Doen wequote:
Afgezien van die negatieve stemmen voor Jeroen, die Danny vervolgens ook heel netjes weer heeft rechtgetrokken, geeft hij vooral ook veel (heel veel) positieve stemmen aan Marielin. En dat mag, en dat kan. Maar de aantallen waarmee dat gapaard gaat (ook in de Jeroen kwestie), ontnemen streamers zoals ik de zin om ook nog maar 1 stem uit te brengen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Volgens mij was er een tijdje geleden ook iemand die Peter 500 negatieve stemmen gaf, en die heeft diegene dacht ik niet weer 500 positieve stemmen gegeven itt Danny die dat wel met Jeroen heeft gedaan
Nee, eerste afslag linksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:59 schreef earthling39 het volgende:
hier verder?
Waarmeequote:
Ondertussen al 16 dagen geleden dat ik zoiets heb voorspelt: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Afgezien van die negatieve stemmen voor Jeroen, die Danny vervolgens ook heel netjes weer heeft rechtgetrokken, geeft hij vooral ook veel (heel veel) positieve stemmen aan Marielin. En dat mag, en dat kan. Maar de aantallen waarmee dat gapaard gaat (ook in de Jeroen kwestie), ontnemen streamers zoals ik de zin om ook nog maar 1 stem uit te brengen.
Dat ligt deels aan het systeem, en dat ligt er deels aan omdat Danny zijn stemgedrag zo duidelijk liet blijken hier op het forum. Zou je niet weten dat al die stemmen van 1 persoon afkomstig zijn, dan zou je er misschien nog in meegaan met het stemmen. Maar aangezien ik nu weet dat stemmen toch zinloos is (tenzij ik ook een dergelijk blik credtis open zou trekken, wat ik nooit zou doen)... So be it. Dan maar Marielin als winnares, omdat Danny dat wil.
Ondertussen kijk ik leuk naar het programma, en is de afloop volkomen oninteressant geworden.
Dat was een slim idee inderdaadquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ondertussen al 16 dagen geleden dat ik zoiets heb voorspelt: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Blijkbaar stuurt niemand meer ideeën in....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
WaarmeeDat ik het oh zo spannend, leuk, hilarisch, om je kapot te ergeren/lachen en wat al niet meer vind??
Hoelang zijn ze nou al aan het puzzelen, heeft iemand dat bij gehouden??
Overleven is toch ook een onderdeel van dit spel, nou je overleeft het hoor als je een hele dag een puzzel met 4 man in elkaar mag zetten, af en toe je gasmaskertje op en dat is het.
Wat is er over gebleven van het werkelijke consept The Bunker???
Datte dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Afgezien van die negatieve stemmen voor Jeroen, die Danny vervolgens ook heel netjes weer heeft rechtgetrokken, geeft hij vooral ook veel (heel veel) positieve stemmen aan Marielin. En dat mag, en dat kan. Maar de aantallen waarmee dat gapaard gaat (ook in de Jeroen kwestie), ontnemen streamers zoals ik de zin om ook nog maar 1 stem uit te brengen.
Dat ligt deels aan het systeem, en dat ligt er deels aan omdat Danny zijn stemgedrag zo duidelijk liet blijken hier op het forum. Zou je niet weten dat al die stemmen van 1 persoon afkomstig zijn, dan zou je er misschien nog in meegaan met het stemmen. Maar aangezien ik nu weet dat stemmen toch zinloos is (tenzij ik ook een dergelijk blik credtis open zou trekken, wat ik nooit zou doen)... So be it. Dan maar Marielin als winnares, omdat Danny dat wil.
Ondertussen kijk ik leuk naar het programma, en is de afloop volkomen oninteressant geworden.
Alle programma's waar de kijker stemt zijn manipuleerbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Heb genoeg ideeen hier gepost, van laten ze dat of dat gaan doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Blijkbaar stuurt niemand meer ideeën in....
ik heb deze ronde nog maar verdomd weinig credits uitgegeven idd. Sinds gisteren is ze sowieso opeens iets van 2000 credits omhoog gegaan waar ik geen kont mee te maken had.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:05 schreef Toverheks het volgende:
En dit moet me ff van het hart, wie zegt dat alleen Danny credits koopt om Marilien boven aan te houden, er zijn nog meer mensen die Marilien als winnares zien en er ook geld tegenaan gooien.
Net zoals er ook mensen zijn om de andere puzzelaars naar boven te crediten, dus datte.
De nek omdraaien? ik zorgde met die jeroen actie voor misschien wel 10% van de omzet. Het was de lucratiefste week voor de bunker tot dan toe. Ik zie niet helemaal hoe ik ze door te doen wat ze hopen dat iedereen doet de nek omdraai.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
Mij interesseert het geen bal idd. Het rare is alleen, dat Danny een samenwerking heeft met die makers, en ze heel bewust de nek om draait. Ik zie de logica niet, jij wel?
En die hebben ook in hun eentje een goed scorende bunkeraar naar de bodem gestemd, en vevolgens in hun eentje diegene weer naar de top gestemd? Wat voor iedereen ook zichtbaar was, omdat diegene dat persoonlijk kwam melden?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:05 schreef Toverheks het volgende:
En dit moet me ff van het hart, wie zegt dat alleen Danny credits koopt om Marilien boven aan te houden, er zijn nog meer mensen die Marilien als winnares zien en er ook geld tegenaan gooien.
Net zoals er ook mensen zijn om de andere puzzelaars naar boven te crediten, dus datte.
Anyway... jouw actie heeft ervoor gezorgd dat ik geen enkele stem meer uitbreng, en ik ben vast de enige niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb deze ronde nog maar verdomd weinig credits uitgegeven idd. Sinds gisteren is ze sowieso opeens iets van 2000 credits omhoog gegaan waar ik geen kont mee te maken had.
Het is idd niet zo dat elke stem op Marielin van mij afkomstig is hoor![]()
[..]
De nek omdraaien? ik zorgde met die jeroen actie voor misschien wel 10% van de omzet. Het was de lucratiefste week voor de bunker tot dan toe. Ik zie niet helemaal hoe ik ze door te doen wat ze hopen dat iedereen doet de nek omdraai.
Dat bedoel ik Danny, wie zegt dat alleen jij Marilien credits geeft, er zijn zat andere die ook op haar stemmen dus dat, en wat heeft uberhaut er iemand mee te maken wie er zoveel credits aan een b.v. Jeroen geeft, ook voor hun wordt er aardig credits gekocht anders kan het niet zo wezen dat b.v. jeroen dan weer op 4 en dan weer op 2 staat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik heb deze ronde nog maar verdomd weinig credits uitgegeven idd. Sinds gisteren is ze sowieso opeens iets van 2000 credits omhoog gegaan waar ik geen kont mee te maken had.
Het is idd niet zo dat elke stem op Marielin van mij afkomstig is hoor![]()
[..]
De nek omdraaien? ik zorgde met die jeroen actie voor misschien wel 10% van de omzet. Het was de lucratiefste week voor de bunker tot dan toe. Ik zie niet helemaal hoe ik ze door te doen wat ze hopen dat iedereen doet de nek omdraai.
Nope .. ikke ook niet .. tis water naar de zee dragen zoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Anyway... jouw actie heeft ervoor gezorgd dat ik geen enkele stem meer uitbreng, en ik ben vast de enige niet.
Hey kanjer, hij heeft het toch netjes ongedaan gemaakt door Jeroen weer terug omhoog te stemmenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Anyway... jouw actie heeft ervoor gezorgd dat ik geen enkele stem meer uitbreng, en ik ben vast de enige niet.
Schiet idd niet erg op hèquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef D. het volgende:
Ik overweeg bijna om zo'n puzzel aan te schaffen om te kijken hoelang ik er over zou doen
ik dacht dat je het tegen mij had,volgende keer de naam volledig typen,oke?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Hey kanjer, hij heeft het toch netjes ongedaan gemaakt door Jeroen weer terug omhoog te stemmenget a life
Het is duidelijk bedoelt om ze rust te gunnen. Aan te sterken en meer... Ze moeten natuurlijk wel weer goed afgeleverd worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb genoeg ideeen hier gepost, van laten ze dat of dat gaan doen.
Denk dat de ideeen al kant en klaar liggen voor elke dag, en JA dit is een hele domme stomme opdracht om een puzzel in elkaar te zetten met 4 man, ze zijn morgenochtend nog bezig dus denk dat iedereen vroeg de streams uit zet en eens lekker de slaap inhaald.
en oh ja, zag ook hele leuke ideeen van andere users is ook niks mee gedaan.
Daar gaat het niet om. Het is gewoon niet commercieel. The Bunker en Fok! bestaan niet om ons allen leuk te vermaken, beide bestaan ze vooral om geld te verdienen. Die 2 zijn een samenwerking aangegaan, en ipv dat er meer geld wordt verdiend (stemmen kost geld), zie ik het omgekeerde gebeuren... namelijk dat de lust om geld uit te geven enorm wordt afgenomen door juist iemand die er profijt van zou moeten hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Hey kanjer, hij heeft het toch netjes ongedaan gemaakt door Jeroen weer terug omhoog te stemmenget a life
850 stukjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef K_L het volgende:
[..]
Schiet idd niet erg op hè![]()
Wanneer moet ie eigenlijk klaar zijn?
Zie je.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De relatie tussen Fok en TBO is dan ook niet commercieel. Daar zit misschien wel de grootste fout.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het is gewoon niet commercieel. The Bunker en Fok! bestaan niet om ons allen leuk te vermaken, beide bestaan ze vooral om geld te verdienen. Die 2 zijn een samenwerking aangegaan, en ipv dat er meer geld wordt verdiend (stemmen kost geld), zie ik het omgekeerde gebeuren... namelijk dat de lust om geld uit te geven enorm wordt afgenomen door juist iemand die er profijt van zou moeten hebben.
Schijten in je eigen voerbak, moet je nooit doen.
al koopt danny of wie dan ook voor 1000 euro credits, moet hij/zij weten tis maar wat je er voor over hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:05 schreef Toverheks het volgende:
okquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Kanjer het volgende:
[..]
ik dacht dat je het tegen mij had,volgende keer de naam volledig typen,oke?
Taking her place at the table, sitting, and the fools bend over.quote:
En er is ook nog zoiets als een eindsprintquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Toverheks het volgende:
En dan nog wat, als ik b.v. Eline als favo heb, en ik zie dat ze steeds op 2 staat, ook op de dag/avond van een exit (zoals verleden week), en ze blijft steeds op 2 en merk dat Jeroen, Pim en Marilien steeds wisselen van plaats.
Ik heb b.v. 100 credits dan zal ik gek wezen om die als nog in te zetten voor Eline, dan hou ik ze lekker vast voor de volgende ronde en zo denken nog veel meer mensen met mij, zal er echt niet gek van staan te kijken dat er een andere winnaar uit de Bunker rolt, omdat als je merkt, die mag blijven dan komt er met de finale zoveel credits bij dat de laatste bij wijze inenen bovenaan staat.
Want wie wat bewaard, die heeft wat luid het spreekwoord.
Maar wees eerlijk, dit heeft niks meer met overleven te maken, net zoals steeds lucifers in elkaar knutselen, en groepsgevoel, ze schijten voor mekaar in hun broek, Marilien en Jeroen durven nog wel wat maar niet veel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is duidelijk bedoelt om ze rust te gunnen. Aan te sterken en meer... Ze moeten natuurlijk wel weer goed afgeleverd worden.
Het is ook de makke van hoe deze RLS is verlopen. Het initiatief is uit de groep gehaald. Niemand durft zich te uiten. De enige die in feite weggetreiterd is was Peter. Nu schijnbaar Eline het fysiek niet goed trekt is er niets meer overgebleven. Misschien kunnen we nog voorzichtig hopen op een clash tussen Jeroen en Marielin. Groepsgevoel is OK maar dit is ronduit zwak als je alles maar van elkaar pikt. Ik moet er niet aan denken dat ik me niet meer uit zou durven spreken tegen iemand die ik niet moet.
Dat bedoel ik, stel dat ik al voor 300 euro aan credits heb gekocht, en jij voor 300 en de ander voor 100 en ga zo maar door, en we hebben allemaal de zelfde favo die b.v. onderaan steeds bungelt, die kan dan als een speer op de 1e plaas terecht komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En er is ook nog zoiets als een eindsprint
Als ik het aan jou moet uitleggen ben ik volgende week nog bezig. Wie het aangaat snapt het zelf vast wel.quote:
She walks in beauty, like the night ..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Taking her place at the table, sitting, and the fools bend over.
Top entertainment, die COS. Elke dag wel een bitchfight!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ik het aan jou moet uitleggen ben ik volgende week nog bezig. Wie het aangaat snapt het zelf vast wel.
Lijkt wel oorlogquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoezo, honger![]()
Tot de laatste kruimel:
[ afbeelding ]
Ik kan het nergens vinden, is er wel een eindtijd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:23 schreef K_L het volgende:
[..]
En hoeveel tijd krijgen ze daarvoor ? Heb het niet gevolgd
Idee voor TBO2, gratis streams en 7,95 betalen om in de COS te mogen postenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Top entertainment, die COS. Elke dag wel een bitchfight!roarrr
Veel spannender dan kijken en luisteren naar de puzzelstukjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline en Marielin waren in de afgelopen dagen ook al een aantal kilo's kwijtgeraakt. Veel vet zat er toch al niet aan en kilo's per dag tikt dan behoorlijk aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoezo, honger![]()
Tot de laatste kruimel:
[ afbeelding ]
Ik gaf dan toch ook mijn visie op wat er nu aan de hand lijkt te zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, dit heeft niks meer met overleven te maken, net zoals steeds lucifers in elkaar knutselen, en groepsgevoel, ze schijten voor mekaar in hun broek, Marilien en Jeroen durven nog wel wat maar niet veel.
Echt, Overleven zie ik ook echt anders, dit lijkt meer op zomerkamp met het buurthuis in de grote zomervakantie.
Danny blijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Idee voor TBO2, gratis streams en 7,95 betalen om in de COS te mogen posten
Al kost het me 7.95 per dag, ik ben van de party, dit is ook veel gezelliger, lekker ouwehoeren, af en toe een flinke discussie en heel veel humor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Yup en er staat een poll op TBO voor iets extra's bij die kip.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef lies1958 het volgende:
Wat kunnen ze eigenlijk krijgen voor die puzzel. Een gebraden kip toch, of zit er ook een geldprijs aanvast.?
Nou bij mij hadden die stukjes allang door het huis gevlogen zeg.
hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Eline en Marielin waren in de afgelopen dagen ook al een aantal kilo's kwijtgeraakt. Veel vet zat er toch al niet aan en kilo's per dag tikt dan behoorlijk aan.
Haha, nou als ie toch al de winnaar gaat bepalen.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
prima, maar dan moet je niet bij mij zijn maar bij B&B. Die hebben het bedacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
Pardon? FOK! hoeft van mij geen bakken geld te verdienen hoor. Denk je dat ik voor die paar lullige euro's al tien jaar deze uren had gemaakt als ik het alleen voor het geld deed? En dat ik dan in een huisje van 165000 euro zou wonen in een van de slechtste (maar gezelligste) wijken van Zwolle? In een veel te klein huis?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Daar gaat het niet om. Het is gewoon niet commercieel. The Bunker en Fok! bestaan niet om ons allen leuk te vermaken, beide bestaan ze vooral om geld te verdienen.
Ik verdien GEEN CENT aan de bunker. Sterker nog, als ik even vlug schat heeft The Bunker FOK! ongeveer 10.000 euro geKOST. Waarom? Omdat ik geloofde in het concept zoals het was.quote:Die 2 zijn een samenwerking aangegaan, en ipv dat er meer geld wordt verdiend (stemmen kost geld), zie ik het omgekeerde gebeuren... namelijk dat de lust om geld uit te geven enorm wordt afgenomen door juist iemand die er profijt van zou moeten hebben.
Ja, het is jammer dat het voor B&B zo gelopen is, ze zullen ook heus wel van te voren hebben geschat hoeveel er binnen zou komen alleen aan Credits, maar ja, ze zijn zelf zo stom geweest, en sorry dat ik het zo zeg maar om zelf hun hele format te verneuken met domme spelletjes en domme opdrachten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik gaf dan toch ook mijn visie op wat er nu aan de hand lijkt te zijn?
Daarbij zijn er drie stem rondes in het vooruit zicht gesteld. De planning is blijkbaar al rond. Bram zal gruwen bij het idee dat er nu nog iemand opgeeft. Want dat gaat EnjoyMedia direct geld kosten. Dat kwam gisteren heel erg duidelijk naar voren op de gefuckte mindfuck waar Danny niet eens meer Fok aan wilde verbinden.
Ondertussen mag Bram bang zijn of de streamers uberhaupt nog wel gaan stemmen. De meesten hebben nu al zoiets van: laten die grote stemmers (directe achterban) het maar uitzoeken.
Misschien dat het anders wordt, en dat gun ik ze, maar ik denk eerder dat mensen hun laatste credits op hun favo zetten met hier een daar nog iemand die erin geloofd and that's it voor de meeste fora leden.
Daar hadden ze het over toen ze buiten stonden vandaag. Ze hebben kennelijk een weegschaal gehad, vanmorgen denk ik (?) maar dat weet ik niet. Iets van vijf kilo eraf bij beide.quote:
me bitchfight? dacht het nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:31 schreef Pek het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Daar hadden ze het over toen ze buiten stonden vandaag. Ze hebben kennelijk een weegschaal gehad, vanmorgen denk ik (?) maar dat weet ik niet. Iets van vijf kilo eraf bij beide.
quote:Dinsdag 19-05-2009 15: 27 uur
Health Check
De health check is afgenomen. De Overlevers zijn gewogen, en er is goed gekeken naar tandvlees, oogwit, hartslag etc. Daarna hebben de Overlevers allemaal 5 minuten verplicht moeten fietsen en hebben we de hartslag gecheckt.
Het puzzelen gaat nog steeds gestaag door. Jeroen, Pim en Marielin zijn ijverig bezig de stukjes passend te maken. Eline is daarentegen in dromenland. Waar zal ze van dromen? Dat ze met de poet er vandoor gaat of over de nog komende zware dagen?
Was dat niet ná 11 uur dan? (dat het niet telde door dat hack-verhaal?)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef Danny het volgende:
Overigens hebben we de eerste week ook al fors gestemd, maar toen om Bobby erin te houden. Dat is ook niet gelukt. Zó belangrijk zijn die stemmen van me dus ook weer niet.
Dan denk ik niet dat het gaat lukkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef BobbyRond het volgende:
Ik dacht dat ze tot 12 uur vannacht de puzzel konden afmaken?
Respect heb ik zeker voor ze. En ik denk ook dat ze er niets bij in schieten. Maar dat ze niet alles eruit hebben gehaald lijkt me duidelijk. Misschien zelfs ook wel de bedoeling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat het voor B&B zo gelopen is, ze zullen ook heus wel van te voren hebben geschat hoeveel er binnen zou komen alleen aan Credits, maar ja, ze zijn zelf zo stom geweest, en sorry dat ik het zo zeg maar om zelf hun hele format te verneuken met domme spelletjes en domme opdrachten.
Het was de streamer bepaald, maar merkte dat de streamer een leuke poll mag invullen maar dat hun toch de eindstem hebben in alles.
Heb wel veel respekt voor B&B en alle mensen en vrijwilligers achter de schermen en vind het ook kut voor ze, maar hoop dat als ze een volgende Bunker opstarte ze hier veel van geleerd hebben.
ik heb de van de meer dan 1000 stemmen toen er idd 1000 teruggekregen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was dat niet ná 11 uur dan? (dat het niet telde door dat hack-verhaal?)
En dat poste ik verleden week al over Pim, de avond van de Finale koopt het hele dorp credits voor Pim, ze houden zich nu nog rustig maar dan barst het los, is maar een klein dorp waarin Pim woond, en het is ons kent ons he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef BobbyRond het volgende:
Danny is waarschijnlijk de enige grote stemmer die geen directe achterban is, maar dat maakt hem niet meteen onhoudbaar imo...
Jeroen heeft weinig achterban volgens mij, Eline heeft wel een achterban maar die zal er geen 1000 euro oid in steken, Marielin heeft Danny en Micha en Pim heeft een heel dorp.
Nou denk ik niet dat je straks een nieuwe Ferrari kan aanschaffen, maar jouw banners leveren geld op per view lijkt me?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Danny het volgende:
Ik verdien GEEN CENT aan de bunker. Sterker nog, als ik even vlug schat heeft The Bunker FOK! ongeveer 10.000 euro geKOST. Waarom? Omdat ik geloofde in het concept zoals het was.
Leuk dat Bart nu een beetje de verongelijkte bn'er uit komt hangen en doet alsof ik de boosdoener ben, maar het slaat he-le-maal nergens op.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik kan het nergens vinden, is er wel een eindtijd?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:40 schreef akveor het volgende:
Is er eigenlijk al bekend gemaakt welke puzzelaars het dagduel gaan spelen?
er is geen tijdslimiet doorgegeven. tenzij ze dat later nog te horen hebben gekregen?quote:
niet erg gezond als ze zo veel in korte tijd kwijtraken, wel weer goed dat het in de gaten gehouden word.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Daar hadden ze het over toen ze buiten stonden vandaag. Ze hebben kennelijk een weegschaal gehad, vanmorgen denk ik (?) maar dat weet ik niet. Iets van vijf kilo eraf bij beide.
Ah toen dus.quote:
Jammer dat Den Haag geen dorp meer isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En dat poste ik verleden week al over Pim, de avond van de Finale koopt het hele dorp credits voor Pim, ze houden zich nu nog rustig maar dan barst het los, is maar een klein dorp waarin Pim woond, en het is ons kent ons he.
Bij wijze van spreken, stel Pim wint de Bunker krijgt ie van de Burgemeester van zijn dorp nog een rondrit aangeboden en wordt ereburger van het dorp.
Vergeet niet in een dorp heerst er een andere mentaliteit dan amsterdam of een andere grote stad.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
de eerste stemming had net zo spannend kunnen worden als de laaste ... dit is dus door de hackpoging om zeep geholpen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:41 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Was dat niet ná 11 uur dan? (dat het niet telde door dat hack-verhaal?)
Zo simpel is het. Ik stem graag, maar hier gaat de wet van de grote getallen op. Of in deze de kleine getallen. Er zijn te weinig streamers om het enorme stemmen van de achterban tegen te gaan. Ik stem niet meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik gaf dan toch ook mijn visie op wat er nu aan de hand lijkt te zijn?
Daarbij zijn er drie stem rondes in het vooruit zicht gesteld. De planning is blijkbaar al rond. Bram zal gruwen bij het idee dat er nu nog iemand opgeeft. Want dat gaat EnjoyMedia direct geld kosten. Dat kwam gisteren heel erg duidelijk naar voren op de gefuckte mindfuck waar Danny niet eens meer Fok aan wilde verbinden.
Ondertussen mag Bram bang zijn of de streamers uberhaupt nog wel gaan stemmen. De meesten hebben nu al zoiets van: laten die grote stemmers (directe achterban) het maar uitzoeken.
Misschien dat het anders wordt, en dat gun ik ze, maar ik denk eerder dat mensen hun laatste credits op hun favo zetten met hier een daar nog iemand die erin geloofd and that's it voor de meeste fora leden.
quote:
Ja, ze hebben vanmiddag een weegschaal gekregen, Eline 3 kilo kwijt en Marilien 5 de jngens weet ik niet, iemand had het wel ergens gepost.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:44 schreef earthling39 het volgende:
[..]
niet erg gezond als ze zo veel in korte tijd kwijtraken, wel weer goed dat het in de gaten gehouden word.
Zolang ie die 10.000 maar niet wint...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En dat poste ik verleden week al over Pim, de avond van de Finale koopt het hele dorp credits voor Pim, ze houden zich nu nog rustig maar dan barst het los, is maar een klein dorp waarin Pim woond, en het is ons kent ons he.
Bij wijze van spreken, stel Pim wint de Bunker krijgt ie van de Burgemeester van zijn dorp nog een rondrit aangeboden en wordt ereburger van het dorp.
Vergeet niet in een dorp heerst er een andere mentaliteit dan amsterdam of een andere grote stad.
Ik heb het idee dat Bobster behoorlijk wat pussy aan dit avontuur over houdtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]Dotterific!
Ik zag je afgelopen nacht-berichtje nog vanmorgen! Dus ook als antwoord daarop:DOTTEL
Vele kleine maken 1 grote...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Zo simpel is het. Ik stem graag, maar hier gaat de wet van de grote getallen op. Of in deze de kleine getallen. Er zijn te weinig streamers om het enorme stemmen van de achterban tegen te gaan. Ik stem niet meer.
En juist dat laatste lijkt me niet de bedoeling van B&B.
Zolang er niet enorme aantallen streamers/stemmers zijn lijkt me dit een delicaat punt in het hele concept.
dat is waarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Veel spannender dan kijken en luisteren naar de puzzelstukjes
Er had maar 1 Hagenaar op jou hoeven stemmen, die in dat grote huis woond met dat hek ervoor, gut hoe heet die straat nu ook alweer, ze komt ook elk jaar met haar hele familie zwaaien naar de voorbijgangersquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jammer dat Den Haag geen dorp meer is
600.000+ stemmers was best fijn geweest
Nee, initiatief tonen wordt een opdracht voor TBO2...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
Ah, ze mogen niet op eigen initiatief vegen
hoe trap je nog even het allerlaatste beetje initiatief eruit.
En dan straks weer vragen waarom ze niet uit zichzelf vegen
Geen tijdslimiet dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:44 schreef Danny het volgende:
[..]
er is geen tijdslimiet doorgegeven. tenzij ze dat later nog te horen hebben gekregen?
Ik ben helemaal niet bang voor Danny, en stem gewoon op mijn favoriet(e).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Vele kleine maken 1 grote...
Zoek 20 mensen met 50 credits à 11,25 euro en je wint het al van Danny... Ik snap niet waarom iedereen zo bang is voor Danny? De Overlevers tonen geen creativiteit, maar de streamers zie ik ook weinig creatiefs doen, denk aan onderlinge clustsers vormen... evaxsis deed dat bij de exit van Peter, zij ronselde een paar mensen om Jeroen erin te houden. Dat heeft gewerkt, dus dat kan nu weer...
Ik zeg toch ook nergens dat jij daarvan de schuld bent? Het systeem is daar, jij maakt daar gebruik van, is je goed recht. Het maakt het alleen wat minder aantrekkelijk voor de streamer om nog te stemmen op deze manier. That's all.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Danny het volgende:
[..]
prima, maar dan moet je niet bij mij zijn maar bij B&B. Die hebben het bedacht.
[..]
Pardon? FOK! hoeft van mij geen bakken geld te verdienen hoor. Denk je dat ik voor die paar lullige euro's al tien jaar deze uren had gemaakt als ik het alleen voor het geld deed? En dat ik dan in een huisje van 165000 euro zou wonen in een van de slechtste (maar gezelligste) wijken van Zwolle? In een veel te klein huis?
Je bent behoorlijk nieuw op FOK! volgens mij. Ik heb me zes jaar de tering gewerkt in een baan van 40 uur PLUS 60 uur FOK! per week tot ik er drie jaar geleden eindelijk een salaris voor mezelf uit kon halen en nog steeds ben ik verre van 'binnen'. Denk even na voordat je blaat.
[..]
Ik verdien GEEN CENT aan de bunker. Sterker nog, als ik even vlug schat heeft The Bunker FOK! ongeveer 10.000 euro geKOST. Waarom? Omdat ik geloofde in het concept zoals het was.
Leuk dat Bart nu een beetje de verongelijkte bn'er uit komt hangen en doet alsof ik de boosdoener ben, maar het slaat he-le-maal nergens op.
En geen van beide geinteresseer in een persoonlijk itiem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef akveor het volgende:
Armpje drukken... tering elke leuke opdracht wordt bewaard voor TBO2..
Ja, vooral als de ander dan ook zn hele lichaamsgewicht er op gaat hangenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef BobbyRond het volgende:
Volgens mij is het amper te winnen als je al een beetje voorbij het middelpunt bent...
Excuus, je hebt gelijk. De google ads van het bunkerforum sinds 1 april hebben ¤ 545,17 opgebracht. De helft daarvan gaat uiteindelijk nog naar B&B.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nou denk ik niet dat je straks een nieuwe Ferrari kan aanschaffen, maar jouw banners leveren geld op per view lijkt me?
En met 100.000+ posts (en een veelvoud aan views), dan levert het toch wel iets extra op? (Je hoeft niet uit de school te klappen over jouw business plan hoor als je wilt)
En daar ga je mank imo. Zoek 20 mensen. Ik wil geen 20 mensen zoeken.. Ik wil gewoon lekker zelf stemmen. Zit hier als eenling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Vele kleine maken 1 grote...
Zoek 20 mensen met 50 credits à 11,25 euro en je wint het al van Danny... Ik snap niet waarom iedereen zo bang is voor Danny? De Overlevers tonen geen creativiteit, maar de streamers zie ik ook weinig creatiefs doen, denk aan onderlinge clustsers vormen... evaxsis deed dat bij de exit van Peter, zij ronselde een paar mensen om Jeroen erin te houden. Dat heeft gewerkt, dus dat kan nu weer...
En de pols naar binnen draait.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja, vooral als de ander dan ook zn hele lichaamsgewicht er op gaat hangen
omdat het waarschijnlijk toch weer afgepakt gaat worden...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En geen van beide geintereserd in een persoonlijk itiem.
Geweldige zakenman ben je me er ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. De google ads van het bunkerforum sinds 1 april hebben ¤ 545,17 opgebracht. De helft daarvan gaat uiteindelijk nog naar B&B.
Er is dus ongeveer 10.000 ingestoken en het heeft FOK! ¤ 272,58 opgeleverd. ow, daar gaat nog wel 19% btw vanaf.
En misschien omdat ze vrijdag alweer thuis zijn? Dus het niet meer zó belangrijk is?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
omdat het waarschijnlijk toch weer afgepakt gaat worden...
Als die database servers het nu eens wat beter doen zou ik misschien overwegen Foklid te worden...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. De google ads van het bunkerforum sinds 1 april hebben ¤ 545,17 opgebracht. De helft daarvan gaat uiteindelijk nog naar B&B.
Er is dus ongeveer 10.000 ingestoken en het heeft FOK! ¤ 272,58 opgeleverd. ow, daar gaat nog wel 19% btw vanaf.
What else is newquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:02 schreef akveor het volgende:
Binnen 20 posts dagduel voorbij.... hahahahahah
daar zit idd ook wat in. het is nog maar voor een paar dagen. Ik denk dat ze blij zijn als ze de bunker uitmogen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En misschien omdat ze vrijdag alweer thuis zijn? Dus het niet meer zó belangrijk is?
He heerlijk Danny, kan jij met je gezin eens lekker op vakantie ervan naar de Bahama`s.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat let je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
En daar ga je mank imo. Zoek 20 mensen. Ik wil geen 20 mensen zoeken.. Ik wil gewoon lekker zelf stemmen. Zit hier als eenling.
Dat lijkt me logisch. Als jouw familie of vrienden erin zitten stem je ws ook.quote:Gaat overigens wat mij betreft helemaal niet over Danny, vorige week een eenmalige actie en klaar. Dit gaat puur over de achterban die er veel geld in steekt.
Ze staat 600 punten voor ofzo? Vorige exit waren er deelnemers bij die 2000 stemmen in 5 minuten kregen. Te ver voor valt enorm mee. Dat is zo ingelopen hoor.quote:En buiten dat, al zou ik 20 mensen hebben met 50 stemmen, zijn er nog maar 1000. Nog niet genoeg om een vuist tegen Marielin te maken. Ze staat te ver voor, en nee, dat zijn echt niet allemaal kleine stemmers.
ik zie zat mensen posten dat ze gaan stemmen. Zie ook regelmatig dat er mensen stemmen bij hebben gekregen. Soms 1, soms 5, soms 10. Geen aantallen waar de gemiddelde achterban doorgaans aan zou doen.quote:Feit wat ik zeg is dat iets dergelijks veel minder merkbaar is als er duizenden en duizenden stemmers zijn. Dat is hier niet, en voorlopig ook niet met een TBO2.
Kortom, B&B krijgen (heel basic gezegd hoor) alleen stemmen van de achterban (in de wat grotere getallen) en velen stemmen gewoon niet. En juist van die kleine stemmers, dus streamers moeten B&B het hebben!
Gaan we dreigenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Als die database servers het nu eens wat beter doen zou ik misschien overwegen Foklid te worden...![]()
Ik vind helemaal niks meer leuk aan Marielinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef mooiiiiii het volgende:
dat irritante lachje van marielin hangt me ook de keel uit .Mmoeaw
En het woordje puuuuuzelen ook![]()
Ik ook niet.. Hoop dat iemand er grof geld in wilt pompen om haar naar huis te krijgen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef K_L het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niks meer leuk aan Marielin
Meteen maar vanavond afhandelen dus lijkt me, kunnen zij naar huis, wij wat zinnings doen, Bart en Bram een uitkering aanvragen, iedereen blijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
19-05-09 20:30
De finaledagen zijn bekend!
20-05-09 - Kwart finale (tot 19:55 stemmen, 20:00 uitslag).
21-05-09 - Halve finale (tot 19:55 stemmen, 20:00 uitslag).
22-05-09 - Finale ( tot 20:55 stemmen, 21:00 uitslag).
Bovenstaande data en tijdstippen zijn onder voorbehoud.
Ahh.. mooi..
Kwart Finale... Marielin wint.
Halve Finale...Marilielin wint meer...
Hele Finale...Marielin wint alles...
Dat is, als niemand meer stemt tot die tijd... en aangezien ze nú al veruit het hoogst staat is alle moeite die richting uit verspilde credits...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef snetje het volgende:
ik lach me dood als ze de puzzel klaar hebben .. een kip in een hokje krijgen die de laatste dagen nog wat eieren voor ze gaat leggen
Er stond 'gebraden kip' en die legt geen eieren meer denk ik. En volgens de poll op de site krijgen ze er patat bijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef snetje het volgende:
ik lach me dood als ze de puzzel klaar hebben .. een kip in een hokje krijgen die de laatste dagen nog wat eieren voor ze gaat leggen
Weer een hoogtepunt ....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Er stond 'gebraden kip' en die legt geen eieren meer denk ik. En volgens de poll op de site krijgen ze er patat bij
Dat gaat ze smakenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Er stond 'gebraden kip' en die legt geen eieren meer denk ik. En volgens de poll op de site krijgen ze er patat bij
Gaat em nie worden denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Hoop dat iemand er grof geld in wilt pompen om haar naar huis te krijgen..
niets, maar in het kader van open en eerlijk vind ik het helemaal niet erg die info te delen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Toverheks het volgende:
Wat gaat een ander aan wat jij er van over houd
Nauw, dat ligt er nog aan hoe lang de strijkstok is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Meteen maar vanavond afhandelen dus lijkt me, kunnen zij naar huis, wij wat zinnings doen, Bart en Bram een uitkering aanvragen, iedereen blij
Ze moeten de kip dus niet eens zelf plukkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij wordt dus blijver van de uitslag van de polls dan van het kijken naar de stream?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
Oke, maar toch bekruipt me dan toch het gevoel van ppfftttt je snapt me wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Danny het volgende:
[..]
niets, maar in het kader van open en eerlijk vind ik het helemaal niet erg die info te delen.
he jammer ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Die kukels zijn verpest vur ut leeeve!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
Ah, ze mogen niet op eigen initiatief vegen
hoe trap je nog even het allerlaatste beetje initiatief eruit.
En dan straks weer vragen waarom ze niet uit zichzelf vegen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Meteen maar vanavond afhandelen dus lijkt me, kunnen zij naar huis, wij wat zinnings doen, Bart en Bram een uitkering aanvragen, iedereen blij
Volgens mij hebben ze liever frietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat ze uit die gang zijn. als ze nou die puzzel ff afmaken komen er misschien gewoon weer ouderwets boeiende beelden. Normale kleren, bier, wiet en feest.quote:
betere camera-angle denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom die kist eerst verplaats werd en toen weer terug gezet is?
Die kist hebben ze gebruikt voor armpje drukken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom die kist eerst verplaats werd en toen weer terug gezet is?
Waarschijnlijk vanwege het vegen .... wat achteraf weer niet mochtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
Beetje variatie op het puzzelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
Befehl ist Befehlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
Lees nou eens wat ik schrijf... En wat denk ik voor velen geldt, alleen schrijven de meesten het niet. Ik ga mijn 20 of 50 credits niet inzetten bij iemand die bijna 1200 stemmen voor staat op mijn favoriet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat let je?
[..]
Dat lijkt me logisch. Als jouw familie of vrienden erin zitten stem je ws ook.
[..]
Ze staat 600 punten voor ofzo? Vorige exit waren er deelnemers bij die 2000 stemmen in 5 minuten kregen. Te ver voor valt enorm mee. Dat is zo ingelopen hoor.
[..]
ik zie zat mensen posten dat ze gaan stemmen. Zie ook regelmatig dat er mensen stemmen bij hebben gekregen. Soms 1, soms 5, soms 10. Geen aantallen waar de gemiddelde achterban doorgaans aan zou doen.
Na de hele dag de streams aan te hebben gehad stootte ik net keihard m'n kop. Pas toen merkte ik dat ik nog leefdequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef beequeen het volgende:
Jij wordt dus blijer van de uitslag van de polls dan van het kijken naar de stream?
Ja, wat willen ze nou, Patat of Friet, wil het nu zeker weten hoor, anders blijf ik er maar over piekerenquote:
graag een pollquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, wat willen ze nou, Patat of Friet, wil het nu zeker weten hoor, anders blijf ik er maar over piekeren
patatte met frieten met puree met aardappelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, wat willen ze nou, Patat of Friet, wil het nu zeker weten hoor, anders blijf ik er maar over piekeren
dank je wel voor de uitlegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef K_L het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege het vegen .... wat achteraf weer niet mocht
Hey, misschien kan je er een Ferrari bekerhouder voor kopen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hey, misschien kan je er een Ferrari bekerhouder voor kopen?
ook goed tochquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef K_L het volgende:
[..]
Hoewel ik later weer las dat het vanwege het armpjedrukken was tussen Jeroen en Pim
Ik heb niet eens zo'n probleem met die outfit, al zou het wel wat spannender kunnen, maar dat is persoonlijk. Het is dat militairisme. Dat staat nogal haaks op eigen initiatief. Bevel is bevel. Niet zelf nadenken maar uitvoeren. Dat soort devies. Ik zie niet echt hoe men dat samen wil passen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Punt is dat ze moesten overleven, maar ze inmiddels al dagen in een afschuwelijke outfit rondhobbelen en uit eigen initiatief niet eens mogen vegen...
Já, nog even een lekker feest, voldoende drank en goeie muziek, en dan doorgaan tot ze omrollen en naar hun bedje strompelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat ze uit die gang zijn. als ze nou die puzzel ff afmaken komen er misschien gewoon weer ouderwets boeiende beelden. Normale kleren, bier, wiet en feest.
Waarom zou je als je in een schuilkelder zit de hele dag depressief voor je uit moeten staren. Als je zo'n bunker aanlegt zorg je ook dat daar voldoende proviand (water, alcohol, tabak, medicijnen, voedsel etc) is om minimaal een paar maanden door te komen lijkt me
Wat je NIET neerlegt is een complete militaire uitrusting. Feesten om de ellende te vergeten. Past prima in het (originele) concept. Punt is dat ze moesten overleven, maar ze inmiddels al dagen in een afschuwelijke outfit rondhobbelen en uit eigen initiatief niet eens mogen vegen...
Marielin = 2690 - 646 = 2044quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Trekpopje het volgende:
Lees nou eens wat ik schrijf... En wat denk ik voor velen geldt, alleen schrijven de meesten het niet. Ik ga mijn 20 of 50 credits niet inzetten bij iemand die bijna 1200 stemmen voor staat op mijn favoriet.
Says who? Er kunnen prima 20 mensen tegelijk 50 stemmen uitbrengen op dezelfde persoon.quote:Bij de laatste stemming was overigens ook duidelijk te zien dat deelnemers met sprongen vooruit gingen,en nee, dat is niet door de kleine stemmer.
Dan zullen de verschillen hooguit GROTER zijn. In plaats van 700 stemmen verschil kunnen het er dan zomaar 70.000 zijnquote:Dit is gewoon een extra aspect doordat het stemmende publiek nog relatief klein is. Daardoor is het zo merkbaar, daardoor worden kleinere stemmers tegengehouden. Is niet iets van onwil van me, maar pure constatering. Grote getallen stemmen werkt heel anders als je een miljoenenpubliek hebt.
Nu weet ik zeker dat je gek bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Danny het volgende:
Na de hele dag de streams aan te hebben gehad stootte ik net keihard m'n kop. Pas toen merkte ik dat ik nog leefde
Was het niet om zondagochtend om 07.00 uur..?quote:
Toverheks, het natuurlijk gewoon patat en niet andersquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
graag een poll
friet
patat
of opgebakken aardappeltjes
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je gek bent.
Ik ga bankhangen, nite all.
dus dat ze bewust onduidelijk maken hoeveel stemmen men heeft en ze dus zelf kunnen kiezen wie ze laten winnen? Lijkt me een slecht plan, sorryquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik gooi het even in de groep, en misschien vind iemand dat stom maar oke neem ik voor lief.
als de teller van de credits nu eens op nul komen te staan, achter de schermen wordt dat gewoon bij gehouden hoeveel iedereen had, bij de einduitslag wordt dat er dan bij opgeteld.
Dan kan niemand zien hoe hoog die persoon staat en beginnen ze allemaal blanco.
Misschien een raar idee en ja je mag me uitlachen, maar daar denk ik nu net aan.
Gewoon blind stemmen en achter de schermen later alles optellen, idee of een idee ik denk wel mee.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef K_L het volgende:
[..]
Hoewel ik later weer las dat het vanwege het armpjedrukken was tussen Jeroen en Pim
[..]
leuk bedacht,maar dan ga je weer te horen krijgen dat ze achter de schermen sjoemelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik gooi het even in de groep, en misschien vind iemand dat stom maar oke neem ik voor lief.
als de teller van de credits nu eens op nul komen te staan, achter de schermen wordt dat gewoon bij gehouden hoeveel iedereen had, bij de einduitslag wordt dat er dan bij opgeteld.
Misschien een raar idee en ja je mag me uitlachen, maar daar denk ik nu net aan.
Gewoon blind stemmen en achter de schermen later alles optellen, idee of een idee ik denk wel mee.
Klopt, ik denk dat dat ook de reden is, waarom de bunkeraars zo weinig eigen initiatief laten zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n probleem met die outfit, al zou het wel wat spannender kunnen, maar dat is persoonlijk. Het is dat militairisme. Dat staat nogal haaks op eigen initiatief. Bevel is bevel. Niet zelf nadenken maar uitvoeren. Dat soort devies. Ik zie niet echt hoe men dat samen wil passen.
Nee, niet weer zo'n Belgquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Krieltjes bedoel je dus? Nou, doe mij maar frietjes
Ik ga met je mee!! Dan gooi er weer 20 credits inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Weet je zeker dat het Patat is en geen Frietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Toverheks, het natuurlijk gewoon patat en niet anders![]()
En het zal ze zeker smaken na dagen op noodrantsoenen te hebben geleefd
Psies, de hel breekt los op Fok!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
leuk bedacht,maar dan ga je weer te horen krijgen dat ze achter de schermen sjoemelen
Dan laten we al die tijd gewoon een notaris bij de puntenpot aanwezig zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dus dat ze bewust onduidelijk maken hoeveel stemmen men heeft en ze dus zelf kunnen kiezen wie ze laten winnen? Lijkt me een slecht plan, sorry
[..]
Krieltjes zijn gewoon krieltjes toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dan moet er een onafhankelijk iemand bij zijn, en ik offer me wel op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
leuk bedacht,maar dan ga je weer te horen krijgen dat ze achter de schermen sjoemelen
Patatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
als na de kwartfinale de teller weer op nul gaat, en ook na de halve finale, dat is niet meer dan normaal dat ze dat doen. maar achter de schermen de teller lijkt me geen goed plan, dan krijg je weer dat de regie hun favo heeft laten winnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef BobbyRond het volgende:
Nieuwe tactiek, allemaal heel positief zijn over Marielin en heel negatief doen over onze favoriet, dan maakt Danny meteen een ommezwaai naar de nieuwe underdog
Zelfs het genootschap onze taal weet geen raad met deze kwestiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Patat is en geen Frietoh hier wordt ik een beetje melig van, kan er een poll komen
dan moet de redactie ook een ander slachtoffer vinden, en moeten ze jeroen ook op een ander afsturen. En moet iedereen wel even dezelfde persoon daarvoor kiezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef BobbyRond het volgende:
Nieuwe tactiek, allemaal heel positief zijn over Marielin en heel negatief doen over onze favoriet, dan maakt Danny meteen een ommezwaai naar de nieuwe underdog
Nog erger, een reserveduitserquote:
Die Eline heeft me toch grote neusgatenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat dat ook de reden is, waarom de bunkeraars zo weinig eigen initiatief laten zien.
Een kok moet altijd voorproevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Danny het volgende:
Jeroen zit stiekem te vreten?
Is tegen het oorspronkelijke format van 100% transparantie, ook al is dat niet overal gelukt of mogelijk...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, dan moet er een onafhankelijk iemand bij zijn, en ik offer me wel op.
nee ik vind het niet eens zo een slecht idee, al zeg ik het zelf, ben benieuwd wat Bart hier van vind en er wat op kan zeggen.
Dat is pech hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef mooiiiiii het volgende:
Ging ik net voor het eerst naar een vogelnestje kijken via een raampje aldaar,zijn ze vandaag uitgevlogen ala Disneyfilm zoals vorig jaar waarschijnlijk toen 1 vogeltje uitvloog en uitgleed op een ligbed waar een plasje op lag.
dat heb ik dus allemaal gemist vandaag omdat ik als een zombie naar die saaie streams keek vandaag![]()
hoe danquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, aardappelen, maar dan als friet bereiden graag
Kauwgompje toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Disana het volgende:
Zat Jeroen die sardines nou stiekem te eten?
Nee Danny, kijk zeg ze vragen aan mij, wil jij de stemmen tellen, kan mij het schelen wie er wint ik gun het ze all4, ik lig er geen nacht wakker van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dus dat ze bewust onduidelijk maken hoeveel stemmen men heeft en ze dus zelf kunnen kiezen wie ze laten winnen? Lijkt me een slecht plan, sorry
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd handig als er geen stekkerdoos in de buurt isquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die Eline heeft me toch grote neusgaten
Eej, dan heb je mijn monitor er zo ongeveer uitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
O net gemist dan,dat is idd lullig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat was eerder, en daar vroeg hij nog netjes om. Maar dit zag er heel stiekem uit.
Daaaar moet een pie...sorryquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die Eline heeft me toch grote neusgaten
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
zo gaat het bij alle rls'sen. Het vernieuwende was nou juist dat het hier volledig transparant gaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Danny, kijk zeg ze vragen aan mij, wil jij de stemmen tellen, kan mij het schelen wie er wint ik gun het ze all4, ik lig er geen nacht wakker van.
En zo zijn er best nog meer mensen en misschien is er ook wel een Notaris hier op FOK die dat wel belangeloos wilt doen.
Nee, vind het echt geen slecht idee, en hoe meer ik er over nadenk hoe beter ik het vnd, en niet omdat ik het heb aangedragen, maar meer omdat ik denk dat er meer credits worden gekocht en dat er uiteindelijk dit toch de beste oplossing lijkt.
Hoezo niet? Diamant friet wordt van patat/patatten gemaakt.. dus logisch dat ze dat zo brengen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Patatte patat patatte patat ... Diamant![]()
Zie je wel ... zo ging het reclameliedje van Diamant vet
Niks geen frietjes
Precies, bij dezeis het bewijs geleverdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks geen frietjes
272,58 - 19% = 229,05quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Eej, dan heb je mijn monitor er zo ongeveer uit
Ik heb ook het idee dat dat veel meer stemmen uitbrengt dan een niet-transparante RLS, mits je even rekening houdt het het aantal kijkers hier en bij een andere RLS.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:40 schreef Danny het volgende:
[..]
zo gaat het bij alle rls'sen. Het vernieuwende was nou juist dat het hier volledig transparant gaat.
Als ze met dergelijke constructies komen stop ik subiet met stemmen. Ik heb in 10 jaar rls nog nooit ook maar één stem uitgebracht volgens mij. Tot the bunker. Juist omdat het zo transparant is.
heee, die wilde ik ook plaatsenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks geen frietjes
Het is altijd zo (en dus ook bij de Bunker) dat het tellen van de stemmen en de uiteindelijke winnaar die daaruit voortkomt met het toekennen van het gewonnen geldbedrag, gebeurt onder toezicht van een notaris.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Danny, kijk zeg ze vragen aan mij, wil jij de stemmen tellen, kan mij het schelen wie er wint ik gun het ze all4, ik lig er geen nacht wakker van.
En zo zijn er best nog meer mensen en misschien is er ook wel een Notaris hier op FOK die dat wel belangeloos wilt doen.
Nee, vind het echt geen slecht idee, en hoe meer ik er over nadenk hoe beter ik het vnd, en niet omdat ik het heb aangedragen, maar meer omdat ik denk dat er meer credits worden gekocht en dat er uiteindelijk dit toch de beste oplossing lijkt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo niet? Diamant friet wordt van patat/patatten gemaakt.. dus logisch dat ze dat zo brengen.
Ehm, die heb ik gewonnen hier toen met dat abo gedoequote:
Daar zat ik ook al mee in mijn hoofdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks geen frietjes
Brabantse logicaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zeg dus patat, ik kom uit het westen.
Woon nu in Brabant vraag aan de vriendin van mijn zoon, wat zeggen jullie? zegt ze friet. Dus jij besteld een frietje oorlog? nee zegt ze, een patatje oorlog en een frietje metSchiet mij maar lek.
herstel, ik krijg net te van knorretje horen dat we één keer hebben gestemd. We lagen toen letterlijk aan de geelhonger (ja, we hebben tomatenketchupsoep gegeten bij gebrek aan beter) en hebben onze laatste cent uitgegeven aan een stem op Bart tijdens BB1. The irony.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:40 schreef Danny het volgende:
[..]
zo gaat het bij alle rls'sen. Het vernieuwende was nou juist dat het hier volledig transparant gaat.
Als ze met dergelijke constructies komen stop ik subiet met stemmen. Ik heb in 10 jaar rls nog nooit ook maar één stem uitgebracht volgens mij. Tot the bunker. Juist omdat het zo transparant is.
Fijn dat lekker ook gezond kan zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks geen frietjes
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ehm, die heb ik gewonnen hier toen met dat abo gedoe
Dat was toch ongeveer zoiets?![]()
Naja, whatever, ik ben er nog steeds blij mee.
ik heb vier jaar bij BCC gewerktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef BobbyRond het volgende:
Media Markt
Leg er een tientje bij en je hebt een mooie 23" Samsung...
Franse patatjes?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, bij dezeis het bewijs geleverd
Dat is uit de ouwe doosquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al mee in mijn hoofd
En met deze:
Whahaha, zo zie je maar Danny, je bent een goed mens!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Danny het volgende:
[..]
herstel, ik krijg net te van knorretje horen dat we één keer hebben gestemd. We lagen toen letterlijk aan de geelhonger (ja, we hebben tomatenketchupsoep gegeten bij gebrek aan beter) en hebben onze laatste cent uitgegeven aan een stem op Bart tijdens BB1. The irony.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met deze:
jij ging toch niet meer naar de bunker2 kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:40 schreef Danny het volgende:
[..]
het ging toch over de komende paar dagen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:48 schreef moha het volgende:
jij ging toch niet meer naar de bunker2 kijken
meteen reactie geplaatst. dit kan natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met deze:
ik ben erg trots dat ik er ben weggegaan. Wil je nog top-secret info? Mijn zwijgplicht is inmiddels verlopenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zeg dus patat, ik kom uit het westen.
Woon nu in Brabant vraag aan de vriendin van mijn zoon, wat zeggen jullie? zegt ze friet. Dus jij besteld een frietje oorlog? nee zegt ze, een patatje oorlog en een frietje metSchiet mij maar lek.
ohw ik dacht over tb2, solly mijn fout.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
[..]
het ging toch over de komende paar dagen?
Komt eraan...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
Ach gossie, Pim wil een schone onderbroek als persoonlijk item.
Ze hebben allebei gelegen in de luchtruimte. Marielin heeft er hooguit een half uurtje op zitten want die werd steeds wakker gemaakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef lies1958 het volgende:
Pim heeft overdag niet geslapen he als enige. Die is echt al de hele dag met die puzzel bezig.
geelhonger? is dat rotterdams?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Danny het volgende:
[..]
herstel, ik krijg net te van knorretje horen dat we één keer hebben gestemd. We lagen toen letterlijk aan de geelhonger (ja, we hebben tomatenketchupsoep gegeten bij gebrek aan beter) en hebben onze laatste cent uitgegeven aan een stem op Bart tijdens BB1. The irony.
LOLquote:
Geen goed idee vind ik.,Ik zou het een beter idee vinden om een users nummer bv te zien bij de stem die iemand geeft.Dan blijft die persoon toch anoniem en zie je toch hoeveel mensen daadwerkelijk gestemd hebben.Zoiets moet toch ook kunnen.Achter de schermen vind ik niks,zelfs op Huub heb ik maar 1 keer gestemd omdat ik het vanaf het begin al niet vertrouwde.Al die bel toestanden trap ik sowieso niet in.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Zullen we secret info PM'en? Dan kunnen we nog wat ruilenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben erg trots dat ik er ben weggegaan. Wil je nog top-secret info? Mijn zwijgplicht is inmiddels verlopen
Toch wel beter dan de mensen die liever ranzig blijven rondlopen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
Ach gossie, Pim wil een schone onderbroek als persoonlijk item.
geeft nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |