De PS3 HDD gebruikt een eigen formaat, dus geen FAT32, geen NTFS, geen HFS+, etc.quote:
huh, ik drukte altijd gewoon op de "Start" knop. Dat is pauzeren...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een probleem met het afspelen van videobestanden: het lukt niet om het afspelen te pauzeren, door te spoelen, etc. Het enige wat qua bediening wel werkt, is de knop om terug te gaan naar het begin van de video (L1 of L2 geloof ik). Verder gebeurt er niets als ik op een van de andere knoppen druk. Als ik via driehoekje kijk naar de lijst met terugspoelen, doorspoelen etc. dan kan ik hier verder ook niets mee (op x drukken doet niets, start drukken doet niets, welke mogelijkheid ik ook uitkies).
Weet iemand misschien wat ik fout doe/wat het probleem kan zijn? Ik heb er al een tijdje mee zitten kloten, 2 controllers geprobeerd en wat op internet gezocht, maar zonder resultaat.
Het is echt onwijs irritant dat ik een film niet op pauze kan zetten.
Dat filmpje is niet eens een hint meer....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef delano.888 het volgende:
Nieuwe pagina dus nogmaals:
HE JONGENS!!!! let eens op!!!!
Komt VidZone en een 3D Firmware update tegelijk met de E3 2009?
3D gaming wtf veeeeeeeeet
Dan gebeurt er dus niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
huh, ik drukte altijd gewoon op de "Start" knop. Dat is pauzeren...
Ja, die ga ik wel een keertje kopen, maar zou leuk zijn om het nu gewoon werkend te hebben.quote:Sinds een tijdje de officiële remote... en hoewel het stom klinkt, dat ding is echt heel veel beter dan de PS3 controller.
Snap ik...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan gebeurt er dus niks.![]()
[..]
Ja, die ga ik wel een keertje kopen, maar zou leuk zijn om het nu gewoon werkend te hebben.
Weird.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Isegrim het volgende:
Ja, is controller 1.We komen er net achter dat de Playstation-knop wel als pauze-knop werkt.
Nee, ik schijn de lul te zijn die mensen terecht wijst over het feit dat ze maar wat lopen te roepen over problemen met een PS3... schijnbaar is dat heel grappig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb een hoop gemist zeg...
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- delano gedraagt zich als kleuter cq peuter
- Heavy Rain
- Isegrim heeft issues met z'n startknop
Heb ik dan alles?
nope: http://www.ps3hype.nl/nieuws/3459quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- Heavy Rain
Heb ik dan alles?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- Heavy Rain
Heb ik dan alles?
Ik word er niet warm of koud van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:17 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Mensen lopen ook te bitchen dat inFAMOUS een grote faal wordt
Haar startknop.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik begrijp d'r geen zak van. Heb zoiets nog nooit gezien, bij mij thuis niet en bij anderen niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haar startknop.![]()
Het zijn gedownloade (![]()
) afleveringen van Prison Break die we aan het kijken zijn momenteel, maar de content maakt niet uit, bediening werkt nooit... Content wordt gehaald via de router waar de PS3 met een kabel op aangesloten is.
Ja, wij snappen er ook geen zak van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik begrijp d'r geen zak van. Heb zoiets nog nooit gezien, bij mij thuis niet en bij anderen niet.
Sorry...
Hoop ik voor jullie dat die wel werkt...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, wij snappen er ook geen zak van.Ik haal wel zo'n afstandsbediening.
Kutzooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |