Liever dat je het zelf doet, zou een opluchting zijn voor het hele forumquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Kun je niet even voor een trein gaan dansen ofzo, gek
Respect jwzquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Liever dat je het zelf doet, zou een opluchting zijn voor het hele forum
Sorry hoor dat ik jou haat, had altijd veel respect voor je, tot de afgelopen weken
Kan ie dat respect niet terugkopen dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:47 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Liever dat je het zelf doet, zou een opluchting zijn voor het hele forum
Sorry hoor dat ik jou haat, had altijd veel respect voor je, tot de afgelopen weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
Dat niet alleen, maar je gaat er over door, alsmaar, en je probeert me op andere manieren zwart te maken die nergens over gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Omdat ik hem zat te kutte met zn euroZieltje dat t is.
Whehe ik overdrijf? 19 btwquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:17 schreef robbolo het volgende:
Delano, je overdrijft nogal. Hoe oud ben je?
Dan schat ik t waarschijnlijk verkeerd in, my bad. Maar dat zwart maken is toch verleden tijd en is, net zoals van jou nu, toch meer kloten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Whehe ik overdrijf? 19 btw![]()
Hij probeert mij zwart te maken, en houd er niet mee op, dus kloot ik terug, vind ik niet raar hoor.
Neehoor, nogsteeds aan de gang:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef robbolo het volgende:
[..]
Dan schat ik t waarschijnlijk verkeerd in, my bad. Maar dat zwart maken is toch verleden tijd en is, net zoals van jou nu, toch meer kloten?
Dit gaat dus helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
[..]
Nee wel de content van je PSN account
Onee, tuurlijk niet, je bent je pincet en vergootglas kwijtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:34 schreef delano.888 het volgende:
Ja fruit, heb je niet wat anders te trekken ofzo?
Oh nou is het mijn schuld zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:41 schreef FinalD87 het volgende:
Hey delano.888, kun je a.u.b. kappen met die onzin?
Ik probeer de afgelopen tijd tussen al jouw geouwehoer wat over de PS3 enzo te lezen hier, maar zo lukt dat niet natuurlijk.
B.v.d.
Wat een baas ben je Wessiejquote:
Het is een vrij lange game en je bent blij als je hem eenmaal uit hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef robbolo het volgende:
30¤ voor PoP een goede prijs om m te halen? Schijnt nogal kort te zijn toch?
Blij zijn dat ik m uit heb klinkt niet echt positiefquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is een vrij lange game en je bent blij als je hem eenmaal uit hebtDus dat die te kort is daar hoef je niet bang voor te zijn.
Het is een tof spel vooral door het stijltjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef robbolo het volgende:
[..]
Blij zijn dat ik m uit heb klinkt niet echt positiefMaar dan ga ik m wel halen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |