Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
O....en waar doet ie dat????? toch niet in de supermarkt he...dat ie daar de shoarma verpakkingen met stickers gaat beplakken waar hoer op staat he...nee toch
en jijquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn zelfs zeer prominente fokkers met een vol account
Is het rellen daar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef Laysa het volgende:
*zucht*...dus nu moeten we een account op vol...om daar te rellen...damn.....
Ah dat had ik nog niet ontdekt, dan ga ik als een dolle aan de Twitterquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Twitter????? is dat een soort van twix maar dan met XTC
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
O....en waar doet ie dat????? toch niet in de supermarkt he...dat ie daar de shoarma verpakkingen met stickers gaat beplakken waar hoer op staat he...nee toch
Terechtquote:
nou...bommie wilde toch een forum rel....want we vervelen ons...of is dat weer mn eigen interpretatiequote:
Neuh, alleen bommie die zo af en toe zijn nood komt klagen, omdat ie hier 't motortje niet gestart krijgtquote:
je twittert maarquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:50 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ah dat had ik nog niet ontdekt, dan ga ik als een dolle aan de Twitter
Zeg!quote:
Ja nou nog iets met Heyves (wat ik niet gebruik maar wel heb) aan Twitter koppelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zal ik je dat eens komen leren?
Edit: Ik ben dus te laat.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
...of is dat weer mn eigen interpretatie
En het mag ook op bonus artikelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:54 schreef Jacquelineh het volgende:
Euh bij de ah mag je nu stickeren voor korting
Daar lukt 't 'm wel?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, alleen bommie die zo af en toe zijn nood komt klagen, omdat ie hier 't motortje niet gestart krijgt
Nee hier dan: braafste jongetje van de klasquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeg!![]()
maar lig dubbel hier om die oude meuk, vooral kribbet: [BB SC 34] Krabb-it's dwangbuis topic #1
En binnenkort koppelen ze automatisch ook je medisch dossier.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:54 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja nou nog iets met Heyves (wat ik niet gebruik maar wel heb) aan Twitter koppelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |