whehehequote:
In oktober ben ik jarig!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:35 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
1. Red Dead Redemption- Release on Oct 2009 (PS3)
Werkt je controller nou al met films?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef -Techno- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God of war III
South central (map) is gratis?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:47 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vorige week heb ik Midnight Club: LA op 74% uitgespeeld. Het enige wat ik nog kan doen is de Goal Attacks. Ik kwam daar eigenlijk ook toen pas achter helaas. Sommige zijn verdomd moeilijk aangezien je maar met max 25% schade mag halen.
Ben nu bezig met de laatste paar trophy's. Oa die voor 100% Goal Attack en moet die voor het online nog halen zoals 80 flags capturen, waar ik overigens geen zin in heb.
Helaas zit South Central er voor mij niet in ivm geen CC
Nu hoop ik maar dat ik ooit iemand tegen kom die z'n account wilt sharen waar dit op staat zodat ik het alsnog voor een mooi prijsje kan downloaden van diegene.
True, maar ik krijg daar geen missies? Wil die autos ook wel hebben btw..quote:
Ja dat bedoel ik dus, die wil ik nog graag hebben voor de volle 100%.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Griebus het volgende:
South Central map is gratis maar de echte update kost een tientje. Dan krijg je nieuwe missies, auto's en trophies
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef -Techno- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
God of war III
Hij zei spannendquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik fapte toen ik hem door de brievenbus kreeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |