Hoi Day!quote:
Beetje vreemd wel om je eigen teksten daar terug te zien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom gebruiken ze op vol dezelfde smileysen hebben ze t over ons
kunnen ze beter hierheen komen
Dat vraag je toch niet? Twitter was toch een ander woord voor...oh nee... dat was piepelemientje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waarom zet je je Twitter niet open dan?!
Ieder heeft zo zijn voorkeurquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
hier gebeurt het... maar wat gebeurt er? gaat het nu over bram en ene mariell...of over tetten...of over vol....of......nou?????
Je hebt echt gelezenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef Laysa het volgende:
hier gebeurt het... maar wat gebeurt er? gaat het nu over bram en ene mariell...of over tetten...of over vol....of......nou?????
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet? Twitter was toch een ander woord voor...oh nee... dat was piepelemientje.
altijd spannend als fora van elkaar merken dat ze elkaar lezen... zijn net puppies die dan heel onbeholpen aan elkaars butt aan het snuffelen zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Beetje vreemd wel om je eigen teksten daar terug te zien.
Nu geef je dus toe dat er andere redactieleden zijn die ook privé info lekken aan anderen? Heb jij het daarna aan nog iemand verteld? En verder: Ben jij van mening dat die info relevant was voor jouw, of zijn/haar (degened ie het aan jou gelekt heeft) werk in de bunker?quote:Wat betreft Pim:
[..]
Bobby heeft hier dat alcohol / Pim verhaal opgehangen. Ik had dat verhaal echter al eerder gehoord, van een redactielid gehoord, die het van Mariell gehoord had. Het is dus niet verzonnen of aangedikt door Bobby.
Bedankt voor die uitleg!quote:Pim verwijst het etiket "een verleden van alcoholmisbruik" naar het land der fabelen. Nou ben ik maar een forum-user, maar we hebben best een tijdje zitten lullen onder het genot van 23 jägermeister () , en het is dus onzin volgens hem. Hij snapt ooik niet hoe het in de wereld is gekomen want hij heeft daarover niets gezegd bij zijn intake.
yvonne zit gewoon bommie te dissen, dat ik dat nog mag meemakenquote:
Thanks done!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://twitter.com/account/settings
onderaan protect my updates niet aanvinken
Bij jou zegt twitter:quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://twitter.com/account/settings
onderaan protect my updates niet aanvinken
wie quote je nu??? zo kan ik het toch niet volgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu geef je dus toe dat er andere redactieleden zijn die ook privé info lekken aan anderen? Heb jij het daarna aan nog iemand verteld? En verder: Ben jij van mening dat die info relevant was voor jouw, of zijn/haar (degened ie het aan jou gelekt heeft) werk in de bunker?
[..]
Bedankt voor die uitleg!
Klootviool, in deze tijd van maar niet beginnende rellen zouden we de rijen sluitenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
yvonne zit gewoon bommie te dissen, dat ik dat nog mag meemaken
En als ze niet veel ouder zijn, proberen die valse honden elkaar aan stukken te verscheurenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
altijd spannend als fora van elkaar merken dat ze elkaar lezen... zijn net puppies die dan heel onbeholpen aan elkaars butt aan het snuffelen zijn
Euh.. Gertje dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
wie quote je nu??? zo kan ik het toch niet volgen
mwah valt best mee...quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als ze niet veel ouder zijn, proberen die valse honden elkaar aan stukken te verscheuren
Je wil niet weten hoeveel dubbele accounts er zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
altijd spannend als fora van elkaar merken dat ze elkaar lezen... zijn net puppies die dan heel onbeholpen aan elkaars butt aan het snuffelen zijn
De herinnering is altijd mooierquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah valt best mee...
Viel net in mijn zoektocht over day's tieten op dat flugel in de kou laat topic... lezen ?
Lagen ze zo te slingerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef versabommie het volgende:
Viel net in mijn zoektocht over day's tieten
Tsja, je kunt wel een rel willen maar daar hebben we toch Mariell of Bam online voor nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef versabommie het volgende:
Klootviool, in deze tijd van maar niet beginnende rellen zouden we de rijen sluiten
VOL'ers waren Fok!'ers, dus heel veel tot bijna alles gok ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel dubbele accounts er zijn
Tijdelijk een ander slachtoffer dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, je kunt wel een rel willen maar daar hebben we toch Mariell of Bam online voor nodig.
En uitgerekend die 2 zijn er niet.
Heel veel in elk gevalquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
VOL'ers waren Fok!'ers, dus heel veel tot bijna alles gok ik
nah deze maakte me wel aan het lachen de laatste twee pagina's, jij komt er nog goed in voor, kliko!quote:
En iets met stickers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
bram en ene mariell...tieten....vol...da wast
Hmmmz, nu wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij jou zegt twitter:
That page doesn't exist!
Er zijn zelfs zeer prominente fokkers met een vol accountquote:
Jappiequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah deze maakte me wel aan het lachen de laatste twee pagina's, jij komt er nog goed in voor, kliko!
[BB SC 34] Krabb-it's dwangbuis topic #1
Hij mag van Topic Kat plakkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Swarma plakt graag stickers.
Zoiets was het.
en allemaal gemeen tegen mij!quote:
O....en waar doet ie dat????? toch niet in de supermarkt he...dat ie daar de shoarma verpakkingen met stickers gaat beplakken waar hoer op staat he...nee tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Swarma plakt graag stickers.
Zoiets was het.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs zeer prominente fokkers met een vol account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |