abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56133359
Wat?

Waarvoor?

Waar gaat het om?
quote:
In Burnout Paradise draait het nog steeds om het basisprincipe: drive and destruct. Zo veel mogelijk ongelukken en vernielingen is het ultieme doel. Het racen zal zich afspelen in Paradise City, een stad vol drukke wegen en kruispunten. Je krijgt een rijbewijs tot je beschikking, waarop al je acties worden vastgelegd. En hoe meer chaos en brokstukken je veroorzaakt, des te hoger zal je reputatie worden. Een hogere reputatie zal uiteindelijk leiden tot steeds sterker wordende Burnout-legendes om tegen te racen. Leef je uit met de nieuwe stunt modus en versla je tegenstanders in de competitieve online play.
quote:
Spectacular bone-crushing crashes and an unparalleled sense of speed will always be a hallmark of Burnout games but Burnout Paradise ups the ante with an all new game design that expands the experience into a deeper, ever more immersive driving dream. Some of the key features that set Burnout Paradise apart include:

True Open World Freedom – The entire city will be available from the outset, giving players the freedom to explore this immersive world known as Paradise City. Experience open world driving Burnout style as the action begins with you, but it doesn’t have to end.

EasyDrive Online Social Gaming – See your friends online with the EasyDrive Friends List and connect with them instantly without having to wait or exit your game. Burnout Paradise is revolutionizing the way players jump on and offline, making it as simple and quick as possible.

Single-player Events – Choose from Race, Marked Man, Road Rage, and Stunt by pulling up to the numerous stoplights in the game to initiate the event. The action isn’t forced any longer, as players have the freedom to start and even end a challenge at their leisure.

Screens:

Media blow-out:

Veel screens en videos hier.

Voor beide versies is een demo te downloaden op respectievelijk XBOX Live en Playstation Store.
Spel komt 25 Januari uit voor beide platformen.

[ Bericht 0% gewijzigd door J.Clarkson op 18-01-2008 16:48:59 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_56133736
Je had er ook wel even een PS3 afbeelding bij mogen zetten ..
pi_56133781
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:46 schreef G-Mart het volgende:
Staat er toch?
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_56133809
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:48 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Staat er toch?
Ik zie niks .. maar ik zit op m´n werk, misschien dat het PS3 plaatje geblockt wordt omdat het op een vage site staat. Excuses dan
pi_56133815
De demo vond ik vermakelijk.. word een kopertje denk
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_56133850
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 16:46 schreef G-Mart het volgende:
Heeft ie (wel een lelijke gerenderde) maar deze komt er niet op te staan, plaatje geeft stukje text weer, de eigenschappen daarvan gaan wel richting een Ps3 plaatje

EDIT: is al een andere geplaatst, maar is deze niet nogsteeds te mat? Mijn PS3 glanst meer dan die afbeelding

Overigens zit ik nog over deze game te twijfelen. Ik vondt de free roaming niet echt iets in deze game eingelijk, strakke baan waar je tegenstanders ook vast op zitten om te beuken vondt ik toffer...
  vrijdag 18 januari 2008 @ 16:56:17 #7
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_56133956
Demo was leuk

Ik heb nog geen racer op de X360 dus misschien dat het deze wel gaat worden
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_56136713
Ik ga hem zekerrr (voorr ps3) kopen hij wordt geweldig ik weet het gewoon zeker
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_56137726
Ik heb het niet zo op racers met niet bestaande auto's erin.

Dus ik pass denk ik.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 23:48:24 #10
66083 Platina
78th Element
pi_56144491
en hoezo dat dan? Geil je zo hard op merken of wat is het?
pi_56151645
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 23:48 schreef Platina het volgende:
en hoezo dat dan? Geil je zo hard op merken of wat is het?
Idd, ik geil op merken.
Audi's, Bmw's, lambo's. Love it
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_56225619
Misschien even halen, lijkt me vette game ook al vind ik het feit dat je bij de races zelf je pad moet kiezen wat minder

Zit toch wel gewoon een splitscreen mode in enzo toch?
  woensdag 23 januari 2008 @ 09:33:19 #13
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_56243284
Vrijdag deze even halen

Lijkt mij echt een tof spel
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_56243912
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:07 schreef Mindstate het volgende:
Misschien even halen, lijkt me vette game ook al vind ik het feit dat je bij de races zelf je pad moet kiezen wat minder

Zit toch wel gewoon een splitscreen mode in enzo toch?
Nope, online multiplayer only.
pi_56244201
Hm ik had zoiets inderdaad gelezen maar vond het zo gek dat ik het eigenlijk niet wilde geloven.

Voor mij een reden om hem toch niet te kopen dan
pi_56246067
Ik heb hem, hij is gaaaaaaaaaaf echt een ubergame.
pi_56246170
Ik heb m gisteren besteld bij 3Busymen, dus ik verwacht dat ik m begin volgende week wel heb
PSN id: NL_SToRM
pi_56248316
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 11:34 schreef ryangozer het volgende:
Ik heb hem, hij is gaaaaaaaaaaf echt een ubergame.
Die van mij lag vanochtend ook op de mat
Van de free record shop
  woensdag 23 januari 2008 @ 17:19:36 #19
66083 Platina
78th Element
pi_56254396
Mijne ook al binnen van GCShop. Raar dat ie al zo vroeg er is.
Straks ff een beginnetje aan maken
pi_56256834
Mensen die er verstand van hebben, waarom klopt de map niet? Overal waar ik op internet zoek naar burnout paradise map krijg ik deze:

Maarrrr ik heb het spel nu, en de map die er daadwerkelijk inzit is veel kleiner, dat onderste schiereiland is nergens te bekennen en het stunteiland aan de rechterkant van de map ook niet. Ik schrok hier wel een beetje van, dus vroeg me af, kan je die later in het spel nog unlocken ofzo of zijn die 2 delen gewoon geschrapt? Hoop echt dat iemand hier meer over weet.

De Burnout site zelf geeft wel de kleinere versie aan.

Kutzooi, goede kans dat dat downloadable content wordt, hier gevonden

[ Bericht 9% gewijzigd door ryangozer op 23-01-2008 19:28:14 ]
  woensdag 23 januari 2008 @ 20:31:15 #21
66083 Platina
78th Element
pi_56259362
De map in je hoesje is idd ook kleiner dan dat plaatje.
Heb net eventjes gespeeld. Stuk vetter dan de demo toch wel, mede doordat het veel groter is.
Snap het online gebeuren nog niet echt maar het is iig wel supervet. Jammer alleen dat als je een race failed je niet snel opnieuw kunt en de map is nogal vaag (waarom kan ik bijv geen pointer zetten zodat ik makkelijker bij een junkyard kom).

Zal ff duren voordat je weet waar je moet zijn, nu nog ff op map checke (zoals ze bij IGN al aangven).
Net ook de eerste 'wild' auto neergehaald. Zag hem opeens rijden, spel is wat dat betreffend wel vergevingsgezind, ik crashte meerdere keren maar die auto dook opeens vanachter mij op dus toen kon ik er weer achteraan.

Eerste impressiescore: 8.5
pi_56261514
quote:
Op woensdag 23 januari 2008 20:31 schreef Platina het volgende: Jammer alleen dat als je een race failed je niet snel opnieuw kunt en de map is nogal vaag (waarom kan ik bijv geen pointer zetten zodat ik makkelijker bij een junkyard kom).
Zal ff duren voordat je weet waar je moet zijn, nu nog ff op map checke (zoals ze bij IGN al aangven).
Net ook de eerste 'wild' auto neergehaald. Zag hem opeens rijden, spel is wat dat betreffend wel vergevingsgezind, ik crashte meerdere keren maar die auto dook opeens vanachter mij op dus toen kon ik er weer achteraan.
-Gewoon ff terug rijden kan je gelijk de route oefenen.
-De dichbijzijnste junkyard en de burning route voor jou auto staan altijd aangegeven op je minimap.
-Dat is wel onrealistisch, die auto is ineens overal ookal heb je een totaal andere weg genomen hij is binnen 2 minuten weer bij je. Wat het natuurlijk wel beter maakt om hem te kunnen slopen
  woensdag 23 januari 2008 @ 22:42:58 #23
66083 Platina
78th Element
pi_56263172
Mwah, ff terug rijden is makkelijker gezegd dan gedaan als je al 4 mile verder bent.
die minimap is fucking klein dus ik kan er niks goed op zien (heb ook geen hdtv of iets.

owhja Showtime is slappe vervanger van Crashmode. Beter dat ze een aparte crashmode erin hadden gedaan, ipv in de stad, bij oude Burnouts kon je nog makkelijk retryen hier zou je dan weer terug moeten.
  woensdag 23 januari 2008 @ 23:02:51 #24
66083 Platina
78th Element
pi_56263729
owh btw, de achievements zijn net zoals deeltje 4 fucked up.
gezeik met je vision camera, en dingen zoals bij 8 player online races 6x de 1ste plek halen op 1 dag. brrr
pi_56274865
Over die gebieden, ze liggen er al wel ga maar checken, de wegen ernaartoe zijn alleen nog niet open. BTW ga eens heen waar dat zuidelijke gebied zou moeten liggen daar ligt een ontzettend gave 8 track met van die schuine bochten enz daar kan je echt goed racen met elke auto gaaf joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')