Ik hou het er maar op dat het gewoon een zooitje is. Niks meer, niks minder.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:47 schreef yvonne het volgende:
Mariell toch ook niet
Ik oordeel op wat ik direct heb meegemaakt, ergens in de vorige topics, en dat is eigenlijk, voor mij, voldoende geweest.
( Over de gevonden tetten foto's van mariell)
ze zijn overduidelijk nep, maar staan er verder toch niet heel erg bijquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
Kut OP.![]()
[..]
Ik hou het er maar op dat het gewoon een zooitje is. Niks meer, niks minder.
Ben jij de enige van FOK! die ze niet heeft?quote:
hahaha versabommie, als Evaxis en ik over onze pluspunten beginnen ga je over de zeik ennuh.. nou inene wel erover beginnen?quote:
Dat wel jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:52 schreef beequeen het volgende:
Kut OP....trek het je niet aan, geintje.
[..]
Ik hou het er maar op dat het gewoon een zooitje is. Niks meer, niks minder.
Godverdegodver ... ik wor gewoon op twee fora in de zeik genomen ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij de enige van FOK! die ze niet heeft?
Nou nou
Ik dacht dat ie getrouwd was, met een vrouwquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Noek het volgende:Linksom rechtsom
, die Bram is niet goed in communiceren. Hopelijk is die beter met kip.
Ketchup is echt zijn ding.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Noek het volgende:
Linksom rechtsom
, die Bram is niet goed in communiceren. Hopelijk is die beter met kip.
Met zulke n00bhs wil je toch niet eens meer praten of wel danquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben jij de enige van FOK! die ze niet heeft?
Nou nou
We hebben ze niet gezien, dus hoe weet je of wij het pluspunten zouden vinden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:54 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hahaha versabommie, als Evaxis en ik over onze pluspunten beginnen ga je over de zeik ennuh.. nou inene wel erover beginnen?![]()
die van Renate kun je gewoon zien heur :quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben ze niet gezien, dus hoe weet je of wij het pluspunten zouden vinden?
Heb je het strippokeren niet gezien dan? ook al had ik m,n uiervannet aan, dat zou toch een goed indicatie moeten zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben ze niet gezien, dus hoe weet je of wij het pluspunten zouden vinden?
Ja dat snap ik dat die meer dan welkom zouden zijn. Want dan kunnen er wéér zeventien topics volgeklept worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet?
Er zijn inmiddels zoveel vragen omtrent het bericht van Bram......antwoorden zouden méér dan welkom zijn.
quote:Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef mariell het volgende:
[...]
Overigens, ik heb bijna niet meer op fok gekeken, omdat het echt rete druk is als je in de bunker aan het werk bent. Je komt er niet aan toe. En als je dan eindelijk even een rust momentje hebt wil je graag even ontspannen. Het zij op de bank of op bed, want de dagen zijn zo voorbij. Gelukkig kan de hele crew nu even bijtanken.
Bobby heeft hier dat alcohol / Pim verhaal opgehangen. Ik had dat verhaal echter al eerder gehoord, van een redactielid gehoord, die het van Mariell gehoord had. Het is dus niet verzonnen of aangedikt door Bobby.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
er zal best iets onschuldigs gebeurd zijn waardoor deze fabel de wereld in is geholpen.. bijv. dat gezegd is dat Pim's ouders bezorgd op hadden gebeld om te zeggen dat ze 'm niet teveel moesten laten zuipen, want dan gaat ie kotsen. Ergens is dat dan geworden dat ie alcoholist is. Waar dat is gebeurd, in het hoofd van Mariell of in het hoofd van Bobby, is mij niet bekend.
Nou, top heb je ze toch gezien.. en niet janken dat het crab is heurquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
die van Renate kun je gewoon zien heur :
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4088420#4088420
nouja half..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |