abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:48:45 #251
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69463094
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mariell zet eerst ff alles op een rijtje voordat ze hier gaat reageren. Ondertussen probeert ze ook die brief boven water te krijgen.
lijkt mij een puik plan
pi_69463107
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar dat van Pim is toch helemaal niet waar? Nee Dus hoe is het dan lekken? Omdat het is gezegd terwijl het niet klopt en ze geen persoonlijke zaken mocht lekken naar buitenEn, weet je de andere redenen, heeft bart die jullie gezegd, of heeft bart gezegd dat er andere redenen waren maar dat die jullie niet aan gaan? Klopt die gaan ons niets aan geeft alleen maar onrust Hebben jullie instructies gehad over wat hierover te zeggen in de media CQ de openbaarheid CQ fok?Nee, niet anders dan dat er nu bekend is

[ Bericht 1% gewijzigd door Bunker-Renate op 27-05-2009 19:41:57 ]
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:49:40 #253
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69463132
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat is niet waar Mariell post sinds gister weer, nadat Bram de mail op Fok smeet in een topic waar dat totaal niet aan de orde was ?
Psies en zo gaat het steeds, draaien met tijden, data zodat het verhaal weer kloppend is!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:54:03 #254
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69463306
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

kijk, toch verhelderend even die maanvis, ik dacht zonet te begrijpen dat Renate wist welke andere redenen er waren om Mariell de deur te wijzen, maar ze weet dus alleen dát er andere redenen waren

En Renate, je kunt een quote in stukjes opdelen, 2e icoontje van rechts op je reageervenster, dat is overzichtelijker dan in een quote reageren.
  woensdag 27 mei 2009 @ 18:55:41 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69463367
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:49 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Thanks voor je uitleg. De bunkerbewoners (iig jij) weten dus alleen van het feit dat Pim's alcoholinfo gelekt was. Volgende keer gaarne niet net doen alsof dat de enige reden is. Wat voor reden denk je dat Mariell had om info die niet waar is aan Bobby door te brieven?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69463385
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

kijk, toch verhelderend even die maanvis, ik dacht zonet te begrijpen dat Renate wist welke andere redenen er waren om Mariell de deur te wijzen, maar ze weet dus alleen dát er andere redenen waren

En Renate, je kunt een quote in stukjes opdelen, 2e icoontje van rechts op je reageervenster, dat is overzichtelijker dan in een quote reageren.
Thanx
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 19:00:45 #257
135305 beequeen
Lost.
pi_69463476
Denken jullie nu echt dat de waarheid boven tafel komt? Dat kun je shaken.
Bram zal het een hoef roesten wat ze over hem zeggen en Mariell komt echt niet meer op FOK!.
Gelijk heeft ze, maar ik vind het ontzettend sneu hoe het voor haar verlopen is.

Ik noem niemand een leugenaar, maar Bram heeft dit bericht op FOK! geplaatst in 3 topics.
Zou toch prettig zijn als zijn neus liet zien en wat uitleg zou geven.
Recourts zijn goed in de boel op stelten te zetten, remember DGK.

Ik walg van deze hele affaire waar Mariell geslachtofferd wordt.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:02:17 #258
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69463525
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Thanks voor je uitleg. De bunkerbewoners (iig jij) weten dus alleen van het feit dat Pim's alcoholinfo gelekt was. Volgende keer gaarne niet net doen alsof dat de enige reden is. Wat voor reden denk je dat Mariell had om info die niet waar is aan Bobby door te brieven?
Waar is ie eigenlijk...?
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:04:25 #259
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69463600
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Waar is ie eigenlijk...?
Vast ergens in een cafeetje met een ijverige journalist .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69463749
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:00 schreef beequeen het volgende:
Denken jullie nu echt dat de waarheid boven tafel komt? Dat kun je shaken.
Bram zal het een hoef roesten wat ze over hem zeggen en Mariell komt echt niet meer op FOK!.
Gelijk heeft ze, maar ik vind het ontzettend sneu hoe het voor haar verlopen is.

Ik noem niemand een leugenaar, maar Bram heeft dit bericht op FOK! geplaatst in 3 topics.
Zou toch prettig zijn als zijn neus liet zien en wat uitleg zou geven.
Recourts zijn goed in de boel op stelten te zetten, remember DGK.

Ik walg van deze hele affaire waar Mariell geslachtofferd wordt.
Je smult ervan !! En waarom zou Mariell niet online komen dat deed ze gisternacht ook
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_69463796
quote:

[..]

Ik heb geen flauw idee. Misscien als praatpaal? sensatie(alhoewel ik het me niet kan voorstellen) maar goed ik kan niet in haar hoofd kijken. Vindt het alleen maar jammer joost mag het weten of ze niet stiekem nog meer heeft gezegd dan alleen dat laten we hopen van niet...
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:13:56 #262
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69463893
quote:

[..]

Thanks voor je uitleg. De bunkerbewoners (iig jij) weten dus alleen van het feit dat Pim's alcoholinfo gelekt was.
En wat dus niet waa blijkt te zijn, over het alchololisme. Waarom Mariell het dan verzint? En hier ontkent? En ontkent dat ze het wist van haar ontslag terwijl haar man het al 2 weken wist?

wie speelt er een spelletje?
Bram
Mariell
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:18:09 #263
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69464024
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:11 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Ik heb geen flauw idee. Misscien als praatpaal? sensatie(alhoewel ik het me niet kan voorstellen) maar goed ik kan niet in haar hoofd kijken. Vindt het alleen maar jammer joost mag het weten of ze niet stiekem nog meer heeft gezegd dan alleen dat laten we hopen van niet...
en bobby de roddelnicht is nou net niet degene aan wie je zoiets moet vertellen . ik vin dhet ook wel raar om zoiets te posten als het helemaal niet waar is. neem aan dat bobby ook wel even vermanend is toegesproken? dankzij mariell wist bobby het, dankzij bobby weet heel nederland het. en het is neit eens waar. lijkt mij een opgeblazen verhaal dan..
Een gedicht over Maanvis
pi_69464055
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

En wat dus niet waa blijkt te zijn, over het alchololisme. Waarom Mariell het dan verzint? En hier ontkent? En ontkent dat ze het wist van haar ontslag terwijl haar man het al 2 weken wist?

Bram
Mariell
That's the question

Misschien een polletje,

Wie spreekt de waarheid?
*Bram
*Mariell
*Niemand, ze hebben een hekel aan elkaar
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 19:19:24 #265
135305 beequeen
Lost.
pi_69464062
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:09 schreef Soury het volgende:

Je smult ervan !! En waarom zou Mariell niet online komen dat deed ze gisternacht ook
Ik smul van de rel, wie niet. , maar dat moddergooien naar Mariell zal haar toch opbreken.
Als ik het goed begrepen heb zit ze er behoorlijk doorheen. Logisch dat je dan niet meer reageert.

Ik kan er helemaal naastzitten hoor, maar dat Bram of Bart hier niet reageert vind ik eik kwalijker.
― Mark Twain
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:19:35 #266
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69464071
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:18 schreef Maanvis het volgende:

ik vin dhet ook wel raar om zoiets te posten als het helemaal niet waar is.
Optie B: het is wél waar
pi_69464127
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

en bobby de roddelnicht is nou net niet degene aan wie je zoiets moet vertellen . ik vin dhet ook wel raar om zoiets te posten als het helemaal niet waar is. neem aan dat bobby ook wel even vermanend is toegesproken? dankzij mariell wist bobby het, dankzij bobby weet heel nederland het. en het is neit eens waar. lijkt mij een opgeblazen verhaal dan..
mij ook
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:22:02 #268
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69464151
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik smul van de rel, wie niet. , maar dat moddergooien naar Mariell zal haar toch opbreken.
Als ik het goed begrepen heb zit ze er behoorlijk doorheen. Logisch dat je dan niet meer reageert.

Ik kan er helemaal naastzitten hoor, maar dat Bram of Bart hier niet reageert vind ik eik kwalijker.
Heel laf...beetje een bom gooien, iemand door de stront halen maar dan laf wegblijven... Oververmoeid? Tis gewoon een gewetensloze zak met de ruggegraat van een paling!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:22:41 #269
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69464177
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:21 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

mij ook
Ga jij nu ook zitten downplayen ?
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:22:55 #270
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69464182
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kan er helemaal naastzitten hoor, maar dat Bram of Bart niet reageert vind ik eik kwalijker.
Mee eens. Wat Mariell ook gedaan heeft, al is het geweld, diefstal of gebefd worden door Peter, ze is op 15 mei ontslagen en op 26 mei bracht Bram het naar buiten. Dan moet Bram gewoon zeggen waarom. Dit gespeculeer is schadelijker dan gewoon een statement. Zeven topics slechte CV vol.

En voor zijn bedrijf is een interne zaak en gespeculeer ook niet handig. Maar met zwijgen werk je dat en roddels in de hand.
pi_69464214
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dat is het hem wat mij bijzonder irriteert... Welke macht houdt die niet zelfdenkende schapen in bedwang om de waarheid te zeggen?

En waarom slachtofferen ze mariell publiekelijk op halve feitjes roddel en achterklap..

Want laten we wel wezen, Danny gaat uitgebreid overal op in en weerlegd veel maar op basis van halve info.. de rest vind hij niet aan hem om te spuien.. Leuke coverup Danny

Iteejer.. ok een heel erg lang blabla verhaal opgetekend uit zijn mond maar berichtjes, brieven ho maar.. ja elke lul kan wat roepen!

Bram? Een laffe hyena die ff een bommetje legt en maakt dat hij met zijn zielige ruggegraatloze kadaver wegkomt .. en dan gaan er nog mensen miepen dat hij oververmoeid is.. ja van het weglopen, jij forrest gump jij! RUUUUUUUUUUUUUUUUUN!

En de kandidaten.. geen reet te verliezen, Gel-kasthomo Peter heeft al helemaal geen reet te verliezen want zijn nichterige ego is al down to earth.. maar doet zijn mond houden..

Renate.. praat liever over haar tieten en public dan dat ze haar mond opendoet..

Dotty.. Kokketeert met haar "Ik was er bij " gemiep maar doet de kaken stijf op elkaar houden!

Bart is zgenaamd zijn inet kwijt... Yeah right.. Hij zal zijn zonden wel aan het overdenken zijn... boven op Kelly maar ff ergens gaan inetten om de boel te clearen ho maar

Mariell is een slachtoffer in deze, en ze is laf aan de kant gezet door Brat en Bam!!!

En al die hoofdrolspelers roepen dat ze alles weten, Mariell ohw zo fout is maar geen van hun die met feiten , waarheden komt.. allemaal houden ze de hand boven elkaars hoofd!\

De waarheid en anders is het gewoon een schoftenstreek van allen!
Generaliseer je nu niet een beetje? Ik snap de frustratie heel goed maar als jij een afspraak maakt met iemadn hou je je daar toch aan?
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:24:39 #272
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69464233
quote:

[..]

mij ook
Als het een opgeblazen verhaal was had je dat aan Bram moeten vragen toen hij het jullie vertelden en je zwijgplicht gaf. Niet ineens weken later de vermoorde onschuld uithangen mevrouw
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:24:54 #273
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69464243
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

En wat dus niet waa blijkt te zijn, over het alchololisme. Waarom Mariell het dan verzint? En hier ontkent?
Of Bobby die het op FOK! post zonder feiten te checken? Als iemand anders dergelijke details zou weten over mijn privéleven en die op FOK! zou posten dan zou diegene toch een gruwelijk probleem hebben, zeker als het niet waar is.
quote:
En ontkent dat ze het wist van haar ontslag terwijl haar man het al 2 weken wist?

Bram
Mariell
dat vraag ik me ook af.. er zit van beide kanten een luchtje aan.
Een gedicht over Maanvis
pi_69464294
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

Als het een opgeblazen verhaal was had je dat aan Bram moeten vragen toen hij het jullie vertelden en je zwijgplicht gaf. Niet ineens weken later de vermoorde onschuld uithangen mevrouw
En wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 19:26:59 #275
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69464319
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dat is het hem wat mij bijzonder irriteert... Welke macht houdt die niet zelfdenkende schapen in bedwang om de waarheid te zeggen?

*knip*
Neh, tissum gewoonweg niet.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:27:52 #276
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69464349
quote:

[..]

mij ook
er zal best iets onschuldigs gebeurd zijn waardoor deze fabel de wereld in is geholpen.. bijv. dat gezegd is dat Pim's ouders bezorgd op hadden gebeld om te zeggen dat ze 'm niet teveel moesten laten zuipen, want dan gaat ie kotsen. Ergens is dat dan geworden dat ie alcoholist is. Waar dat is gebeurd, in het hoofd van Mariell of in het hoofd van Bobby, is mij niet bekend.
Een gedicht over Maanvis
pi_69464354
Ben ik dan een van de weinige die de posting van Bram wel waardeerd? Hij stelt ons notabene van iets op de hoogte om ons tegen eventuele leugens te beschermen. Want Mariell had haar neus inmiddels hier al laten zien, waar iedereen nog dacht (of niet mocht laten blijken dat ze het wisten) dat ze nog op de loonlijst zou staan.

Dat zij nu beweert van niets te weten, lijkt me kolder en is inmiddels allang ontkracht.
Veel mensen hier die niet tevreden kunnen zijn met een vinger, maar gelijk de hele hand willen.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:29:47 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69464421
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:26 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

En wie zegt dat ik dat niet gedaan heb?
maar je had toen niet de tegenwoordigheid van geest om ff in dat topic te stappen en te roepen 'hey wat bobby vertelt is lariekoek ende onzin!' ? zal Pim dankbaar mee zijn.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:30:37 #279
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69464450
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vast ergens in een cafeetje met een ijverige journalist .
Owww, het is dus nog niemand gelukt hem de mond te snoeren.
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:31:03 #280
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69464467
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:24 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Generaliseer je nu niet een beetje? Ik snap de frustratie heel goed maar als jij een afspraak maakt met iemadn hou je je daar toch aan?
Meisje het is jouw geweten. Je gaf gisteren aan dat de hippie-cultuur meer jouw cultuur is, make love enzovoorts. Juist van jou verwacht ik dat je een geweten hebt die je waarschuwd, die jou verteld dat er iemand enorme onrecht aangedaan wordt. Is het niet mariell dan is het de andere kant maar een echte hippie is tegen geweld, fysiek, verbaal of geestelijk en maakt het dan niet uit of er een zakelijke afspraak geschonden gaat worden.

Jij hebt de gemoedstoestand van een aantal mensen in jouw handjes, en jij kan een einde maken aan de beschadiging die mensen ten onrechte oplopen. Ik doe een beroep op jouw medeleven, jouw goedheid en je verstand. Je ziet mensen in nood, wat is belangrijker in dat geval? Een lamme afspraak, of de waarheid waarmee jij de mogelijkheid hebt om mensen zich weer waardig te laten voelen.

Laat mensen niet in de steek. Je liet voor de streamers zien dat je niet het vertrouwen in de mens hebt opgegeven toen je met peter wilde zoenen. Je liet zien dat het nog kan... laat jezelf niet corrumperen door anderen en wees jezelf zoals je op dat moment ook was, en kom op voor je medemens.

Doe het voor jezelf, voor anderen, doe het voor wereldvrede!
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:32:12 #281
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69464505
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:26 schreef yvonne het volgende:

[..]

Neh, tissum gewoonweg niet.
trut, ben nog aan het warmdraaien
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:32:36 #282
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69464522
versabommie op de berg!!!!
Een gedicht over Maanvis
pi_69464528
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:31 schreef versabommie het volgende:

[..]

Een lamme afspraak, of de waarheid waarmee jij de mogelijkheid hebt om mensen zich weer waardig te laten voelen.

En wat nu als die waarheid de betrokkenen nog verder de grond in boort?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 19:33:25 #284
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69464552
Ah, het tij keert?
mariell is nu opeens weer geloofwaardig en Bram de etterbullebak.

Er is door Bram alleen maar gemeld dat ze niet meer daar werkzaam is en dat ze geen spreekbuis is voor TBO, noch voor TBO2.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_69464569
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar je had toen niet de tegenwoordigheid van geest om ff in dat topic te stappen en te roepen 'hey wat bobby vertelt is lariekoek ende onzin!' ? zal Pim dankbaar mee zijn.
Geloof me of niet ik zelf heb het van Bart gehoord, niet van Bobby. Bart waarschuwde ons dat Mariell niet langer actief is voor The Bunker en toen hoorde ik de reden van Pim.
Als ik dat topic zou hebben gelezen had ik daar echt wel wat van gezegd
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 19:35:10 #286
135305 beequeen
Lost.
pi_69464622
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:28 schreef Spooky4u het volgende:
Ben ik dan een van de weinige die de posting van Bram wel waardeerd? Hij stelt ons notabene van iets op de hoogte om ons tegen eventuele leugens te beschermen. Want Mariell had haar neus inmiddels hier al laten zien, waar iedereen nog dacht (of niet mocht laten blijken dat ze het wisten) dat ze nog op de loonlijst zou staan.

Dat zij nu beweert van niets te weten, lijkt me kolder en is inmiddels allang ontkracht.
Veel mensen hier die niet tevreden kunnen zijn met een vinger, maar gelijk de hele hand willen.
Dit meen je toch niet?

Er zijn inmiddels zoveel vragen omtrent het bericht van Bram......antwoorden zouden méér dan welkom zijn.
― Mark Twain
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:36:13 #287
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69464665
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:33 schreef yvonne het volgende:
Ah, het tij keert?

Er is door Bram alleen maar gemeld dat ze niet meer daar werkzaam is en dat ze geen spreekbuis is voor TBO, noch voor TBO2.
Bram = Satan!
pi_69464707
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet?

Er zijn inmiddels zoveel vragen omtrent het bericht van Bram......antwoorden zouden méér dan welkom zijn.
Dit meen ik zeker wel. Bram is heel duidelijk in zijn post. De vraag naar uitleg wordt hier gecreërd en iedereen lijkt haast te eisen dat hij zich moet verantwoorden. Lees Yvonne's topic hierboven nog eens. Het bericht zegt niet meer en niet minder.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69464720
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:31 schreef versabommie het volgende:

[..]

Meisje het is jouw geweten. Je gaf gisteren aan dat de hippie-cultuur meer jouw cultuur is, make love enzovoorts. Juist van jou verwacht ik dat je een geweten hebt die je waarschuwd, die jou verteld dat er iemand enorme onrecht aangedaan wordt. Is het niet mariell dan is het de andere kant maar een echte hippie is tegen geweld, fysiek, verbaal of geestelijk en maakt het dan niet uit of er een zakelijke afspraak geschonden gaat worden.

Jij hebt de gemoedstoestand van een aantal mensen in jouw handjes, en jij kan een einde maken aan de beschadiging die mensen ten onrechte oplopen. Ik doe een beroep op jouw medeleven, jouw goedheid en je verstand. Je ziet mensen in nood, wat is belangrijker in dat geval? Een lamme afspraak, of de waarheid waarmee jij de mogelijkheid hebt om mensen zich weer waardig te laten voelen.

Laat mensen niet in de steek. Je liet voor de streamers zien dat je niet het vertrouwen in de mens hebt opgegeven toen je met peter wilde zoenen. Je liet zien dat het nog kan... laat jezelf niet corrumperen door anderen en wees jezelf zoals je op dat moment ook was, en kom op voor je medemens.

Doe het voor jezelf, voor anderen, doe het voor wereldvrede!
Ik laat niemand in de steek ik heb in het eerste topic al aangegeven dat het nu wel klaar is waarop Stefan me attendeerde dat dat echt iets voor newbie's was. ik heb geen porbleem met Mariell klaar en dat ze wordt geschoffeerd vind ik alleen maar jammer maar kan het niet tegenhouden.

Voer eendjes geen Oorlog!
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:38:02 #290
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69464756
quote:
Ah, het tij keert?
Reverse psychology Iemand moet er uitgerookt kunnen worden
:
quote:
Ja, dat is oud nieuws, het gaat erom dat Mariell niks wist (zegt ze) en Alsido ook niet (zegt ze) en dat Bram een lieve maar overspannen menneke is (zegt ze)

Het gaat er nu om: waarom heeft menigeen die brief gelezen van haar ontslag op staande voet (bevestigd) en doet Mariell of ze van niks weet (bevestigd).
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:38:20 #291
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69464767
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

Ik laat niemand in de steek ik heb in het eerste topic al aangegeven dat het nu wel klaar is waarop stefan me attendeerde dat dat echt iets voor newbie's was. ik heb geen porbleem met Mariell klaar en dat ze wordt geschoffeerd vind ik alleen maar jammer maar kan het niet tegenhouden.
Tuurlijk kun je dit allemaal tegenhouden... jij kent waarheden !
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:40:11 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69464838
quote:
Ah, het tij keert?

Bram vond het nodig om de ware reden van dat vertrek te vertellen aan Danny/Iteejer. Dat is info die je uit professionaliteit normaliter niet doorgeeft, aangezien dat schadelijk kan zijn voor de verdere carriëre van de ontslagene.
Een gedicht over Maanvis
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 19:40:35 #293
135305 beequeen
Lost.
pi_69464855
quote:
Ah, het tij keert?

Skattie, waarom denk je dat users met vragen zitten? Mariell beantwoordt wel vragen (gelogen of niet, dunno) maar Bram of Bart laten hun gezicht niet zien.

Lijkt me logisch dat men ik op een gegeven moment Mariell ga geloven en niet B&B. Zij drukken hun snor.
― Mark Twain
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 19:40:39 #294
249559 crew  Lavenderr
pi_69464858
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:36 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Dit meen ik zeker wel. Bram is heel duidelijk in zijn post. De vraag naar uitleg wordt hier gecreërd en iedereen lijkt haast te eisen dat hij zich moet verantwoorden. Lees Yvonne's topic hierboven nog eens. Het bericht zegt niet meer en niet minder.
Ja, dat vind ik ook.
Er wordt hier gewoon geéist dat er antwoord komt op allerlei vragen
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:40:58 #295
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69464873
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

sssssst kut!
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:43:11 #296
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69464948
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:37 schreef Bunker-Renate het volgende:

. ik heb geen porbleem met Mariell klaar en dat ze wordt geschoffeerd vind ik alleen maar jammer maar kan het niet tegenhouden.

Alleen Bram kon/kan het tegenhouden/stoppen. Danny zegt zelf dat de actie van Bram deze reactie zou krijgen
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef Danny het volgende:
Overigens belde Bram gisteren met de melding dat er een mailtje mbt Mariell was verzonden waarmee ik mocht doen wat ik wilde op FOK!
[..]

Ik heb na het lezen ervan besloten er niets mee te doen om te voorkomen dat er allerhande roddels zouden komen mbt de achtergrond ervan. Nu heeft Bram het alsnog zelf geplaatst. Had ik niet gedaan als ik hem was, maar goed, ik ben ook niet perfect en post ook weleens dingen die ik beter achterwege had kunnen laten.

Wel heb ik nu zoiets van 'kom dan maar op met the juicy details ook'. Dat is gewoon denken in het voordeel van FOK! natuurlijk

Dus barst maar los. Niets zorgt voor publiciteit als een smeuïge roddel
  † In Memoriam † woensdag 27 mei 2009 @ 19:44:30 #297
135305 beequeen
Lost.
pi_69464996
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:40 schreef versabommie het volgende:

sssssst kut!
― Mark Twain
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 19:45:41 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69465052
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

:

Het gaat er nu om: waarom heeft menigeen die brief gelezen van haar ontslag op staande voet (bevestigd) en doet Mariell of ze van niks weet (bevestigd).
Eik boeit het niet, de dienstmedeling is gemaakt en alles heeft een vaart genomen, niet in de laatste plaats mede door maanvis die het nodig vond mariell te attenderen hierop.

Je kunt nu wel gaan eisen dat Bram moet komen verantwoorden of kunnen eisen dat Mariell moet komen verantwoorden, maar wat mij betreft is het wel goed geweest zo.
Alles is wel gezegd, geloof wat je geloven wilt en geloof wie je geloven wilt.

Ik ga paling-gate bijlezen.

pi_69465054
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef versabommie het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je dit allemaal tegenhouden... jij kent waarheden !
ja idd en die heb ik hier al vermeld Peace
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Maar dat van Pim is toch helemaal niet waar? Nee
quote:
Dus hoe is het dan lekken? Omdat het is gezegd terwijl het niet klopt en ze geen persoonlijke zaken mocht lekken naar buiten
quote:
En, weet je de andere redenen, heeft bart die jullie gezegd, of heeft bart gezegd dat er andere redenen waren maar dat die jullie niet aan gaan? Klopt die gaan ons niets aan geeft alleen maar onrust
quote:
Hebben jullie instructies gehad over wat hierover te zeggen in de media CQ de openbaarheid CQ fok?Nee, niet anders dan dat er nu bekend is
[/quote]
[quote]
  Admin woensdag 27 mei 2009 @ 19:47:59 #300
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69465135
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:40 schreef beequeen het volgende:

[..]

Skattie, waarom denk je dat users met vragen zitten? Mariell beantwoordt wel vragen (gelogen of niet, dunno) maar Bram of Bart laten hun gezicht niet zien.

Lijkt me logisch dat men ik op een gegeven moment Mariell ga geloven en niet B&B. Zij drukken hun snor.
Mariell toch ook niet

Ik oordeel op wat ik direct heb meegemaakt, ergens in de vorige topics, en dat is eigenlijk, voor mij, voldoende geweest.
( Over de gevonden tetten foto's van mariell)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')