daar is iets gebeurt of er ging wat gebeuren ik zie het aan m'n postenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hier dan: braafste jongetje van de klas
[FB #2] zou die rooie het wel trekken hier?
Ik heb geen idee meer welke naam ik daar had of wat m'n ww was, ben er 1x komen bitchen toen ze hier de boel kwamen versjterenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:47 schreef Jian het volgende:
[..]
en jij![]()
Prominente Vollers met een Fok account ook trouwens
Had KleinZusje gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Dementor het volgende:
Yvonne heeft een griezelige avatar.
Vind ik dan he.
Ja dat was heel slecht van ze!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer welke naam ik daar had of wat m'n ww was, ben er 1x komen bitchen toen ze hier de boel kwamen versjteren
En dropen ze af ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer welke naam ik daar had of wat m'n ww was, ben er 1x komen bitchen toen ze hier de boel kwamen versjteren
Ik zat vroeger op Lycos, maar dat bestaat niet meerquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
VOL'ers waren Fok!'ers, dus heel veel tot bijna alles gok ik
Ik hoor net dat je dat aan elkaar moet koppelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
shoarma is nooit meer hetzelfde als vroeger
Ja hè Bommie?quote:
Waar gaat het overquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je dat aan elkaar moet koppelen
Ik pleurde er een heel stel in de ban hier , daarna kwamen er pm's met "excuses" en toen bleef het nog lang onrustigquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
En dropen ze af ?![]()
dan was 't voor mijn tijd
Wel ja joh doe mijn girorekeningnummer er dan ook maar bijquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:57 schreef R0T29 het volgende:
[..]
En binnenkort koppelen ze automatisch ook je medisch dossier.
Volgens mij is het gewoon om te eten hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik hoor net dat je dat aan elkaar moet koppelen
Oh dat ken ik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pleurde er een heel stel in de ban hier , daarna kwamen er pm's met "excuses" en toen bleef het nog lang onrustig
Ik vond je wel streng hoor!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik pleurde er een heel stel in de ban hier , daarna kwamen er pm's met "excuses" en toen bleef het nog lang onrustig
27-01-2008quote:
ik snap het niet meer.....en daardoor mezelf ook niet meerquote:
Ik vraag nietsquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik snap het niet meer.....en daardoor mezelf ook niet meer...zie , dat krijg je er van als je blonde plukjes in je haar laat verven
![]()
Ik weet denk ik nog wanneer dat was, Sommie (van Vol) kreeg toen een ban, omdat het een kloon zou zijn van bommie en dat was helemaal niet zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat deden ze nu weer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |