle aan de Twitter
Zeg!quote:
Ja nou nog iets met Heyves (wat ik niet gebruik maar wel heb) aan Twitter koppelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zal ik je dat eens komen leren?
Edit: Ik ben dus te laat.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
...of is dat weer mn eigen interpretatie
En het mag ook op bonus artikelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:54 schreef Jacquelineh het volgende:
Euh bij de ah mag je nu stickeren voor korting
Daar lukt 't 'm wel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, alleen bommie die zo af en toe zijn nood komt klagen, omdat ie hier 't motortje niet gestart krijgt
Nee hier dan: braafste jongetje van de klasquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg!![]()
maar lig dubbel hier om die oude meuk, vooral kribbet: [BB SC 34] Krabb-it's dwangbuis topic #1
En binnenkort koppelen ze automatisch ook je medisch dossier.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja nou nog iets met Heyves (wat ik niet gebruik maar wel heb) aan Twitter koppelen
daar is iets gebeurt of er ging wat gebeuren ik zie het aan m'n postenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hier dan: braafste jongetje van de klas
[FB #2] zou die rooie het wel trekken hier?
Ik heb geen idee meer welke naam ik daar had of wat m'n ww was, ben er 1x komen bitchen toen ze hier de boel kwamen versjterenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
en jij![]()
Prominente Vollers met een Fok account ook trouwens
Had KleinZusje gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Dementor het volgende:
Yvonne heeft een griezelige avatar.
Vind ik dan he.
Ja dat was heel slecht van ze!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer welke naam ik daar had of wat m'n ww was, ben er 1x komen bitchen toen ze hier de boel kwamen versjteren
En dropen ze af ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer welke naam ik daar had of wat m'n ww was, ben er 1x komen bitchen toen ze hier de boel kwamen versjteren
Ik zat vroeger op Lycos, maar dat bestaat niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
VOL'ers waren Fok!'ers, dus heel veel tot bijna alles gok ik
Ik hoor net dat je dat aan elkaar moet koppelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
shoarma is nooit meer hetzelfde als vroeger
Ja hè Bommie?quote:
Waar gaat het overquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je dat aan elkaar moet koppelen
Ik pleurde er een heel stel in de ban hier , daarna kwamen er pm's met "excuses" en toen bleef het nog lang onrustigquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
En dropen ze af ?![]()
dan was 't voor mijn tijd
Wel ja joh doe mijn girorekeningnummer er dan ook maar bijquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
En binnenkort koppelen ze automatisch ook je medisch dossier.
Volgens mij is het gewoon om te eten hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je dat aan elkaar moet koppelen
Oh dat ken ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pleurde er een heel stel in de ban hier , daarna kwamen er pm's met "excuses" en toen bleef het nog lang onrustig
Ik vond je wel streng hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pleurde er een heel stel in de ban hier , daarna kwamen er pm's met "excuses" en toen bleef het nog lang onrustig
27-01-2008quote:
ik snap het niet meer.....en daardoor mezelf ook niet meerquote:
Ik vraag nietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik snap het niet meer.....en daardoor mezelf ook niet meer...zie , dat krijg je er van als je blonde plukjes in je haar laat verven
![]()
Ik weet denk ik nog wanneer dat was, Sommie (van Vol) kreeg toen een ban, omdat het een kloon zou zijn van bommie en dat was helemaal niet zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat deden ze nu weer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch heb ik vreselijk gelachen ... kon er niets aan doenquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet denk ik nog wanneer dat was, Sommie (van Vol) kreeg toen een ban, omdat het een kloon zou zijn van bommie en dat was helemaal niet zo![]()
bommie had toen wel de boel van te voren op Vol opgestookt overigens
Kijk nou toch wat ik terugvindquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon bij minimaal 1 admin in d'r broekje!![]()
Daar heb ik nou ook last van wist niet dat van 1 dag Sprayblond je hersenen al zijn aangetast.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik snap het niet meer.....en daardoor mezelf ook niet meer...zie , dat krijg je er van als je blonde plukjes in je haar laat verven
![]()
Als ik het me goed herinner had de reus toch uiteindelijk het nakijken in dat sprookjequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat deden ze nu weer.![]()
Kleinduimpje speelt met vuur.![]()
![]()
Het heeft tot 3.30 geduurdquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch heb ik vreselijk gelachen ... kon er niets aan doen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van wist niet dat van 1 dag Sprayblond je hersenen al zijn aangetast.
gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het zal wel goed wezen
Daarom noemen ze het ook een sprookje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner had de reus toch uiteindelijk het nakijken in dat sprookje
niet liegen Yvonnequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2147023#2147023]zondag 4 november 2007 @ 01:15[/target] schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi!
Even snel bedanken voor het asiel hier
Je moet ook niet inhalerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van wist niet dat van 1 dag Sprayblond je hersenen al zijn aangetast.
Maar wel lol gehad... tenminste ikquote:
Ohwmy god.. Meiden lief doen! lief doen!quote:
Ice was top, onhandelbaar en topquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wel lol gehad... tenminste ik![]()
Ice heeft er geloof ik nog een maildiscussie tegen aan gegooid met remlof?
hier ook leuk over teamlead: [FB #2] zou die rooie het wel trekken hier?
Zeg, zo vergroot je de kans op rellen niet hequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwmy god.. Meiden lief doen! lief doen!
Waarom kunnen we niet allemaal vriendjes zijn
jamaar ik had voor vandaag geen inter-forum rel in gedachten dat moet je maar 1 keer per 5 jaar doen ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, zo vergroot je de kans op rellen niet he
Ice is gek ... zal hem zo ff skypenquote:
Ik heb het destijds gemist (en meerdere met mij) dus een kleine revival is wel op 'zn plaats tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar ik had voor vandaag geen inter-forum rel in gedachten dat moet je maar 1 keer per 5 jaar doen ofzo
Maar het zijn volwassen meiskes
Staat nog steeds in m'n "vriendenlijst", jammer dat ie op een gegeven moment z'n kop niet meer liet zien, te veel aanvaringen met het "management"quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ice is gek ... zal hem zo ff skypen
even off-topicquote:
ik durf vrij stellig te beweren dat dat niet het geval isquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Las al eerder dat Mariell een goede vriendin van Bram is.
Ik ook... en dat was mijn eerste ban evah!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Historische datum, op die dag maakte ik kennis met remlof
Oow sorryquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
ik durf vrij stellig te beweren dat dat niet het geval is
Ah, dat was tijdens onderhoud ofzo van FOK!?quote:
Het ergste vond ik nog dat Yvonne moest beloven (van Jappie) om voor altijd braaf te zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook... en dat was mijn eerste ban evah!
Gewoon een klotebeleid van Danny, als de modjes en admins allemaal gewoon vrouwen waren geweest had ik nooit een ban gehad!
open een nieuw topic, rel gegarandeerdquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon een klotebeleid van Danny, als de modjes en admins allemaal gewoon vrouwen waren geweest had ik nooit een ban gehad!
Man united, dat zijn pas homo's ! Gelukkig staat Barca voor... hij staat hier namelijk aan huppelkut!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:
Stelletje homo's hier. CL finale en er worden hele betogen geschreven
't Is rust lulloquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:
Leg eens uit, gulle tipgever?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
open een nieuw topic, rel gegarandeerd
Wat een mooie nacht was dat!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dat was tijdens onderhoud ofzo van FOK!?
Januari 2008 was iig De Nacht
't wordt 3-0 voor Barcelona, ik heb m al gezien, oepsquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb het nog nooit geweten dus dat weet ik dan weer niet hè, vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
de meeste mensen in een pan.....en jij?
We waren weer ontopicquote:
Die DGK schriftjes moet je goed bewaren!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb geen zin meer om het terug te zoeken, schriftjes met aantekingen gebruik ik sinds CBML niet meer.
Maar las ik eerder dat Bunker deelnemers Peter niet door de selectieronde
kwam van BB, DGK die een blonde medewerkster deed, en opnieuw bij The Bunker
die blonde medewerkster zag , ik las hier toen dat dit dan Mariell moest zijn,
en Mariell lang haar bedenkingen had over Peter, maar de doorslag gaf , dat Peter
erg gesteld is op luxe en dit vooral een test zou zijn hoe hij in the bunker hiermee
om zal gaan.........
La in een post van Huub dat bijna niemand Mariell kent in omroepland, maar was ze nou wel of niet als
Screening medewerkster werkzaam bij BB, DGK ........?
Las al eerder dat Mariell een goede vriendin van Bram is.
klopt, ik kreeg namelijk een pm dus dan is het waarquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
't wordt 3-0 voor Barcelona, ik heb m al gezien, oeps
Niet alleen die nacht, het speelde al vanaf september 2007 en het sudderde maar door. Hoogtepunt na hoogtepunt. Het einde kwam rond maart - april 2008. Toen was het wel klaarquote:
Moeten ze met z'n allen Mariell even dekkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Man united, dat zijn pas homo's ! Gelukkig staat Barca voor... hij staat hier namelijk aan huppelkut!
Pardon? : Mariell gate # 8: Waarom Mariell? Waarom Bram?quote:
Dat is mij nog nooit eerder gebeurt maar bedankt voor de waarschuwingquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
sprayblond....pas maar op met de zon enzo...dadelijk wordt je haar groenig
Wij hoeven onze mannelijkheid niet te bewijzen door naar voetbal te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:
Wat een praat.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moeten ze met z'n allen Mariell even dekken
Jaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa!volblaffen tot ze de waarheid gaat gillen!
Ik haal het ook, maar dan moet het daarna dus in de panquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooh ik doe dat gewoon halen of thuis laten bezorgen
Nee dank je, ik ben allergisch voor siliconenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En de avond is nog jongquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou wat een leerzame avond is dit weer voor mij
Hier:quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Pardon? : Mariell gate # 8: Waarom Mariell? Waarom Bram?
Voel je niets van als je haar op d'r knieen drukt!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben allergisch voor siliconen
Als je dat goed klaar maakt is het best lekker hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet stuk bijtenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:43 schreef D. het volgende:
[..]
Da's waarquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voel je niets van als je haar op d'r knieen drukt!
bedoel je dit:quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hier:
Mariell gate # 8: Waarom Mariell? Waarom Bram?
is dat wel wijs? Wat raad je me aan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
open een nieuw topic, rel gegarandeerd
Nou, maak jij haar dan maar goed klaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:44 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als je dat goed klaar maakt is het best lekker hoor
Ik bijt nooit doorquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet stuk bijten
ik om bepaalde users weg te filterenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:45 schreef Dementor het volgende:
Ik zou bijna een abonnement nemen om zo die header en achtergrond aan te passen.
En goed op die reet slaan he, daar worden ze mals en relaxed vanquote:
Wie dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik om bepaalde users weg te filteren
is een abo niet mogelijk voor 4 maanden ofzo, jaar heb ik niet nodig
6 maanden toch ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik om bepaalde users weg te filteren
is een abo niet mogelijk voor 4 maanden ofzo, jaar heb ik niet nodig
Ik vind dit nu al de meest gore posting van deze weekquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaat mij klaar maken en wat is er met ariel
[ afbeelding ]
Die 24 schriftjes met aantekingen van 20 maanden DGK en postersquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef Dementor het volgende:
Die DGK schriftjes moet je goed bewaren!
Een perm ban van mij kan je krijgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, shoarma gaat er wel inquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
En goed op die reet slaan he, daar worden ze mals en relaxed vanOf gaat dit nog over shoarma
ontopic: Mariell heeft het gedaan !
Damn je had ze beter op Ebay kunnen zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die 24 schriftjes met aantekingen van 20 maanden DGK en posters
heb ik weg gedaan na het besef en bevestingen hoe Raymond Rainman ik bezig was,
deed dezelfde dag al de 24 schriften in de papiercontainer bij een kerk hier in de buurt .....
per kilo papier krijgen ze 10 cent.dus ook nog voor het goede doel gesteund.
Want???quote:
Dat vind je lekkerquote:
Ik probeer me tetten op de foto te zettequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik probeer me tetten op de foto te zette
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die 24 schriftjes met aantekingen van 20 maanden DGK en posters
heb ik weg gedaan na het besef en bevestingen hoe Raymond Rainman ik bezig was,
deed dezelfde dag al de 24 schriften in de papiercontainer bij een kerk hier in de buurt .....
per kilo papier krijgen ze 10 cent.dus ook nog het goede doel gesteund.
Pak dan ook een groothoeklensquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pak dan ook een groothoeklens
Heb nog mijn best gedaan om het tij te keren maar Yvonnen hakte mijn poging direct af ..quote:
Ik moet een fotograaf pakkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pak dan ook een groothoeklens
Of de hubble!quote:
Ik ga hier niet meer op reageren. Bram en Mariell vechten het samen maar uit. Desnoods via juridische weg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:25 schreef Danny het volgende:
Joh werkt dat zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haal het ook, maar dan moet het daarna dus in de pan
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die is voor de andere kant. Sterren kijken
Nou doe es nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op reageren. Bram en Mariell vechten het samen maar uit.
Dat hou je nooit volquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op reageren. Bram en Mariell vechten het samen maar uit.
Versabommie is een lul, hij roept om een rel maar hij graaft alleen maar in BB1 tot en met BB6 topicsquote:
Zo is dat , ze zoeken het maar uitquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op reageren. Bram en Mariell vechten het samen maar uit. Desnoods via juridische weg.
ik heb geen zin om in persoonlijke problemen te komen door de kant van Bram niet direct voor waar aan te nemen, en daar begint het nu inmiddels op te lijken.
Dus dan houdt het voor mij iig op.
Dat was al... Ik bedoel trekken aan een dood paard gaat vervelen op den duurquote:
Ik ben af en toe net een kale rooiequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die is voor de andere kant. Sterren kijken
Ja flikker op, waarom moet het van mij komen! Doe zelf eens wat luie flikkert!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Versabommie is een lul, hij roept om een rel maar hij graaft alleen maar in BB1 tot en met BB6 topics
Bart is toch ook spoorloos? Kunnen we daar geen complottheorieën voor verzinnen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat was al... Ik bedoel trekken aan een dood paard gaat vervelen op den duur![]()
Ontsla anders gewoon een mod Jij zal toch wel een goede manier weten voor een nieuwe rel ?
Griepquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja flikker op, waarom moet het van mij komen! Doe zelf eens wat luie flikkert!
Jij bent geen haar beter dan die Bram!
Vertel en past het?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
over bram gesproken....waar is bart eigenlijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja flikker op, waarom moet het van mij komen! Doe zelf eens wat luie flikkert!
Jij bent geen haar beter dan die Bram!
whehequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bart is toch ook spoorloos? Kunnen we daar geen complottheorieën voor verzinnen?
En kom nou niet met Kelly, dat is niet relwaardig.
Moment, ik maak een topique aan !quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
over bram gesproken....waar is bart eigenlijk?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bart is toch ook spoorloos? Kunnen we daar geen complottheorieën voor verzinnen?
En kom nou niet met Kelly, dat is niet relwaardig.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens cc heeft ie geen internet abbo op dit moment.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moment, ik maak een topique aan !
party pooperquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
dat van bart is vanochtend al uitgelegd, niks spannends hij is net verhuisd en heeft nog geen internet
jij ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens cc heeft ie geen internet abbo op dit moment.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
dat van bart is vanochtend al uitgelegd, niks spannends hij is net verhuisd en heeft nog geen internet
En geen vrienden en woont in de middel of nowherequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik echt niet gelezen!
Ik geloof echt dat ik nou toch te lang op fok zit
Normaal kan Bart geen minuut zonder inet en hij zal niet ff bij iemand online duiken ... right!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En geen vrienden en woont in de middel of nowhere
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Normaal kan Bart geen minuut zonder inet en hij zal niet ff bij iemand online duiken ... right!
hop: Bart-Gate #1 Bart zijn "internet doet het niet"
Jah na 23.00 uur geloof ik, ik hoop dat tie lekker doorzuipt en de tijd vergeet en met mijn vrienden lekker doorzakt.quote:
Ik bestel het nooit. Vroeger weleens gedaan, maar het was altijd te koud.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het enige wat ik nou nooit thuis maak
als ik bart was had ik wel wat beters te doen als ik dan n keer bij n vriend op internet was dan te kijken of er nog reltopics zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En geen vrienden en woont in de middel of nowhere
daar verder danquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Normaal kan Bart geen minuut zonder inet en hij zal niet ff bij iemand online duiken ... right!
hop: Bart-Gate #1 Bart zijn "internet doet het niet"
arme jongenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ik bart was had ik wel wat beters te doen als ik dan n keer bij n vriend op internet was dan te kijken of er nog reltopics zijnik heb 2 uur bij moeten lezen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |