vast.. genoeg om te fotograferen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
zijne r al jopenfoto's van jou in de omloop ?
had het over gouda..quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja de bovenburenwe weten nou wel dat jij de bovenbuur was in de bunkert, loop er niet zo mee te koop, zou je sieren
ja gooi eens onlne dan.. als dat van je fotograaf magquote:
ik heb geen fotograaf.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja gooi eens online dan.. als dat van je fotograaf mag
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
zijne r al jopenfoto's van jou in de omloop ?
dat bepalen wij toch wel voor jequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb geen fotograaf.
Waren het stickeren ook al niet waarddus maakt maar geen illusies.
ja wie is wie, brainiac?quote:
of zo'n politiek stem-poster ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:36 schreef PC eend het volgende:
Daar kan je toch best een paar stickers op kwijt
toch de stickerexpert swarma richte zich (begrijpelijk) liever op CC.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:36 schreef PC eend het volgende:
Daar kan je toch best een paar stickers op kwijt
Kopijkat werd gestickerd omdat ze afgeprijsd moest worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
toch de stickerexpert swarma richte zich (begrijpelijk) liever op CC.
Helaas ook afgeprijsd nog steeds out of your league.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef Maanvis het volgende:
CC werd gestickerd omdat ze afgeprijsd moest worden.
Je was toen al bijna over de datum.. inmiddels hebben we je op de dervingslijst gezetquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas ook afgeprijsd nog steeds out of your league.
Ik moest ze helemaal op mijn eigen photobucket proppen eerst , copy and paste vanaf hyves ging nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Dottey het volgende:
kunt ook gewoon linken naar mijn hyvesscheelt je posten..
Ik begrijp het niet hoor!quote:
zou der zo kopenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kopijkat werd gestickerd omdat ze afgeprijsd moest worden.
doe 'ns?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Dottey het volgende:
kunt ook gewoon linken naar mijn hyvesscheelt je posten..
Verdwijn ik straks in de GFT-bak?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef Maanvis het volgende:
Je was toen al bijna over de datum.. inmiddels hebben we je op de dervingslijst gezet.
jij was niet in de buurtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
toch de stickerexpert swarma richte zich (begrijpelijk) liever op CC.
Ik heb nog wel wat zwart geld liggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas ook afgeprijsd nog steeds out of your league.
eerst de voedselbankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |