OK, nu mag ik wel weer reageren denk ik, na een dagje rust.

quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:[..]
Dit meen je toch niet?
Er zijn inmiddels zoveel vragen omtrent het bericht van Bram......antwoorden zouden méér dan welkom zijn.
Ja dat snap ik dat die meer dan welkom zouden zijn. Want dan kunnen er wéér zeventien topics volgeklept worden.

Volgens mij is Bram's statement niet meer dan een reactie op een oneerlijke post als hieronder, waar Mariell doet alsof ze zojuist de Bunker uitgelopen kwam:
quote:
Op zondag 24 mei 2009 02:03 schreef mariell het volgende:[...]
Overigens, ik heb bijna niet meer op fok gekeken, omdat het echt rete druk is als je in de bunker aan het werk bent. Je komt er niet aan toe. En als je dan eindelijk even een rust momentje hebt wil je graag even ontspannen. Het zij op de bank of op bed, want de dagen zijn zo voorbij. Gelukkig kan de hele crew nu even bijtanken.
Wat betreft Pim:
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:27 schreef Maanvis het volgende:[..]
er zal best iets onschuldigs gebeurd zijn waardoor deze fabel de wereld in is geholpen.. bijv. dat gezegd is dat Pim's ouders bezorgd op hadden gebeld om te zeggen dat ze 'm niet teveel moesten laten zuipen, want dan gaat ie kotsen. Ergens is dat dan geworden dat ie alcoholist is. Waar dat is gebeurd, in het hoofd van Mariell of in het hoofd van Bobby, is mij niet bekend.
Bobby heeft hier dat alcohol / Pim verhaal opgehangen. Ik had dat verhaal echter al eerder gehoord, van een redactielid gehoord, die het van Mariell gehoord had. Het is dus niet verzonnen of aangedikt door Bobby.
Pim verwijst het etiket "een verleden van alcoholmisbruik" naar het land der fabelen. Nou ben ik maar een forum-user, maar we hebben best een tijdje zitten lullen onder het genot van 23 jägermeister (

) , en het is dus onzin volgens hem. Hij snapt ooik niet hoe het in de wereld is gekomen want hij heeft daarover niets gezegd bij zijn intake.
Und jetzt fussball.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."