Toch heb ik vreselijk gelachen ... kon er niets aan doenquote:

Uiteraardquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet denk ik nog wanneer dat was, Sommie (van Vol) kreeg toen een ban, omdat het een kloon zou zijn van bommie en dat was helemaal niet zo![]()
bommie had toen wel de boel van te voren op Vol opgestookt overigens
Kijk nou toch wat ik terugvindquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon bij minimaal 1 admin in d'r broekje!![]()

Daar heb ik nou ook last van wist niet dat van 1 dag Sprayblond je hersenen al zijn aangetast.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik snap het niet meer.....en daardoor mezelf ook niet meer...zie , dat krijg je er van als je blonde plukjes in je haar laat verven
![]()

Als ik het me goed herinner had de reus toch uiteindelijk het nakijken in dat sprookjequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat deden ze nu weer.![]()
Kleinduimpje speelt met vuur.![]()
![]()

Het heeft tot 3.30 geduurdquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch heb ik vreselijk gelachen ... kon er niets aan doen

quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van wist niet dat van 1 dag Sprayblond je hersenen al zijn aangetast.

gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het zal wel goed wezen

Daarom noemen ze het ook een sprookje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner had de reus toch uiteindelijk het nakijken in dat sprookje

niet liegen Yvonnequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer welke naam ik daar had of wat m'n ww was, ben er 1x komen bitchen toen ze hier de boel kwamen versjteren
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2147023#2147023]zondag 4 november 2007 @ 01:15[/target] schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi!
Even snel bedanken voor het asiel hier

Je moet ook niet inhalerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van wist niet dat van 1 dag Sprayblond je hersenen al zijn aangetast.

Maar wel lol gehad... tenminste ikquote:

Ohwmy god.. Meiden lief doen! lief doen!quote:

Ice was top, onhandelbaar en topquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wel lol gehad... tenminste ik![]()
Ice heeft er geloof ik nog een maildiscussie tegen aan gegooid met remlof?
hier ook leuk over teamlead: [FB #2] zou die rooie het wel trekken hier?

Zeg, zo vergroot je de kans op rellen niet hequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwmy god.. Meiden lief doen! lief doen!
Waarom kunnen we niet allemaal vriendjes zijn

jamaar ik had voor vandaag geen inter-forum rel in gedachten dat moet je maar 1 keer per 5 jaar doen ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, zo vergroot je de kans op rellen niet he

Ice is gek ... zal hem zo ff skypenquote:

Ik heb het destijds gemist (en meerdere met mij) dus een kleine revival is wel op 'zn plaats tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar ik had voor vandaag geen inter-forum rel in gedachten dat moet je maar 1 keer per 5 jaar doen ofzo
Maar het zijn volwassen meiskes

Staat nog steeds in m'n "vriendenlijst", jammer dat ie op een gegeven moment z'n kop niet meer liet zien, te veel aanvaringen met het "management"quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ice is gek ... zal hem zo ff skypen

even off-topicquote:

ik durf vrij stellig te beweren dat dat niet het geval isquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Las al eerder dat Mariell een goede vriendin van Bram is.

Ik ook... en dat was mijn eerste ban evah!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Historische datum, op die dag maakte ik kennis met remlof

Oow sorryquote:

quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
ik durf vrij stellig te beweren dat dat niet het geval is

Ah, dat was tijdens onderhoud ofzo van FOK!?quote:

Het ergste vond ik nog dat Yvonne moest beloven (van Jappie) om voor altijd braaf te zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook... en dat was mijn eerste ban evah!
Gewoon een klotebeleid van Danny, als de modjes en admins allemaal gewoon vrouwen waren geweest had ik nooit een ban gehad!

open een nieuw topic, rel gegarandeerdquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook... en dat was mijn eerste ban evah!
Gewoon een klotebeleid van Danny, als de modjes en admins allemaal gewoon vrouwen waren geweest had ik nooit een ban gehad!

Man united, dat zijn pas homo's ! Gelukkig staat Barca voor... hij staat hier namelijk aan huppelkut!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:
Stelletje homo's hier. CL finale en er worden hele betogen geschreven

't Is rust lulloquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:

Leg eens uit, gulle tipgever?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
open een nieuw topic, rel gegarandeerd

Wat een mooie nacht was dat!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dat was tijdens onderhoud ofzo van FOK!?
Januari 2008 was iig De Nacht

't wordt 3-0 voor Barcelona, ik heb m al gezien, oepsquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:

Ik heb het nog nooit geweten dus dat weet ik dan weer niet hè, vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
de meeste mensen in een pan.....en jij?

We waren weer ontopicquote:

Die DGK schriftjes moet je goed bewaren!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb geen zin meer om het terug te zoeken, schriftjes met aantekingen gebruik ik sinds CBML niet meer.
Maar las ik eerder dat Bunker deelnemers Peter niet door de selectieronde
kwam van BB, DGK die een blonde medewerkster deed, en opnieuw bij The Bunker
die blonde medewerkster zag , ik las hier toen dat dit dan Mariell moest zijn,
en Mariell lang haar bedenkingen had over Peter, maar de doorslag gaf , dat Peter
erg gesteld is op luxe en dit vooral een test zou zijn hoe hij in the bunker hiermee
om zal gaan.........
La in een post van Huub dat bijna niemand Mariell kent in omroepland, maar was ze nou wel of niet als
Screening medewerkster werkzaam bij BB, DGK ........?
Las al eerder dat Mariell een goede vriendin van Bram is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |