Ik heb het destijds gemist (en meerdere met mij) dus een kleine revival is wel op 'zn plaats tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar ik had voor vandaag geen inter-forum rel in gedachten dat moet je maar 1 keer per 5 jaar doen ofzo
Maar het zijn volwassen meiskes
Staat nog steeds in m'n "vriendenlijst", jammer dat ie op een gegeven moment z'n kop niet meer liet zien, te veel aanvaringen met het "management"quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ice is gek ... zal hem zo ff skypen
even off-topicquote:
ik durf vrij stellig te beweren dat dat niet het geval isquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Las al eerder dat Mariell een goede vriendin van Bram is.
Ik ook... en dat was mijn eerste ban evah!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Historische datum, op die dag maakte ik kennis met remlof
Oow sorryquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
ik durf vrij stellig te beweren dat dat niet het geval is
Ah, dat was tijdens onderhoud ofzo van FOK!?quote:
Het ergste vond ik nog dat Yvonne moest beloven (van Jappie) om voor altijd braaf te zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook... en dat was mijn eerste ban evah!
Gewoon een klotebeleid van Danny, als de modjes en admins allemaal gewoon vrouwen waren geweest had ik nooit een ban gehad!
open een nieuw topic, rel gegarandeerdquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook... en dat was mijn eerste ban evah!
Gewoon een klotebeleid van Danny, als de modjes en admins allemaal gewoon vrouwen waren geweest had ik nooit een ban gehad!
Man united, dat zijn pas homo's ! Gelukkig staat Barca voor... hij staat hier namelijk aan huppelkut!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:
Stelletje homo's hier. CL finale en er worden hele betogen geschreven
't Is rust lulloquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:
Leg eens uit, gulle tipgever?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
open een nieuw topic, rel gegarandeerd
Wat een mooie nacht was dat!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, dat was tijdens onderhoud ofzo van FOK!?
Januari 2008 was iig De Nacht
't wordt 3-0 voor Barcelona, ik heb m al gezien, oepsquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:35 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb het nog nooit geweten dus dat weet ik dan weer niet hè, vandaar mijn vraagquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
de meeste mensen in een pan.....en jij?
We waren weer ontopicquote:
Die DGK schriftjes moet je goed bewaren!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb geen zin meer om het terug te zoeken, schriftjes met aantekingen gebruik ik sinds CBML niet meer.
Maar las ik eerder dat Bunker deelnemers Peter niet door de selectieronde
kwam van BB, DGK die een blonde medewerkster deed, en opnieuw bij The Bunker
die blonde medewerkster zag , ik las hier toen dat dit dan Mariell moest zijn,
en Mariell lang haar bedenkingen had over Peter, maar de doorslag gaf , dat Peter
erg gesteld is op luxe en dit vooral een test zou zijn hoe hij in the bunker hiermee
om zal gaan.........
La in een post van Huub dat bijna niemand Mariell kent in omroepland, maar was ze nou wel of niet als
Screening medewerkster werkzaam bij BB, DGK ........?
Las al eerder dat Mariell een goede vriendin van Bram is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |