quote:In Burnout Paradise draait het nog steeds om het basisprincipe: drive and destruct. Zo veel mogelijk ongelukken en vernielingen is het ultieme doel. Het racen zal zich afspelen in Paradise City, een stad vol drukke wegen en kruispunten. Je krijgt een rijbewijs tot je beschikking, waarop al je acties worden vastgelegd. En hoe meer chaos en brokstukken je veroorzaakt, des te hoger zal je reputatie worden. Een hogere reputatie zal uiteindelijk leiden tot steeds sterker wordende Burnout-legendes om tegen te racen. Leef je uit met de nieuwe stunt modus en versla je tegenstanders in de competitieve online play.
quote:Spectacular bone-crushing crashes and an unparalleled sense of speed will always be a hallmark of Burnout games but Burnout Paradise ups the ante with an all new game design that expands the experience into a deeper, ever more immersive driving dream. Some of the key features that set Burnout Paradise apart include:
True Open World Freedom – The entire city will be available from the outset, giving players the freedom to explore this immersive world known as Paradise City. Experience open world driving Burnout style as the action begins with you, but it doesn’t have to end.
EasyDrive Online Social Gaming – See your friends online with the EasyDrive Friends List and connect with them instantly without having to wait or exit your game. Burnout Paradise is revolutionizing the way players jump on and offline, making it as simple and quick as possible.
Single-player Events – Choose from Race, Marked Man, Road Rage, and Stunt by pulling up to the numerous stoplights in the game to initiate the event. The action isn’t forced any longer, as players have the freedom to start and even end a challenge at their leisure.
Staat er toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:46 schreef G-Mart het volgende:
Je had er ook wel even een PS3 afbeelding bij mogen zetten ..
Ik zie niks .. maar ik zit op m´n werk, misschien dat het PS3 plaatje geblockt wordt omdat het op een vage site staat. Excuses danquote:
Heeft ie (wel een lelijke gerenderde) maar deze komt er niet op te staan, plaatje geeft stukje text weer, de eigenschappen daarvan gaan wel richting een Ps3 plaatjequote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:46 schreef G-Mart het volgende:
Je had er ook wel even een PS3 afbeelding bij mogen zetten ..
Idd, ik geil op merken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:48 schreef Platina het volgende:
en hoezo dat dan? Geil je zo hard op merken of wat is het?
Nope, online multiplayer only.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:07 schreef Mindstate het volgende:
Misschien even halen, lijkt me vette game ook al vind ik het feit dat je bij de races zelf je pad moet kiezen wat minder
Zit toch wel gewoon een splitscreen mode in enzo toch?
Die van mij lag vanochtend ook op de matquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef ryangozer het volgende:
Ik heb hem, hij is gaaaaaaaaaaf echt een ubergame.
-Gewoon ff terug rijden kan je gelijk de route oefenen.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:31 schreef Platina het volgende: Jammer alleen dat als je een race failed je niet snel opnieuw kunt en de map is nogal vaag (waarom kan ik bijv geen pointer zetten zodat ik makkelijker bij een junkyard kom).
Zal ff duren voordat je weet waar je moet zijn, nu nog ff op map checke (zoals ze bij IGN al aangven).
Net ook de eerste 'wild' auto neergehaald. Zag hem opeens rijden, spel is wat dat betreffend wel vergevingsgezind, ik crashte meerdere keren maar die auto dook opeens vanachter mij op dus toen kon ik er weer achteraan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |