Toch heb ik vreselijk gelachen ... kon er niets aan doenquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet denk ik nog wanneer dat was, Sommie (van Vol) kreeg toen een ban, omdat het een kloon zou zijn van bommie en dat was helemaal niet zo![]()
bommie had toen wel de boel van te voren op Vol opgestookt overigens
Kijk nou toch wat ik terugvindquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 01:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon bij minimaal 1 admin in d'r broekje!![]()
Daar heb ik nou ook last van wist niet dat van 1 dag Sprayblond je hersenen al zijn aangetast.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik snap het niet meer.....en daardoor mezelf ook niet meer...zie , dat krijg je er van als je blonde plukjes in je haar laat verven
![]()
Als ik het me goed herinner had de reus toch uiteindelijk het nakijken in dat sprookjequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:11 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat deden ze nu weer.![]()
Kleinduimpje speelt met vuur.![]()
![]()
Het heeft tot 3.30 geduurdquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch heb ik vreselijk gelachen ... kon er niets aan doen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van wist niet dat van 1 dag Sprayblond je hersenen al zijn aangetast.
gelukkigquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar het zal wel goed wezen
Daarom noemen ze het ook een sprookje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner had de reus toch uiteindelijk het nakijken in dat sprookje
niet liegen Yvonnequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer welke naam ik daar had of wat m'n ww was, ben er 1x komen bitchen toen ze hier de boel kwamen versjteren
quote:Op [target=http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2147023#2147023]zondag 4 november 2007 @ 01:15[/target] schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoi!
Even snel bedanken voor het asiel hier
Je moet ook niet inhalerenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar heb ik nou ook last van wist niet dat van 1 dag Sprayblond je hersenen al zijn aangetast.
Maar wel lol gehad... tenminste ikquote:
Ohwmy god.. Meiden lief doen! lief doen!quote:
Ice was top, onhandelbaar en topquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wel lol gehad... tenminste ik![]()
Ice heeft er geloof ik nog een maildiscussie tegen aan gegooid met remlof?
hier ook leuk over teamlead: [FB #2] zou die rooie het wel trekken hier?
Zeg, zo vergroot je de kans op rellen niet hequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwmy god.. Meiden lief doen! lief doen!
Waarom kunnen we niet allemaal vriendjes zijn
jamaar ik had voor vandaag geen inter-forum rel in gedachten dat moet je maar 1 keer per 5 jaar doen ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, zo vergroot je de kans op rellen niet he
Ice is gek ... zal hem zo ff skypenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |