abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69200716
hier verder?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:59:49 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69200737
ja hoor puzzel de puzzel
pi_69200738
pi_69200764
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:59 schreef earthling39 het volgende:
hier verder?
Doen we .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_69200766
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

Volgens mij was er een tijdje geleden ook iemand die Peter 500 negatieve stemmen gaf, en die heeft diegene dacht ik niet weer 500 positieve stemmen gegeven itt Danny die dat wel met Jeroen heeft gedaan
Afgezien van die negatieve stemmen voor Jeroen, die Danny vervolgens ook heel netjes weer heeft rechtgetrokken, geeft hij vooral ook veel (heel veel) positieve stemmen aan Marielin. En dat mag, en dat kan. Maar de aantallen waarmee dat gapaard gaat (ook in de Jeroen kwestie), ontnemen streamers zoals ik de zin om ook nog maar 1 stem uit te brengen.

Dat ligt deels aan het systeem, en dat ligt er deels aan omdat Danny zijn stemgedrag zo duidelijk liet blijken hier op het forum. Zou je niet weten dat al die stemmen van 1 persoon afkomstig zijn, dan zou je er misschien nog in meegaan met het stemmen. Maar aangezien ik nu weet dat stemmen toch zinloos is (tenzij ik ook een dergelijk blik credtis open zou trekken, wat ik nooit zou doen)... So be it. Dan maar Marielin als winnares, omdat Danny dat wil.

Ondertussen kijk ik leuk naar het programma, en is de afloop volkomen oninteressant geworden.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:00:58 #6
18653 crew  D.
pi_69200774
quote:
hier verder?
Nee, eerste afslag links
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:01:09 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69200779
Hoe is het met de puzzel?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:01:19 #8
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69200784
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:02:15 #9
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69200808
quote:
hier verder?
Waarmee Dat ik het oh zo spannend, leuk, hilarisch, om je kapot te ergeren/lachen en wat al niet meer vind??
Hoelang zijn ze nou al aan het puzzelen, heeft iemand dat bij gehouden??
Overleven is toch ook een onderdeel van dit spel, nou je overleeft het hoor als je een hele dag een puzzel met 4 man in elkaar mag zetten, af en toe je gasmaskertje op en dat is het.
Wat is er over gebleven van het werkelijke consept The Bunker???
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_69200833
Ze mogen koken maar ze blijven gewoon doorgaan met puzzelen
pi_69200835
20.00 tijd voor het dagduel kom maar op zit er klaar voor
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:02:53 #12
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69200837
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Afgezien van die negatieve stemmen voor Jeroen, die Danny vervolgens ook heel netjes weer heeft rechtgetrokken, geeft hij vooral ook veel (heel veel) positieve stemmen aan Marielin. En dat mag, en dat kan. Maar de aantallen waarmee dat gapaard gaat (ook in de Jeroen kwestie), ontnemen streamers zoals ik de zin om ook nog maar 1 stem uit te brengen.

Dat ligt deels aan het systeem, en dat ligt er deels aan omdat Danny zijn stemgedrag zo duidelijk liet blijken hier op het forum. Zou je niet weten dat al die stemmen van 1 persoon afkomstig zijn, dan zou je er misschien nog in meegaan met het stemmen. Maar aangezien ik nu weet dat stemmen toch zinloos is (tenzij ik ook een dergelijk blik credtis open zou trekken, wat ik nooit zou doen)... So be it. Dan maar Marielin als winnares, omdat Danny dat wil.

Ondertussen kijk ik leuk naar het programma, en is de afloop volkomen oninteressant geworden.
Ondertussen al 16 dagen geleden dat ik zoiets heb voorspelt: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Op dinsdag 19 mei 2009 20:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Ondertussen al 16 dagen geleden dat ik zoiets heb voorspelt: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Dat was een slim idee inderdaad
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:04:48 #14
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69200903
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Waarmee Dat ik het oh zo spannend, leuk, hilarisch, om je kapot te ergeren/lachen en wat al niet meer vind??
Hoelang zijn ze nou al aan het puzzelen, heeft iemand dat bij gehouden??
Overleven is toch ook een onderdeel van dit spel, nou je overleeft het hoor als je een hele dag een puzzel met 4 man in elkaar mag zetten, af en toe je gasmaskertje op en dat is het.
Wat is er over gebleven van het werkelijke consept The Bunker???
Blijkbaar stuurt niemand meer ideeën in....
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:04:55 #15
254393 K_L
kayleight
pi_69200911
quote:

[..]

Datte dus
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:04:59 #16
18653 crew  D.
pi_69200912
quote:

[..]

Alle programma's waar de kijker stemt zijn manipuleerbaar.
Dat wij er nu bovenop zitten en degene die er verantwoordelijk voor is/was er openlijk voor uitkomt moet niet uitmaken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:05:18 #17
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69200919
En dit moet me ff van het hart, wie zegt dat alleen Danny credits koopt om Marilien boven aan te houden, er zijn nog meer mensen die Marilien als winnares zien en er ook geld tegenaan gooien.
Net zoals er ook mensen zijn om de andere puzzelaars naar boven te crediten, dus datte.
pi_69201024
zo te zien ben ik nog op tijd voor het dagduel ze zitten nog braafjes te puzzelen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:09:10 #19
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201034
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Blijkbaar stuurt niemand meer ideeën in....
Heb genoeg ideeen hier gepost, van laten ze dat of dat gaan doen.
Denk dat de ideeen al kant en klaar liggen voor elke dag, en JA dit is een hele domme stomme opdracht om een puzzel in elkaar te zetten met 4 man, ze zijn morgenochtend nog bezig dus denk dat iedereen vroeg de streams uit zet en eens lekker de slaap inhaald.

en oh ja, zag ook hele leuke ideeen van andere users is ook niks mee gedaan.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:09:34 #20
18653 crew  D.
pi_69201043
Ik overweeg bijna om zo'n puzzel aan te schaffen om te kijken hoelang ik er over zou doen
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:10:12 #21
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69201066
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:05 schreef Toverheks het volgende:
En dit moet me ff van het hart, wie zegt dat alleen Danny credits koopt om Marilien boven aan te houden, er zijn nog meer mensen die Marilien als winnares zien en er ook geld tegenaan gooien.
Net zoals er ook mensen zijn om de andere puzzelaars naar boven te crediten, dus datte.
ik heb deze ronde nog maar verdomd weinig credits uitgegeven idd. Sinds gisteren is ze sowieso opeens iets van 2000 credits omhoog gegaan waar ik geen kont mee te maken had.
Het is idd niet zo dat elke stem op Marielin van mij afkomstig is hoor
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:51 schreef Banjerkanjer het volgende:

Mij interesseert het geen bal idd. Het rare is alleen, dat Danny een samenwerking heeft met die makers, en ze heel bewust de nek om draait. Ik zie de logica niet, jij wel?
De nek omdraaien? ik zorgde met die jeroen actie voor misschien wel 10% van de omzet. Het was de lucratiefste week voor de bunker tot dan toe. Ik zie niet helemaal hoe ik ze door te doen wat ze hopen dat iedereen doet de nek omdraai.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69201108
quote:
En die hebben ook in hun eentje een goed scorende bunkeraar naar de bodem gestemd, en vevolgens in hun eentje diegene weer naar de top gestemd? Wat voor iedereen ook zichtbaar was, omdat diegene dat persoonlijk kwam melden?

Nope
pi_69201119
kom maar op met het dagduel
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69201169
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Danny het volgende:

[..]

ik heb deze ronde nog maar verdomd weinig credits uitgegeven idd. Sinds gisteren is ze sowieso opeens iets van 2000 credits omhoog gegaan waar ik geen kont mee te maken had.
[..]

De nek omdraaien? ik zorgde met die jeroen actie voor misschien wel 10% van de omzet. Het was de lucratiefste week voor de bunker tot dan toe. Ik zie niet helemaal hoe ik ze door te doen wat ze hopen dat iedereen doet de nek omdraai.
Anyway... jouw actie heeft ervoor gezorgd dat ik geen enkele stem meer uitbreng, en ik ben vast de enige niet.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:13:41 #25
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201185
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]

Dat bedoel ik Danny, wie zegt dat alleen jij Marilien credits geeft, er zijn zat andere die ook op haar stemmen dus dat, en wat heeft uberhaut er iemand mee te maken wie er zoveel credits aan een b.v. Jeroen geeft, ook voor hun wordt er aardig credits gekocht anders kan het niet zo wezen dat b.v. jeroen dan weer op 4 en dan weer op 2 staat.
Dat geleuter over credits kopen, er zijn zat streamers die niet op FOK zitten maar elders en ook credits voor hun favo kopen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:14:55 #26
254393 K_L
kayleight
pi_69201223
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:13 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Anyway... jouw actie heeft ervoor gezorgd dat ik geen enkele stem meer uitbreng, en ik ben vast de enige niet.
Nope .. ikke ook niet .. tis water naar de zee dragen zo
pi_69201231
quote:

[..]

Hey kanjer, hij heeft het toch netjes ongedaan gemaakt door Jeroen weer terug omhoog te stemmen get a life
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 20:15:32 #28
135305 beequeen
Lost.
pi_69201248
Tekenend.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:18:29 #29
254393 K_L
kayleight
pi_69201340
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef D. het volgende:
Ik overweeg bijna om zo'n puzzel aan te schaffen om te kijken hoelang ik er over zou doen
Schiet idd niet erg op hè
Wanneer moet ie eigenlijk klaar zijn?
pi_69201352
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
Tekenend.

[ afbeelding ]
Silence! The princess is eating.
pi_69201373
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef earthling39 het volgende:

[..]

Hey kanjer, hij heeft het toch netjes ongedaan gemaakt door Jeroen weer terug omhoog te stemmen get a life
ik dacht dat je het tegen mij had,volgende keer de naam volledig typen,oke?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:19:18 #32
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69201375
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Heb genoeg ideeen hier gepost, van laten ze dat of dat gaan doen.
Denk dat de ideeen al kant en klaar liggen voor elke dag, en JA dit is een hele domme stomme opdracht om een puzzel in elkaar te zetten met 4 man, ze zijn morgenochtend nog bezig dus denk dat iedereen vroeg de streams uit zet en eens lekker de slaap inhaald.

en oh ja, zag ook hele leuke ideeen van andere users is ook niks mee gedaan.
Het is duidelijk bedoelt om ze rust te gunnen. Aan te sterken en meer... Ze moeten natuurlijk wel weer goed afgeleverd worden.
Het is ook de makke van hoe deze RLS is verlopen. Het initiatief is uit de groep gehaald. Niemand durft zich te uiten. De enige die in feite weggetreiterd is was Peter. Nu schijnbaar Eline het fysiek niet goed trekt is er niets meer overgebleven. Misschien kunnen we nog voorzichtig hopen op een clash tussen Jeroen en Marielin. Groepsgevoel is OK maar dit is ronduit zwak als je alles maar van elkaar pikt. Ik moet er niet aan denken dat ik me niet meer uit zou durven spreken tegen iemand die ik niet moet.
Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef earthling39 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het is gewoon niet commercieel. The Bunker en Fok! bestaan niet om ons allen leuk te vermaken, beide bestaan ze vooral om geld te verdienen. Die 2 zijn een samenwerking aangegaan, en ipv dat er meer geld wordt verdiend (stemmen kost geld), zie ik het omgekeerde gebeuren... namelijk dat de lust om geld uit te geven enorm wordt afgenomen door juist iemand die er profijt van zou moeten hebben.

Schijten in je eigen voerbak, moet je nooit doen.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:20:14 #34
184769 crew  Deisyy
pi_69201425
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef K_L het volgende:

[..]

Schiet idd niet erg op hè
Wanneer moet ie eigenlijk klaar zijn?
850 stukjes
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:20:40 #35
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69201444
quote:

[..]

Zie je.

Je probeert gewoon te chanteren.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69201470
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het is gewoon niet commercieel. The Bunker en Fok! bestaan niet om ons allen leuk te vermaken, beide bestaan ze vooral om geld te verdienen. Die 2 zijn een samenwerking aangegaan, en ipv dat er meer geld wordt verdiend (stemmen kost geld), zie ik het omgekeerde gebeuren... namelijk dat de lust om geld uit te geven enorm wordt afgenomen door juist iemand die er profijt van zou moeten hebben.

Schijten in je eigen voerbak, moet je nooit doen.
De relatie tussen Fok en TBO is dan ook niet commercieel. Daar zit misschien wel de grootste fout.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:21:27 #37
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201474
En dan nog wat, als ik b.v. Eline als favo heb, en ik zie dat ze steeds op 2 staat, ook op de dag/avond van een exit (zoals verleden week), en ze blijft steeds op 2 en merk dat Jeroen, Pim en Marilien steeds wisselen van plaats.
Ik heb b.v. 100 credits dan zal ik gek wezen om die als nog in te zetten voor Eline, dan hou ik ze lekker vast voor de volgende ronde en zo denken nog veel meer mensen met mij, zal er echt niet gek van staan te kijken dat er een andere winnaar uit de Bunker rolt, omdat als je merkt, die mag blijven dan komt er met de finale zoveel credits bij dat de laatste bij wijze inenen bovenaan staat.
Want wie wat bewaard, die heeft wat luid het spreekwoord.
pi_69201526
quote:
al koopt danny of wie dan ook voor 1000 euro credits, moet hij/zij weten tis maar wat je er voor over hebt.
ik stem iig niet meer, want als je je laat meeslepen kan het aardig oplopen, en dan alsnog het gevoel hebben dat het geen nut heeft.

nee ik kijk ivv gewoon zonder stemmen dat geeft me net zoveel plezier/ergenis
pi_69201527
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Kanjer het volgende:

[..]

ik dacht dat je het tegen mij had,volgende keer de naam volledig typen,oke?
ok
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 20:23:37 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_69201579
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef FuTilE het volgende:

Silence! The princess is eating.
Taking her place at the table, sitting, and the fools bend over.
― Mark Twain
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:23:52 #41
254393 K_L
kayleight
pi_69201586
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

850 stukjes
En hoeveel tijd krijgen ze daarvoor ? Heb het niet gevolgd
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:24:23 #42
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69201601
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:20 schreef Rica het volgende:

[..]

Zie je.

chanteren?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:24:44 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_69201614
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Toverheks het volgende:
En dan nog wat, als ik b.v. Eline als favo heb, en ik zie dat ze steeds op 2 staat, ook op de dag/avond van een exit (zoals verleden week), en ze blijft steeds op 2 en merk dat Jeroen, Pim en Marilien steeds wisselen van plaats.
Ik heb b.v. 100 credits dan zal ik gek wezen om die als nog in te zetten voor Eline, dan hou ik ze lekker vast voor de volgende ronde en zo denken nog veel meer mensen met mij, zal er echt niet gek van staan te kijken dat er een andere winnaar uit de Bunker rolt, omdat als je merkt, die mag blijven dan komt er met de finale zoveel credits bij dat de laatste bij wijze inenen bovenaan staat.
Want wie wat bewaard, die heeft wat luid het spreekwoord.
En er is ook nog zoiets als een eindsprint
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:24:53 #44
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201618
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is duidelijk bedoelt om ze rust te gunnen. Aan te sterken en meer... Ze moeten natuurlijk wel weer goed afgeleverd worden.
Het is ook de makke van hoe deze RLS is verlopen. Het initiatief is uit de groep gehaald. Niemand durft zich te uiten. De enige die in feite weggetreiterd is was Peter. Nu schijnbaar Eline het fysiek niet goed trekt is er niets meer overgebleven. Misschien kunnen we nog voorzichtig hopen op een clash tussen Jeroen en Marielin. Groepsgevoel is OK maar dit is ronduit zwak als je alles maar van elkaar pikt. Ik moet er niet aan denken dat ik me niet meer uit zou durven spreken tegen iemand die ik niet moet.
Maar wees eerlijk, dit heeft niks meer met overleven te maken, net zoals steeds lucifers in elkaar knutselen, en groepsgevoel, ze schijten voor mekaar in hun broek, Marilien en Jeroen durven nog wel wat maar niet veel.
Echt, Overleven zie ik ook echt anders, dit lijkt meer op zomerkamp met het buurthuis in de grote zomervakantie.
pi_69201641
Moesten er niet 3 personen aan de puzzel zitten?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:25:32 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69201647
Eline: hah hah haaaah!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69201658
het zou mij niet verbazen als eline wint
al die tijd op 2.
en dan hoppa ,
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:26:28 #48
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201682
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En er is ook nog zoiets als een eindsprint
Dat bedoel ik, stel dat ik al voor 300 euro aan credits heb gekocht, en jij voor 300 en de ander voor 100 en ga zo maar door, en we hebben allemaal de zelfde favo die b.v. onderaan steeds bungelt, die kan dan als een speer op de 1e plaas terecht komen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:26:33 #49
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69201683
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef snetje het volgende:

[..]

chanteren?
Als ik het aan jou moet uitleggen ben ik volgende week nog bezig. Wie het aangaat snapt het zelf vast wel.
Your games are death
With every breath
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:27:36 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69201726
Redactie: Wanneer beginnt het dagduel?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69201772
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Binnen nu en een uur (ja dat is ruim).
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:29:09 #52
249559 crew  Lavenderr
pi_69201781
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Taking her place at the table, sitting, and the fools bend over.
She walks in beauty, like the night ..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:29:13 #53
254393 K_L
kayleight
pi_69201784
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Eerst ff de puzzel afmaken
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:30:04 #54
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69201824
Eline maakt een roereitje voor haarzelf en Marilien... wel grappig dat Jeroen even aankaarte waarom Marilien het eitje niet gewoon wou atten? hetgeen Jeroen en Pim wel hebben gedaan... aangezien Marilien met een duel wel extreme wil eten maar een rauw eitje niet durft op te slurpen..
pi_69201825
Hoezo, honger

Tot de laatste kruimel:

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:31:45 #56
28033 Pek
je moet wat
pi_69201889
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:26 schreef Rica het volgende:

[..]

Als ik het aan jou moet uitleggen ben ik volgende week nog bezig. Wie het aangaat snapt het zelf vast wel.
Top entertainment, die COS. Elke dag wel een bitchfight! roarrr
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_69201895
Ik dacht dat ze tot 12 uur vannacht de puzzel konden afmaken?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:32:14 #58
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_69201905
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoezo, honger

Tot de laatste kruimel:
[ afbeelding ]
Lijkt wel oorlog
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_69201926
quote:

[..]

Zie je.

wat kan jij overdrijven zeg, ik vind niet dat hij chanteerd
pi_69201927
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:23 schreef K_L het volgende:

[..]

En hoeveel tijd krijgen ze daarvoor ? Heb het niet gevolgd
Ik kan het nergens vinden, is er wel een eindtijd?
pi_69201936
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:31 schreef Pek het volgende:

[..]

Idee voor TBO2, gratis streams en 7,95 betalen om in de COS te mogen posten
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:32:55 #62
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201942
quote:

[..]

Veel spannender dan kijken en luisteren naar de puzzelstukjes
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:33:07 #63
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69201954
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoezo, honger

Tot de laatste kruimel:
[ afbeelding ]

Eline en Marielin waren in de afgelopen dagen ook al een aantal kilo's kwijtgeraakt. Veel vet zat er toch al niet aan en kilo's per dag tikt dan behoorlijk aan.
Your games are death
With every breath
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:33:18 #64
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69201966
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Maar wees eerlijk, dit heeft niks meer met overleven te maken, net zoals steeds lucifers in elkaar knutselen, en groepsgevoel, ze schijten voor mekaar in hun broek, Marilien en Jeroen durven nog wel wat maar niet veel.
Echt, Overleven zie ik ook echt anders, dit lijkt meer op zomerkamp met het buurthuis in de grote zomervakantie.
Ik gaf dan toch ook mijn visie op wat er nu aan de hand lijkt te zijn?
Daarbij zijn er drie stem rondes in het vooruit zicht gesteld. De planning is blijkbaar al rond. Bram zal gruwen bij het idee dat er nu nog iemand opgeeft. Want dat gaat EnjoyMedia direct geld kosten. Dat kwam gisteren heel erg duidelijk naar voren op de gefuckte mindfuck waar Danny niet eens meer Fok aan wilde verbinden.
Ondertussen mag Bram bang zijn of de streamers uberhaupt nog wel gaan stemmen. De meesten hebben nu al zoiets van: laten die grote stemmers (directe achterban) het maar uitzoeken.

Misschien dat het anders wordt, en dat gun ik ze, maar ik denk eerder dat mensen hun laatste credits op hun favo zetten met hier een daar nog iemand die erin geloofd and that's it voor de meeste fora leden.
Nou bij mij hadden die stukjes allang door het huis gevlogen zeg.
pi_69202009
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Danny blij

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:34:20 #67
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69202018
quote:

[..]

Al kost het me 7.95 per dag, ik ben van de party, dit is ook veel gezelliger, lekker ouwehoeren, af en toe een flinke discussie en heel veel humor.
Wat wil een mens nog meer he
pi_69202029
Weet iemand me te vertellen waarom ze de puzzel maken? Prijs bij halen? Sanctie bij niet halen?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:34:50 #69
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69202036
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef lies1958 het volgende:
Wat kunnen ze eigenlijk krijgen voor die puzzel. Een gebraden kip toch, of zit er ook een geldprijs aanvast.?
Nou bij mij hadden die stukjes allang door het huis gevlogen zeg.
Yup en er staat een poll op TBO voor iets extra's bij die kip.
Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef Rica het volgende:

[..]

Eline en Marielin waren in de afgelopen dagen ook al een aantal kilo's kwijtgeraakt. Veel vet zat er toch al niet aan en kilo's per dag tikt dan behoorlijk aan.
hoe weet je dat?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:36:11 #71
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69202087
quote:

[..]

Haha, nou als ie toch al de winnaar gaat bepalen.....

Jeroen heeft weinig achterban volgens mij, Eline heeft wel een achterban maar die zal er geen 1000 euro oid in steken, Marielin heeft Danny en Micha en Pim heeft een heel dorp.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:36:56 #73
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69202125
quote:

prima, maar dan moet je niet bij mij zijn maar bij B&B. Die hebben het bedacht.
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Banjerkanjer het volgende:

Daar gaat het niet om. Het is gewoon niet commercieel. The Bunker en Fok! bestaan niet om ons allen leuk te vermaken, beide bestaan ze vooral om geld te verdienen.
Pardon? FOK! hoeft van mij geen bakken geld te verdienen hoor. Denk je dat ik voor die paar lullige euro's al tien jaar deze uren had gemaakt als ik het alleen voor het geld deed? En dat ik dan in een huisje van 165000 euro zou wonen in een van de slechtste (maar gezelligste) wijken van Zwolle? In een veel te klein huis?
Je bent behoorlijk nieuw op FOK! volgens mij. Ik heb me zes jaar de tering gewerkt in een baan van 40 uur PLUS 60 uur FOK! per week tot ik er drie jaar geleden eindelijk een salaris voor mezelf uit kon halen en nog steeds ben ik verre van 'binnen'. Denk even na voordat je blaat.
quote:
Die 2 zijn een samenwerking aangegaan, en ipv dat er meer geld wordt verdiend (stemmen kost geld), zie ik het omgekeerde gebeuren... namelijk dat de lust om geld uit te geven enorm wordt afgenomen door juist iemand die er profijt van zou moeten hebben.
Ik verdien GEEN CENT aan de bunker. Sterker nog, als ik even vlug schat heeft The Bunker FOK! ongeveer 10.000 euro geKOST. Waarom? Omdat ik geloofde in het concept zoals het was.
Leuk dat Bart nu een beetje de verongelijkte bn'er uit komt hangen en doet alsof ik de boosdoener ben, maar het slaat he-le-maal nergens op.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:38:03 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69202166
Overigens hebben we de eerste week ook al fors gestemd, maar toen om Bobby erin te houden. Dat is ook niet gelukt. Zó belangrijk zijn die stemmen van me dus ook weer niet.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:38:47 #75
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69202200
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef akveor het volgende:

[..]

Daarbij zijn er drie stem rondes in het vooruit zicht gesteld. De planning is blijkbaar al rond. Bram zal gruwen bij het idee dat er nu nog iemand opgeeft. Want dat gaat EnjoyMedia direct geld kosten. Dat kwam gisteren heel erg duidelijk naar voren op de gefuckte mindfuck waar Danny niet eens meer Fok aan wilde verbinden.
Ondertussen mag Bram bang zijn of de streamers uberhaupt nog wel gaan stemmen. De meesten hebben nu al zoiets van: laten die grote stemmers (directe achterban) het maar uitzoeken.

Misschien dat het anders wordt, en dat gun ik ze, maar ik denk eerder dat mensen hun laatste credits op hun favo zetten met hier een daar nog iemand die erin geloofd and that's it voor de meeste fora leden.
Ja, het is jammer dat het voor B&B zo gelopen is, ze zullen ook heus wel van te voren hebben geschat hoeveel er binnen zou komen alleen aan Credits, maar ja, ze zijn zelf zo stom geweest, en sorry dat ik het zo zeg maar om zelf hun hele format te verneuken met domme spelletjes en domme opdrachten.
Het was de streamer bepaald, maar merkte dat de streamer een leuke poll mag invullen maar dat hun toch de eindstem hebben in alles.
Heb wel veel respekt voor B&B en alle mensen en vrijwilligers achter de schermen en vind het ook kut voor ze, maar hoop dat als ze een volgende Bunker opstarte ze hier veel van geleerd hebben.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:39:32 #76
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69202227
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:35 schreef earthling39 het volgende:

[..]

hoe weet je dat?
Daar hadden ze het over toen ze buiten stonden vandaag. Ze hebben kennelijk een weegschaal gehad, vanmorgen denk ik (?) maar dat weet ik niet. Iets van vijf kilo eraf bij beide.
Your games are death
With every breath
pi_69202244
20-05-09 - Kwart finale (tot 19:55 stemmen, 20:00 uitslag).
21-05-09 - Halve finale (tot 19:55 stemmen, 20:00 uitslag).
22-05-09 - Finale ( tot 20:55 stemmen, 21:00 uitslag).

Bron: TBO site
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:40:06 #78
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69202251
quote:

[..]

me bitchfight? dacht het niet er moet er toch 1 verstandig zijn
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:40:32 #79
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69202263
Is er eigenlijk al bekend gemaakt welke puzzelaars het dagduel gaan spelen?
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:41:23 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69202300
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:39 schreef Rica het volgende:

[..]

Daar hadden ze het over toen ze buiten stonden vandaag. Ze hebben kennelijk een weegschaal gehad, vanmorgen denk ik (?) maar dat weet ik niet. Iets van vijf kilo eraf bij beide.
quote:
Dinsdag 19-05-2009 15: 27 uur

Health Check

De health check is afgenomen. De Overlevers zijn gewogen, en er is goed gekeken naar tandvlees, oogwit, hartslag etc. Daarna hebben de Overlevers allemaal 5 minuten verplicht moeten fietsen en hebben we de hartslag gecheckt.

Het puzzelen gaat nog steeds gestaag door. Jeroen, Pim en Marielin zijn ijverig bezig de stukjes passend te maken. Eline is daarentegen in dromenland. Waar zal ze van dromen? Dat ze met de poet er vandoor gaat of over de nog komende zware dagen?
pi_69202311
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef Danny het volgende:
Overigens hebben we de eerste week ook al fors gestemd, maar toen om Bobby erin te houden. Dat is ook niet gelukt. Zó belangrijk zijn die stemmen van me dus ook weer niet.
Was dat niet ná 11 uur dan? (dat het niet telde door dat hack-verhaal?)
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:41:59 #82
254393 K_L
kayleight
pi_69202325
quote:
Ik dacht dat ze tot 12 uur vannacht de puzzel konden afmaken?
Dan denk ik niet dat het gaat lukken
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:42:41 #83
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69202350
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja, het is jammer dat het voor B&B zo gelopen is, ze zullen ook heus wel van te voren hebben geschat hoeveel er binnen zou komen alleen aan Credits, maar ja, ze zijn zelf zo stom geweest, en sorry dat ik het zo zeg maar om zelf hun hele format te verneuken met domme spelletjes en domme opdrachten.
Het was de streamer bepaald, maar merkte dat de streamer een leuke poll mag invullen maar dat hun toch de eindstem hebben in alles.
Heb wel veel respekt voor B&B en alle mensen en vrijwilligers achter de schermen en vind het ook kut voor ze, maar hoop dat als ze een volgende Bunker opstarte ze hier veel van geleerd hebben.
Respect heb ik zeker voor ze. En ik denk ook dat ze er niets bij in schieten. Maar dat ze niet alles eruit hebben gehaald lijkt me duidelijk. Misschien zelfs ook wel de bedoeling.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:43:27 #84
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69202375
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

ik heb de van de meer dan 1000 stemmen toen er idd 1000 teruggekregen.

de gesloten polls, waar nog steeds op gestemd kan worden (en wordt), staan nog steeds op de site trouwens. Misschien een idee die weg te halen?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:43:35 #85
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69202385
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef BobbyRond het volgende:
Danny is waarschijnlijk de enige grote stemmer die geen directe achterban is, maar dat maakt hem niet meteen onhoudbaar imo...

Jeroen heeft weinig achterban volgens mij, Eline heeft wel een achterban maar die zal er geen 1000 euro oid in steken, Marielin heeft Danny en Micha en Pim heeft een heel dorp.
En dat poste ik verleden week al over Pim, de avond van de Finale koopt het hele dorp credits voor Pim, ze houden zich nu nog rustig maar dan barst het los, is maar een klein dorp waarin Pim woond, en het is ons kent ons he.
Bij wijze van spreken, stel Pim wint de Bunker krijgt ie van de Burgemeester van zijn dorp nog een rondrit aangeboden en wordt ereburger van het dorp.
Vergeet niet in een dorp heerst er een andere mentaliteit dan amsterdam of een andere grote stad.
pi_69202391
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Danny het volgende:
Ik verdien GEEN CENT aan de bunker. Sterker nog, als ik even vlug schat heeft The Bunker FOK! ongeveer 10.000 euro geKOST. Waarom? Omdat ik geloofde in het concept zoals het was.
Leuk dat Bart nu een beetje de verongelijkte bn'er uit komt hangen en doet alsof ik de boosdoener ben, maar het slaat he-le-maal nergens op.
Nou denk ik niet dat je straks een nieuwe Ferrari kan aanschaffen, maar jouw banners leveren geld op per view lijkt me?

En met 100.000+ posts (en een veelvoud aan views), dan levert het toch wel iets extra op? (Je hoeft niet uit de school te klappen over jouw business plan hoor als je wilt )
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:43:45 #87
254393 K_L
kayleight
pi_69202392
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ik kan het nergens vinden, is er wel een eindtijd?

Dat weet ik dus ook niet
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:44:11 #88
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69202410
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:40 schreef akveor het volgende:
Is er eigenlijk al bekend gemaakt welke puzzelaars het dagduel gaan spelen?
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:44:21 #89
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69202419
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef K_L het volgende:

[..]

Dan denk ik niet dat het gaat lukken
er is geen tijdslimiet doorgegeven. tenzij ze dat later nog te horen hebben gekregen?
pi_69202429
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:39 schreef Rica het volgende:

[..]

niet erg gezond als ze zo veel in korte tijd kwijtraken, wel weer goed dat het in de gaten gehouden word.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:44:37 #91
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69202430
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]

Ah toen dus.
Your games are death
With every breath
pi_69202476
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:

[..]

En dat poste ik verleden week al over Pim, de avond van de Finale koopt het hele dorp credits voor Pim, ze houden zich nu nog rustig maar dan barst het los, is maar een klein dorp waarin Pim woond, en het is ons kent ons he.
Bij wijze van spreken, stel Pim wint de Bunker krijgt ie van de Burgemeester van zijn dorp nog een rondrit aangeboden en wordt ereburger van het dorp.
Vergeet niet in een dorp heerst er een andere mentaliteit dan amsterdam of een andere grote stad.
Jammer dat Den Haag geen dorp meer is

600.000+ stemmers was best fijn geweest
pi_69202501
quote:

[..]

bobby

Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:47:47 #94
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69202576
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

de eerste stemming had net zo spannend kunnen worden als de laaste ... dit is dus door de hackpoging om zeep geholpen...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:48:54 #95
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_69202616
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef akveor het volgende:

[..]

Zo simpel is het. Ik stem graag, maar hier gaat de wet van de grote getallen op. Of in deze de kleine getallen. Er zijn te weinig streamers om het enorme stemmen van de achterban tegen te gaan. Ik stem niet meer.

En juist dat laatste lijkt me niet de bedoeling van B&B.

Zolang er niet enorme aantallen streamers/stemmers zijn lijkt me dit een delicaat punt in het hele concept.
pi_69202621
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:46 schreef Dottey het volgende:

[..]

bobby

Dotterific!

Ik zag je afgelopen nacht-berichtje nog vanmorgen! Dus ook als antwoord daarop:

DOTTEL
pi_69202649
Ze mogen niet vegen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:49:41 #98
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69202655
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:44 schreef earthling39 het volgende:

[..]

niet erg gezond als ze zo veel in korte tijd kwijtraken, wel weer goed dat het in de gaten gehouden word.
Ja, ze hebben vanmiddag een weegschaal gekregen, Eline 3 kilo kwijt en Marilien 5 de jngens weet ik niet, iemand had het wel ergens gepost.
ook hun ogen dat randje(kan er niet opkomen ff hoe dat heet) moesten ze laten zien op camara en hun tandvlees hartslag moesten ze door geven na een kwartier fietsen.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:49:45 #99
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69202660
Ah, ze mogen niet op eigen initiatief vegen
hoe trap je nog even het allerlaatste beetje initiatief eruit.

En dan straks weer vragen waarom ze niet uit zichzelf vegen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:50:38 #100
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69202695
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Zolang ie die 10.000 maar niet wint...
Ik heb me wat vergist in Marielin's achterban maar anders zou Pim met 2 vingers in de neus winnen. Niets gepresteerd, totaal onzichtbaar maar wel nummer 1...

[..]

Zie je.

En welk gewin zou ik daar bij hebben?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:51:11 #102
28033 Pek
je moet wat
pi_69202720
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Dotterific!

Ik zag je afgelopen nacht-berichtje nog vanmorgen! Dus ook als antwoord daarop:

DOTTEL
Ik heb het idee dat Bobster behoorlijk wat pussy aan dit avontuur over houdt
pi_69202734
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef K_L het volgende:

[..]

Dat weet ik dus ook niet
Ik schijn het juist te hebben
pi_69202744
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef Trekpopje het volgende:

[..]

Zo simpel is het. Ik stem graag, maar hier gaat de wet van de grote getallen op. Of in deze de kleine getallen. Er zijn te weinig streamers om het enorme stemmen van de achterban tegen te gaan. Ik stem niet meer.

En juist dat laatste lijkt me niet de bedoeling van B&B.

Zolang er niet enorme aantallen streamers/stemmers zijn lijkt me dit een delicaat punt in het hele concept.
Vele kleine maken 1 grote...

Zoek 20 mensen met 50 credits à 11,25 euro en je wint het al van Danny... Ik snap niet waarom iedereen zo bang is voor Danny? De Overlevers tonen geen creativiteit, maar de streamers zie ik ook weinig creatiefs doen, denk aan onderlinge clustsers vormen... evaxsis deed dat bij de exit van Peter, zij ronselde een paar mensen om Jeroen erin te houden. Dat heeft gewerkt, dus dat kan nu weer...
pi_69202767
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Veel spannender dan kijken en luisteren naar de puzzelstukjes
dat is waar
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:53:20 #106
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69202811
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Jammer dat Den Haag geen dorp meer is

600.000+ stemmers was best fijn geweest
Er had maar 1 Hagenaar op jou hoeven stemmen, die in dat grote huis woond met dat hek ervoor, gut hoe heet die straat nu ook alweer, ze komt ook elk jaar met haar hele familie zwaaien naar de voorbijgangers Ze heeft hier ook een leuk optrekje staan (staat nu geloof ik al 4 jaar in de steigers, grote renovatie, ze wilde er een extra inloopkast bij)
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:53:24 #107
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69202814
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:

Nee, initiatief tonen wordt een opdracht voor TBO2...
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 20:53:56 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_69202832
Foon, Jeroen neemt op.

Oh, ik wide gewoon even vegen. Eigen initiatief.
Foei Jeroen, dat mag niet.
Jeeeeeezzz.
― Mark Twain
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:54:05 #109
28033 Pek
je moet wat
pi_69202836
O jee, Herr Flick
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:54:11 #110
254393 K_L
kayleight
pi_69202841
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:44 schreef Danny het volgende:

[..]

er is geen tijdslimiet doorgegeven. tenzij ze dat later nog te horen hebben gekregen?
Geen tijdslimiet dus
pi_69202850
Fidel in the house!
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:54:42 #112
249559 crew  Lavenderr
pi_69202866
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Zoek 20 mensen met 50 credits à 11,25 euro en je wint het al van Danny... Ik snap niet waarom iedereen zo bang is voor Danny? De Overlevers tonen geen creativiteit, maar de streamers zie ik ook weinig creatiefs doen, denk aan onderlinge clustsers vormen... evaxsis deed dat bij de exit van Peter, zij ronselde een paar mensen om Jeroen erin te houden. Dat heeft gewerkt, dus dat kan nu weer...
Ik ben helemaal niet bang voor Danny, en stem gewoon op mijn favoriet(e).

Ah het dagduel, tussen de heren!
Armpjetrekken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:55:38 #113
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69202907
whaaaaaaaaaaaaaa wat poste ik gisteren hahaha nog ff Jeroen en Pim moeten armpje drukken, die Bart las dat natuurlijk de boef, en dacht ik doe het ietsje anders en maak er trek de ander zijn arm uit de kom haha (hij zei armpje trekken, ik luisterde alleen en keek net) dus ze doen wel wat met sommige ideeen die ze lezen.
pi_69202911
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Danny het volgende:

[..]

prima, maar dan moet je niet bij mij zijn maar bij B&B. Die hebben het bedacht.
[..]

Pardon? FOK! hoeft van mij geen bakken geld te verdienen hoor. Denk je dat ik voor die paar lullige euro's al tien jaar deze uren had gemaakt als ik het alleen voor het geld deed? En dat ik dan in een huisje van 165000 euro zou wonen in een van de slechtste (maar gezelligste) wijken van Zwolle? In een veel te klein huis?
Je bent behoorlijk nieuw op FOK! volgens mij. Ik heb me zes jaar de tering gewerkt in een baan van 40 uur PLUS 60 uur FOK! per week tot ik er drie jaar geleden eindelijk een salaris voor mezelf uit kon halen en nog steeds ben ik verre van 'binnen'. Denk even na voordat je blaat.
[..]

Ik zeg toch ook nergens dat jij daarvan de schuld bent? Het systeem is daar, jij maakt daar gebruik van, is je goed recht. Het maakt het alleen wat minder aantrekkelijk voor de streamer om nog te stemmen op deze manier. That's all.

En helaas sla je de plank behoorlijk mis, ik ben niet nieuw op Fok! Ik kwam hier al toen je net de deuren had geopend, lange tijd geleden (BB1). Iedere keer als jij tegengas van iemand krijgt, dan moet diegene nieuw zijn of van een ander forum afkomen? Dit is je eigen forum, en daarin kunnen en mogen mensen toch zeggen wat ze ervan vinden? Of verwacht je dat de oude garde je altijd naar de pijpen moet dansen?
pi_69202914
armpje drukken met kaarsjes erbij???
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:56:01 #116
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69202924
Armpje drukken... tering elke leuke opdracht wordt bewaard voor TBO2..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:56:05 #117
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69202928
Jeroen houdt de kist vast

Edit Pim ook lijkt het
Your games are death
With every breath
pi_69202947
Hahaha, lullig geintje met die waxinelichtjes en die vaseline
pi_69202982
wie gaat dit winnen? ik denk Jeroen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:57:31 #120
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69202992
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:57:34 #121
28033 Pek
je moet wat
pi_69202994
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:58:18 #122
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69203021
Mensen breken wel eens hun elleboog bij dit
Your games are death
With every breath
pi_69203022
ok, Pim
pi_69203047
Volgens mij is het amper te winnen als je al een beetje voorbij het middelpunt bent...
pi_69203065
Pim de Hulk.
pi_69203067
denk dat jeroen gaat verliezen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:59:30 #127
28033 Pek
je moet wat
pi_69203072
pi_69203087
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef Rica het volgende:
Mensen breken wel eens hun elleboog bij dit
Klopt, zeer vies
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 21:00:07 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_69203092
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef akveor het volgende:
Armpje drukken... tering elke leuke opdracht wordt bewaard voor TBO2..
En geen van beide geinteresseer in een persoonlijk itiem.
― Mark Twain
pi_69203093
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef JediMasterLucia het volgende:
denk dat jeroen gaat verliezen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:00:15 #131
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69203096
Wat een onzin... binnen 10 seconden ronde 2.... je bent dan toch al verzuurt...? Tssss
Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef BobbyRond het volgende:
Volgens mij is het amper te winnen als je al een beetje voorbij het middelpunt bent...
Ja, vooral als de ander dan ook zn hele lichaamsgewicht er op gaat hangen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:00:31 #133
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69203109
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:01:29 #135
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69203153
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Nou denk ik niet dat je straks een nieuwe Ferrari kan aanschaffen, maar jouw banners leveren geld op per view lijkt me?

En met 100.000+ posts (en een veelvoud aan views), dan levert het toch wel iets extra op? (Je hoeft niet uit de school te klappen over jouw business plan hoor als je wilt )
Excuus, je hebt gelijk. De google ads van het bunkerforum sinds 1 april hebben ¤ 545,17 opgebracht. De helft daarvan gaat uiteindelijk nog naar B&B.
Er is dus ongeveer 10.000 ingestoken en het heeft FOK! ¤ 272,58 opgeleverd. ow, daar gaat nog wel 19% btw vanaf.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:01:38 #136
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_69203160
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

En daar ga je mank imo. Zoek 20 mensen. Ik wil geen 20 mensen zoeken.. Ik wil gewoon lekker zelf stemmen. Zit hier als eenling.

Gaat overigens wat mij betreft helemaal niet over Danny, vorige week een eenmalige actie en klaar. Dit gaat puur over de achterban die er veel geld in steekt.

En buiten dat, al zou ik 20 mensen hebben met 50 stemmen, zijn er nog maar 1000. Nog niet genoeg om een vuist tegen Marielin te maken. Ze staat te ver voor, en nee, dat zijn echt niet allemaal kleine stemmers.

Feit wat ik zeg is dat iets dergelijks veel minder merkbaar is als er duizenden en duizenden stemmers zijn. Dat is hier niet, en voorlopig ook niet met een TBO2.

Kortom, B&B krijgen (heel basic gezegd hoor) alleen stemmen van de achterban (in de wat grotere getallen) en velen stemmen gewoon niet. En juist van die kleine stemmers, dus streamers moeten B&B het hebben!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:01:56 #137
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69203175
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Ja, vooral als de ander dan ook zn hele lichaamsgewicht er op gaat hangen
En de pols naar binnen draait.
Your games are death
With every breath
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:02:17 #138
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69203191
Binnen 20 posts dagduel voorbij.... hahahahahah
Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef beequeen het volgende:

[..]

En geen van beide geintereserd in een persoonlijk itiem.
omdat het waarschijnlijk toch weer afgepakt gaat worden...
pi_69203232
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:

[..]

Excuus, je hebt gelijk. De google ads van het bunkerforum sinds 1 april hebben ¤ 545,17 opgebracht. De helft daarvan gaat uiteindelijk nog naar B&B.
Er is dus ongeveer 10.000 ingestoken en het heeft FOK! ¤ 272,58 opgeleverd. ow, daar gaat nog wel 19% btw vanaf.
Geweldige zakenman ben je me er ook
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:03:25 #141
249559 crew  Lavenderr
pi_69203236
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:02 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

omdat het waarschijnlijk toch weer afgepakt gaat worden...
En misschien omdat ze vrijdag alweer thuis zijn? Dus het niet meer zó belangrijk is?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:03:37 #142
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69203243
quote:

[..]

Als die database servers het nu eens wat beter doen zou ik misschien overwegen Foklid te worden...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:05:07 #143
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_69203304
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:02 schreef akveor het volgende:
Binnen 20 posts dagduel voorbij.... hahahahahah
What else is new
pi_69203317
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En misschien omdat ze vrijdag alweer thuis zijn? Dus het niet meer zó belangrijk is?
daar zit idd ook wat in. het is nog maar voor een paar dagen. Ik denk dat ze blij zijn als ze de bunker uitmogen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:06:37 #145
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69203366
quote:

[..]

He heerlijk Danny, kan jij met je gezin eens lekker op vakantie ervan naar de Bahama`s.
Wat gaat een ander aan wat jij er van over houd, niks lijkt mij, al zal je elke dag 20.000 euro binnen halen, heerlijk voor je toch.
Vind dat niemand er wat mee te maken heeft en laat staan zeggen wat jij er aan verdiend.
Sorry, ben net nieuw op FOK, maar merk ook hier dat sommige mensen een ander wat misgunnen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:06:50 #146
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69203375
dat irritante lachje van marielin hangt me ook de keel uit .Mmoeaw
En het woordje puuuuuzelen ook
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:06:54 #147
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69203378
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Trekpopje het volgende:

[..]

En daar ga je mank imo. Zoek 20 mensen. Ik wil geen 20 mensen zoeken.. Ik wil gewoon lekker zelf stemmen. Zit hier als eenling.
Wat let je?
quote:
Gaat overigens wat mij betreft helemaal niet over Danny, vorige week een eenmalige actie en klaar. Dit gaat puur over de achterban die er veel geld in steekt.
Dat lijkt me logisch. Als jouw familie of vrienden erin zitten stem je ws ook.
quote:
En buiten dat, al zou ik 20 mensen hebben met 50 stemmen, zijn er nog maar 1000. Nog niet genoeg om een vuist tegen Marielin te maken. Ze staat te ver voor, en nee, dat zijn echt niet allemaal kleine stemmers.
Ze staat 600 punten voor ofzo? Vorige exit waren er deelnemers bij die 2000 stemmen in 5 minuten kregen. Te ver voor valt enorm mee. Dat is zo ingelopen hoor.
quote:
Feit wat ik zeg is dat iets dergelijks veel minder merkbaar is als er duizenden en duizenden stemmers zijn. Dat is hier niet, en voorlopig ook niet met een TBO2.

Kortom, B&B krijgen (heel basic gezegd hoor) alleen stemmen van de achterban (in de wat grotere getallen) en velen stemmen gewoon niet. En juist van die kleine stemmers, dus streamers moeten B&B het hebben!
ik zie zat mensen posten dat ze gaan stemmen. Zie ook regelmatig dat er mensen stemmen bij hebben gekregen. Soms 1, soms 5, soms 10. Geen aantallen waar de gemiddelde achterban doorgaans aan zou doen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:07:34 #148
241662 Jian
Well, well, well
pi_69203401
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef akveor het volgende:

[..]

Als die database servers het nu eens wat beter doen zou ik misschien overwegen Foklid te worden...
Gaan we dreigen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:09:09 #149
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69203471
19-05-09 20:30

De finaledagen zijn bekend!

Bovenstaande data en tijdstippen zijn onder voorbehoud.

Ahh.. mooi..
Kwart Finale... Marielin wint.
Halve Finale...Marilielin wint meer...
Hele Finale...Marielin wint alles...

Dat is, als niemand meer stemt tot die tijd... en aangezien ze nú al veruit het hoogst staat is alle moeite die richting uit verspilde credits...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:09:11 #150
254393 K_L
kayleight
pi_69203473
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef mooiiiiii het volgende:
dat irritante lachje van marielin hangt me ook de keel uit .Mmoeaw
En het woordje puuuuuzelen ook
Ik vind helemaal niks meer leuk aan Marielin
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:10:09 #151
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69203527
ik lach me dood als ze de puzzel klaar hebben .. een kip in een hokje krijgen die de laatste dagen nog wat eieren voor ze gaat leggen
pi_69203577
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef K_L het volgende:

[..]

Ik vind helemaal niks meer leuk aan Marielin
Ik ook niet.. Hoop dat iemand er grof geld in wilt pompen om haar naar huis te krijgen..
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:11:11 #153
241662 Jian
Well, well, well
pi_69203585
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
19-05-09 20:30

De finaledagen zijn bekend!

Bovenstaande data en tijdstippen zijn onder voorbehoud.

Ahh.. mooi..
Kwart Finale... Marielin wint.
Halve Finale...Marilielin wint meer...
Hele Finale...Marielin wint alles...

Dat is, als niemand meer stemt tot die tijd... en aangezien ze nú al veruit het hoogst staat is alle moeite die richting uit verspilde credits...
Meteen maar vanavond afhandelen dus lijkt me, kunnen zij naar huis, wij wat zinnings doen, Bart en Bram een uitkering aanvragen, iedereen blij
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:11:24 #154
254393 K_L
kayleight
pi_69203594
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef snetje het volgende:
ik lach me dood als ze de puzzel klaar hebben .. een kip in een hokje krijgen die de laatste dagen nog wat eieren voor ze gaat leggen
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:12:22 #155
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69203637
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef snetje het volgende:
Er stond 'gebraden kip' en die legt geen eieren meer denk ik. En volgens de poll op de site krijgen ze er patat bij
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:13:18 #156
241662 Jian
Well, well, well
pi_69203675
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:

[..]

Er stond 'gebraden kip' en die legt geen eieren meer denk ik. En volgens de poll op de site krijgen ze er patat bij
Weer een hoogtepunt ....
pi_69203677
quote:

[..]

Dat gaat ze smaken
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:14:29 #158
254393 K_L
kayleight
pi_69203717
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Ik ook niet.. Hoop dat iemand er grof geld in wilt pompen om haar naar huis te krijgen..
Gaat em nie worden denk ik.
Ze staat nog steeds bovenaan
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:14:52 #159
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69203735
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Toverheks het volgende:

Wat gaat een ander aan wat jij er van over houd
niets, maar in het kader van open en eerlijk vind ik het helemaal niet erg die info te delen.
pi_69203745
Een gebraden kip die eieren legt
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:15:19 #161
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69203758
Ik had misschien ook nog wel een gast verwacht ofzo.... zoiets als die shrink maar dan omgekeerd...
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:15:37 #163
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69203773
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef K_L het volgende:

Ze staat nog steeds bovenaan

en nog steeds zonder mijn 'hulp'
pi_69203800
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Chanel5 het volgende:
Een gebraden kip die eieren legt
Gebakken eieren
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:16:27 #165
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_69203813
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Meteen maar vanavond afhandelen dus lijkt me, kunnen zij naar huis, wij wat zinnings doen, Bart en Bram een uitkering aanvragen, iedereen blij
Nauw, dat ligt er nog aan hoe lang de strijkstok is...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:16:48 #166
254393 K_L
kayleight
pi_69203830
quote:

[..]

Ze moeten de kip dus niet eens zelf plukken sjonge wat een overlevers
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 21:17:36 #167
135305 beequeen
Lost.
pi_69203864
quote:

Jij wordt dus blijver van de uitslag van de polls dan van het kijken naar de stream?

En de bewoners puzzelen verder.
― Mark Twain
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:17:41 #168
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69203872
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Danny het volgende:

[..]

niets, maar in het kader van open en eerlijk vind ik het helemaal niet erg die info te delen.
Oke, maar toch bekruipt me dan toch het gevoel van ppfftttt je snapt me wel.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:17:43 #169
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69203873
quote:

[..]

he jammer ...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:17:45 #170
254393 K_L
kayleight
pi_69203875
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:

[..]

Echt?
pi_69203895
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:16 schreef earthling39 het volgende:

[..]

Gebakken eieren
Dat lijkt er meer op
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:18:54 #172
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69203927
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:

Die kukels zijn verpest vur ut leeeve!
Een gedicht over Maanvis
pi_69203928
kan iemand mij vertellen waarom die kist eerst verplaats werd en toen weer terug gezet is?
pi_69203937
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:19:28 #175
18653 crew  D.
pi_69203951
quote:

[..]

Volgens mij hebben ze liever friet

Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:19:30 #176
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69203953
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef Kanjer het volgende:
en dat noemen ze fase 4?
ik ben allang blij dat ze uit die gang zijn. als ze nou die puzzel ff afmaken komen er misschien gewoon weer ouderwets boeiende beelden. Normale kleren, bier, wiet en feest.
Waarom zou je als je in een schuilkelder zit de hele dag depressief voor je uit moeten staren. Als je zo'n bunker aanlegt zorg je ook dat daar voldoende proviand (water, alcohol, tabak, medicijnen, voedsel etc) is om minimaal een paar maanden door te komen lijkt me
Wat je NIET neerlegt is een complete militaire uitrusting. Feesten om de ellende te vergeten. Past prima in het (originele) concept. Punt is dat ze moesten overleven, maar ze inmiddels al dagen in een afschuwelijke outfit rondhobbelen en uit eigen initiatief niet eens mogen vegen...
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:19:59 #177
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69203979
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom die kist eerst verplaats werd en toen weer terug gezet is?
betere camera-angle denk ik
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:20:00 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_69203981
quote:
Die kist hebben ze gebruikt voor armpje drukken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:20:13 #179
254393 K_L
kayleight
pi_69203988
quote:
Waarschijnlijk vanwege het vegen .... wat achteraf weer niet mocht
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:20:20 #180
241662 Jian
Well, well, well
pi_69203996
quote:
Beetje variatie op het puzzelen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:20:28 #181
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69204002
quote:
Befehl ist Befehl
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:20:43 #182
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_69204012
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Danny het volgende:

[..]

Wat let je?
[..]

Dat lijkt me logisch. Als jouw familie of vrienden erin zitten stem je ws ook.
[..]

Ze staat 600 punten voor ofzo? Vorige exit waren er deelnemers bij die 2000 stemmen in 5 minuten kregen. Te ver voor valt enorm mee. Dat is zo ingelopen hoor.
[..]

ik zie zat mensen posten dat ze gaan stemmen. Zie ook regelmatig dat er mensen stemmen bij hebben gekregen. Soms 1, soms 5, soms 10. Geen aantallen waar de gemiddelde achterban doorgaans aan zou doen.
Lees nou eens wat ik schrijf... En wat denk ik voor velen geldt, alleen schrijven de meesten het niet. Ik ga mijn 20 of 50 credits niet inzetten bij iemand die bijna 1200 stemmen voor staat op mijn favoriet.
Natuurlijk kan dat van invloed zijn, maar ben gewoon reeel als ik zeg dat meerderen met mij dat denken. Dus geen credits inzetten en al helemaal niet meer (extra kopen).

Bij de laatste stemming was overigens ook duidelijk te zien dat deelnemers met sprongen vooruit gingen,en nee, dat is niet door de kleine stemmer.

Het is niet zo ingelopen. Gedachtefout bij degenen die er wel meer voor willen en/of kunnen betalen.

Dit is gewoon een extra aspect doordat het stemmende publiek nog relatief klein is. Daardoor is het zo merkbaar, daardoor worden kleinere stemmers tegengehouden. Is niet iets van onwil van me, maar pure constatering. Grote getallen stemmen werkt heel anders als je een miljoenenpubliek hebt.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:21:21 #183
18653 crew  D.
pi_69204039
Zal ik ook nog reageren op Kanjers vraag?
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:21:23 #184
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69204040
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef beequeen het volgende:

Jij wordt dus blijer van de uitslag van de polls dan van het kijken naar de stream?
Na de hele dag de streams aan te hebben gehad stootte ik net keihard m'n kop. Pas toen merkte ik dat ik nog leefde
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:21:39 #185
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69204060
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef D. het volgende:

[..]

Ja, wat willen ze nou, Patat of Friet, wil het nu zeker weten hoor, anders blijf ik er maar over piekeren
pi_69204070
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:

[..]

hahahaha soms ben je wel grappig
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:22:12 #187
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69204090
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja, wat willen ze nou, Patat of Friet, wil het nu zeker weten hoor, anders blijf ik er maar over piekeren
graag een poll

friet
patat
of opgebakken aardappeltjes
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:22:15 #188
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69204094
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

patatte met frieten met puree met aardappelen
(c) Urbanus
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:22:32 #189
254393 K_L
kayleight
pi_69204111
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef D. het volgende:

[..]

Patatjes zijn lekkerderder
pi_69204163
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef K_L het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vanwege het vegen .... wat achteraf weer niet mocht
dank je wel voor de uitleg
pi_69204167
quote:

[..]

Hey, misschien kan je er een Ferrari bekerhouder voor kopen?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:23:55 #192
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_69204174
Oh vreugde! Ze zijn alle vier wakker. Joepie!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:24:44 #193
254393 K_L
kayleight
pi_69204206
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef Kanjer het volgende:

[..]

dank je wel voor de uitleg
Hoewel ik later weer las dat het vanwege het armpjedrukken was tussen Jeroen en Pim
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:25:13 #194
254393 K_L
kayleight
pi_69204227
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef BobbyRond het volgende:

[..]

Hey, misschien kan je er een Ferrari bekerhouder voor kopen?
pi_69204239
hoelaat moet die puzzel af zijn
pi_69204268
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef K_L het volgende:

[..]

Hoewel ik later weer las dat het vanwege het armpjedrukken was tussen Jeroen en Pim
ook goed toch
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:26:07 #197
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69204277
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Punt is dat ze moesten overleven, maar ze inmiddels al dagen in een afschuwelijke outfit rondhobbelen en uit eigen initiatief niet eens mogen vegen...
Ik heb niet eens zo'n probleem met die outfit, al zou het wel wat spannender kunnen, maar dat is persoonlijk. Het is dat militairisme. Dat staat nogal haaks op eigen initiatief. Bevel is bevel. Niet zelf nadenken maar uitvoeren. Dat soort devies. Ik zie niet echt hoe men dat samen wil passen.
Your games are death
With every breath
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:26:14 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_69204282
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ben allang blij dat ze uit die gang zijn. als ze nou die puzzel ff afmaken komen er misschien gewoon weer ouderwets boeiende beelden. Normale kleren, bier, wiet en feest.
Waarom zou je als je in een schuilkelder zit de hele dag depressief voor je uit moeten staren. Als je zo'n bunker aanlegt zorg je ook dat daar voldoende proviand (water, alcohol, tabak, medicijnen, voedsel etc) is om minimaal een paar maanden door te komen lijkt me
Wat je NIET neerlegt is een complete militaire uitrusting. Feesten om de ellende te vergeten. Past prima in het (originele) concept. Punt is dat ze moesten overleven, maar ze inmiddels al dagen in een afschuwelijke outfit rondhobbelen en uit eigen initiatief niet eens mogen vegen...
Já, nog even een lekker feest, voldoende drank en goeie muziek, en dan doorgaan tot ze omrollen en naar hun bedje strompelen.
De meiden mogen zich nog even optutten en mooie kleertjes aandoen, de mannen ook, is voor ons ook erg leuk om naar te kijken
pi_69204291
geen tijd aan verbonden maar het is zekr saai zo
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:26:33 #200
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69204298
Ik gooi het even in de groep, en misschien vind iemand dat stom maar oke neem ik voor lief.

als de teller van de credits nu eens op nul komen te staan, achter de schermen wordt dat gewoon bij gehouden hoeveel iedereen had, bij de einduitslag wordt dat er dan bij opgeteld.
Dan kan niemand zien hoe hoog die persoon staat en beginnen ze allemaal blanco.
Misschien een raar idee en ja je mag me uitlachen, maar daar denk ik nu net aan.
Gewoon blind stemmen en achter de schermen later alles optellen, idee of een idee ik denk wel mee.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:26:50 #201
254393 K_L
kayleight
pi_69204318
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef moha het volgende:
Ligt eraan hoeveel zin ze hebben in kip met patat
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:27:28 #202
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69204353
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Trekpopje het volgende:

Lees nou eens wat ik schrijf... En wat denk ik voor velen geldt, alleen schrijven de meesten het niet. Ik ga mijn 20 of 50 credits niet inzetten bij iemand die bijna 1200 stemmen voor staat op mijn favoriet.
Marielin = 2690 - 646 = 2044
Eline = 1451 - 151 = 1300
Pim = 1232 - 63 = 1169
Jeroen = 900 - 115 = 785

Tussen marielin en eline zit maar 744 stemmen. Jeroen kreeg afgelopen keer bij de exitronde 5000 PLUS stemmen geloof ik. Deze verschillen zijn peanuts.
quote:
Bij de laatste stemming was overigens ook duidelijk te zien dat deelnemers met sprongen vooruit gingen,en nee, dat is niet door de kleine stemmer.
Says who? Er kunnen prima 20 mensen tegelijk 50 stemmen uitbrengen op dezelfde persoon.
quote:
Dit is gewoon een extra aspect doordat het stemmende publiek nog relatief klein is. Daardoor is het zo merkbaar, daardoor worden kleinere stemmers tegengehouden. Is niet iets van onwil van me, maar pure constatering. Grote getallen stemmen werkt heel anders als je een miljoenenpubliek hebt.
Dan zullen de verschillen hooguit GROTER zijn. In plaats van 700 stemmen verschil kunnen het er dan zomaar 70.000 zijn
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 21:27:43 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_69204361
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Danny het volgende:

Na de hele dag de streams aan te hebben gehad stootte ik net keihard m'n kop. Pas toen merkte ik dat ik nog leefde
Nu weet ik zeker dat je gek bent.
Ik ga bankhangen, nite all.
― Mark Twain
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:28:08 #204
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69204387
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:25 schreef moha het volgende:
Was het niet om zondagochtend om 07.00 uur..?
Op dinsdag 19 mei 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

graag een poll

friet
patat
of opgebakken aardappeltjes
Toverheks, het natuurlijk gewoon patat en niet anders
En het zal ze zeker smaken na dagen op noodrantsoenen te hebben geleefd
pi_69204419
komt straks n levende kip binnen en die moeten ze slachten .....idee van bart smit haha
pi_69204434
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef beequeen het volgende:

[..]

Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:29:36 #208
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69204462
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik gooi het even in de groep, en misschien vind iemand dat stom maar oke neem ik voor lief.

als de teller van de credits nu eens op nul komen te staan, achter de schermen wordt dat gewoon bij gehouden hoeveel iedereen had, bij de einduitslag wordt dat er dan bij opgeteld.
Misschien een raar idee en ja je mag me uitlachen, maar daar denk ik nu net aan.
Gewoon blind stemmen en achter de schermen later alles optellen, idee of een idee ik denk wel mee.
dus dat ze bewust onduidelijk maken hoeveel stemmen men heeft en ze dus zelf kunnen kiezen wie ze laten winnen? Lijkt me een slecht plan, sorry
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:29:44 #209
18653 crew  D.
pi_69204474
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:22 schreef K_L het volgende:

[..]

Patatjes zijn lekkerderder
Krieltjes bedoel je dus? Nou, doe mij maar frietjes
pi_69204477
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef K_L het volgende:

[..]

pi_69204518
quote:

[..]

pi_69204524
quote:

leuk bedacht,maar dan ga je weer te horen krijgen dat ze achter de schermen sjoemelen
pi_69204536
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Rica het volgende:

[..]

Ik heb niet eens zo'n probleem met die outfit, al zou het wel wat spannender kunnen, maar dat is persoonlijk. Het is dat militairisme. Dat staat nogal haaks op eigen initiatief. Bevel is bevel. Niet zelf nadenken maar uitvoeren. Dat soort devies. Ik zie niet echt hoe men dat samen wil passen.
Klopt, ik denk dat dat ook de reden is, waarom de bunkeraars zo weinig eigen initiatief laten zien.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:31:03 #214
28033 Pek
je moet wat
pi_69204542
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef D. het volgende:

[..]

Nee, niet weer zo'n Belg
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:31:09 #215
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_69204546
quote:

Ik ga met je mee!! Dan gooi er weer 20 credits in In blind vertrouwen ;-)
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:31:22 #216
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69204559
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:28 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]

Toverheks, het natuurlijk gewoon patat en niet anders
En het zal ze zeker smaken na dagen op noodrantsoenen te hebben geleefd
Weet je zeker dat het Patat is en geen Friet oh hier wordt ik een beetje melig van, kan er een poll komen
pi_69204572
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Kanjer het volgende:

[..]

leuk bedacht,maar dan ga je weer te horen krijgen dat ze achter de schermen sjoemelen
Psies, de hel breekt los op Fok!
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:32:03 #218
184769 crew  Deisyy
pi_69204575
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:

[..]

dus dat ze bewust onduidelijk maken hoeveel stemmen men heeft en ze dus zelf kunnen kiezen wie ze laten winnen? Lijkt me een slecht plan, sorry
Dan laten we al die tijd gewoon een notaris bij de puntenpot aanwezig zijn

Ik vind het een puik plan Heks
pi_69204579
Nieuwe tactiek, allemaal heel positief zijn over Marielin en heel negatief doen over onze favoriet, dan maakt Danny meteen een ommezwaai naar de nieuwe underdog
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:32:15 #220
38396 mazaru
pi_69204588
quote:

[..]

dinsdag 19 mei 2009 @ 21:32:17 #221
254393 K_L
kayleight
pi_69204592
quote:

[..]

Krieltjes zijn gewoon krieltjes toch?
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:32:17 #222
18653 crew  D.
pi_69204593
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Pek het volgende:

[..]

Nee, niet weer zo'n Belg
Nee, een Nederlander

geen Hollander
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:32:47 #223
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69204604
Ging ik net voor het eerst naar een vogelnestje kijken via een raampje aldaar,zijn ze vandaag uitgevlogen ala Disneyfilm zoals vorig jaar waarschijnlijk toen 1 vogeltje uitvloog en uitgleed op een ligbed waar een plasje op lag.
dat heb ik dus allemaal gemist vandaag omdat ik als een zombie naar die saaie streams keek vandaag
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:32:56 #224
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69204611
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, dan moet er een onafhankelijk iemand bij zijn, en ik offer me wel op.
nee ik vind het niet eens zo een slecht idee, al zeg ik het zelf, ben benieuwd wat Bart hier van vind en er wat op kan zeggen.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:33:57 #225
184769 crew  Deisyy
pi_69204660
quote:

[..]

Patat
pi_69204669
quote:

als na de kwartfinale de teller weer op nul gaat, en ook na de halve finale, dat is niet meer dan normaal dat ze dat doen. maar achter de schermen de teller lijkt me geen goed plan, dan krijg je weer dat de regie hun favo heeft laten winnen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:34:13 #227
254393 K_L
kayleight
pi_69204670
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef BobbyRond het volgende:
Nieuwe tactiek, allemaal heel positief zijn over Marielin en heel negatief doen over onze favoriet, dan maakt Danny meteen een ommezwaai naar de nieuwe underdog
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:34:20 #228
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69204675
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het Patat is en geen Friet oh hier wordt ik een beetje melig van, kan er een poll komen
Zelfs het genootschap onze taal weet geen raad met deze kwestie .
Een gedicht over Maanvis
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:34:42 #229
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69204692
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef BobbyRond het volgende:
dan moet de redactie ook een ander slachtoffer vinden, en moeten ze jeroen ook op een ander afsturen. En moet iedereen wel even dezelfde persoon daarvoor kiezen.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:35:18 #230
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69204717
Jeroen zit stiekem te vreten?
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 21:35:18 #231
137949 Disana
pi_69204718
Zat Jeroen die sardines nou stiekem te eten?
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:35:35 #232
18653 crew  D.
pi_69204729
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Patat
Ja, aardappelen, maar dan als friet bereiden graag
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:35:55 #233
28033 Pek
je moet wat
pi_69204742
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef D. het volgende:

[..]

Nee, een Nederlander

geen Hollander
Nog erger, een reserveduitser
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:35:57 #234
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69204744
ja dus. sanctietje?
pi_69204758
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Klopt, ik denk dat dat ook de reden is, waarom de bunkeraars zo weinig eigen initiatief laten zien.
Die Eline heeft me toch grote neusgaten
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 21:36:16 #236
137949 Disana
pi_69204766
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Danny het volgende:
ja dus. sanctietje?
Sanctietje.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:36:19 #237
18653 crew  D.
pi_69204769
quote:
Jeroen zit stiekem te vreten?
Een kok moet altijd voorproeven
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:36:20 #238
184769 crew  Deisyy
pi_69204771
Rotjoch
pi_69204776
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nee, dan moet er een onafhankelijk iemand bij zijn, en ik offer me wel op.
nee ik vind het niet eens zo een slecht idee, al zeg ik het zelf, ben benieuwd wat Bart hier van vind en er wat op kan zeggen.
Is tegen het oorspronkelijke format van 100% transparantie, ook al is dat niet overal gelukt of mogelijk...

Ik kan me wel inleven in B&B, 100% openheid lijkt me onmogelijk en volgens mij is zo'n claim niet heel slim om te maken... Kijk je naar DGK daar kan de redactie doen wat hen leuk lijkt en de kijker kan wel of niet kijken. Door invloed te geven door middel van polls zal je altijd twee kampen krijgen. Daar kan je niets aan veranderen.

Ik noem een kip slachten en plukken ja of nee, mensen vinden het jammer als het niet gebeurt en mensen vinden het zielig als het wel gebeurt...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:36:48 #240
254393 K_L
kayleight
pi_69204789
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef mooiiiiii het volgende:
Ging ik net voor het eerst naar een vogelnestje kijken via een raampje aldaar,zijn ze vandaag uitgevlogen ala Disneyfilm zoals vorig jaar waarschijnlijk toen 1 vogeltje uitvloog en uitgleed op een ligbed waar een plasje op lag.
dat heb ik dus allemaal gemist vandaag omdat ik als een zombie naar die saaie streams keek vandaag
Dat is pech hebben
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:36:58 #241
184769 crew  Deisyy
pi_69204795
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef D. het volgende:

[..]

hoe dan
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:37:01 #242
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69204796
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Disana het volgende:
Zat Jeroen die sardines nou stiekem te eten?
Kauwgompje toch?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:37:31 #243
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69204820
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:

[..]

Nee Danny, kijk zeg ze vragen aan mij, wil jij de stemmen tellen, kan mij het schelen wie er wint ik gun het ze all4, ik lig er geen nacht wakker van.
En zo zijn er best nog meer mensen en misschien is er ook wel een Notaris hier op FOK die dat wel belangeloos wilt doen.
Nee, vind het echt geen slecht idee, en hoe meer ik er over nadenk hoe beter ik het vnd, en niet omdat ik het heb aangedragen, maar meer omdat ik denk dat er meer credits worden gekocht en dat er uiteindelijk dit toch de beste oplossing lijkt.
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 21:37:42 #244
137949 Disana
pi_69204827
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Kauwgompje toch?
Nee dat was eerder, en daar vroeg hij nog netjes om. Maar dit zag er heel stiekem uit.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:38:06 #245
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69204844
quote:

[..]

,
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:38:22 #246
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69204855
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Altijd handig als er geen stekkerdoos in de buurt is
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:39:05 #247
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69204883
quote:
ja dus. sanctietje?
Ja, de rest krijgt geen sardines...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:39:07 #248
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_69204886
quote:

[..]

Eej, dan heb je mijn monitor er zo ongeveer uit
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:39:14 #249
18653 crew  D.
pi_69204889
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Pek het volgende:

[..]

Nog erger, een reserveduitser

dinsdag 19 mei 2009 @ 21:39:19 #250
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69204892
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Nee dat was eerder, en daar vroeg hij nog netjes om. Maar dit zag er heel stiekem uit.
O net gemist dan,dat is idd lullig.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:39:45 #251
28033 Pek
je moet wat
pi_69204904
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Daaaar moet een pie...sorry
pi_69204914
mischien is dat zn eigen sardientje wel? haha
pikte jullie nooit ierts uit de keuken ?
neem eline,die wist niet hoe snel ze de snoepjes moest wegwerken
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:39:59 #253
254393 K_L
kayleight
pi_69204920
quote:

[..]

Patatte patat patatte patat ... Diamant

Zie je wel ... zo ging het reclameliedje van Diamant vet

Niks geen frietjes
pi_69204948
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef akveor het volgende:

[..]

Ja, de rest krijgt geen sardines...
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:40:50 #255
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69204965
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Nee Danny, kijk zeg ze vragen aan mij, wil jij de stemmen tellen, kan mij het schelen wie er wint ik gun het ze all4, ik lig er geen nacht wakker van.
En zo zijn er best nog meer mensen en misschien is er ook wel een Notaris hier op FOK die dat wel belangeloos wilt doen.
Nee, vind het echt geen slecht idee, en hoe meer ik er over nadenk hoe beter ik het vnd, en niet omdat ik het heb aangedragen, maar meer omdat ik denk dat er meer credits worden gekocht en dat er uiteindelijk dit toch de beste oplossing lijkt.
zo gaat het bij alle rls'sen. Het vernieuwende was nou juist dat het hier volledig transparant gaat.
Als ze met dergelijke constructies komen stop ik subiet met stemmen. Ik heb in 10 jaar rls nog nooit ook maar één stem uitgebracht volgens mij. Tot the bunker. Juist omdat het zo transparant is.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:41:38 #256
18653 crew  D.
pi_69204993
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

hoe dan
Schillen, in reepjes snijden en frituren
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:41:42 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69204995
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef K_L het volgende:

[..]

Niks geen frietjes
Hoezo niet? Diamant friet wordt van patat/patatten gemaakt.. dus logisch dat ze dat zo brengen.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:42:04 #258
184769 crew  Deisyy
pi_69205015
quote:

[..]

Niks geen frietjes
Precies, bij dezeis het bewijs geleverd
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:42:19 #259
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69205024
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef tonja het volgende:

[..]

Eej, dan heb je mijn monitor er zo ongeveer uit
272,58 - 19% = 229,05
cheapass monitor
pi_69205045
Ik zeg dus patat, ik kom uit het westen.
Woon nu in Brabant vraag aan de vriendin van mijn zoon, wat zeggen jullie? zegt ze friet. Dus jij besteld een frietje oorlog? nee zegt ze, een patatje oorlog en een frietje met Schiet mij maar lek.
pi_69205069
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:40 schreef Danny het volgende:

[..]

zo gaat het bij alle rls'sen. Het vernieuwende was nou juist dat het hier volledig transparant gaat.
Als ze met dergelijke constructies komen stop ik subiet met stemmen. Ik heb in 10 jaar rls nog nooit ook maar één stem uitgebracht volgens mij. Tot the bunker. Juist omdat het zo transparant is.
Ik heb ook het idee dat dat veel meer stemmen uitbrengt dan een niet-transparante RLS, mits je even rekening houdt het het aantal kijkers hier en bij een andere RLS.
pi_69205077
Jaaa Jeroen was echt iets stiekem aan het eten. Denk dat wij het wel mochten zien.
Ook is Jeroen al een tijdje bezig met het inzetten van wat reuring en denk dat het toch met eten te maken heeft.
pi_69205093
quote:

[..]

Niks geen frietjes
heee, die wilde ik ook plaatsen
pi_69205095
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Het is altijd zo (en dus ook bij de Bunker) dat het tellen van de stemmen en de uiteindelijke winnaar die daaruit voortkomt met het toekennen van het gewonnen geldbedrag, gebeurt onder toezicht van een notaris.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:43:55 #265
254393 K_L
kayleight
pi_69205101
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:41 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoezo niet? Diamant friet wordt van patat/patatten gemaakt.. dus logisch dat ze dat zo brengen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:43:56 #266
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_69205103
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Danny het volgende:

[..]

272,58 - 19% = 229,05
cheapass monitor
Ehm, die heb ik gewonnen hier toen met dat abo gedoe
Dat was toch ongeveer zoiets?
Naja, whatever, ik ben er nog steeds blij mee.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_69205108
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Danny het volgende:

[..]

272,58 - 19% = 229,05
cheapass monitor
Media Markt

Leg er een tientje bij en je hebt een mooie 23" Samsung...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:44:04 #268
38396 mazaru
pi_69205109
quote:

[..]

Niks geen frietjes
Daar zat ik ook al mee in mijn hoofd

En met deze:

Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:44:11 #269
184769 crew  Deisyy
pi_69205113
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
Woon nu in Brabant vraag aan de vriendin van mijn zoon, wat zeggen jullie? zegt ze friet. Dus jij besteld een frietje oorlog? nee zegt ze, een patatje oorlog en een frietje met Schiet mij maar lek.
Brabantse logica
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:44:31 #270
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69205130
quote:

[..]

herstel, ik krijg net te van knorretje horen dat we één keer hebben gestemd. We lagen toen letterlijk aan de geelhonger (ja, we hebben tomatenketchupsoep gegeten bij gebrek aan beter) en hebben onze laatste cent uitgegeven aan een stem op Bart tijdens BB1. The irony.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:44:47 #271
254393 K_L
kayleight
pi_69205138
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

heee, die wilde ik ook plaatsen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:45:00 #272
38396 mazaru
pi_69205141
quote:

[..]

Niks geen frietjes
Fijn dat lekker ook gezond kan zijn!
pi_69205144
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef tonja het volgende:

[..]

Ehm, die heb ik gewonnen hier toen met dat abo gedoe
Dat was toch ongeveer zoiets?
Naja, whatever, ik ben er nog steeds blij mee.
pi_69205161
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Brabantse logica
Jah, maar voor de rest is het hier keigezellig
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:45:27 #275
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69205163
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef BobbyRond het volgende:

Media Markt
Leg er een tientje bij en je hebt een mooie 23" Samsung...
ik heb vier jaar bij BCC gewerkt
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:45:51 #276
18653 crew  D.
pi_69205170
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Precies, bij dezeis het bewijs geleverd
Franse patatjes?
Omapatatten?
Kreukelpatat?
Ovenpatat?
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 21:46:10 #277
184769 crew  Deisyy
pi_69205178
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef mazaru het volgende:

[..]

En met deze:

Dat is uit de ouwe doos
pi_69205198
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Danny het volgende:

[..]

herstel, ik krijg net te van knorretje horen dat we één keer hebben gestemd. We lagen toen letterlijk aan de geelhonger (ja, we hebben tomatenketchupsoep gegeten bij gebrek aan beter) en hebben onze laatste cent uitgegeven aan een stem op Bart tijdens BB1. The irony.
Whahaha, zo zie je maar Danny, je bent een goed mens!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:47:21 #279
254393 K_L
kayleight
pi_69205224
quote:

[..]

En met deze:

pi_69205246
quote:

[..]

jij ging toch niet meer naar de bunker2 kijken
pi_69205251
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:45 schreef Danny het volgende:

[..]

ik heb vier jaar bij BCC gewerkt
Ik zou op geen van beide trots zijn
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:48:58 #282
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69205272
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:48 schreef moha het volgende:

jij ging toch niet meer naar de bunker2 kijken
het ging toch over de komende paar dagen?
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 21:49:41 #283
137949 Disana
pi_69205297
Ach gossie, Pim wil een schone onderbroek als persoonlijk item.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:49:42 #284
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69205298
quote:

[..]

En met deze:

meteen reactie geplaatst. dit kan natuurlijk niet!
Een gedicht over Maanvis
pi_69205299
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_69205309
Pim heeft overdag niet geslapen he als enige. Die is echt al de hele dag met die puzzel bezig.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:50:03 #287
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69205313
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:48 schreef BobbyRond het volgende:

Ik zou op geen van beide trots zijn
ik ben erg trots dat ik er ben weggegaan. Wil je nog top-secret info? Mijn zwijgplicht is inmiddels verlopen
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:50:03 #288
28033 Pek
je moet wat
pi_69205314
Pim wil een schone onderbroek
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:51:05 #289
254393 K_L
kayleight
pi_69205351
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Chanel5 het volgende:

Bij ons zeggen en schrijven we dus ook patat maar ik vind frietjes wel leuk klinken .. ddww
pi_69205357
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:

[..]

het ging toch over de komende paar dagen?
ohw ik dacht over tb2, solly mijn fout.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:51:37 #291
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69205374
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
Komt eraan...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:51:44 #292
254393 K_L
kayleight
pi_69205385
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:50 schreef Pek het volgende:
Pim wil een schone onderbroek [ afbeelding ]
Hoezo .. ongelukje gehad?
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:51:57 #293
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69205391
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef lies1958 het volgende:
Pim heeft overdag niet geslapen he als enige. Die is echt al de hele dag met die puzzel bezig.
Ze hebben allebei gelegen in de luchtruimte. Marielin heeft er hooguit een half uurtje op zitten want die werd steeds wakker gemaakt.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:52:09 #294
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69205400
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Danny het volgende:

[..]

geelhonger? is dat rotterdams?
Een gedicht over Maanvis
pi_69205402
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Komt eraan...
[ afbeelding ]
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:52:14 #296
38396 mazaru
pi_69205404
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 21:52:15 #297
137949 Disana
pi_69205406
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Komt eraan...
[ afbeelding ]
LOL

Ik snap niet zo goed waarom Jeroen in zijn eentje liep te eten. Heeft hij iets gemist omdat hij lag te slapen ofzo?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:52:20 #298
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69205409
quote:

Geen goed idee vind ik.,Ik zou het een beter idee vinden om een users nummer bv te zien bij de stem die iemand geeft.Dan blijft die persoon toch anoniem en zie je toch hoeveel mensen daadwerkelijk gestemd hebben.Zoiets moet toch ook kunnen.Achter de schermen vind ik niks,zelfs op Huub heb ik maar 1 keer gestemd omdat ik het vanaf het begin al niet vertrouwde.Al die bel toestanden trap ik sowieso niet in.
pi_69205421
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:50 schreef Danny het volgende:

[..]

ik ben erg trots dat ik er ben weggegaan. Wil je nog top-secret info? Mijn zwijgplicht is inmiddels verlopen
Zullen we secret info PM'en? Dan kunnen we nog wat ruilen

Secret info
pi_69205445
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
Toch wel beter dan de mensen die liever ranzig blijven rondlopen!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 21:53:28 #301
38396 mazaru
pi_69205446
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

geelhonger? is dat rotterdams?
Nee, daar zeggen we geeuwhonger
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 21:54:41 #302
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69205489
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 21:51 schreef moha het volgende:

ohw ik dacht over tb2, solly mijn fout.
geeft niet

ik sluit sowieso niets uit hoor. stel dat ik hoor dat de boel alsnog naar het originele concept gaat en de boel blijkt beter geregeld (duidelijke polls met uitleg en afteltimer, boodschappenlijst waarbij je ziet wat er besteld is en wat er bovenaan de lijst staat etc) dan zou ik het misschien alsnog overwegen. Maar FOK!technisch is het beter als ik niet kijk. Dan heb ik tijd om me op FOK! te richten namelijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')