Niet noemenswaardigquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
en jopen pica's? die zijn er toch wel? ik bedoel je zat in een rls... waar zijn de jopenpica's ? en anders alsnog maken en plaatsen zeg ik!
Zeg het maar, ik kom alleen nog elke dag om de hoognodige zetten te doen (anders verlies ik ze op tijd), en mijn team in te delen voor teamspellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
niet? ja poffer!
erg off topic.. wanneer gaan wij weer eens spelen?
En je vond dat ze op Dotty leek... dus...quote:
Ik zeg cordon sanitaire om de bunkert leggen (altijd wel iemand die er schijt aan heeft omdat hij het niet begrijptquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
kee... Maar Luus, wat is jouw visie op het geheel?
Hahaha, leg jij maar een bommetje neer, alleen misinfo want dat was ik nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
En je vond dat ze op Dotty leek... dus...of leg ik nu een bommetje?
Maar Dottey is ook een pracht van een vrouw hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Poeh ik moet nog zoveel lezen, ik kom er zo aan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef versabommie het volgende:
de nieuwe palinggate is open.. Yolanthe vreest voor leven! Jaap Buis is de hitman!
PalingGate #12 Yolanthe vreest Snovendammers!!!
dat ging over de dag dat ze werd weggestuurd. mondeling dus. of oraal, zo je wiltquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik moet het wel teruglezen, het is voor mij namelijk van belang of Bram het over de brief heeft of over het mondelinge gesprek met Mariell.
lijk ik op haar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs over gedroomdquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:58 schreef versabommie het volgende:
de nieuwe palinggate is open.. Yolanthe vreest voor leven! Jaap Buis is de hitman!
PalingGate #12 Yolanthe vreest Snovendammers!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
ik had het echt te drukjes..quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zeg het maar, ik kom alleen nog elke dag om de hoognodige zetten te doen (anders verlies ik ze op tijd), en mijn team in te delen voor teamspellen.
Ik zag dat jij jouw spellen hebt laten verlopen?
sweet van je..quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Maar Dottey is ook een pracht van een vrouw hoor
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij was Bram die verklaring aardig in de rondte aan het spammen, zoals hij in het begin met het hele project deed
Het is mij een raadsel waarom hij nog geen ban aan zijn reet heeft
Je geeft ze teveel eer, ze voegen al wekenlang niets toe maar zeuren alleen maar om een relquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef luciano het volgende:
Maar die arme Bommel + WC-eend hebben het al druk genoeg , en ik ben mijn brothers in crime graag behulpzaam met wat speurwerk , zodat ZIJ het vuurtje hier brandend kunnen houden
Danny ik vind gewoon dat je nu wel een keer naar buiten mag, dit speculeren wat door al die inside info waar elke keer mee geschermd wor ontstaat is slechter voor het imago en het vertrouwen in de redactie, productie dan nu een keer de waarheid op tafel leggen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:05 schreef Danny het volgende:
[..]
dat ging over de dag dat ze werd weggestuurd. mondeling dus. of oraal, zo je wilt
in welk opzicht is het voor jou van belang?
sorry versabommie maar die afbeelding da's alles waar een beetje tetten in voorkwam ze zijn echt staatsgeheim heb er n.l. mosterdgas in laten spuiten als sillicoon en in TBO II laat ik ze leeglopen als gasaanvalquote:
TBO II staat bij jou dus voor "de Twee Tepels en Borsten Oorlog"quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
sorry versabimmie maar die afbeelding da's alles waar een beetje tetten in voorkwam ze zijn echt staatsgeheim heb er n.l. mosterdgas in laten spuiten als sillicoon en in TBO II laat ik ze leeglopen als gasaanval
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
TBO II staat bij jou dus voor "de Twee Tepels en Borsten Oorlog"
Wil je zeggen dat er geen filmpje is dat je met blote tieten naar de telefoon loopt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
sorry versabommie maar die afbeelding da's alles waar een beetje tetten in voorkwam ze zijn echt staatsgeheim heb er n.l. mosterdgas in laten spuiten als sillicoon en in TBO II laat ik ze leeglopen als gasaanval
als het over de brief ging was het nameljik meteen duidelijk waarom mariell zegt dat ze van niets wist (of zoals jij zegt doet alsof ze van niets wist).quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:05 schreef Danny het volgende:
[..]
dat ging over de dag dat ze werd weggestuurd. mondeling dus. of oraal, zo je wilt
Hee meis,quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er geen filmpje is dat je met blote tieten naar de telefoon loopt.
Nadat jullie met z'n allen hadden gestriptezels
Meiden nu ff nokken met dat gekokketeer met die jetsers... als je zo een beetje naar je innerlijke vrouw kijkt, vnden jullie dan op zijn minst niet dat het compleet lullig en van een jan laat zich pijpen op de plee door een getrouwde vrouw die net moeder is geworden niveau dat Mariell hier wel met grote trom geslacht en afgemaakt wor maar dat dat wel gebeurt zonder informatie. We moeten Danny, Brat en Bam, Iteejer, en al die minions zoals dementor maar op de blauwe ogen geloven terwijl ze een zieke vrouw kapttrappen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat er geen filmpje is dat je met blote tieten naar de telefoon loopt.
Nadat jullie met z'n allen hadden gestriptezels
We mochten toch gewoon vragen naar haar toe mailen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als het over de brief ging was het nameljik meteen duidelijk waarom mariell zegt dat ze van niets wist (of zoals jij zegt doet alsof ze van niets wist).
Mariell zet eerst ff alles op een rijtje voordat ze hier gaat reageren. Ondertussen probeert ze ook die brief boven water te krijgen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
We mochten toch gewoon vragen naar haar toe mailen.
Dit lijkt me een goeie vraag voor haar om te beantwoorden.
Ja maar wij konden alles in het donker zien hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hee meis,
Daar zou een filmpje van moeten zijn maar ik weet niet waar die is.
Het was toen wel donker daarom durfde ik het aan, anders hebben al die vetfetisjisten ook weer joghurt in de broek
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meiden nu ff nokken met dat gekokketeer met die jetsers... als je zo een beetje naar je innerlijke vrouw kijkt, vnden jullie dan op zijn minst niet dat het compleet lullig en van een jan laat zich pijpen op de plee door een getrouwde vrouw die net moeder is geworden niveau dat Mariell hier wel met grote trom geslacht en afgemaakt wor maar dat dat wel gebeurt zonder informatie. We moeten Danny, Brat en Bam, Iteejer, en al die minions zoals dementor maar op de blauwe ogen geloven terwijl ze een zieke vrouw kapttrappen!
Hoe vinden jullie dat ?
Ik vindt het een hachelijke situatie, ik denk dat we haar en Bram de kans moeten geven om het bij te leggen er is veel gebeurd de wij als ex overlevers weten een vaststaand feit maar er is meer gebeurd dan alleen dat maar da's helaas geheim.Dat zeg ik niet om ''interessant te doen maar omdat het zo is en als ze ziek is wens ik haar het allerbeste aan herstel toe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meiden nu ff nokken met dat gekokketeer met die jetsers... als je zo een beetje naar je innerlijke vrouw kijkt, vnden jullie dan op zijn minst niet dat het compleet lullig en van een jan laat zich pijpen op de plee door een getrouwde vrouw die net moeder is geworden niveau dat Mariell hier wel met grote trom geslacht en afgemaakt wor maar dat dat wel gebeurt zonder informatie. We moeten Danny, Brat en Bam, Iteejer, en al die minions zoals dementor maar op de blauwe ogen geloven terwijl ze een zieke vrouw kapttrappen!
Hoe vinden jullie dat ?
Ja,quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef Dottey het volgende:
probeer jijz o in TBOII terug te komen? Als granaat ?
Niets mis mee toch? Bijzonder laag niveau...!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het hele gedoe is al erg genoeg..
Daar hoef je echt geen meis voor te zijn om dat te vinden. Maar dat niveau wat jij omschrijft heb ik nog niet eerder ergens beschreven gezien.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe vinden jullie dat ?
Wat is er nou geheim? Je hebt geen geld ontvangen en je zal ook geen geld hoeven te betalen. Wat hebben ze over jou om jou zo angstvalig je geheimen voor je te houden? Als het gaat over deze hachelijke ellende dan mag het best openbaar. Als je een ziek teer vrouwtje kan slachten dan vind ik dat iedereen ook naar buiten moet en niet ala Adam Curry hem er lafjes tegen aan hangen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik vindt het een hachelijke situatie, ik denk dat we haar en Bram de kans moeten geven om het bij te leggen er is veel gebeurd de wij als ex overlevers weten een vaststaand feit maar er is meer gebeurd dan alleen dat maar da's helaas geheim.Dat zeg ik niet om ''interessant te doen maar omdat het zo is en als ze ziek is wens ik haar het allerbeste aan herstel toe.
[..]
Ja,ik kan het allicht proberen en dan Gas! gas! gas! roepen
Ik vind het erg raar dat je een paar uur terug nog tegen Dottey liep te verkondigen dat Mariell is getjoept vanwege het feit dat ze Privé info lekte over de deelnemers.. en nu, een paar uur later is er ineens nog meer, dat dan volgens jou weer geheim is? Moet ik de Renate van een paar uur geleden geloven of de Renate van 5 minuten geleden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:33 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik vindt het een hachelijke situatie, ik denk dat we haar en Bram de kans moeten geven om het bij te leggen er is veel gebeurd de wij als ex overlevers weten een vaststaand feit maar er is meer gebeurd dan alleen dat maar da's helaas geheim.Dat zeg ik niet om ''interessant te doen maar omdat het zo is en als ze ziek is wens ik haar het allerbeste aan herstel toe.
Dus er zijn al vragen naar haar verzonden?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mariell zet eerst ff alles op een rijtje voordat ze hier gaat reageren. Ondertussen probeert ze ook die brief boven water te krijgen.
Als het aan mij licht wordt er helemaal niemand geslacht.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je een ziek teer vrouwtje kan slachten dan vind ik dat iedereen ook naar buiten moet en niet ala Adam Curry hem er lafjes tegen aan hangen!
Ik wacht trouwens nog op antwoord op een PM van 5 weken geledenquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Allebei, maar dat van Pim is het enige wat er gezegd mag worden omdat dat al naar buiten is gekomen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het erg raar dat je een paar uur terug nog tegen Dottey liep te verkondigen dat Mariell is getjoept vanwege het feit dat ze Privé info lekte over de deelnemers.. en nu, een paar uur later is er ineens nog meer, dat dan volgens jou weer geheim is? Moet ik de Renate van een paar uur geleden geloven of de Renate van 5 minuten geleden?
Dat eerstequote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dus er zijn al vragen naar haar verzonden?
Of worden die ergens verzameld en daarna naar haar gemaild?
Ah toe je kan het toch stiekem wel even naar ons fluisteren, niemand die dat hoor johquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:40 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Als het aan mij licht wordt er helemaal niemand geslacht.maar afspraak is afspraak dit zijn zaken die we met B&B hebbenb afgesproken en die afspraak ga ik niet verneuken.
Ik heb helemaal geen problemen met Mariell ze is een lief mens met een probleem waar er zoveel van zijn
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ah toe je kan het toch stiekem wel even naar ons fluisteren, niemand die dat hoor joh
Aha is er dan een lijstje gemaakt van de vragen die hier al gesteld zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat eerste. Voel je vrij om hetzelfde te doen!
Dat is het hem wat mij bijzonder irriteert... Welke macht houdt die niet zelfdenkende schapen in bedwang om de waarheid te zeggen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het erg raar dat je een paar uur terug nog tegen Dottey liep te verkondigen dat Mariell is getjoept vanwege het feit dat ze Privé info lekte over de deelnemers.. en nu, een paar uur later is er ineens nog meer, dat dan volgens jou weer geheim is? Moet ik de Renate van een paar uur geleden geloven of de Renate van 5 minuten geleden?
Maar dat van Pim is toch helemaal niet waar? Dus hoe is het dan lekken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Allebei, maar dat van Pim is het enige wat er gezegd mag worden omdat dat al naar buiten is gekomen...Sorry.
Dat is niet waar Mariell post sinds gister weer, nadat Bram de mail op Fok smeet in een topic waar dat totaal niet aan de orde was ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
vind het helemaal niet vreemd dat Bram niet verdere uitleg komt geven. Hij ziet dat Mariel hier post, dus meld ook hier even dat ze met the Bunker niets meer te maken heeft, niet meer niet minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |