6 maanden toch ?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik om bepaalde users weg te filteren
is een abo niet mogelijk voor 4 maanden ofzo, jaar heb ik niet nodig
Ik vind dit nu al de meest gore posting van deze weekquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:50 schreef swarmahoer het volgende:
wie gaat mij klaar maken en wat is er met ariel
[ afbeelding ]
Die 24 schriftjes met aantekingen van 20 maanden DGK en postersquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:37 schreef Dementor het volgende:
Die DGK schriftjes moet je goed bewaren!
Een perm ban van mij kan je krijgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook... en dat was mijn eerste ban evah!
Gewoon een klotebeleid van Danny, als de modjes en admins allemaal gewoon vrouwen waren geweest had ik nooit een ban gehad!
Nee, shoarma gaat er wel inquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
En goed op die reet slaan he, daar worden ze mals en relaxed vanOf gaat dit nog over shoarma
ontopic: Mariell heeft het gedaan !
Damn je had ze beter op Ebay kunnen zetten.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die 24 schriftjes met aantekingen van 20 maanden DGK en posters
heb ik weg gedaan na het besef en bevestingen hoe Raymond Rainman ik bezig was,
deed dezelfde dag al de 24 schriften in de papiercontainer bij een kerk hier in de buurt .....
per kilo papier krijgen ze 10 cent.dus ook nog voor het goede doel gesteund.
Want???quote:
Dat vind je lekkerquote:
Ik probeer me tetten op de foto te zettequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik probeer me tetten op de foto te zette
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Die 24 schriftjes met aantekingen van 20 maanden DGK en posters
heb ik weg gedaan na het besef en bevestingen hoe Raymond Rainman ik bezig was,
deed dezelfde dag al de 24 schriften in de papiercontainer bij een kerk hier in de buurt .....
per kilo papier krijgen ze 10 cent.dus ook nog het goede doel gesteund.
Pak dan ook een groothoeklensquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pak dan ook een groothoeklens
Heb nog mijn best gedaan om het tij te keren maar Yvonnen hakte mijn poging direct af ..quote:
Ik moet een fotograaf pakkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pak dan ook een groothoeklens
Of de hubble!quote:
Ik ga hier niet meer op reageren. Bram en Mariell vechten het samen maar uit. Desnoods via juridische weg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:25 schreef Danny het volgende:
Joh werkt dat zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haal het ook, maar dan moet het daarna dus in de pan
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die is voor de andere kant. Sterren kijken
Nou doe es nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op reageren. Bram en Mariell vechten het samen maar uit.
Dat hou je nooit volquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op reageren. Bram en Mariell vechten het samen maar uit.
Versabommie is een lul, hij roept om een rel maar hij graaft alleen maar in BB1 tot en met BB6 topicsquote:
Zo is dat , ze zoeken het maar uitquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ga hier niet meer op reageren. Bram en Mariell vechten het samen maar uit. Desnoods via juridische weg.
ik heb geen zin om in persoonlijke problemen te komen door de kant van Bram niet direct voor waar aan te nemen, en daar begint het nu inmiddels op te lijken.
Dus dan houdt het voor mij iig op.
Dat was al... Ik bedoel trekken aan een dood paard gaat vervelen op den duurquote:
Ik ben af en toe net een kale rooiequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die is voor de andere kant. Sterren kijken
Ja flikker op, waarom moet het van mij komen! Doe zelf eens wat luie flikkert!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Versabommie is een lul, hij roept om een rel maar hij graaft alleen maar in BB1 tot en met BB6 topics
Bart is toch ook spoorloos? Kunnen we daar geen complottheorieën voor verzinnen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat was al... Ik bedoel trekken aan een dood paard gaat vervelen op den duur![]()
Ontsla anders gewoon een mod Jij zal toch wel een goede manier weten voor een nieuwe rel ?
Griepquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja flikker op, waarom moet het van mij komen! Doe zelf eens wat luie flikkert!
Jij bent geen haar beter dan die Bram!
Vertel en past het?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
over bram gesproken....waar is bart eigenlijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja flikker op, waarom moet het van mij komen! Doe zelf eens wat luie flikkert!
Jij bent geen haar beter dan die Bram!
whehequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bart is toch ook spoorloos? Kunnen we daar geen complottheorieën voor verzinnen?
En kom nou niet met Kelly, dat is niet relwaardig.
Moment, ik maak een topique aan !quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
over bram gesproken....waar is bart eigenlijk?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bart is toch ook spoorloos? Kunnen we daar geen complottheorieën voor verzinnen?
En kom nou niet met Kelly, dat is niet relwaardig.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens cc heeft ie geen internet abbo op dit moment.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moment, ik maak een topique aan !
party pooperquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
dat van bart is vanochtend al uitgelegd, niks spannends hij is net verhuisd en heeft nog geen internet
jij ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens cc heeft ie geen internet abbo op dit moment.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
dat van bart is vanochtend al uitgelegd, niks spannends hij is net verhuisd en heeft nog geen internet
En geen vrienden en woont in de middel of nowherequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik echt niet gelezen!
Ik geloof echt dat ik nou toch te lang op fok zit
Normaal kan Bart geen minuut zonder inet en hij zal niet ff bij iemand online duiken ... right!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En geen vrienden en woont in de middel of nowhere
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Normaal kan Bart geen minuut zonder inet en hij zal niet ff bij iemand online duiken ... right!
hop: Bart-Gate #1 Bart zijn "internet doet het niet"
Jah na 23.00 uur geloof ik, ik hoop dat tie lekker doorzuipt en de tijd vergeet en met mijn vrienden lekker doorzakt.quote:
Ik bestel het nooit. Vroeger weleens gedaan, maar het was altijd te koud.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het enige wat ik nou nooit thuis maak
als ik bart was had ik wel wat beters te doen als ik dan n keer bij n vriend op internet was dan te kijken of er nog reltopics zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En geen vrienden en woont in de middel of nowhere
daar verder danquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Normaal kan Bart geen minuut zonder inet en hij zal niet ff bij iemand online duiken ... right!
hop: Bart-Gate #1 Bart zijn "internet doet het niet"
arme jongenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als ik bart was had ik wel wat beters te doen als ik dan n keer bij n vriend op internet was dan te kijken of er nog reltopics zijnik heb 2 uur bij moeten lezen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |