Whehehehhehehehehhehehehehehehquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
DEACON IK HEB HET GELE LAMPJE ONTDEKT!Gisteren deed hij PIEPPIEP en nu issie kaput
Iemand tips / suggesties, het apparaatje is 6 maanden (op de dag!) over de 1jarige fabrieksgarantie heen. Ik heb m gekocht bij de FRS, zouden die meer dan 1 jaar garantie leveren (of MOETEN leveren).
Ik ga even googlen
Na 150 euries gedokt te hebben (en 2 a 3 maanden gewacht te hebben, de 60gb is niet zoveel op voorraad) wel jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:18 schreef robbolo het volgende:
Krijg je wel gewoon die 60 gig versie terug?
iddquote:
Je hebt 2 jaar garantie, mijn ps3 is laatst ook vervangen door sony (in april 2007 gekocht).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
DEACON IK HEB HET GELE LAMPJE ONTDEKT!Gisteren deed hij PIEPPIEP en nu issie kaput
Iemand tips / suggesties, het apparaatje is 6 maanden (op de dag!) over de 1jarige fabrieksgarantie heen. Ik heb m gekocht bij de FRS, zouden die meer dan 1 jaar garantie leveren (of MOETEN leveren).
Ik ga even googlen
Betalen voor een repair van een consolequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:14 schreef delano.888 het volgende:
BTW:
Oftewel, 150 euries dokken![]()
Je verdient het, klootzak
Ik heb de aankoop bon in vorm van een afhaalbewijs en IDEAL transactie bij de Free Record Shop, dus dat zit wel goed (besteld op 17-11-09 en afgehaald op 19-11-09. Ik had op de consuwijzer site gelezen dat er inderdaad een minimale garantie vergeven moet worden van 2 jaar. Is het wijs om eerst de FRS te bellen om vervolgens naar Sony te gaan? Of zal ik meteen Sony helpdesk bellen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:48 schreef Vince22 het volgende:
@Fruit: Als je de bon nog hebt, heb je geluk, dan kun je met Playstation helpdesk contact opnemen waarna je hem op kunt sturen en kostenloos gefixt wordt. Mocht je geen bon (dus ook geen gerantie) hebben kost je dat 194 euro nogwat. Als je dat te duur vind kun je hiero naartoe. Dan repareren ze hem voor je vor 75 euri's. Heeft vriend van me vorige week nog gedaan, vandaar.
Succes
Vorig jaar had je die tifus update van Sony die je console brickte, toen heb ik de HDD eruit gehaald en probeerde die op mijn pc te zetten, lukte niet, maar het kan wel... Even zoek op interwebs Fruitjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb de aankoop bon in vorm van een afhaalbewijs en IDEAL transactie bij de Free Record Shop, dus dat zit wel goed (besteld op 17-11-09 en afgehaald op 19-11-09. Ik had op de consuwijzer site gelezen dat er inderdaad een minimale garantie vergeven moet worden van 2 jaar. Is het wijs om eerst de FRS te bellen om vervolgens naar Sony te gaan? Of zal ik meteen Sony helpdesk bellen?
Het gele lampje blijkt overigens een overheating probleem te zijn (of in ieder geval een gevolg van). Waarschijnlijk is mijn GPU of CPU losgekomen van het moederboard. Fucking raar want ik ben ultrazuinig op mn electronisch apparatuur en mn ps3 stond in mn kamer, niet overdekt en afgezonderd van andere apparatuur en muren?
Ik heb trouwens geen idee hoe ik mijn savegames van mn HDD af krijg? Ik heb gisteren geprobeerd om mijn disk aan de PC te hangen, maar daar kon ik er niet op komen (alleen via een format). Nu heb ik hem zojuist in een 40G Ps3 gestopt, maar omdat ik heb liggen kutten met de instellingen van de drive in winxp, pakt die PS3 hem dus niet meer zonder een format![]()
![]()
. Iemand daar een oplossing voor?
Ik ga de FRS en SONY even bellen. Tnx voor je reply!
Dat lijkt mij toch wel. Tegen die vriend van me zeiden ze dat wanneer hij gerepareerd wordt bij Sony dat ze dan een nieuw mobo in de ps3 zetten. Of je krijgt een gerefurbished ps3 weer, wat heel erg zou zuigen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En als ze hem fixxen, verloopt mijn garantie dan? Of krijg ik dan een aanvullende (zal wel niet, kutbedrijf)
Gerefurbished is een oude 2e hands gerepareerde toch? Ik ga even bellen met Sonyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:15 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch wel. Tegen die vriend van me zeiden ze dat wanneer hij gerepareerd wordt bij Sony dat ze dan een nieuw mobo in de ps3 zetten. Of je krijgt een gerefurbished ps3 weer, wat heel erg zou zuigen.
Dat overhittingsprobleem klopt idd. Bij dat bedrijf die de reparatie heeft gedaan zeiden ze dat het aan de solderingen lag, welke bij sony op zo'n cheap ass manier gebeurt dat dat wel problemen móest gaan geven. Dit was dan ook te wijten aan het feit dat wereldwijd niet meer met lood in de tin gesoldeerd mocht worden.
Bij dat bedrijf hebben ze de chip weer vastgesoldeerd en nieuwe koelpasta aangebracht want dit moest ook van brakke kwaliteit zijn.
Geen idee of dit zo is, maar zo heb ik het gehoord. En mijn kameraad speelt weer volop dus ze weten wel waar ze mee bezig zijn heb ik het idee!
Ach, je trophies blijven bestaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Gebeld, reparatie zal kostenloos gedaan worden maar krijg wel een refurbished modelMij werd verteld dat ik mn HDD niet meer kon backuppen
WHYYYYYYY
HDD aan een pc hangen en er ff een kopietje van makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Gebeld, reparatie zal kostenloos gedaan worden maar krijg wel een refurbished modelMij werd verteld dat ik mn HDD niet meer kon backuppen
WHYYYYYYY
Netjes van de gratis reparatie, alleen hoelang gaat het duren?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:27 schreef SuperFruitig het volgende:
WHYYYYYYY
Toch niet, wat blijkt nou.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:36 schreef delano.888 het volgende:
* delano.888 Gaat hdd backuppen, just in case![]()
Het is toch ook zo dat je een gerepareerde, 2e handse playstation 3 krijgt van een ander??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Na 150 euries gedokt te hebben (en 2 a 3 maanden gewacht te hebben, de 60gb is niet zoveel op voorraad) wel ja
Iddquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Toch niet, wat blijkt nou.
De 60gb schijf heb ik al lang geleden vervangen voor een 320gb, op de 320gb staat dus ook alles op.
Zodra ik hem ooit zou moeten opsturen wissel ik ze gewoon terug, en als hij dan weer terug is weer!
Sukkel, als je 60gb erin zit kan je die toch niet eruit halen en de ps3 opsturen met de orginele 60gb (want die heb je eruit gehaald) en als je hem terug hebt weer je eigen erin stoppen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
IddWant dat kan niet als de 60GB schijf erin zit
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sukkel, als je 60gb erin zit kan je die toch niet eruit halen en de ps3 opsturen met de orginele 60gb (want die heb je eruit gehaald) en als je hem terug hebt weer je eigen erin stoppen?
Backuppen is haast onmogelijk blijkt uit bovenstaande posts, en zonder hd opsturen mag niet slimmerd. (je krijgt een andere PS3 van iemand anders, incl hd uiteraard, terug)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef disjfa het volgende:
[..]![]()
Maar je kan hem dan wel backuppen of gewoon eruit halen
Welke software raad je daar voor aan? Ik ben namelijk niet zo op de hoogtequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:50 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
HDD aan een pc hangen en er ff een kopietje van makenDan kun je dat later terug zetten op de nieuwe schijf.
Nu zit ik met een dilemma welke in tweevoud werkt. Ik wil je graag in je naiviteit laten dat dit gaat werken, maar van de andere kant wil ik je ook wel weer met je non-ideeen op de feiten drukken. Ik haal er zelf meer voldoening uit als ik dat laatste doe, here it goes:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Toch niet, wat blijkt nou.
De 60gb schijf heb ik al lang geleden vervangen voor een 320gb, op de 320gb staat dus ook alles op.
Zodra ik hem ooit zou moeten opsturen wissel ik ze gewoon terug, en als hij dan weer terug is weer!
Geloof dr geen fuck van, ga t soon even testen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Dit gaat natuurlijk niet werken beste pikkebaas, aangezien de FIRMWARE op je HDD per moederboad afhankelijk is. Dit betekend dat als je een refurbished model krijgt, of zelfst je eigen ps3 terug met een ander MOBO, dat je dan ALSNOG niet je 320 GB HDD kan gebruiken en dus genoodzaakt bent om die alsnog te formatteren. Dus backuppen asap!
Dan nog, kan ik m er toch gewoon uithalen en backuppen als hij ooit gecrashed isquote:
Wat dacht je van even mn hd meenemen naar een vriend?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef disjfa het volgende:
Delano gaat even zijn moederbord van zijn ps3 vervangen en een andere hdd erop testen
Trek die schijf er uit en prop hem in een werkende ps3 (van vriend of familie) en dan gauw een back-up maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is ook niet zo dat ik dit zojuist getest heb op 2 andere PS3's
edit: Dat backuppen zonder PS3 is juist het probleemDaar ben ik toch al 5 posts over aan het ranten. Tering
Hij heeft geen vrienden noch familiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Trek die schijf er uit en prop hem in een werkende ps3 (van vriend of familie) en dan gauw een back-up maken.
Moet ie ff in zn friendslist van zn ps3 kijkenquote:
Voor 150 euroquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Backuppen is haast onmogelijk blijkt uit bovenstaande posts, en zonder hd opsturen mag niet slimmerd. (je krijgt een andere PS3 van iemand anders, incl hd uiteraard, terug)
Dat werkt dus nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Trek die schijf er uit en prop hem in een werkende ps3 (van vriend of familie) en dan gauw een back-up maken.
quote:De FIRMWARE op je HDD per is moederboad afhankelijk. Dit betekend dat als je een refurbished model krijgt, of zelfst je eigen ps3 terug met een ander MOBO, dat je dan ALSNOG niet je 320 GB HDD kan gebruiken uit je oude PS3 en dus genoodzaakt bent om die alsnog te formatteren. Dus backuppen asap!
Ja wat een drama-update was dat inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vorig jaar had je die tifus update van Sony die je console brickte, toen heb ik de HDD eruit gehaald en probeerde die op mijn pc te zetten, lukte niet, maar het kan wel... Even zoek op interwebs Fruitje
Maar dat kan niet want de data is aan je mobo gekoppeld blijkbaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:49 schreef R_B het volgende:
[..]
Moet ie ff in zn friendslist van zn ps3 kijken
Mooi kut fruitig.
Dan staat er ineens bij je naam: last time online (more than 3 months ago)
Ik heb met je te doen.
als het mij zou overkomen zou ik gewoon schijven verwisselen zoals hierboven ook al aangegeven is.
Dan verlies je helemaal niks aan data.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Vond de demo juist tegenvallenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:29 schreef Platina het volgende:
Net de demo van inFAMOUS gespeeld. Was eerst sceptisch maar de demo heeft me volledig bekeerd
Ik eerlijk gezegd ook... ma goed had maar een kwartiertje gespeeld. Van het weekend bekijk ik hem wel op me gemak.quote:
En zojuist weer voor iemand gedaan, waardoor platinum verscheenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef delano.888 het volgende:
Nog meer mensen die de
"Send a Mugshot or Smugshot "
& de
"Every player take a photo for a Party" (party mode)
trophies nog moeten maar geen PS eye hebben?
Ik haal deze 2 trophies graag voor je! PM me maar!
Flikker op randdebiel, je bent niet grappig.quote:
Nou leg jij het eens mooi uit danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:34 schreef Fallen het volgende:
Echt ongelofelijk hoe een aantal van jullie hier lopen te blaten over de back-up mogelijkheden / verwisselen van HDD's / uitlezen van de PS3 HDD op een PC en andere dingen zonder enig idee te hebben van wat wel/niet mogelijk is.
Damn hey, als je het niet weet... houd dan je mond.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:34 schreef Fallen het volgende:
Echt ongelofelijk hoe een aantal van jullie hier lopen te blaten over de back-up mogelijkheden / verwisselen van HDD's / uitlezen van de PS3 HDD op een PC en andere dingen zonder enig idee te hebben van wat wel/niet mogelijk is.
Leg uit dan inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:34 schreef Fallen het volgende:
Nicely done sir.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:34 schreef Fallen het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En zojuist weer voor iemand gedaan, waardoor platinum verscheen![]()
Nog meer geintresseerde?
Nee wel de content van je PSN accountquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay hier komt het resultaat van een uur onderzoek naar het backuppen van je PS3 HDD:
HET KAN NIET
De enige en ENIGE manier om je safefiles en data van je PS3 te backuppen is via de backup utility op je EIGEN PS3. In elk ander geval (pc, andere ps3, linux, unix, osx, windows, gerepareerde pc) zijn je gegevens KWIJT.
Play him off, keyboard cat!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay hier komt het resultaat van een uur onderzoek naar het backuppen van je PS3 HDD:
HET KAN NIET
De enige en ENIGE manier om je safefiles en data van je PS3 te backuppen is via de backup utility op je EIGEN PS3. In elk ander geval (pc, andere ps3, linux, unix, osx, windows, gerepareerde pc) zijn je gegevens KWIJT.
Liever dat je het zelf doet, zou een opluchting zijn voor het hele forumquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kun je niet even voor een trein gaan dansen ofzo, gek
Respect jwzquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Liever dat je het zelf doet, zou een opluchting zijn voor het hele forum
Sorry hoor dat ik jou haat, had altijd veel respect voor je, tot de afgelopen weken
Kan ie dat respect niet terugkopen dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Liever dat je het zelf doet, zou een opluchting zijn voor het hele forum
Sorry hoor dat ik jou haat, had altijd veel respect voor je, tot de afgelopen weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
Dat niet alleen, maar je gaat er over door, alsmaar, en je probeert me op andere manieren zwart te maken die nergens over gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Omdat ik hem zat te kutte met zn euroZieltje dat t is.
Whehe ik overdrijf? 19 btwquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:17 schreef robbolo het volgende:
Delano, je overdrijft nogal. Hoe oud ben je?
Dan schat ik t waarschijnlijk verkeerd in, my bad. Maar dat zwart maken is toch verleden tijd en is, net zoals van jou nu, toch meer kloten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Whehe ik overdrijf? 19 btw![]()
Hij probeert mij zwart te maken, en houd er niet mee op, dus kloot ik terug, vind ik niet raar hoor.
Neehoor, nogsteeds aan de gang:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan schat ik t waarschijnlijk verkeerd in, my bad. Maar dat zwart maken is toch verleden tijd en is, net zoals van jou nu, toch meer kloten?
Dit gaat dus helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
Nee wel de content van je PSN account
Onee, tuurlijk niet, je bent je pincet en vergootglas kwijtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:34 schreef delano.888 het volgende:
Ja fruit, heb je niet wat anders te trekken ofzo?
Oh nou is het mijn schuld zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:41 schreef FinalD87 het volgende:
Hey delano.888, kun je a.u.b. kappen met die onzin?
Ik probeer de afgelopen tijd tussen al jouw geouwehoer wat over de PS3 enzo te lezen hier, maar zo lukt dat niet natuurlijk.
B.v.d.
Wat een baas ben je Wessiejquote:
Het is een vrij lange game en je bent blij als je hem eenmaal uit hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef robbolo het volgende:
30¤ voor PoP een goede prijs om m te halen? Schijnt nogal kort te zijn toch?
Blij zijn dat ik m uit heb klinkt niet echt positiefquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is een vrij lange game en je bent blij als je hem eenmaal uit hebtDus dat die te kort is daar hoef je niet bang voor te zijn.
Het is een tof spel vooral door het stijltjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef robbolo het volgende:
[..]
Blij zijn dat ik m uit heb klinkt niet echt positiefMaar dan ga ik m wel halen denk ik.
De PS3 HDD gebruikt een eigen formaat, dus geen FAT32, geen NTFS, geen HFS+, etc.quote:
huh, ik drukte altijd gewoon op de "Start" knop. Dat is pauzeren...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een probleem met het afspelen van videobestanden: het lukt niet om het afspelen te pauzeren, door te spoelen, etc. Het enige wat qua bediening wel werkt, is de knop om terug te gaan naar het begin van de video (L1 of L2 geloof ik). Verder gebeurt er niets als ik op een van de andere knoppen druk. Als ik via driehoekje kijk naar de lijst met terugspoelen, doorspoelen etc. dan kan ik hier verder ook niets mee (op x drukken doet niets, start drukken doet niets, welke mogelijkheid ik ook uitkies).
Weet iemand misschien wat ik fout doe/wat het probleem kan zijn? Ik heb er al een tijdje mee zitten kloten, 2 controllers geprobeerd en wat op internet gezocht, maar zonder resultaat.
Het is echt onwijs irritant dat ik een film niet op pauze kan zetten.
Dat filmpje is niet eens een hint meer....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef delano.888 het volgende:
Nieuwe pagina dus nogmaals:
HE JONGENS!!!! let eens op!!!!
Komt VidZone en een 3D Firmware update tegelijk met de E3 2009?
3D gaming wtf veeeeeeeeet
Dan gebeurt er dus niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
huh, ik drukte altijd gewoon op de "Start" knop. Dat is pauzeren...
Ja, die ga ik wel een keertje kopen, maar zou leuk zijn om het nu gewoon werkend te hebben.quote:Sinds een tijdje de officiële remote... en hoewel het stom klinkt, dat ding is echt heel veel beter dan de PS3 controller.
Snap ik...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan gebeurt er dus niks.![]()
[..]
Ja, die ga ik wel een keertje kopen, maar zou leuk zijn om het nu gewoon werkend te hebben.
Weird.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Isegrim het volgende:
Ja, is controller 1.We komen er net achter dat de Playstation-knop wel als pauze-knop werkt.
Nee, ik schijn de lul te zijn die mensen terecht wijst over het feit dat ze maar wat lopen te roepen over problemen met een PS3... schijnbaar is dat heel grappig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb een hoop gemist zeg...
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- delano gedraagt zich als kleuter cq peuter
- Heavy Rain
- Isegrim heeft issues met z'n startknop
Heb ik dan alles?
nope: http://www.ps3hype.nl/nieuws/3459quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- Heavy Rain
Heb ik dan alles?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- Heavy Rain
Heb ik dan alles?
Ik word er niet warm of koud van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:17 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Mensen lopen ook te bitchen dat inFAMOUS een grote faal wordt
Haar startknop.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik begrijp d'r geen zak van. Heb zoiets nog nooit gezien, bij mij thuis niet en bij anderen niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haar startknop.![]()
Het zijn gedownloade (![]()
) afleveringen van Prison Break die we aan het kijken zijn momenteel, maar de content maakt niet uit, bediening werkt nooit... Content wordt gehaald via de router waar de PS3 met een kabel op aangesloten is.
Ja, wij snappen er ook geen zak van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik begrijp d'r geen zak van. Heb zoiets nog nooit gezien, bij mij thuis niet en bij anderen niet.
Sorry...
Hoop ik voor jullie dat die wel werkt...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, wij snappen er ook geen zak van.Ik haal wel zo'n afstandsbediening.
Kutzooi.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoop ik voor jullie dat die wel werkt...![]()
![]()
![]()
Hij is de lul, die versie van hem was niet voor niks goedkoper.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:29 schreef goudenmug het volgende:
Hi, mijn neefje heeft gister ook een ps3 gekocht alleen speelt de zijn geen ps2 titels af..... maar de mijn doet dat wel ( ik had mijn ps3 op de dag dat die uit kwam in nl ). is mijn neefje nu gewoon de lul omdat sony de backwards compability er echt uit heeft of is er nog iets aan te doen?
Nee, je hebt het helaas goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:29 schreef goudenmug het volgende:
Hi, mijn neefje heeft gister ook een ps3 gekocht alleen speelt de zijn geen ps2 titels af..... maar de mijn doet dat wel ( ik had mijn ps3 op de dag dat die uit kwam in nl ). is mijn neefje nu gewoon de lul omdat sony de backwards compability er echt uit heeft of is er nog iets aan te doen?
Zodra ik op X druk krijg ik een onscreen display menu. Nog een keer X is pauze. Ik snap je probleem niet echt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haar startknop.![]()
Het zijn gedownloade (![]()
) afleveringen van Prison Break die we aan het kijken zijn momenteel, maar de content maakt niet uit, bediening werkt nooit... Content wordt gehaald via de router waar de PS3 met een kabel op aangesloten is.
Leugenaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zodra ik op X druk krijg ik een onscreen display menu. Nog een keer X is pauze. Ik snap je probleem niet echt?
Het menu verschijnt wel in beeld, maar de bediening werkt niet. Hij geeft per menu-item aan op welke knop je moet drukken, maar als je dat doet, gebeurt er niets.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zodra ik op X druk krijg ik een onscreen display menu. Nog een keer X is pauze. Ik snap je probleem niet echt?
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Leugenaar
X is pauze (zonder menu) ^ is onscreen menu
Hij heeft het beter opgelost:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:19 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben gewoon een PS2 én een PS3, probleem opgelost.De PS3 staat in de huiskamer, de PS2 in de logeerkamer.
Oh, hij heeft er nog wat bijgekochtquote:
quote:
Neeeeeeeeee he?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het menu verschijnt wel in beeld, maar de bediening werkt niet. Hij geeft per menu-item aan op welke knop je moet drukken, maar als je dat doet, gebeurt er niets.
We hebben beide opties geprobeerd. Via menu met actieknop en zonder menu. Als je op start drukt, gebeurt er niets. We kwamen er gisteravond achter dat hij wel op pauze gaat als je op de Playstationknop drukt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee he?
Als je op Δ drukt, dan krijg je dat menu.... je selectie bevestig je met X.
De omschrijving van de knoppen die daar worden aangewezen (Start, []. L1, R1, etc.), zijn direct te gebruiken als je het menu niet oproept.
Je gaat me niet vertellen dat je eerst op Δ drukt, dan de selectie maakt voor Pauze en dan op Start drukt... want dan gebeurt er niks. Je druk in het menu op X, zonder menu als de file speelt gewoon op Start om hetzelfde resultaat te behalen.....
Please... don't... tell... me....
Maar je controller stond toen wel aan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben beide opties geprobeerd. Via menu met actieknop en zonder menu. Als je op start drukt, gebeurt er niets. We kwamen er gisteravond achter dat hij wel op pauze gaat als je op de Playstationknop drukt.
We zijn niet debiel.
Knoppen als het vierkantje en driehoekje werken pas weer als het menuutje weg is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het menu verschijnt wel in beeld, maar de bediening werkt niet. Hij geeft per menu-item aan op welke knop je moet drukken, maar als je dat doet, gebeurt er niets.
Ja, hij stond wel aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar je controller stond toen wel aan?
Want die van mij gaan na 10 minuten uit als ik ze niet gebruik. Dus eerst aanzetten met PS-knop, dan op Start.
Maar goed... zo gaan we gewoon lekker verder op zoek naar de oplossing...
Ja snap ik, maar werkt niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Knoppen als het vierkantje en driehoekje werken pas weer als het menuutje weg is.
Hé, hij kan er vast wel één kwijtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef SuperFruitig het volgende:
de kenker, kan die er mij niet eentje schenken
en Fallen heeft gelijk, het is onmogelijk om een backup te maken van je hdd zonder je eigen autentieke ps3
Nou ik zeg geen ahhh hoor, ik lach m keihard uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:48 schreef Wessiej het volgende:
Wel grappig, als een ps3 hier kapot gaat zit iedereen zo vanen ahhhh
![]()
In het 360 topic: Next, of hahahaha of dan weer het werd eens tijd.
Geniaal
quote:SPIKE TV BLOWS THE DOORS OPEN ON E3 2009 WITH HOUR-LONG VGA FIRST-LOOK SPECIAL
“GTTV’s” Geoff Keighley, Rose McGowan And Tricia Helfer Unveil More Than 15 Blockbuster World Premieres And Breaking News In HD
Spike And Gametrailers.com Kick Off The Best And Most Extensive E3 Video Game Coverage
Major Games Set To World Premiere Include MASS EFFECT 2; RATCHET & CLANK: A CRACK IN TIME; The Playable Joker In BATMAN: ARKHAM ASYLUM; DJ HERO; SPLIT/SECOND; ALIENS VS. PREDATOR And More Than 10 Others
“’GameTrailers TV’ Presents: The 2009 VGAs-E3 First Look Special” Premieres Thursday, May 28 At 11:00 PM ET/PT On Spike TV
NEW YORK, May 21, 2009 – Spike TV and GameTrailers.com, the leading on-air and online destinations for year-round video game programming, announced today the most comprehensive video game coverage plan in the network’s history. Spike’s unparalleled multi-platform coverage will kick-off the 2009 Electronic Entertainment Expo (E3). The network will debut “GameTrailers TV Presents: The 2009 VGAs-E3 First Look Special,” a blow-out hour-long preview special that teams up with leading game publishers to unveil the most anticipated games of E3 before the game industry’s biggest trade show even opens. The special marks the kick off to the “2009 Video Game Awards” which will air LIVE in December from Los Angeles. In addition, GameTrailers.com will provide wall-to-wall, 24-hour coverage including high-definition gameplay videos, interviews and live, commercial-free streams of the five major press conferences from Xbox, Electronic Arts, Ubisoft, Sony and Nintendo.
“Every day of the year Spike is the #1 place guys go for gaming info across our hit brands like GameTrailers TV, “The Video Game Awards,” GameTrailers.com and video game launch specials,” said Kevin Kay, president, Spike TV. “No other network comes close to our reach or impact and our plans for E3 2009 prove why Spike is the undisputed leader in the space.”
The E3 invasion begins on Thursday May 28 at 11:00 PM ET/PT, when Spike TV premieres “GameTrailers TV Presents: The 2009 VGAs-E3 First Look Special” from the Los Angeles Convention Center, the site of E3 2009. Hosts Geoff Keighley and actress Rose McGowan (TERMINATOR SALVATION: THE VIDEOGAME) are joined by actress Tricia Helfer,
GameTrailers.com’s Amanda MacKay and Daniel Kayser, rabid video game fans, special celebrity guests and big-name game developers for world premieres of more than 15 of the most anticipated E3 games. In addition, Spike will reveal the first details about their “2009 Video Game Awards,” the biggest celebration of gaming on the planet.
Titles set to world premiere new content include: BioWare’s epic sci-fi role playing game MASS EFFECT 2; the worldwide debut of RATCHET & CLANK: A CRACK IN TIME; the playable Joker in BATMAN: ARKHAM ASYLUM; new footage from BRUTAL LEGEND starring Jack Black; the first look at DJ HERO; the debut of JUST CAUSE 2; first-person fighting in NHL 10; the realistic racing of NEED FOR SPEED SHIFT; brand new characters revealed in MARVEL: ULTIMATE ALLIANCE 2; a blockbuster MADDEN NFL 10 announcement; an exclusive new look at UNCHARTED 2: AMONG THIEVES; a preview of the E3 trailer for DANTE’S INFERNO; the first gameplay from the action-racer SPLIT/SECOND; the dark heroic fantasy of BioWare’s DRAGON AGE: ORIGINS; the premiere of new level from LOST PLANET 2; the first-ever footage of ALIENS VS. PREDATOR; the gameplay premiere of the racing game BLUR from Bizarre Creations; plus new details on MODERN WARFARE 2 from Infinity Ward and more surprise reveals still to be announced.
“We’re grateful that so many publishers have chosen to share sneak previews of their biggest E3 titles first with Spike and GameTrailers,” said Geoff Keighley, executive in charge of publisher relations, Spike. “Spike is supporting the industry’s biggest tradeshow with our largest on-air commitment yet, and this is just the start of an amazing back-half of the year for video game programming on Spike.”
During E3, the action continues at GameTrailers.com, the internet’s leading destination for game media. Last year the site garnered an industry-leading 58 million views of E3-related content. At GameTrailers, viewers can watch E3 the way they want to, on-demand, with 24-hours of continuous HD coverage including developer walkthroughs, gameplay videos, interviews, live streams of the five major press conferences and a special episode of the roundtable talk show “The Bonus Round.”
“E3 is the biggest week of the year for GameTrailers.com and this year we are going to offer the best coverage of E3 by combining on-air and online resources to deliver a one-stop shop for gamers,” said Jon Slusser, senior vice president of digital and video games, Spike, and executive producer, GTTV.
On Thursday, June 4th, Spike TV gives E3 a send-off with a special wrap-up episode of “Game Trailers TV With Geoff Keighley” at 12:30 AM ET/PT. Shot on location during E3, GTTV grills the top executives from Nintendo, Sony and Microsoft to get the real story on the future of each gaming console. In addition, viewers will see world premieres not shown at E3, including FIFA 2010 from EA Sports.
Ben er niet blij mee, maar het heeft zijn charme!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:48 schreef Wessiej het volgende:
Wel grappig, als een ps3 hier kapot gaat zit iedereen zo vanen ahhhh
![]()
In het 360 topic: Next, of hahahaha of dan weer het werd eens tijd.
Geniaal
22,- bij makro.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef robbolo het volgende:
30¤ voor PoP een goede prijs om m te halen? Schijnt nogal kort te zijn toch?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou ik zeg geen ahhh hoor, ik lach m keihard uit
Bedankt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, je hebt het helaas goed.
De huidige PS3's kunnen geen PS2 games afspelen. Wel PS1 games overigens.
Alleen de eerste serie (60 GB modellen) die in Europa uitkwam kon wel PS2 games afspelen.
Of het ooit nog toegevoegd gaat worden door software-emulatie is nog maar de vraag.
das niet alleen jouw idee hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:44 schreef goudenmug het volgende:
[..]
Bedankt!
Wel kud dat de ps3 zo veranderd is. Naar mijn idee is het niet echt een verbetering.
Maar goed, is PoP de moeite waard?quote:
Ja jammer. Je kan nog een oud model op de kop tikken. Ik heb zelf wel de 60 GB, maar ze zijn nergens meer te koop.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:44 schreef goudenmug het volgende:
[..]
Bedankt!
Wel kud dat de ps3 zo veranderd is. Naar mijn idee is het niet echt een verbetering.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hadden jullie Project Trico al gezien? (mogelijke nieuwe project van Team ICO)
Cute beest ><
Hij evolueert vast. Die hoorns gaan groeien, vleugels worden groter. En dan ligt het aan de beslissingen die je genomen hebt of hij meer op een duivel of engel gaat lijken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Mag toch hopen dat het beest niets overkomt.
Een soort Falcor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hadden jullie Project Trico al gezien? (mogelijke nieuwe project van Team ICO)
Cute beest ><
quote:
En die Kajagoogoo zanger.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:34 schreef Fallen het volgende:
[..]![]()
Falcor!![]()
Sowieso, de hele film is geweldig. Jammer alleen van deel 2 en de serie...
euh... ?quote:
Lima. Neverending story... Lima is/was de zanger van kajagoogoo (bekend van oa. "too shy").quote:
ow... Limahl van de titel-track... maar die had toch geen rol in de film???quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lima. Neverending story... Lima is/was de zanger van kajagoogoo (bekend van oa. "too shy").
Nee, maar die titeltrack was tenenkrommendquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
ow... Limahl van de titel-track... maar die had toch geen rol in de film???
Nietus!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar die titeltrack was tenenkrommend
Houd die gedachte vast, uit ervaring kan ik je zeggen dat jeugdherinneringen mooier blijven als je die film niet nog eens gaat kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nietus!![]()
Echt alles aan deze film was goed! Zelfs de titeltrack...
Ik was 8 toen ik de film in de bioscoop zag... WOW!
Ik heb The Neverending Story nog vaak gezien daarna (heb 'm ook op dvd) en hij blijft geweldig wat mij betreft. Net als bijvoorbeeld The Dark Crystal en Labyrinth.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Houd die gedachte vast, uit ervaring kan ik je zeggen dat jeugdherinneringen mooier blijven als je die film niet nog eens gaat kijken
Maar dat is met meer dingen, zelfs het A-team en knightrider leken vroeger zo cool. En als je het nu terug ziet
Eeeeeeindelijk iemand die er ook zo over denktquote:Op zondag 24 mei 2009 09:44 schreef Isegrim het volgende:
Final Fantasy was de grootste teleurstelling die ik ooit gekocht heb.Ik dacht dat het wel een geweldig spel moest zijn gezien de vele fans, maar ik vind het een vreselijk spel (met name de bediening met die debiele menuutjes enzo).
Ik vond het echt weggegooid geld... Heb het één keer gespeeld en sindsdien ligt het in de kast.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeeeindelijk iemand die er ook zo over denkt
Mw2quote:Op zondag 24 mei 2009 09:27 schreef KoosyNL het volgende:
Dus, de E3 komt eraan... Waar kijken jullie het meest naar uit?
Ik ben erg benieuwd naar I Am Alive en Assasins Creed 2 omdat we daar vrij weinig nog van hebben gezien.
En natuurlijk GoW3, Uncharted 2, Heavy Rain en het geheime Kojima project
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb The Neverending Story nog vaak gezien daarna (heb 'm ook op dvd) en hij blijft geweldig wat mij betreft. Net als bijvoorbeeld The Dark Crystal en Labyrinth.
Welke FF hebben jullie gespeeld dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeeeindelijk iemand die er ook zo over denkt
2010quote:
FF-X heb ik geloof ik (weet 't niet eens zekerquote:Op zondag 24 mei 2009 12:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Welke FF hebben jullie gespeeld dan?
Mijn eerste kennismaking was met FF-X en dan vond ik toch wel heel tof.
Duurde wel even om in te komen, maar daarna meer dan geweldig. Heb daarna FF-VII gespeeld en FF-X-2 (niet leuk trouwens). Deel XII ben ik nooit echt aan begonnen, maar leek me ook niet echt onaardig.
Voor de rest ben ik ook niet echt een hardcore FF-fan, maar ben wel benieuwd naar XIII.
Gamekingsquote:Op zondag 24 mei 2009 11:29 schreef Nudie het volgende:
Wat een slechte review toch weer van GameKings. Kan ik me enorm aan irriteren als ze het spel maar half kennen en enkel een beetje slap lullen en niet uit hun woorden komen. Ze kraken het spel niet af hoor ze raden hem zeer zeker aan maar het slaat soms echt kant noch wal.
Bv: dé vergelijking van de week: "Prototype is echt van de brute actie en inFAMOUS is meer van de cartoon network"
What..the..fuck?
Nee ik houd 't op Greg Miller van IGN, altijd top reviews.
Nice!!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Resident Evil Platinum gehaald , Fuck Yeah![]()
Nu kan ik me fulltime storten op Demon Soul & White Knight Chronicles
Als je alleen maar schiet is het boring as hell ja.. Als je van gebouwen af springt en je vernietigd bij de landing alles binnen een behoorlijke straal van je voelt dat gewoon vet! Die lightning die uit de lucht komt en nog te besturen is werkt ook impressive goed en om over de sticky clusterbombs nog maar te zwijgen!quote:Op zondag 24 mei 2009 15:51 schreef Remake het volgende:
ik vind infamous echt saai, krijg er een gamecube gevoel bij,
ziet er wackass uit, nieuwe gameplay is ook ver te zoeken, herlaad op lantaarnpaal, schieten, herlaad op auto, schieten.
Booring as fuck
Wat hij zegt.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Resident Evil Platinum gehaald , Fuck Yeah![]()
Ik ben geïnteresseerdquote:Op zondag 24 mei 2009 17:48 schreef Kremers het volgende:
Kun je alle gedownloade games delen die aangschaft zijn via PSN? Ik wil mijn US account delen met geïnteresseerden. Ik heb Crash Commando, Lumines, R&C: Quest for Booty en Lemmings er op staan.
Jullie kunnen lt_dirty_harry trouwens uit je PSN list verwijderen, ik ga mijn PS3 verkopen.
Op zich kan je alle aangeschafte content delen.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:48 schreef Kremers het volgende:
Kun je alle gedownloade games delen die aangschaft zijn via PSN? Ik wil mijn US account delen met geïnteresseerden. Ik heb Crash Commando, Lumines, R&C: Quest for Booty en Lemmings er op staan.
Jullie kunnen lt_dirty_harry trouwens uit je PSN list verwijderen, ik ga mijn PS3 verkopen.
Ik heb al eerder overwogen om hem te gaan verkopen. In het geval van niet de rpijs krijgen die je wilt herken ik mij welquote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef Fallen het volgende:
Sowieso, je kan die account gewoon maar 4x delen, losse games sharen gaat toch niet (goed).
Ik heb geen interesse... en ik herken je verhaal eerlijk gezegd wel.
Daar staat tegenover dat ik me erg nog wel mee kan vermaken en het niet in de weg staat. Daarnaast is het een prima Blu-ray speler. Tot slot krijg ik waarschijnlijk toch niet het bedrag dat ik er voor wil hebben en heb ik al geen zin meer om het ding te verkopen...
Maar goed, dat zijn mijn afwegingen.
Veel plezier nog in ieder geval met de dingen die je wel leuk vindt!
Welke games heb je gewoon op BD in doosje?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:48 schreef Kremers het volgende:
Dat is pas zondeHelemaal als je bedenkt dat de kans zeer groot is dat Sony dit jaar nog een prijsverlaging gaat doorvoeren.
Daarnaast heb ik straks ook bijna geen tijd meer om te gamen. Ben bijna afgestudeerd en het is tijd om te gaan werkenHet weekend gebruik ik dan lieven voor andere dingen dan achter de console zitten.
quote:hello dear friend,
i am sorry for the late reply.
first, I have to clarify that I am NOT a swindler and i will send the item to you. Maybe I have already shipped to you, why I say this:
even i don't know why eBay is such a ridiculous company and suspended my account without a logical reason, I will still do what I should do to all my dear customers and friends. But the problem is now I cannot check my [sold item list] in my ebay summary so I need triple or more time to search everyone in my paypal account that I have sent out the item or not.
I promise your item will be shipped out within 3 days if I haven't sent out. so don't worry. I swear to you that if I am a swindler or a scammer, disaster forever come to me and everyone of my family.
Please kindly send me your eBay ID, paypal register name, and your e-mail address and your mailing address then I can check the paypal record and speed up the progress.
I sure you can receive it very soon. Thank you for your understanding and patience.
-redmoon
**my friend, if this is not very trouble to you, may I ask you to do me a kindly favor: After you received the item you've paid, please kindly send a e-mail to eBay and tell them I am not a lair/swindler/scammer and I am a honest people and doing honest business. Thank you very much if you can help.
LBP, Street Fighter IV en Red Alert 3.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Welke games heb je gewoon op BD in doosje?
¿Qué?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zal je missen Kremie.![]()
De tijden in Killzone 2 waarbij ik je de vloer aanveegde staan nog op mijn netvlies gebrand. Het doet me dan ook pijn dat de battle sinds vandaag is beëindigd.
Helaas. Het gaat je goed!
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
¿Qué?Ik meen mij te herrineren dat ik op een geweldige dag met mijn team jouw team compleet afgemaakt heb
Of zat jij toen in mijn team?
Oh kijk aan. Ik ben er ook dagelijks te vinden.quote:Enne, ik kom verder nog wel op fok, maar dan vooral in het VBL forum.
Check je pm voor die fightstickquote:Op zondag 24 mei 2009 20:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
LBP, Street Fighter IV en Red Alert 3.
Daarnaast heb ik ook nog de MadCatz FightStick arcade te koop. RA3 en SFIV staan al op eBay, dus die kan ik (nog) niet verkopen via fok.
Eindelijk de tijd gehad om die infamous soundtrack die jij gedropt had in het infamous topic te luisteren,quote:Op zondag 24 mei 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh kijk aan. Ik ben er ook dagelijks te vinden.
Ik PM je over 2/3 dagenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef merino het volgende:
Kremer
Ik heb opzich ook wel interesse in die arcade stick als de deal met Gkhn niet doorgaat
Hoe is de levertijd?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:16 schreef SToRM81 het volgende:
Er zijn trouwens weer leuke aanbiedingen bij Zavvi
Voor die prijzen mag je niet zeuren als het twee weken duurtquote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor die prijzen mag je niet zeuren als het twee weken duurt![]()
Die lijkt me dan helemaal niet zo leuk, je wordt beschoten door een compleet leger, inclusief een tank, en je blijft gewoon leven.. Vervolgens vernietig je tanks en heli's door erop te springen. Nee mij te onrealistisch.quote:
Riiiiight... En dat is totaal geen probleem bij infamous? Door de lucht zwevend op elektriciteit en ballen "energie" uit je klauwen schieten?quote:Op maandag 25 mei 2009 06:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die lijkt me dan helemaal niet zo leuk, je wordt beschoten door een compleet leger, inclusief een tank, en je blijft gewoon leven.. Vervolgens vernietig je tanks en heli's door erop te springen. Nee mij te onrealistisch.
Ja maar kijk, daar zit nog een verhaal achter, dat je geraakt bent door een ontploffing enz, dat vind ik al wat logischer.quote:Op maandag 25 mei 2009 06:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Riiiiight... En dat is totaal geen probleem bij infamous? Door de lucht zwevend op elektriciteit en ballen "energie" uit je klauwen schieten?
Maar in prototype is het toch de bedoeling dat je tijdens het spelen achterhaald wat er met je is gebeurt? Die game zou toch juist vol met verhaal zitten? Dat was toch waar ze zo op hamerden?quote:Op maandag 25 mei 2009 06:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar kijk, daar zit nog een verhaal achter, dat je geraakt bent door een ontploffing enz, dat vind ik al wat logischer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
Nee, Prototype draait juist veel meer om de actie. Het verhaal is standaard: geheim experiment om supersoldaten te maken, jij bent één van de slachtoffers, experiment gaat FUBAR, New York wordt overspoeld met mislukte experimenten, jij hebt een soort van moraal en gaat achter de daders aan.quote:Op maandag 25 mei 2009 07:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Maar in prototype is het toch de bedoeling dat je tijdens het spelen achterhaald wat er met je is gebeurt? Die game zou toch juist vol met verhaal zitten? Dat was toch waar ze zo op hamerden?
En Prototype is multiplatform terwijl inFamous PS3 only is. Ook belangrijk!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, Prototype draait juist veel meer om de actie. Het verhaal is standaard: geheim experiment om supersoldaten te maken, jij bent één van de slachtoffers, experiment gaat FUBAR, New York wordt overspoeld met mislukte experimenten, jij hebt een soort van moraal en gaat achter de daders aan.![]()
Prototype is gewoon Hulk: Ultimate Destruction zonder Hulk zodat ze vrij waren in het toewijzen van superpowers.
Bioshock heb ik een tijdje geleden al bij hun besteld, maar de Orange Box zit ik ook nog over te twijfelen... Ik heb Half-Life 2 jaren geleden trouwens al gekocht/gespeeld op de PC, maar ik heb ook goeie dingen gelezen over Portal.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor die prijzen mag je niet zeuren als het twee weken duurtVoor mij persoonlijk zit er niets tussen dat ik nog zou willen hebben, maar bijv Orange Box en Bioshock mag je eigenlijk niet laten liggen als je ze nog niet hebt (gespeeld)!
Portalquote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef SToRM81 het volgende:
Bioshock heb ik een tijdje geleden al bij hun besteld, maar de Orange Box zit ik ook nog over te twijfelen... Ik heb Half-Life 2 jaren geleden trouwens al gekocht/gespeeld op de PC, maar ik heb ook goeie dingen gelezen over Portal.
Die heb ik nauwelijks momenteel, maar een kwartiertje doodgaan per dag kan er vast wel vanafquote:
hierquote:Op maandag 25 mei 2009 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee waar ik die Gioteck triggers nog kan kopen? Bij Play zijn ze uitverkocht
Bij blahdvd zijn ze maar 0,99 pond exclusief verzendkosten. Ik moet wel zeggen dat ik zelf nog geen ervaring heb met bestellen bij die site...quote:Op maandag 25 mei 2009 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee waar ik die Gioteck triggers nog kan kopen? Bij Play zijn ze uitverkocht
Leuk. Maar je spelt de naam verkeerd en er komen geen shops op de eerste pagina. Dikke Faal dusquote:
Thnx, maar verzendkosten zijn 5 pond daarquote:Op maandag 25 mei 2009 11:10 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bij blahdvd zijn ze maar 0,99 pond exclusief verzendkosten. Ik moet wel zeggen dat ik zelf nog geen ervaring heb met bestellen bij die site...
Sorry, ik was toch iets te vroeg met mijn uitspraak over MW II.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, PS3 controller heeft een interne accu, wordt opgeladen middels meegeleverde USB-kabel. Component- & HDMI-kabel zit er niet bij, dus die moet je los kopen, net als optisch snoer voor surround sound.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:47 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag de Infamous PS3 pakket halen.
Zijn er nog dingen handig om te weten? Heb geen zin om te googlen.![]()
Krijg je net zoals bij de Xbox 360 een draadloos controller waar je batterijen in moet stoppen? Moest je weer zo'n apart setje kopen als je niet steeds met batterijen wilde klooien.
Bedankt.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope, PS3 controller heeft een interne accu, wordt opgeladen middels meegeleverde USB-kabel. Component- & HDMI-kabel zit er niet bij, dus die moet je los kopen, net als optisch snoer voor surround sound.
das wel klein. Check onderstaande grafiek of Full HD wel zin heeft voor jouw thuissituatie:quote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Bedankt.
Heb (nog) geen HD tv. Ik zag er van de week in de winkel wel eentje die m'n aandacht trok. Full HD 60 cm van Samsung voor 300 euro.
Surround heb ik ook niet. Wel een 'surround' koptelefoon,
Ik zet de PS3 toch in een kleine kamer.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das wel klein. Check onderstaande grafiek of Full HD wel zin heeft voor jouw thuissituatie:
[ afbeelding ]
zoals je kan zien, op een 60cm (23 inch) zie je het effect van Full HD als je op 70 cm (2,5 feet) van je scherm zit.
1. Red Dead Redemption- Release on Oct 2009 (PS3)quote:Op maandag 25 mei 2009 18:08 schreef RetroGamer het volgende:
Red Dead Redemtion lijkt me wel watReleasedate?
MWII sla ik over, laatste jaren zoveel shooters gehad,… heb het er helemaal mee gehad
whehehequote:
In oktober ben ik jarig!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:35 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
1. Red Dead Redemption- Release on Oct 2009 (PS3)
Werkt je controller nou al met films?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef -Techno- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God of war III
South central (map) is gratis?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vorige week heb ik Midnight Club: LA op 74% uitgespeeld. Het enige wat ik nog kan doen is de Goal Attacks. Ik kwam daar eigenlijk ook toen pas achter helaas. Sommige zijn verdomd moeilijk aangezien je maar met max 25% schade mag halen.
Ben nu bezig met de laatste paar trophy's. Oa die voor 100% Goal Attack en moet die voor het online nog halen zoals 80 flags capturen, waar ik overigens geen zin in heb.
Helaas zit South Central er voor mij niet in ivm geen CC
Nu hoop ik maar dat ik ooit iemand tegen kom die z'n account wilt sharen waar dit op staat zodat ik het alsnog voor een mooi prijsje kan downloaden van diegene.
True, maar ik krijg daar geen missies? Wil die autos ook wel hebben btw..quote:
Ja dat bedoel ik dus, die wil ik nog graag hebben voor de volle 100%.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Griebus het volgende:
South Central map is gratis maar de echte update kost een tientje. Dan krijg je nieuwe missies, auto's en trophies
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef -Techno- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God of war III
Hij zei spannendquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik fapte toen ik hem door de brievenbus kreeg.
nee, dat lukt ons niet als het niet precies bekend is.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:35 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
1. Red Dead Redemption- Release on Oct 2009 (PS3)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |