Griepquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja flikker op, waarom moet het van mij komen! Doe zelf eens wat luie flikkert!
Jij bent geen haar beter dan die Bram!
Vertel en past het?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik probeer me tetten op de foto te zette
over bram gesproken....waar is bart eigenlijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja flikker op, waarom moet het van mij komen! Doe zelf eens wat luie flikkert!
Jij bent geen haar beter dan die Bram!
whehequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bart is toch ook spoorloos? Kunnen we daar geen complottheorieën voor verzinnen?
En kom nou niet met Kelly, dat is niet relwaardig.
Moment, ik maak een topique aan !quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
over bram gesproken....waar is bart eigenlijk?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bart is toch ook spoorloos? Kunnen we daar geen complottheorieën voor verzinnen?
En kom nou niet met Kelly, dat is niet relwaardig.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens cc heeft ie geen internet abbo op dit moment.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moment, ik maak een topique aan !
party pooperquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
dat van bart is vanochtend al uitgelegd, niks spannends hij is net verhuisd en heeft nog geen internet
jij ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens cc heeft ie geen internet abbo op dit moment.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
dat van bart is vanochtend al uitgelegd, niks spannends hij is net verhuisd en heeft nog geen internet
En geen vrienden en woont in de middel of nowherequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef swarmahoer het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik echt niet gelezen!
Ik geloof echt dat ik nou toch te lang op fok zit
Normaal kan Bart geen minuut zonder inet en hij zal niet ff bij iemand online duiken ... right!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En geen vrienden en woont in de middel of nowhere
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Normaal kan Bart geen minuut zonder inet en hij zal niet ff bij iemand online duiken ... right!
hop: Bart-Gate #1 Bart zijn "internet doet het niet"
Jah na 23.00 uur geloof ik, ik hoop dat tie lekker doorzuipt en de tijd vergeet en met mijn vrienden lekker doorzakt.quote:
Ik bestel het nooit. Vroeger weleens gedaan, maar het was altijd te koud.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het enige wat ik nou nooit thuis maak
als ik bart was had ik wel wat beters te doen als ik dan n keer bij n vriend op internet was dan te kijken of er nog reltopics zijnquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
En geen vrienden en woont in de middel of nowhere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |