mwah valt best mee...quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
En als ze niet veel ouder zijn, proberen die valse honden elkaar aan stukken te verscheuren
Je wil niet weten hoeveel dubbele accounts er zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
altijd spannend als fora van elkaar merken dat ze elkaar lezen... zijn net puppies die dan heel onbeholpen aan elkaars butt aan het snuffelen zijn
De herinnering is altijd mooierquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah valt best mee...
Viel net in mijn zoektocht over day's tieten op dat flugel in de kou laat topic... lezen ?
Lagen ze zo te slingerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef versabommie het volgende:
Viel net in mijn zoektocht over day's tieten
Tsja, je kunt wel een rel willen maar daar hebben we toch Mariell of Bam online voor nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef versabommie het volgende:
Klootviool, in deze tijd van maar niet beginnende rellen zouden we de rijen sluiten
VOL'ers waren Fok!'ers, dus heel veel tot bijna alles gok ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel dubbele accounts er zijn
Tijdelijk een ander slachtoffer dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, je kunt wel een rel willen maar daar hebben we toch Mariell of Bam online voor nodig.
En uitgerekend die 2 zijn er niet.
Heel veel in elk gevalquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
VOL'ers waren Fok!'ers, dus heel veel tot bijna alles gok ik
nah deze maakte me wel aan het lachen de laatste twee pagina's, jij komt er nog goed in voor, kliko!quote:
En iets met stickers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
bram en ene mariell...tieten....vol...da wast
Hmmmz, nu wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij jou zegt twitter:
That page doesn't exist!
Er zijn zelfs zeer prominente fokkers met een vol accountquote:
Jappiequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
nah deze maakte me wel aan het lachen de laatste twee pagina's, jij komt er nog goed in voor, kliko!
[BB SC 34] Krabb-it's dwangbuis topic #1
Hij mag van Topic Kat plakkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Swarma plakt graag stickers.
Zoiets was het.
en allemaal gemeen tegen mij!quote:
O....en waar doet ie dat????? toch niet in de supermarkt he...dat ie daar de shoarma verpakkingen met stickers gaat beplakken waar hoer op staat he...nee tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Swarma plakt graag stickers.
Zoiets was het.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs zeer prominente fokkers met een vol account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |