Gamekingsquote:Op zondag 24 mei 2009 11:29 schreef Nudie het volgende:
Wat een slechte review toch weer van GameKings. Kan ik me enorm aan irriteren als ze het spel maar half kennen en enkel een beetje slap lullen en niet uit hun woorden komen. Ze kraken het spel niet af hoor ze raden hem zeer zeker aan maar het slaat soms echt kant noch wal.
Bv: dé vergelijking van de week: "Prototype is echt van de brute actie en inFAMOUS is meer van de cartoon network"
What..the..fuck?
Nee ik houd 't op Greg Miller van IGN, altijd top reviews.
Nice!!quote:Op zondag 24 mei 2009 12:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Resident Evil Platinum gehaald , Fuck Yeah![]()
Nu kan ik me fulltime storten op Demon Soul & White Knight Chronicles
Als je alleen maar schiet is het boring as hell ja.. Als je van gebouwen af springt en je vernietigd bij de landing alles binnen een behoorlijke straal van je voelt dat gewoon vet! Die lightning die uit de lucht komt en nog te besturen is werkt ook impressive goed en om over de sticky clusterbombs nog maar te zwijgen!quote:Op zondag 24 mei 2009 15:51 schreef Remake het volgende:
ik vind infamous echt saai, krijg er een gamecube gevoel bij,
ziet er wackass uit, nieuwe gameplay is ook ver te zoeken, herlaad op lantaarnpaal, schieten, herlaad op auto, schieten.
Booring as fuck
Wat hij zegt.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:58 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Resident Evil Platinum gehaald , Fuck Yeah![]()
Ik ben geïnteresseerdquote:Op zondag 24 mei 2009 17:48 schreef Kremers het volgende:
Kun je alle gedownloade games delen die aangschaft zijn via PSN? Ik wil mijn US account delen met geïnteresseerden. Ik heb Crash Commando, Lumines, R&C: Quest for Booty en Lemmings er op staan.
Jullie kunnen lt_dirty_harry trouwens uit je PSN list verwijderen, ik ga mijn PS3 verkopen.
Op zich kan je alle aangeschafte content delen.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:48 schreef Kremers het volgende:
Kun je alle gedownloade games delen die aangschaft zijn via PSN? Ik wil mijn US account delen met geïnteresseerden. Ik heb Crash Commando, Lumines, R&C: Quest for Booty en Lemmings er op staan.
Jullie kunnen lt_dirty_harry trouwens uit je PSN list verwijderen, ik ga mijn PS3 verkopen.
Ik heb al eerder overwogen om hem te gaan verkopen. In het geval van niet de rpijs krijgen die je wilt herken ik mij welquote:Op zondag 24 mei 2009 18:21 schreef Fallen het volgende:
Sowieso, je kan die account gewoon maar 4x delen, losse games sharen gaat toch niet (goed).
Ik heb geen interesse... en ik herken je verhaal eerlijk gezegd wel.
Daar staat tegenover dat ik me erg nog wel mee kan vermaken en het niet in de weg staat. Daarnaast is het een prima Blu-ray speler. Tot slot krijg ik waarschijnlijk toch niet het bedrag dat ik er voor wil hebben en heb ik al geen zin meer om het ding te verkopen...
Maar goed, dat zijn mijn afwegingen.
Veel plezier nog in ieder geval met de dingen die je wel leuk vindt!
Welke games heb je gewoon op BD in doosje?quote:Op zondag 24 mei 2009 18:48 schreef Kremers het volgende:
Dat is pas zondeHelemaal als je bedenkt dat de kans zeer groot is dat Sony dit jaar nog een prijsverlaging gaat doorvoeren.
Daarnaast heb ik straks ook bijna geen tijd meer om te gamen. Ben bijna afgestudeerd en het is tijd om te gaan werkenHet weekend gebruik ik dan lieven voor andere dingen dan achter de console zitten.
quote:hello dear friend,
i am sorry for the late reply.
first, I have to clarify that I am NOT a swindler and i will send the item to you. Maybe I have already shipped to you, why I say this:
even i don't know why eBay is such a ridiculous company and suspended my account without a logical reason, I will still do what I should do to all my dear customers and friends. But the problem is now I cannot check my [sold item list] in my ebay summary so I need triple or more time to search everyone in my paypal account that I have sent out the item or not.
I promise your item will be shipped out within 3 days if I haven't sent out. so don't worry. I swear to you that if I am a swindler or a scammer, disaster forever come to me and everyone of my family.
Please kindly send me your eBay ID, paypal register name, and your e-mail address and your mailing address then I can check the paypal record and speed up the progress.
I sure you can receive it very soon. Thank you for your understanding and patience.
-redmoon
**my friend, if this is not very trouble to you, may I ask you to do me a kindly favor: After you received the item you've paid, please kindly send a e-mail to eBay and tell them I am not a lair/swindler/scammer and I am a honest people and doing honest business. Thank you very much if you can help.
LBP, Street Fighter IV en Red Alert 3.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Welke games heb je gewoon op BD in doosje?
¿Qué?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zal je missen Kremie.![]()
De tijden in Killzone 2 waarbij ik je de vloer aanveegde staan nog op mijn netvlies gebrand. Het doet me dan ook pijn dat de battle sinds vandaag is beëindigd.
Helaas. Het gaat je goed!
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
¿Qué?Ik meen mij te herrineren dat ik op een geweldige dag met mijn team jouw team compleet afgemaakt heb
Of zat jij toen in mijn team?
Oh kijk aan. Ik ben er ook dagelijks te vinden.quote:Enne, ik kom verder nog wel op fok, maar dan vooral in het VBL forum.
Check je pm voor die fightstickquote:Op zondag 24 mei 2009 20:47 schreef Kremers het volgende:
[..]
LBP, Street Fighter IV en Red Alert 3.
Daarnaast heb ik ook nog de MadCatz FightStick arcade te koop. RA3 en SFIV staan al op eBay, dus die kan ik (nog) niet verkopen via fok.
Eindelijk de tijd gehad om die infamous soundtrack die jij gedropt had in het infamous topic te luisteren,quote:Op zondag 24 mei 2009 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Oh kijk aan. Ik ben er ook dagelijks te vinden.
Ik PM je over 2/3 dagenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef merino het volgende:
Kremer
Ik heb opzich ook wel interesse in die arcade stick als de deal met Gkhn niet doorgaat
Hoe is de levertijd?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:16 schreef SToRM81 het volgende:
Er zijn trouwens weer leuke aanbiedingen bij Zavvi
Voor die prijzen mag je niet zeuren als het twee weken duurtquote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor die prijzen mag je niet zeuren als het twee weken duurt![]()
Die lijkt me dan helemaal niet zo leuk, je wordt beschoten door een compleet leger, inclusief een tank, en je blijft gewoon leven.. Vervolgens vernietig je tanks en heli's door erop te springen. Nee mij te onrealistisch.quote:
Riiiiight... En dat is totaal geen probleem bij infamous? Door de lucht zwevend op elektriciteit en ballen "energie" uit je klauwen schieten?quote:Op maandag 25 mei 2009 06:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die lijkt me dan helemaal niet zo leuk, je wordt beschoten door een compleet leger, inclusief een tank, en je blijft gewoon leven.. Vervolgens vernietig je tanks en heli's door erop te springen. Nee mij te onrealistisch.
Ja maar kijk, daar zit nog een verhaal achter, dat je geraakt bent door een ontploffing enz, dat vind ik al wat logischer.quote:Op maandag 25 mei 2009 06:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Riiiiight... En dat is totaal geen probleem bij infamous? Door de lucht zwevend op elektriciteit en ballen "energie" uit je klauwen schieten?
Maar in prototype is het toch de bedoeling dat je tijdens het spelen achterhaald wat er met je is gebeurt? Die game zou toch juist vol met verhaal zitten? Dat was toch waar ze zo op hamerden?quote:Op maandag 25 mei 2009 06:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar kijk, daar zit nog een verhaal achter, dat je geraakt bent door een ontploffing enz, dat vind ik al wat logischer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
Nee, Prototype draait juist veel meer om de actie. Het verhaal is standaard: geheim experiment om supersoldaten te maken, jij bent één van de slachtoffers, experiment gaat FUBAR, New York wordt overspoeld met mislukte experimenten, jij hebt een soort van moraal en gaat achter de daders aan.quote:Op maandag 25 mei 2009 07:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Maar in prototype is het toch de bedoeling dat je tijdens het spelen achterhaald wat er met je is gebeurt? Die game zou toch juist vol met verhaal zitten? Dat was toch waar ze zo op hamerden?
En Prototype is multiplatform terwijl inFamous PS3 only is. Ook belangrijk!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nee, Prototype draait juist veel meer om de actie. Het verhaal is standaard: geheim experiment om supersoldaten te maken, jij bent één van de slachtoffers, experiment gaat FUBAR, New York wordt overspoeld met mislukte experimenten, jij hebt een soort van moraal en gaat achter de daders aan.![]()
Prototype is gewoon Hulk: Ultimate Destruction zonder Hulk zodat ze vrij waren in het toewijzen van superpowers.
Bioshock heb ik een tijdje geleden al bij hun besteld, maar de Orange Box zit ik ook nog over te twijfelen... Ik heb Half-Life 2 jaren geleden trouwens al gekocht/gespeeld op de PC, maar ik heb ook goeie dingen gelezen over Portal.quote:Op maandag 25 mei 2009 01:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor die prijzen mag je niet zeuren als het twee weken duurtVoor mij persoonlijk zit er niets tussen dat ik nog zou willen hebben, maar bijv Orange Box en Bioshock mag je eigenlijk niet laten liggen als je ze nog niet hebt (gespeeld)!
Portalquote:Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef SToRM81 het volgende:
Bioshock heb ik een tijdje geleden al bij hun besteld, maar de Orange Box zit ik ook nog over te twijfelen... Ik heb Half-Life 2 jaren geleden trouwens al gekocht/gespeeld op de PC, maar ik heb ook goeie dingen gelezen over Portal.
Die heb ik nauwelijks momenteel, maar een kwartiertje doodgaan per dag kan er vast wel vanafquote:
hierquote:Op maandag 25 mei 2009 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee waar ik die Gioteck triggers nog kan kopen? Bij Play zijn ze uitverkocht
Bij blahdvd zijn ze maar 0,99 pond exclusief verzendkosten. Ik moet wel zeggen dat ik zelf nog geen ervaring heb met bestellen bij die site...quote:Op maandag 25 mei 2009 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand enig idee waar ik die Gioteck triggers nog kan kopen? Bij Play zijn ze uitverkocht
Leuk. Maar je spelt de naam verkeerd en er komen geen shops op de eerste pagina. Dikke Faal dusquote:
Thnx, maar verzendkosten zijn 5 pond daarquote:Op maandag 25 mei 2009 11:10 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Bij blahdvd zijn ze maar 0,99 pond exclusief verzendkosten. Ik moet wel zeggen dat ik zelf nog geen ervaring heb met bestellen bij die site...
Sorry, ik was toch iets te vroeg met mijn uitspraak over MW II.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, PS3 controller heeft een interne accu, wordt opgeladen middels meegeleverde USB-kabel. Component- & HDMI-kabel zit er niet bij, dus die moet je los kopen, net als optisch snoer voor surround sound.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:47 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ga denk ik vrijdag de Infamous PS3 pakket halen.
Zijn er nog dingen handig om te weten? Heb geen zin om te googlen.![]()
Krijg je net zoals bij de Xbox 360 een draadloos controller waar je batterijen in moet stoppen? Moest je weer zo'n apart setje kopen als je niet steeds met batterijen wilde klooien.
Bedankt.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope, PS3 controller heeft een interne accu, wordt opgeladen middels meegeleverde USB-kabel. Component- & HDMI-kabel zit er niet bij, dus die moet je los kopen, net als optisch snoer voor surround sound.
das wel klein. Check onderstaande grafiek of Full HD wel zin heeft voor jouw thuissituatie:quote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Bedankt.
Heb (nog) geen HD tv. Ik zag er van de week in de winkel wel eentje die m'n aandacht trok. Full HD 60 cm van Samsung voor 300 euro.
Surround heb ik ook niet. Wel een 'surround' koptelefoon,
Ik zet de PS3 toch in een kleine kamer.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
das wel klein. Check onderstaande grafiek of Full HD wel zin heeft voor jouw thuissituatie:
[ afbeelding ]
zoals je kan zien, op een 60cm (23 inch) zie je het effect van Full HD als je op 70 cm (2,5 feet) van je scherm zit.
1. Red Dead Redemption- Release on Oct 2009 (PS3)quote:Op maandag 25 mei 2009 18:08 schreef RetroGamer het volgende:
Red Dead Redemtion lijkt me wel watReleasedate?
MWII sla ik over, laatste jaren zoveel shooters gehad,… heb het er helemaal mee gehad
whehehequote:
In oktober ben ik jarig!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:35 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
1. Red Dead Redemption- Release on Oct 2009 (PS3)
Werkt je controller nou al met films?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef -Techno- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God of war III
South central (map) is gratis?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vorige week heb ik Midnight Club: LA op 74% uitgespeeld. Het enige wat ik nog kan doen is de Goal Attacks. Ik kwam daar eigenlijk ook toen pas achter helaas. Sommige zijn verdomd moeilijk aangezien je maar met max 25% schade mag halen.
Ben nu bezig met de laatste paar trophy's. Oa die voor 100% Goal Attack en moet die voor het online nog halen zoals 80 flags capturen, waar ik overigens geen zin in heb.
Helaas zit South Central er voor mij niet in ivm geen CC
Nu hoop ik maar dat ik ooit iemand tegen kom die z'n account wilt sharen waar dit op staat zodat ik het alsnog voor een mooi prijsje kan downloaden van diegene.
True, maar ik krijg daar geen missies? Wil die autos ook wel hebben btw..quote:
Ja dat bedoel ik dus, die wil ik nog graag hebben voor de volle 100%.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Griebus het volgende:
South Central map is gratis maar de echte update kost een tientje. Dan krijg je nieuwe missies, auto's en trophies
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef -Techno- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God of war III
Hij zei spannendquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik fapte toen ik hem door de brievenbus kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |