Welk vuurtje.. link staat gewoon op mijn profiel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:41 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik moest ze helemaal op mijn eigen photobucket proppen eerst , copy and paste vanaf hyves ging niet![]()
Maar die arme Bommel + WC-eend hebben het al druk genoeg , en ik ben mijn makkers graag behulpzaam met wat speurwerk , zodat ZIJ het vuurtje hier brandend kunnen houden
Nee, Rendac is jouw eindbestemmingquote:
quote:
Dat moet je overlaten aan de mensen die er verstand van hebbenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Welk vuurtje.. link staat gewoon op mijn profiel.
Ik heb nooit gezegt dat ik klein bedeeld ben dacht ik zo. Dat ik ze het stickeren niet waard vind mag ik best zeggen. Daar maak ik echt geen geheim van.
wat is toeval?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet je overlaten aan de mensen die er verstand van hebben
Het lijkt wel toeval
Met je stickervragende ogenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Dottey het volgende:
[..]
wellus.. ik vroeg zelfs nog of je de stickers ook stevig had aangedrukt. Stonden toen bij de bar
Een onbestaand iets, meis, je moet nog zoveel lerenquote:
Gewoon een swaffelfactor 8+ minimaal!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat moet je overlaten aan de mensen die er verstand van hebben
Het lijkt wel toeval
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Maanvis het volgende:
Dottey's tieten zijn niet de moeite om te stickeren. Ze verkopen zo ook wel!
gooi een topic open zou ik zeggenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon een swaffelfactor 8+ minimaal!
je kan zeggen wat je wilt, maar dit topic loopt als een tietquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon een swaffelfactor 8+ minimaal!
men zit ook direct op het puntje van de stoel met prammende vragenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt, maar dit topic loopt als een tiet
zijn die van jou eik wel een beetje in beeld op die afterdingus?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:00 schreef Copycat het volgende:
Het verloop van dit topic stuit me tegen de borst.
euh...quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:04 schreef luciano het volgende:
Ik wil geen nieuwe rel starten uiteraard , maar ik vond deze foto ook op haar hyves , volgens mij is dit ook Dot !!!!!
[ afbeelding ]
psies op tijd, voor de dag ermee!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:06 schreef evaxsis het volgende:
Nou ik ben geloof ik weer bij![]()
Zit ik wel in het juiste topic, ik zie nl. allemaal tetten voorbij komen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:06 schreef evaxsis het volgende:
Nou ik ben geloof ik weer bij![]()
Zit ik wel in het juiste topic, ik zie nl. allemaal tetten voorbij komen
ja?quote:
zag kruisje geen tettenquote:
ik juist andersomquote:
Nou uh als je ze kan vinden ben jij de held goed?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies op tijd, voor de dag ermee!
Nou... het zaakje stinkt.. wie weet is Mariell wel slachtoffer !quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:11 schreef Dementor het volgende:
Dat is toch wel weer typisch Fok, men heeft iets meer dan 7 delen nodig om tot tetten pics te komen.
niet eens van diegene waar de topic over ging.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:11 schreef Dementor het volgende:
Dat is toch wel weer typisch Fok, men heeft iets meer dan 7 delen nodig om tot tetten pics te komen.
ohw wacht... aanpassing..quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
niet eens van diegene waar de topic over ging.
maanvis! Laat je tieten eens zien!
die had je toch op hyves ook al gezien?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hey Dot,
Ik zie je toch een paar keer pittig op mijn Mac
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
niet eens van diegene waar de topic over ging.
maanvis! Laat je tieten eens zien!
Ik heb wel op jouw hyves gekeken maar echt niet al de foto's bekekenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
die had je toch op hyves ook al gezien?
of was dit nieuw voor jou?
Ik denk idd eerder dat B zijn tetten laat zien dan zijn ballen .........want die heeft hij niet imo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw wacht... aanpassing..
BRAM, laat je tieten eens zien
Heb effe anders de foto bekeken dan via hier.quote:
niet? ja poffer!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik heb wel op jouw hyves gekeken maar echt niet al de foto's bekeken
kee... Maar Luus, wat is jouw visie op het geheel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:15 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik denk idd eerder dat B zijn tetten laat zien dan zijn ballen .........want die heeft hij niet imo.
Ja had je daarop willen lijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Heb effe anders de foto bekeken dan via hier.
mooie dame is het wel..
maar nee ik ben het niet.
ik lijk niet eens op der (jammer genoeg)
mooi bekkie heeft ze toch?quote:
Met tieten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
niet? ja poffer!
erg off topic.. wanneer gaan wij weer eens spelen?
Ik zal binnenkort MIJN visie wel ff posten , maar ik ben nog steeds aan het typen , het verhaaltje waar Manu om vroeg is nog niet afquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
kee... Maar Luus, wat is jouw visie op het geheel?
nee met knopjes..quote:
Welk verhaaltje? en besides, je kunt me ook gewoon bellen als je een flink verhaal hebt welke als een bom in kan slaan, ik kan vrij snel typenquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:20 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort MIJN visie wel ff posten , maar ik ben nog steeds aan het typen , het verhaaltje waar Manu om vroeg is nog niet af
OMGquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:20 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort MIJN visie wel ff posten , maar ik ben nog steeds aan het typen , het verhaaltje waar Manu om vroeg is nog niet af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |