Whehehehhehehehehhehehehehehehquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
DEACON IK HEB HET GELE LAMPJE ONTDEKT!Gisteren deed hij PIEPPIEP en nu issie kaput
Iemand tips / suggesties, het apparaatje is 6 maanden (op de dag!) over de 1jarige fabrieksgarantie heen. Ik heb m gekocht bij de FRS, zouden die meer dan 1 jaar garantie leveren (of MOETEN leveren).
Ik ga even googlen
Na 150 euries gedokt te hebben (en 2 a 3 maanden gewacht te hebben, de 60gb is niet zoveel op voorraad) wel jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:18 schreef robbolo het volgende:
Krijg je wel gewoon die 60 gig versie terug?
iddquote:
Je hebt 2 jaar garantie, mijn ps3 is laatst ook vervangen door sony (in april 2007 gekocht).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
DEACON IK HEB HET GELE LAMPJE ONTDEKT!Gisteren deed hij PIEPPIEP en nu issie kaput
Iemand tips / suggesties, het apparaatje is 6 maanden (op de dag!) over de 1jarige fabrieksgarantie heen. Ik heb m gekocht bij de FRS, zouden die meer dan 1 jaar garantie leveren (of MOETEN leveren).
Ik ga even googlen
Betalen voor een repair van een consolequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:14 schreef delano.888 het volgende:
BTW:
Oftewel, 150 euries dokken![]()
Je verdient het, klootzak
Ik heb de aankoop bon in vorm van een afhaalbewijs en IDEAL transactie bij de Free Record Shop, dus dat zit wel goed (besteld op 17-11-09 en afgehaald op 19-11-09. Ik had op de consuwijzer site gelezen dat er inderdaad een minimale garantie vergeven moet worden van 2 jaar. Is het wijs om eerst de FRS te bellen om vervolgens naar Sony te gaan? Of zal ik meteen Sony helpdesk bellen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:48 schreef Vince22 het volgende:
@Fruit: Als je de bon nog hebt, heb je geluk, dan kun je met Playstation helpdesk contact opnemen waarna je hem op kunt sturen en kostenloos gefixt wordt. Mocht je geen bon (dus ook geen gerantie) hebben kost je dat 194 euro nogwat. Als je dat te duur vind kun je hiero naartoe. Dan repareren ze hem voor je vor 75 euri's. Heeft vriend van me vorige week nog gedaan, vandaar.
Succes
Vorig jaar had je die tifus update van Sony die je console brickte, toen heb ik de HDD eruit gehaald en probeerde die op mijn pc te zetten, lukte niet, maar het kan wel... Even zoek op interwebs Fruitjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik heb de aankoop bon in vorm van een afhaalbewijs en IDEAL transactie bij de Free Record Shop, dus dat zit wel goed (besteld op 17-11-09 en afgehaald op 19-11-09. Ik had op de consuwijzer site gelezen dat er inderdaad een minimale garantie vergeven moet worden van 2 jaar. Is het wijs om eerst de FRS te bellen om vervolgens naar Sony te gaan? Of zal ik meteen Sony helpdesk bellen?
Het gele lampje blijkt overigens een overheating probleem te zijn (of in ieder geval een gevolg van). Waarschijnlijk is mijn GPU of CPU losgekomen van het moederboard. Fucking raar want ik ben ultrazuinig op mn electronisch apparatuur en mn ps3 stond in mn kamer, niet overdekt en afgezonderd van andere apparatuur en muren?
Ik heb trouwens geen idee hoe ik mijn savegames van mn HDD af krijg? Ik heb gisteren geprobeerd om mijn disk aan de PC te hangen, maar daar kon ik er niet op komen (alleen via een format). Nu heb ik hem zojuist in een 40G Ps3 gestopt, maar omdat ik heb liggen kutten met de instellingen van de drive in winxp, pakt die PS3 hem dus niet meer zonder een format![]()
![]()
. Iemand daar een oplossing voor?
Ik ga de FRS en SONY even bellen. Tnx voor je reply!
Dat lijkt mij toch wel. Tegen die vriend van me zeiden ze dat wanneer hij gerepareerd wordt bij Sony dat ze dan een nieuw mobo in de ps3 zetten. Of je krijgt een gerefurbished ps3 weer, wat heel erg zou zuigen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:56 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En als ze hem fixxen, verloopt mijn garantie dan? Of krijg ik dan een aanvullende (zal wel niet, kutbedrijf)
Gerefurbished is een oude 2e hands gerepareerde toch? Ik ga even bellen met Sonyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:15 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij toch wel. Tegen die vriend van me zeiden ze dat wanneer hij gerepareerd wordt bij Sony dat ze dan een nieuw mobo in de ps3 zetten. Of je krijgt een gerefurbished ps3 weer, wat heel erg zou zuigen.
Dat overhittingsprobleem klopt idd. Bij dat bedrijf die de reparatie heeft gedaan zeiden ze dat het aan de solderingen lag, welke bij sony op zo'n cheap ass manier gebeurt dat dat wel problemen móest gaan geven. Dit was dan ook te wijten aan het feit dat wereldwijd niet meer met lood in de tin gesoldeerd mocht worden.
Bij dat bedrijf hebben ze de chip weer vastgesoldeerd en nieuwe koelpasta aangebracht want dit moest ook van brakke kwaliteit zijn.
Geen idee of dit zo is, maar zo heb ik het gehoord. En mijn kameraad speelt weer volop dus ze weten wel waar ze mee bezig zijn heb ik het idee!
Ach, je trophies blijven bestaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Gebeld, reparatie zal kostenloos gedaan worden maar krijg wel een refurbished modelMij werd verteld dat ik mn HDD niet meer kon backuppen
WHYYYYYYY
HDD aan een pc hangen en er ff een kopietje van makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Gebeld, reparatie zal kostenloos gedaan worden maar krijg wel een refurbished modelMij werd verteld dat ik mn HDD niet meer kon backuppen
WHYYYYYYY
Netjes van de gratis reparatie, alleen hoelang gaat het duren?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:27 schreef SuperFruitig het volgende:
WHYYYYYYY
Toch niet, wat blijkt nou.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:36 schreef delano.888 het volgende:
* delano.888 Gaat hdd backuppen, just in case![]()
Het is toch ook zo dat je een gerepareerde, 2e handse playstation 3 krijgt van een ander??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Na 150 euries gedokt te hebben (en 2 a 3 maanden gewacht te hebben, de 60gb is niet zoveel op voorraad) wel ja
Iddquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Toch niet, wat blijkt nou.
De 60gb schijf heb ik al lang geleden vervangen voor een 320gb, op de 320gb staat dus ook alles op.
Zodra ik hem ooit zou moeten opsturen wissel ik ze gewoon terug, en als hij dan weer terug is weer!
Sukkel, als je 60gb erin zit kan je die toch niet eruit halen en de ps3 opsturen met de orginele 60gb (want die heb je eruit gehaald) en als je hem terug hebt weer je eigen erin stoppen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
IddWant dat kan niet als de 60GB schijf erin zit
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sukkel, als je 60gb erin zit kan je die toch niet eruit halen en de ps3 opsturen met de orginele 60gb (want die heb je eruit gehaald) en als je hem terug hebt weer je eigen erin stoppen?
Backuppen is haast onmogelijk blijkt uit bovenstaande posts, en zonder hd opsturen mag niet slimmerd. (je krijgt een andere PS3 van iemand anders, incl hd uiteraard, terug)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef disjfa het volgende:
[..]![]()
Maar je kan hem dan wel backuppen of gewoon eruit halen
Welke software raad je daar voor aan? Ik ben namelijk niet zo op de hoogtequote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:50 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
HDD aan een pc hangen en er ff een kopietje van makenDan kun je dat later terug zetten op de nieuwe schijf.
Nu zit ik met een dilemma welke in tweevoud werkt. Ik wil je graag in je naiviteit laten dat dit gaat werken, maar van de andere kant wil ik je ook wel weer met je non-ideeen op de feiten drukken. Ik haal er zelf meer voldoening uit als ik dat laatste doe, here it goes:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:58 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Toch niet, wat blijkt nou.
De 60gb schijf heb ik al lang geleden vervangen voor een 320gb, op de 320gb staat dus ook alles op.
Zodra ik hem ooit zou moeten opsturen wissel ik ze gewoon terug, en als hij dan weer terug is weer!
Geloof dr geen fuck van, ga t soon even testen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Dit gaat natuurlijk niet werken beste pikkebaas, aangezien de FIRMWARE op je HDD per moederboad afhankelijk is. Dit betekend dat als je een refurbished model krijgt, of zelfst je eigen ps3 terug met een ander MOBO, dat je dan ALSNOG niet je 320 GB HDD kan gebruiken en dus genoodzaakt bent om die alsnog te formatteren. Dus backuppen asap!
Dan nog, kan ik m er toch gewoon uithalen en backuppen als hij ooit gecrashed isquote:
Wat dacht je van even mn hd meenemen naar een vriend?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef disjfa het volgende:
Delano gaat even zijn moederbord van zijn ps3 vervangen en een andere hdd erop testen
Trek die schijf er uit en prop hem in een werkende ps3 (van vriend of familie) en dan gauw een back-up maken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is ook niet zo dat ik dit zojuist getest heb op 2 andere PS3's
edit: Dat backuppen zonder PS3 is juist het probleemDaar ben ik toch al 5 posts over aan het ranten. Tering
Hij heeft geen vrienden noch familiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Trek die schijf er uit en prop hem in een werkende ps3 (van vriend of familie) en dan gauw een back-up maken.
Moet ie ff in zn friendslist van zn ps3 kijkenquote:
Voor 150 euroquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Backuppen is haast onmogelijk blijkt uit bovenstaande posts, en zonder hd opsturen mag niet slimmerd. (je krijgt een andere PS3 van iemand anders, incl hd uiteraard, terug)
Dat werkt dus nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Trek die schijf er uit en prop hem in een werkende ps3 (van vriend of familie) en dan gauw een back-up maken.
quote:De FIRMWARE op je HDD per is moederboad afhankelijk. Dit betekend dat als je een refurbished model krijgt, of zelfst je eigen ps3 terug met een ander MOBO, dat je dan ALSNOG niet je 320 GB HDD kan gebruiken uit je oude PS3 en dus genoodzaakt bent om die alsnog te formatteren. Dus backuppen asap!
Ja wat een drama-update was dat inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vorig jaar had je die tifus update van Sony die je console brickte, toen heb ik de HDD eruit gehaald en probeerde die op mijn pc te zetten, lukte niet, maar het kan wel... Even zoek op interwebs Fruitje
Maar dat kan niet want de data is aan je mobo gekoppeld blijkbaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:49 schreef R_B het volgende:
[..]
Moet ie ff in zn friendslist van zn ps3 kijken
Mooi kut fruitig.
Dan staat er ineens bij je naam: last time online (more than 3 months ago)
Ik heb met je te doen.
als het mij zou overkomen zou ik gewoon schijven verwisselen zoals hierboven ook al aangegeven is.
Dan verlies je helemaal niks aan data.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
Vond de demo juist tegenvallenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:29 schreef Platina het volgende:
Net de demo van inFAMOUS gespeeld. Was eerst sceptisch maar de demo heeft me volledig bekeerd
Ik eerlijk gezegd ook... ma goed had maar een kwartiertje gespeeld. Van het weekend bekijk ik hem wel op me gemak.quote:
En zojuist weer voor iemand gedaan, waardoor platinum verscheenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:07 schreef delano.888 het volgende:
Nog meer mensen die de
"Send a Mugshot or Smugshot "
& de
"Every player take a photo for a Party" (party mode)
trophies nog moeten maar geen PS eye hebben?
Ik haal deze 2 trophies graag voor je! PM me maar!
Flikker op randdebiel, je bent niet grappig.quote:
Nou leg jij het eens mooi uit danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:34 schreef Fallen het volgende:
Echt ongelofelijk hoe een aantal van jullie hier lopen te blaten over de back-up mogelijkheden / verwisselen van HDD's / uitlezen van de PS3 HDD op een PC en andere dingen zonder enig idee te hebben van wat wel/niet mogelijk is.
Damn hey, als je het niet weet... houd dan je mond.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:34 schreef Fallen het volgende:
Echt ongelofelijk hoe een aantal van jullie hier lopen te blaten over de back-up mogelijkheden / verwisselen van HDD's / uitlezen van de PS3 HDD op een PC en andere dingen zonder enig idee te hebben van wat wel/niet mogelijk is.
Leg uit dan inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:34 schreef Fallen het volgende:
Nicely done sir.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:34 schreef Fallen het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
En zojuist weer voor iemand gedaan, waardoor platinum verscheen![]()
Nog meer geintresseerde?
Nee wel de content van je PSN accountquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay hier komt het resultaat van een uur onderzoek naar het backuppen van je PS3 HDD:
HET KAN NIET
De enige en ENIGE manier om je safefiles en data van je PS3 te backuppen is via de backup utility op je EIGEN PS3. In elk ander geval (pc, andere ps3, linux, unix, osx, windows, gerepareerde pc) zijn je gegevens KWIJT.
Play him off, keyboard cat!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Okay hier komt het resultaat van een uur onderzoek naar het backuppen van je PS3 HDD:
HET KAN NIET
De enige en ENIGE manier om je safefiles en data van je PS3 te backuppen is via de backup utility op je EIGEN PS3. In elk ander geval (pc, andere ps3, linux, unix, osx, windows, gerepareerde pc) zijn je gegevens KWIJT.
Liever dat je het zelf doet, zou een opluchting zijn voor het hele forumquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kun je niet even voor een trein gaan dansen ofzo, gek
Respect jwzquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Liever dat je het zelf doet, zou een opluchting zijn voor het hele forum
Sorry hoor dat ik jou haat, had altijd veel respect voor je, tot de afgelopen weken
Kan ie dat respect niet terugkopen dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Liever dat je het zelf doet, zou een opluchting zijn voor het hele forum
Sorry hoor dat ik jou haat, had altijd veel respect voor je, tot de afgelopen weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
Dat niet alleen, maar je gaat er over door, alsmaar, en je probeert me op andere manieren zwart te maken die nergens over gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Omdat ik hem zat te kutte met zn euroZieltje dat t is.
Whehe ik overdrijf? 19 btwquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:17 schreef robbolo het volgende:
Delano, je overdrijft nogal. Hoe oud ben je?
Dan schat ik t waarschijnlijk verkeerd in, my bad. Maar dat zwart maken is toch verleden tijd en is, net zoals van jou nu, toch meer kloten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Whehe ik overdrijf? 19 btw![]()
Hij probeert mij zwart te maken, en houd er niet mee op, dus kloot ik terug, vind ik niet raar hoor.
Neehoor, nogsteeds aan de gang:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan schat ik t waarschijnlijk verkeerd in, my bad. Maar dat zwart maken is toch verleden tijd en is, net zoals van jou nu, toch meer kloten?
Dit gaat dus helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
Nee wel de content van je PSN account
Onee, tuurlijk niet, je bent je pincet en vergootglas kwijtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:34 schreef delano.888 het volgende:
Ja fruit, heb je niet wat anders te trekken ofzo?
Oh nou is het mijn schuld zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:41 schreef FinalD87 het volgende:
Hey delano.888, kun je a.u.b. kappen met die onzin?
Ik probeer de afgelopen tijd tussen al jouw geouwehoer wat over de PS3 enzo te lezen hier, maar zo lukt dat niet natuurlijk.
B.v.d.
Wat een baas ben je Wessiejquote:
Het is een vrij lange game en je bent blij als je hem eenmaal uit hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef robbolo het volgende:
30¤ voor PoP een goede prijs om m te halen? Schijnt nogal kort te zijn toch?
Blij zijn dat ik m uit heb klinkt niet echt positiefquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is een vrij lange game en je bent blij als je hem eenmaal uit hebtDus dat die te kort is daar hoef je niet bang voor te zijn.
Het is een tof spel vooral door het stijltjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef robbolo het volgende:
[..]
Blij zijn dat ik m uit heb klinkt niet echt positiefMaar dan ga ik m wel halen denk ik.
De PS3 HDD gebruikt een eigen formaat, dus geen FAT32, geen NTFS, geen HFS+, etc.quote:
huh, ik drukte altijd gewoon op de "Start" knop. Dat is pauzeren...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een probleem met het afspelen van videobestanden: het lukt niet om het afspelen te pauzeren, door te spoelen, etc. Het enige wat qua bediening wel werkt, is de knop om terug te gaan naar het begin van de video (L1 of L2 geloof ik). Verder gebeurt er niets als ik op een van de andere knoppen druk. Als ik via driehoekje kijk naar de lijst met terugspoelen, doorspoelen etc. dan kan ik hier verder ook niets mee (op x drukken doet niets, start drukken doet niets, welke mogelijkheid ik ook uitkies).
Weet iemand misschien wat ik fout doe/wat het probleem kan zijn? Ik heb er al een tijdje mee zitten kloten, 2 controllers geprobeerd en wat op internet gezocht, maar zonder resultaat.
Het is echt onwijs irritant dat ik een film niet op pauze kan zetten.
Dat filmpje is niet eens een hint meer....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef delano.888 het volgende:
Nieuwe pagina dus nogmaals:
HE JONGENS!!!! let eens op!!!!
Komt VidZone en een 3D Firmware update tegelijk met de E3 2009?
3D gaming wtf veeeeeeeeet
Dan gebeurt er dus niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
huh, ik drukte altijd gewoon op de "Start" knop. Dat is pauzeren...
Ja, die ga ik wel een keertje kopen, maar zou leuk zijn om het nu gewoon werkend te hebben.quote:Sinds een tijdje de officiële remote... en hoewel het stom klinkt, dat ding is echt heel veel beter dan de PS3 controller.
Snap ik...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan gebeurt er dus niks.![]()
[..]
Ja, die ga ik wel een keertje kopen, maar zou leuk zijn om het nu gewoon werkend te hebben.
Weird.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Isegrim het volgende:
Ja, is controller 1.We komen er net achter dat de Playstation-knop wel als pauze-knop werkt.
Nee, ik schijn de lul te zijn die mensen terecht wijst over het feit dat ze maar wat lopen te roepen over problemen met een PS3... schijnbaar is dat heel grappig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb een hoop gemist zeg...
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- delano gedraagt zich als kleuter cq peuter
- Heavy Rain
- Isegrim heeft issues met z'n startknop
Heb ik dan alles?
nope: http://www.ps3hype.nl/nieuws/3459quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- Heavy Rain
Heb ik dan alles?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- Heavy Rain
Heb ik dan alles?
Ik word er niet warm of koud van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:17 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Mensen lopen ook te bitchen dat inFAMOUS een grote faal wordt
Haar startknop.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik begrijp d'r geen zak van. Heb zoiets nog nooit gezien, bij mij thuis niet en bij anderen niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haar startknop.![]()
Het zijn gedownloade (![]()
) afleveringen van Prison Break die we aan het kijken zijn momenteel, maar de content maakt niet uit, bediening werkt nooit... Content wordt gehaald via de router waar de PS3 met een kabel op aangesloten is.
Ja, wij snappen er ook geen zak van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik begrijp d'r geen zak van. Heb zoiets nog nooit gezien, bij mij thuis niet en bij anderen niet.
Sorry...
Hoop ik voor jullie dat die wel werkt...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, wij snappen er ook geen zak van.Ik haal wel zo'n afstandsbediening.
Kutzooi.
Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoop ik voor jullie dat die wel werkt...![]()
![]()
![]()
Hij is de lul, die versie van hem was niet voor niks goedkoper.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:29 schreef goudenmug het volgende:
Hi, mijn neefje heeft gister ook een ps3 gekocht alleen speelt de zijn geen ps2 titels af..... maar de mijn doet dat wel ( ik had mijn ps3 op de dag dat die uit kwam in nl ). is mijn neefje nu gewoon de lul omdat sony de backwards compability er echt uit heeft of is er nog iets aan te doen?
Nee, je hebt het helaas goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:29 schreef goudenmug het volgende:
Hi, mijn neefje heeft gister ook een ps3 gekocht alleen speelt de zijn geen ps2 titels af..... maar de mijn doet dat wel ( ik had mijn ps3 op de dag dat die uit kwam in nl ). is mijn neefje nu gewoon de lul omdat sony de backwards compability er echt uit heeft of is er nog iets aan te doen?
Zodra ik op X druk krijg ik een onscreen display menu. Nog een keer X is pauze. Ik snap je probleem niet echt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haar startknop.![]()
Het zijn gedownloade (![]()
) afleveringen van Prison Break die we aan het kijken zijn momenteel, maar de content maakt niet uit, bediening werkt nooit... Content wordt gehaald via de router waar de PS3 met een kabel op aangesloten is.
Leugenaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zodra ik op X druk krijg ik een onscreen display menu. Nog een keer X is pauze. Ik snap je probleem niet echt?
Het menu verschijnt wel in beeld, maar de bediening werkt niet. Hij geeft per menu-item aan op welke knop je moet drukken, maar als je dat doet, gebeurt er niets.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zodra ik op X druk krijg ik een onscreen display menu. Nog een keer X is pauze. Ik snap je probleem niet echt?
Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Leugenaar
X is pauze (zonder menu) ^ is onscreen menu
Hij heeft het beter opgelost:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:19 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben gewoon een PS2 én een PS3, probleem opgelost.De PS3 staat in de huiskamer, de PS2 in de logeerkamer.
Oh, hij heeft er nog wat bijgekochtquote:
quote:
Neeeeeeeeee he?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het menu verschijnt wel in beeld, maar de bediening werkt niet. Hij geeft per menu-item aan op welke knop je moet drukken, maar als je dat doet, gebeurt er niets.
We hebben beide opties geprobeerd. Via menu met actieknop en zonder menu. Als je op start drukt, gebeurt er niets. We kwamen er gisteravond achter dat hij wel op pauze gaat als je op de Playstationknop drukt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee he?
Als je op Δ drukt, dan krijg je dat menu.... je selectie bevestig je met X.
De omschrijving van de knoppen die daar worden aangewezen (Start, []. L1, R1, etc.), zijn direct te gebruiken als je het menu niet oproept.
Je gaat me niet vertellen dat je eerst op Δ drukt, dan de selectie maakt voor Pauze en dan op Start drukt... want dan gebeurt er niks. Je druk in het menu op X, zonder menu als de file speelt gewoon op Start om hetzelfde resultaat te behalen.....
Please... don't... tell... me....
Maar je controller stond toen wel aan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben beide opties geprobeerd. Via menu met actieknop en zonder menu. Als je op start drukt, gebeurt er niets. We kwamen er gisteravond achter dat hij wel op pauze gaat als je op de Playstationknop drukt.
We zijn niet debiel.
Knoppen als het vierkantje en driehoekje werken pas weer als het menuutje weg is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het menu verschijnt wel in beeld, maar de bediening werkt niet. Hij geeft per menu-item aan op welke knop je moet drukken, maar als je dat doet, gebeurt er niets.
Ja, hij stond wel aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar je controller stond toen wel aan?
Want die van mij gaan na 10 minuten uit als ik ze niet gebruik. Dus eerst aanzetten met PS-knop, dan op Start.
Maar goed... zo gaan we gewoon lekker verder op zoek naar de oplossing...
Ja snap ik, maar werkt niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Knoppen als het vierkantje en driehoekje werken pas weer als het menuutje weg is.
Hé, hij kan er vast wel één kwijtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef SuperFruitig het volgende:
de kenker, kan die er mij niet eentje schenken
en Fallen heeft gelijk, het is onmogelijk om een backup te maken van je hdd zonder je eigen autentieke ps3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |