Nietus!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar die titeltrack was tenenkrommend
Houd die gedachte vast, uit ervaring kan ik je zeggen dat jeugdherinneringen mooier blijven als je die film niet nog eens gaat kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nietus!![]()
Echt alles aan deze film was goed! Zelfs de titeltrack...
Ik was 8 toen ik de film in de bioscoop zag... WOW!
Ik heb The Neverending Story nog vaak gezien daarna (heb 'm ook op dvd) en hij blijft geweldig wat mij betreft. Net als bijvoorbeeld The Dark Crystal en Labyrinth.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Houd die gedachte vast, uit ervaring kan ik je zeggen dat jeugdherinneringen mooier blijven als je die film niet nog eens gaat kijken
Maar dat is met meer dingen, zelfs het A-team en knightrider leken vroeger zo cool. En als je het nu terug ziet
Eeeeeeindelijk iemand die er ook zo over denktquote:Op zondag 24 mei 2009 09:44 schreef Isegrim het volgende:
Final Fantasy was de grootste teleurstelling die ik ooit gekocht heb.Ik dacht dat het wel een geweldig spel moest zijn gezien de vele fans, maar ik vind het een vreselijk spel (met name de bediening met die debiele menuutjes enzo).
Ik vond het echt weggegooid geld... Heb het één keer gespeeld en sindsdien ligt het in de kast.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeeeindelijk iemand die er ook zo over denkt
Mw2quote:Op zondag 24 mei 2009 09:27 schreef KoosyNL het volgende:
Dus, de E3 komt eraan... Waar kijken jullie het meest naar uit?
Ik ben erg benieuwd naar I Am Alive en Assasins Creed 2 omdat we daar vrij weinig nog van hebben gezien.
En natuurlijk GoW3, Uncharted 2, Heavy Rain en het geheime Kojima project
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:46 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb The Neverending Story nog vaak gezien daarna (heb 'm ook op dvd) en hij blijft geweldig wat mij betreft. Net als bijvoorbeeld The Dark Crystal en Labyrinth.
Welke FF hebben jullie gespeeld dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Eeeeeeindelijk iemand die er ook zo over denkt
2010quote:
FF-X heb ik geloof ik (weet 't niet eens zekerquote:Op zondag 24 mei 2009 12:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Welke FF hebben jullie gespeeld dan?
Mijn eerste kennismaking was met FF-X en dan vond ik toch wel heel tof.
Duurde wel even om in te komen, maar daarna meer dan geweldig. Heb daarna FF-VII gespeeld en FF-X-2 (niet leuk trouwens). Deel XII ben ik nooit echt aan begonnen, maar leek me ook niet echt onaardig.
Voor de rest ben ik ook niet echt een hardcore FF-fan, maar ben wel benieuwd naar XIII.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |