Wat wil je weten? Het is gewoon een hartstikke leuke racegame voor de pc.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Vertel eens waarom deze game zo goed is?
Dat was het wel zo'n beetje wat ik wilde weten. Ik ben eigenlijk niet zo'n racer, maar op zijn tijd wel leuk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Het is gewoon een hartstikke leuke racegame voor de pc.
Niet te realistisch niet te arcade.
Velen malen beter dan NFSU. Gewoon even opendoen en een rondje racen. Of online gewoon rondracen en rondkloten
30 euro voor The Ultimate Box en dan heb je ook een zooi Downloadable content er bij.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:44 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat was het wel zo'n beetje wat ik wilde weten. Ik ben eigenlijk niet zo'n racer, maar op zijn tijd wel leuk.
Maar dan niet te ingewikkelde games, maar ook weer niet te simpel. Dit klikt wel leuk, misschien toch maar eens halen voor mn xbox. De oude heb ik vroeger wel veel gespeeld, maar ik vond 60,- wel een beetje duur. Misschien is hij nu goedkoper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de stad, Paradise City, kun je rustig rondrijden en dingen slopen als je dat wilt. Er zijn bijvoorbeeld 120 billboards die je kapot kunt maken, door er doorheen te rijden/springen. Als je wilt racen tegen anderen, hoef je alleen maar te stoppen voor een verkeerslicht en vervolgens gasgeven en remmen tegelijk. Er zijn een hele hoop verkeerslichten in de stad en net zoveel races.
Het racen zelf vind ik tot nu toe redelijk makkelijk. Het grootste nadeel is dat er in sommige delen van de stad weinig te doen is (bijvoorbeeld de bergen) en het duurt nogal lang voordat je in een leuker deel van de stad bent...
[/kleine review]
Toffe game wel. Ik ga me er de komende week iig wel mee vermaken.
Zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe zit het met die Legendary Cars Pack?
Zit de Jansen 88 (DeLorean) er ook in bij deze Ultimate Pack?
[ afbeelding ]
* Chaos-Zero meld zich!quote:Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef disjfa het volgende:
Ik zat gister ook lekker rond te racen met ander mensen hier. Als er meer mensen zijn die hem op de ps3 hebben (en liefst niet al te goed zijn) dan moeten we een keer met een clubje lekker rond racen
![]()
Gister had ik ook een nieuwe license gehaadl, dacht B (ging het niet van D naar A?) maar goed, ik heb daar ook geen trophy voor gehad?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef Darkzell het volgende:
Ik speel Burnout Paradise op de PS3 maar ik zag net dat ik geen trophy heb gekregen voor het behalen van mijn D license, terwijl ik de overige trophies van C,B en A wel heb. Is er een manier om dit op te lossen?
Same herequote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag the Ultimate Box gekocht voor de 360. Nog niet heel veel (kunnen) spelen, maar het was zeker erg vermakelijk.
Revenge had juist alles verpest!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef NutKees het volgende:
Met die retard functie zal ik hem ook weer eens oppakken... dat heen en weer crossen heeft me eigenlijk nooit bevallen. Revenge blijft dan ook mijn favoriet.
Nope... die komt in de Legendary Cars Pack betaal DLCquote:Op dinsdag 10 februari 2009 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoe zit het met die Legendary Cars Pack?
Zit de Jansen 88 (DeLorean) er ook in bij deze Ultimate Pack?
[ afbeelding ]
Heb je ook nog een reden of gewoon algemeen. Heb je al een keer voor je tv gezeten met 8 vrienden en een paar uurtjes gespeeld. Hoe was het toen?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef capital_P het volgende:
wat vindt men van de party-pack?
ik vinnem waardeloos
update van criterionquote:Op woensdag 11 februari 2009 10:10 schreef Slappy het volgende:
Die gratis update welke is dat?ik bedoel dus die update die net is uitgekomen?
Ghostbusters, Knightrider en Dukes of Hazard (?)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:39 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nope... die komt in de Legendary Cars Pack betaal DLC
Manhattan Spirit
[ afbeelding ]
Carson Nighthawk
[ afbeelding ]
Cavalry Bootlegger
[ afbeelding ]
Ik speelde het zondag voor het eerst samen met me zusje en dr vriend. We hebben ons slap gelachen om de dingen die we 'presteerden' Ik vind het daarom een leuke toevoeging, mits je het met meerdere mensen speeltquote:Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef capital_P het volgende:
wat vindt men van de party-pack?
ik vinnem waardeloos
De Party-mode is echt briljant inderdaad, gisteren met twee vrienden ons rot gelachen om die toeters de hele tijd, en die fluitjes, het applaus, de te blije icons die je hebtquote:Op woensdag 11 februari 2009 13:23 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik speelde het zondag voor het eerst samen met me zusje en dr vriend. We hebben ons slap gelachen om de dingen die we 'presteerden' Ik vind het daarom een leuke toevoeging, mits je het met meerdere mensen speelt
Ik ga hem vandaag bestellenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:34 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag the Ultimate Box gekocht voor de 360. Nog niet heel veel (kunnen) spelen, maar het was zeker erg vermakelijk.
Neem aan dat hij ook bij de lokale spellenboer te krijgen is?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga hem vandaag bestellen
Same here!quote:Op zondag 15 februari 2009 15:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
De Party-mode is echt briljant inderdaad, gisteren met twee vrienden ons rot gelachen om die toeters de hele tijd, en die fluitjes, het applaus, de te blije icons die je hebt
Maakt het spel echt af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beide trophies gehaald, je hebt platinum.quote:Op maandag 20 april 2009 16:32 schreef capital_P het volgende:
Kan je de mijne nog doen a.u.b.? heb je m'n gegevens nog?
ook de "everybody take a picture for burnout party" ofzo als et kan
Maar TS zei dat er geen topic was, en dat was er dus welquote:Op maandag 20 april 2009 17:23 schreef disjfa het volgende:
Dat is een oud en stoffig en absoluut niet beer bij de tijds topic 888
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |