abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65832074
Nu uit voor de PC en al een tijdje voor de PS3/Xbox360.

Dus ik keek zo en er is geen topic over deze masterlijke game

pi_65832278
Vertel eens waarom deze game zo goed is?
pi_65832500
Vandaag the Ultimate Box gekocht voor de 360. Nog niet heel veel (kunnen) spelen, maar het was zeker erg vermakelijk.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_65832869
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Vertel eens waarom deze game zo goed is?
Wat wil je weten? Het is gewoon een hartstikke leuke racegame voor de pc.
Niet te realistisch niet te arcade.
Velen malen beter dan NFSU. Gewoon even opendoen en een rondje racen. Of online gewoon rondracen en rondkloten

pi_65835753
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 19:01 schreef xminator het volgende:

[..]

Wat wil je weten? Het is gewoon een hartstikke leuke racegame voor de pc.
Niet te realistisch niet te arcade.
Velen malen beter dan NFSU. Gewoon even opendoen en een rondje racen. Of online gewoon rondracen en rondkloten

Dat was het wel zo'n beetje wat ik wilde weten. Ik ben eigenlijk niet zo'n racer, maar op zijn tijd wel leuk.
Maar dan niet te ingewikkelde games, maar ook weer niet te simpel. Dit klikt wel leuk, misschien toch maar eens halen voor mn xbox. De oude heb ik vroeger wel veel gespeeld, maar ik vond 60,- wel een beetje duur. Misschien is hij nu goedkoper.
pi_65840658
ik heb hem gezien bij iemand anders en hij zag er wel vet uit
gr gr
pi_65847908
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 21:44 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat was het wel zo'n beetje wat ik wilde weten. Ik ben eigenlijk niet zo'n racer, maar op zijn tijd wel leuk.
Maar dan niet te ingewikkelde games, maar ook weer niet te simpel. Dit klikt wel leuk, misschien toch maar eens halen voor mn xbox. De oude heb ik vroeger wel veel gespeeld, maar ik vond 60,- wel een beetje duur. Misschien is hij nu goedkoper.
30 euro voor The Ultimate Box en dan heb je ook een zooi Downloadable content er bij.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 9 februari 2009 @ 16:39:30 #8
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_65884866
Goed te spelen op de pc. De standaard control-settings zijn waardeloos, maar gelukkig kun je die aanpassen. Het spel zelf ziet er goed uit. Vooral de schade die je auto kan krijgen, is erg gedetailleerd enzo. In de spoiler een screenshot van een crash.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de stad, Paradise City, kun je rustig rondrijden en dingen slopen als je dat wilt. Er zijn bijvoorbeeld 120 billboards die je kapot kunt maken, door er doorheen te rijden/springen. Als je wilt racen tegen anderen, hoef je alleen maar te stoppen voor een verkeerslicht en vervolgens gasgeven en remmen tegelijk. Er zijn een hele hoop verkeerslichten in de stad en net zoveel races.

Het racen zelf vind ik tot nu toe redelijk makkelijk. Het grootste nadeel is dat er in sommige delen van de stad weinig te doen is (bijvoorbeeld de bergen) en het duurt nogal lang voordat je in een leuker deel van de stad bent...
[/kleine review]

Toffe game wel. Ik ga me er de komende week iig wel mee vermaken.
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_65885126
Ik zat gister ook lekker rond te racen met ander mensen hier. Als er meer mensen zijn die hem op de ps3 hebben (en liefst niet al te goed zijn ) dan moeten we een keer met een clubje lekker rond racen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_65888432
Hmm, misschien weet iemand hier een oplossing:
Zodra ik deelneem aan een race dan loopt het spel vroeg of laat vast. Ik kan wel op M(ap) en ESC rammen, maar dan zie ik alleen de achtergrond van dat menu zeg maar..
Voor de rest kan ik alleen maar Alt+F4 doen

Specs laptop:
  • Core2Duo T7200 @ 2Ghz (stock)
  • 2GB RAM
  • ATI Mobility Radeon X1700, 1GB RAM (gister laatste (9.1) drivers geïnstalleerd)
  • XP Pro SP2
  • patch van spel is ook geïnstalleerd

Spel heeft het in het begin wel goed gedaan.
    Vrij rondrijden gaat goed, maar zodra ik aan een willekeurig race wil deelnemen gaat het vroeg of laat mis.
    Ook heb ik de instellingen lager gezet (1024x768, geen AA, Quality level lager)

Oja, als ik M doe en dan weer ESC, dan lijkt het alsof het spel 1 frame verder gaat

Edit: of ik meedoe aan een race of niet, maakt niet uit kom ik net achter..
    Ga het spel maar s opnieuw installeren..

[ Bericht 10% gewijzigd door psychionyx op 09-02-2009 19:03:02 ]
  • Vragen maakt je dom voor 5 minuten. Niet vragen houdt je dom voor altijd...
      maandag 9 februari 2009 @ 21:14:52 #11
    78309 WurM
    Minder dan 1% vet
    pi_65893947
    Opnieuw installeren lijkt me het best inderdaad. Ik ben er overigens ook achter gekomen dat er nog redelijk veel bugs in het (pc-)spel zitten... De komende tijd de patches maar ff in de gaten houden
    Meer van dit
      Redactie Games dinsdag 10 februari 2009 @ 01:56:35 #12
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_65901795
    Hoe zit het met die Legendary Cars Pack?

Zit de Jansen 88 (DeLorean) er ook in bij deze Ultimate Pack?
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_65909594
    Ik speel Burnout Paradise op de PS3 maar ik zag net dat ik geen trophy heb gekregen voor het behalen van mijn D license, terwijl ik de overige trophies van C,B en A wel heb. Is er een manier om dit op te lossen?
    pi_65909668
    Wie heeft de 360 versie?Kunnen we geen toernooi organiseren op Live
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
      dinsdag 10 februari 2009 @ 13:20:48 #15
    78309 WurM
    Minder dan 1% vet
    pi_65910615
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[ afbeelding ]
    Zo ver ben ik nog niet Ik ben wel verbaasd over de auto's die ik nu al beschikbaar heb trouwens. Eén van de eerste auto's die ik kreeg was duidelijk gebaseerd op de Nissan Skyline. In NFS:U2 (om maar een voorbeeld te noemen) één van de laatst beschikbare auto's
    Meer van dit
    pi_65911941
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 16:46 schreef disjfa het volgende:
    Ik zat gister ook lekker rond te racen met ander mensen hier. Als er meer mensen zijn die hem op de ps3 hebben (en liefst niet al te goed zijn ) dan moeten we een keer met een clubje lekker rond racen
    * Chaos-Zero meld zich!

Ik heb het tijdje niet gespeeld en heb ook niet zo veel auto's. Gister maar weer eens opgepakt. Zit nu rond de 23% oid. Voeg me maar even toe als je wilt.
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef Darkzell het volgende:
    Ik speel Burnout Paradise op de PS3 maar ik zag net dat ik geen trophy heb gekregen voor het behalen van mijn D license, terwijl ik de overige trophies van C,B en A wel heb. Is er een manier om dit op te lossen?
    Gister had ik ook een nieuwe license gehaadl, dacht B (ging het niet van D naar A?) maar goed, ik heb daar ook geen trophy voor gehad?

[ Bericht 23% gewijzigd door Chaos-Zero op 10-02-2009 14:12:15 ]
    pi_65920452
    Naja ik zal er ook niet wakker van liggen van die trophies maar het staat zo lullig.

Ben sinds de update wel weer compleet verslaafd nu aan Burnout.
    pi_65920614
    Met die retard functie zal ik hem ook weer eens oppakken... dat heen en weer crossen heeft me eigenlijk nooit bevallen. Revenge blijft dan ook mijn favoriet.
    pi_65920983
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 18:34 schreef PieterBas het volgende:
    Vandaag the Ultimate Box gekocht voor de 360. Nog niet heel veel (kunnen) spelen, maar het was zeker erg vermakelijk.
    Same here

De vrijheid in de game is echt tof! En het geluid van een motor als je door een tunnel gaat!
    pi_65924545
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 17:54 schreef NutKees het volgende:
    Met die retard functie zal ik hem ook weer eens oppakken... dat heen en weer crossen heeft me eigenlijk nooit bevallen. Revenge blijft dan ook mijn favoriet.
    Revenge had juist alles verpest!

Burnout 3 blijft de beste! Maar Paradise is zeker niet slecht.
    pi_65926482
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 01:56 schreef Mr.Noodle het volgende:

[ afbeelding ]
    Nope... die komt in de Legendary Cars Pack betaal DLC

Manhattan Spirit

Carson Nighthawk

Cavalry Bootlegger
    <a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
    <a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
    pi_65939995
    wat vindt men van de party-pack?

ik vinnem waardeloos
    pi_65940086
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 09:53 schreef capital_P het volgende:
    wat vindt men van de party-pack?

ik vinnem waardeloos
    Heb je ook nog een reden of gewoon algemeen. Heb je al een keer voor je tv gezeten met 8 vrienden en een paar uurtjes gespeeld. Hoe was het toen?

Mij lijkt het namelijk wel wat, maar heb geen CC om hem te kopen
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_65940535
    Die gratis update welke is dat?ik bedoel dus die update die net is uitgekomen?
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_65940625
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 10:10 schreef Slappy het volgende:
    Die gratis update welke is dat?ik bedoel dus die update die net is uitgekomen?
    update van criterion

Hier staat alles van de 1.60 update
    www.indiegamer.nl
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')