De PS3 HDD gebruikt een eigen formaat, dus geen FAT32, geen NTFS, geen HFS+, etc.quote:

huh, ik drukte altijd gewoon op de "Start" knop. Dat is pauzeren...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb een probleem met het afspelen van videobestanden: het lukt niet om het afspelen te pauzeren, door te spoelen, etc. Het enige wat qua bediening wel werkt, is de knop om terug te gaan naar het begin van de video (L1 of L2 geloof ik). Verder gebeurt er niets als ik op een van de andere knoppen druk. Als ik via driehoekje kijk naar de lijst met terugspoelen, doorspoelen etc. dan kan ik hier verder ook niets mee (op x drukken doet niets, start drukken doet niets, welke mogelijkheid ik ook uitkies).
Weet iemand misschien wat ik fout doe/wat het probleem kan zijn? Ik heb er al een tijdje mee zitten kloten, 2 controllers geprobeerd en wat op internet gezocht, maar zonder resultaat.
Het is echt onwijs irritant dat ik een film niet op pauze kan zetten.

Dat filmpje is niet eens een hint meer....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef delano.888 het volgende:
Nieuwe pagina dus nogmaals:
HE JONGENS!!!! let eens op!!!!
Komt VidZone en een 3D Firmware update tegelijk met de E3 2009?
3D gaming wtf veeeeeeeeet

Dan gebeurt er dus niks.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
huh, ik drukte altijd gewoon op de "Start" knop. Dat is pauzeren...

Ja, die ga ik wel een keertje kopen, maar zou leuk zijn om het nu gewoon werkend te hebben.quote:Sinds een tijdje de officiële remote... en hoewel het stom klinkt, dat ding is echt heel veel beter dan de PS3 controller.

Snap ik...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan gebeurt er dus niks.
[..]
Ja, die ga ik wel een keertje kopen, maar zou leuk zijn om het nu gewoon werkend te hebben.

Weird.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Isegrim het volgende:
Ja, is controller 1.We komen er net achter dat de Playstation-knop wel als pauze-knop werkt.

Nee, ik schijn de lul te zijn die mensen terecht wijst over het feit dat ze maar wat lopen te roepen over problemen met een PS3... schijnbaar is dat heel grappig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
ik heb een hoop gemist zeg...
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- delano gedraagt zich als kleuter cq peuter
- Heavy Rain
- Isegrim heeft issues met z'n startknop
Heb ik dan alles?

nope: http://www.ps3hype.nl/nieuws/3459quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- Heavy Rain
Heb ik dan alles?

quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eens zien:
- fruit z'n ps3 is stuk
- Heavy Rain
Heb ik dan alles?
 Mensen lopen ook te bitchen dat inFAMOUS een grote faal wordt
 Mensen lopen ook te bitchen dat inFAMOUS een grote faal wordt  

Ik word er niet warm of koud van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:17 schreef KoosyNL het volgende:
[..]Mensen lopen ook te bitchen dat inFAMOUS een grote faal wordt

Haar startknop.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef SocialDisorder het volgende:

) afleveringen van Prison Break die we aan het kijken zijn momenteel, maar de content maakt niet uit, bediening werkt nooit... Content wordt gehaald via de router waar de PS3 met een kabel op aangesloten is.
 ) afleveringen van Prison Break die we aan het kijken zijn momenteel, maar de content maakt niet uit, bediening werkt nooit... Content wordt gehaald via de router waar de PS3 met een kabel op aangesloten is.

Ik begrijp d'r geen zak van. Heb zoiets nog nooit gezien, bij mij thuis niet en bij anderen niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haar startknop.
Het zijn gedownloade (

Ja, wij snappen er ook geen zak van.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik begrijp d'r geen zak van. Heb zoiets nog nooit gezien, bij mij thuis niet en bij anderen niet.
Sorry...
 Ik haal wel zo'n afstandsbediening.
 Ik haal wel zo'n afstandsbediening.  Kutzooi.
 Kutzooi.  

Hoop ik voor jullie dat die wel werkt...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, wij snappen er ook geen zak van.Ik haal wel zo'n afstandsbediening.
Kutzooi.

Ja, ik ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hoop ik voor jullie dat die wel werkt...

Hij is de lul, die versie van hem was niet voor niks goedkoper.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:29 schreef goudenmug het volgende:
Hi, mijn neefje heeft gister ook een ps3 gekocht alleen speelt de zijn geen ps2 titels af..... maar de mijn doet dat wel ( ik had mijn ps3 op de dag dat die uit kwam in nl ). is mijn neefje nu gewoon de lul omdat sony de backwards compability er echt uit heeft of is er nog iets aan te doen?

Nee, je hebt het helaas goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:29 schreef goudenmug het volgende:
Hi, mijn neefje heeft gister ook een ps3 gekocht alleen speelt de zijn geen ps2 titels af..... maar de mijn doet dat wel ( ik had mijn ps3 op de dag dat die uit kwam in nl ). is mijn neefje nu gewoon de lul omdat sony de backwards compability er echt uit heeft of is er nog iets aan te doen?

Zodra ik op X druk krijg ik een onscreen display menu. Nog een keer X is pauze. Ik snap je probleem niet echt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haar startknop.
Het zijn gedownloade (

Leugenaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zodra ik op X druk krijg ik een onscreen display menu. Nog een keer X is pauze. Ik snap je probleem niet echt?

Het menu verschijnt wel in beeld, maar de bediening werkt niet. Hij geeft per menu-item aan op welke knop je moet drukken, maar als je dat doet, gebeurt er niets.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zodra ik op X druk krijg ik een onscreen display menu. Nog een keer X is pauze. Ik snap je probleem niet echt?

Wat hij zegt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Leugenaar
X is pauze (zonder menu) ^ is onscreen menu

De PS3 staat in de huiskamer, de PS2 in de logeerkamer.
 De PS3 staat in de huiskamer, de PS2 in de logeerkamer.

Hij heeft het beter opgelost:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:19 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben gewoon een PS2 én een PS3, probleem opgelost.De PS3 staat in de huiskamer, de PS2 in de logeerkamer.

Oh, hij heeft er nog wat bijgekochtquote:

quote:

Neeeeeeeeee he?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het menu verschijnt wel in beeld, maar de bediening werkt niet. Hij geeft per menu-item aan op welke knop je moet drukken, maar als je dat doet, gebeurt er niets.

We hebben beide opties geprobeerd. Via menu met actieknop en zonder menu. Als je op start drukt, gebeurt er niets. We kwamen er gisteravond achter dat hij wel op pauze gaat als je op de Playstationknop drukt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee he?
Als je op Δ drukt, dan krijg je dat menu.... je selectie bevestig je met X.
De omschrijving van de knoppen die daar worden aangewezen (Start, []. L1, R1, etc.), zijn direct te gebruiken als je het menu niet oproept.
Je gaat me niet vertellen dat je eerst op Δ drukt, dan de selectie maakt voor Pauze en dan op Start drukt... want dan gebeurt er niks. Je druk in het menu op X, zonder menu als de file speelt gewoon op Start om hetzelfde resultaat te behalen.....
Please... don't... tell... me....

Maar je controller stond toen wel aan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben beide opties geprobeerd. Via menu met actieknop en zonder menu. Als je op start drukt, gebeurt er niets. We kwamen er gisteravond achter dat hij wel op pauze gaat als je op de Playstationknop drukt.
We zijn niet debiel.

Knoppen als het vierkantje en driehoekje werken pas weer als het menuutje weg is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het menu verschijnt wel in beeld, maar de bediening werkt niet. Hij geeft per menu-item aan op welke knop je moet drukken, maar als je dat doet, gebeurt er niets.

Ja, hij stond wel aan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:03 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar je controller stond toen wel aan?
Want die van mij gaan na 10 minuten uit als ik ze niet gebruik. Dus eerst aanzetten met PS-knop, dan op Start.
Maar goed... zo gaan we gewoon lekker verder op zoek naar de oplossing...

Ja snap ik, maar werkt niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:06 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Knoppen als het vierkantje en driehoekje werken pas weer als het menuutje weg is.

Hé, hij kan er vast wel één kwijtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef SuperFruitig het volgende:
de kenker, kan die er mij niet eentje schenken
en Fallen heeft gelijk, het is onmogelijk om een backup te maken van je hdd zonder je eigen autentieke ps3

en ahhhh
 en ahhhh  

Nou ik zeg geen ahhh hoor, ik lach m keihard uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:48 schreef Wessiej het volgende:
Wel grappig, als een ps3 hier kapot gaat zit iedereen zo vanen ahhhh

In het 360 topic: Next, of hahahaha of dan weer het werd eens tijd.
Geniaal

quote:SPIKE TV BLOWS THE DOORS OPEN ON E3 2009 WITH HOUR-LONG VGA FIRST-LOOK SPECIAL
“GTTV’s” Geoff Keighley, Rose McGowan And Tricia Helfer Unveil More Than 15 Blockbuster World Premieres And Breaking News In HD
Spike And Gametrailers.com Kick Off The Best And Most Extensive E3 Video Game Coverage
Major Games Set To World Premiere Include MASS EFFECT 2; RATCHET & CLANK: A CRACK IN TIME; The Playable Joker In BATMAN: ARKHAM ASYLUM; DJ HERO; SPLIT/SECOND; ALIENS VS. PREDATOR And More Than 10 Others
“’GameTrailers TV’ Presents: The 2009 VGAs-E3 First Look Special” Premieres Thursday, May 28 At 11:00 PM ET/PT On Spike TV
NEW YORK, May 21, 2009 – Spike TV and GameTrailers.com, the leading on-air and online destinations for year-round video game programming, announced today the most comprehensive video game coverage plan in the network’s history. Spike’s unparalleled multi-platform coverage will kick-off the 2009 Electronic Entertainment Expo (E3). The network will debut “GameTrailers TV Presents: The 2009 VGAs-E3 First Look Special,” a blow-out hour-long preview special that teams up with leading game publishers to unveil the most anticipated games of E3 before the game industry’s biggest trade show even opens. The special marks the kick off to the “2009 Video Game Awards” which will air LIVE in December from Los Angeles. In addition, GameTrailers.com will provide wall-to-wall, 24-hour coverage including high-definition gameplay videos, interviews and live, commercial-free streams of the five major press conferences from Xbox, Electronic Arts, Ubisoft, Sony and Nintendo.
“Every day of the year Spike is the #1 place guys go for gaming info across our hit brands like GameTrailers TV, “The Video Game Awards,” GameTrailers.com and video game launch specials,” said Kevin Kay, president, Spike TV. “No other network comes close to our reach or impact and our plans for E3 2009 prove why Spike is the undisputed leader in the space.”
The E3 invasion begins on Thursday May 28 at 11:00 PM ET/PT, when Spike TV premieres “GameTrailers TV Presents: The 2009 VGAs-E3 First Look Special” from the Los Angeles Convention Center, the site of E3 2009. Hosts Geoff Keighley and actress Rose McGowan (TERMINATOR SALVATION: THE VIDEOGAME) are joined by actress Tricia Helfer,
GameTrailers.com’s Amanda MacKay and Daniel Kayser, rabid video game fans, special celebrity guests and big-name game developers for world premieres of more than 15 of the most anticipated E3 games. In addition, Spike will reveal the first details about their “2009 Video Game Awards,” the biggest celebration of gaming on the planet.
Titles set to world premiere new content include: BioWare’s epic sci-fi role playing game MASS EFFECT 2; the worldwide debut of RATCHET & CLANK: A CRACK IN TIME; the playable Joker in BATMAN: ARKHAM ASYLUM; new footage from BRUTAL LEGEND starring Jack Black; the first look at DJ HERO; the debut of JUST CAUSE 2; first-person fighting in NHL 10; the realistic racing of NEED FOR SPEED SHIFT; brand new characters revealed in MARVEL: ULTIMATE ALLIANCE 2; a blockbuster MADDEN NFL 10 announcement; an exclusive new look at UNCHARTED 2: AMONG THIEVES; a preview of the E3 trailer for DANTE’S INFERNO; the first gameplay from the action-racer SPLIT/SECOND; the dark heroic fantasy of BioWare’s DRAGON AGE: ORIGINS; the premiere of new level from LOST PLANET 2; the first-ever footage of ALIENS VS. PREDATOR; the gameplay premiere of the racing game BLUR from Bizarre Creations; plus new details on MODERN WARFARE 2 from Infinity Ward and more surprise reveals still to be announced.
“We’re grateful that so many publishers have chosen to share sneak previews of their biggest E3 titles first with Spike and GameTrailers,” said Geoff Keighley, executive in charge of publisher relations, Spike. “Spike is supporting the industry’s biggest tradeshow with our largest on-air commitment yet, and this is just the start of an amazing back-half of the year for video game programming on Spike.”
During E3, the action continues at GameTrailers.com, the internet’s leading destination for game media. Last year the site garnered an industry-leading 58 million views of E3-related content. At GameTrailers, viewers can watch E3 the way they want to, on-demand, with 24-hours of continuous HD coverage including developer walkthroughs, gameplay videos, interviews, live streams of the five major press conferences and a special episode of the roundtable talk show “The Bonus Round.”
“E3 is the biggest week of the year for GameTrailers.com and this year we are going to offer the best coverage of E3 by combining on-air and online resources to deliver a one-stop shop for gamers,” said Jon Slusser, senior vice president of digital and video games, Spike, and executive producer, GTTV.
On Thursday, June 4th, Spike TV gives E3 a send-off with a special wrap-up episode of “Game Trailers TV With Geoff Keighley” at 12:30 AM ET/PT. Shot on location during E3, GTTV grills the top executives from Nintendo, Sony and Microsoft to get the real story on the future of each gaming console. In addition, viewers will see world premieres not shown at E3, including FIFA 2010 from EA Sports.

Ben er niet blij mee, maar het heeft zijn charme!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:48 schreef Wessiej het volgende:
Wel grappig, als een ps3 hier kapot gaat zit iedereen zo vanen ahhhh

In het 360 topic: Next, of hahahaha of dan weer het werd eens tijd.
Geniaal

22,- bij makro.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef robbolo het volgende:
30¤ voor PoP een goede prijs om m te halen? Schijnt nogal kort te zijn toch?

quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nou ik zeg geen ahhh hoor, ik lach m keihard uit

Bedankt!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, je hebt het helaas goed.
De huidige PS3's kunnen geen PS2 games afspelen. Wel PS1 games overigens.
Alleen de eerste serie (60 GB modellen) die in Europa uitkwam kon wel PS2 games afspelen.
Of het ooit nog toegevoegd gaat worden door software-emulatie is nog maar de vraag.

das niet alleen jouw idee hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:44 schreef goudenmug het volgende:
[..]
Bedankt!
Wel kud dat de ps3 zo veranderd is. Naar mijn idee is het niet echt een verbetering.
 Gelukkig heb ik een launch versie. Ik snap niet dat ze zoiets verwijderen...
 Gelukkig heb ik een launch versie. Ik snap niet dat ze zoiets verwijderen...

Maar goed, is PoP de moeite waard?quote:

Ja jammer. Je kan nog een oud model op de kop tikken. Ik heb zelf wel de 60 GB, maar ze zijn nergens meer te koop.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:44 schreef goudenmug het volgende:
[..]
Bedankt!
Wel kud dat de ps3 zo veranderd is. Naar mijn idee is het niet echt een verbetering.

quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hadden jullie Project Trico al gezien? (mogelijke nieuwe project van Team ICO)
Cute beest ><

Hij evolueert vast. Die hoorns gaan groeien, vleugels worden groter. En dan ligt het aan de beslissingen die je genomen hebt of hij meer op een duivel of engel gaat lijken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Mag toch hopen dat het beest niets overkomt.

Een soort Falcor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hadden jullie Project Trico al gezien? (mogelijke nieuwe project van Team ICO)
Cute beest ><

quote:

En die Kajagoogoo zanger.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Falcor!
Sowieso, de hele film is geweldig. Jammer alleen van deel 2 en de serie...

euh... ?quote:

Lima. Neverending story... Lima is/was de zanger van kajagoogoo (bekend van oa. "too shy").quote:

ow... Limahl van de titel-track... maar die had toch geen rol in de film???quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lima. Neverending story... Lima is/was de zanger van kajagoogoo (bekend van oa. "too shy").

Nee, maar die titeltrack was tenenkrommendquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
ow... Limahl van de titel-track... maar die had toch geen rol in de film???

Nietus!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar die titeltrack was tenenkrommend

Houd die gedachte vast, uit ervaring kan ik je zeggen dat jeugdherinneringen mooier blijven als je die film niet nog eens gaat kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nietus!
Echt alles aan deze film was goed! Zelfs de titeltrack...
Ik was 8 toen ik de film in de bioscoop zag... WOW!

Ik dacht dat het wel een geweldig spel moest zijn gezien de vele fans, maar ik vind het een vreselijk spel (met name de bediening met die debiele menuutjes enzo).
 Ik dacht dat het wel een geweldig spel moest zijn gezien de vele fans, maar ik vind het een vreselijk spel (met name de bediening met die debiele menuutjes enzo).  

Ik heb The Neverending Story nog vaak gezien daarna (heb 'm ook op dvd) en hij blijft geweldig wat mij betreft. Net als bijvoorbeeld The Dark Crystal en Labyrinth.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Houd die gedachte vast, uit ervaring kan ik je zeggen dat jeugdherinneringen mooier blijven als je die film niet nog eens gaat kijken
Maar dat is met meer dingen, zelfs het A-team en knightrider leken vroeger zo cool. En als je het nu terug ziet

Eeeeeeindelijk iemand die er ook zo over denktquote:Op zondag 24 mei 2009 09:44 schreef Isegrim het volgende:
Final Fantasy was de grootste teleurstelling die ik ooit gekocht heb.Ik dacht dat het wel een geweldig spel moest zijn gezien de vele fans, maar ik vind het een vreselijk spel (met name de bediening met die debiele menuutjes enzo).

Ik vond het echt weggegooid geld... Heb het één keer gespeeld en sindsdien ligt het in de kast.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeeeindelijk iemand die er ook zo over denkt

Mw2quote:Op zondag 24 mei 2009 09:27 schreef KoosyNL het volgende:
Dus, de E3 komt eraan... Waar kijken jullie het meest naar uit?
Ik ben erg benieuwd naar I Am Alive en Assasins Creed 2 omdat we daar vrij weinig nog van hebben gezien.
En natuurlijk GoW3, Uncharted 2, Heavy Rain en het geheime Kojima project

quote:Op zondag 24 mei 2009 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb The Neverending Story nog vaak gezien daarna (heb 'm ook op dvd) en hij blijft geweldig wat mij betreft. Net als bijvoorbeeld The Dark Crystal en Labyrinth.

Welke FF hebben jullie gespeeld dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeeeindelijk iemand die er ook zo over denkt

2010quote:

FF-X heb ik geloof ik (weet 't niet eens zekerquote:Op zondag 24 mei 2009 12:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Welke FF hebben jullie gespeeld dan?
Mijn eerste kennismaking was met FF-X en dan vond ik toch wel heel tof.
Duurde wel even om in te komen, maar daarna meer dan geweldig. Heb daarna FF-VII gespeeld en FF-X-2 (niet leuk trouwens). Deel XII ben ik nooit echt aan begonnen, maar leek me ook niet echt onaardig.
Voor de rest ben ik ook niet echt een hardcore FF-fan, maar ben wel benieuwd naar XIII.
 ).
 ).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |