Ik ook niet.. Hoop dat iemand er grof geld in wilt pompen om haar naar huis te krijgen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef K_L het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niks meer leuk aan Marielin
Meteen maar vanavond afhandelen dus lijkt me, kunnen zij naar huis, wij wat zinnings doen, Bart en Bram een uitkering aanvragen, iedereen blijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
19-05-09 20:30
De finaledagen zijn bekend!
20-05-09 - Kwart finale (tot 19:55 stemmen, 20:00 uitslag).
21-05-09 - Halve finale (tot 19:55 stemmen, 20:00 uitslag).
22-05-09 - Finale ( tot 20:55 stemmen, 21:00 uitslag).
Bovenstaande data en tijdstippen zijn onder voorbehoud.
Ahh.. mooi..
Kwart Finale... Marielin wint.
Halve Finale...Marilielin wint meer...
Hele Finale...Marielin wint alles...
Dat is, als niemand meer stemt tot die tijd... en aangezien ze nú al veruit het hoogst staat is alle moeite die richting uit verspilde credits...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef snetje het volgende:
ik lach me dood als ze de puzzel klaar hebben .. een kip in een hokje krijgen die de laatste dagen nog wat eieren voor ze gaat leggen
Er stond 'gebraden kip' en die legt geen eieren meer denk ik. En volgens de poll op de site krijgen ze er patat bijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef snetje het volgende:
ik lach me dood als ze de puzzel klaar hebben .. een kip in een hokje krijgen die de laatste dagen nog wat eieren voor ze gaat leggen
Weer een hoogtepunt ....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Er stond 'gebraden kip' en die legt geen eieren meer denk ik. En volgens de poll op de site krijgen ze er patat bij
Dat gaat ze smakenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Er stond 'gebraden kip' en die legt geen eieren meer denk ik. En volgens de poll op de site krijgen ze er patat bij
Gaat em nie worden denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Hoop dat iemand er grof geld in wilt pompen om haar naar huis te krijgen..
niets, maar in het kader van open en eerlijk vind ik het helemaal niet erg die info te delen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Toverheks het volgende:
Wat gaat een ander aan wat jij er van over houd
Nauw, dat ligt er nog aan hoe lang de strijkstok is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Meteen maar vanavond afhandelen dus lijkt me, kunnen zij naar huis, wij wat zinnings doen, Bart en Bram een uitkering aanvragen, iedereen blij
Ze moeten de kip dus niet eens zelf plukkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij wordt dus blijver van de uitslag van de polls dan van het kijken naar de stream?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
Oke, maar toch bekruipt me dan toch het gevoel van ppfftttt je snapt me wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Danny het volgende:
[..]
niets, maar in het kader van open en eerlijk vind ik het helemaal niet erg die info te delen.
he jammer ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Die kukels zijn verpest vur ut leeeve!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
Ah, ze mogen niet op eigen initiatief vegen
hoe trap je nog even het allerlaatste beetje initiatief eruit.
En dan straks weer vragen waarom ze niet uit zichzelf vegen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Meteen maar vanavond afhandelen dus lijkt me, kunnen zij naar huis, wij wat zinnings doen, Bart en Bram een uitkering aanvragen, iedereen blij
Volgens mij hebben ze liever frietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat ze uit die gang zijn. als ze nou die puzzel ff afmaken komen er misschien gewoon weer ouderwets boeiende beelden. Normale kleren, bier, wiet en feest.quote:
betere camera-angle denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom die kist eerst verplaats werd en toen weer terug gezet is?
Die kist hebben ze gebruikt voor armpje drukken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom die kist eerst verplaats werd en toen weer terug gezet is?
Waarschijnlijk vanwege het vegen .... wat achteraf weer niet mochtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
Beetje variatie op het puzzelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
Befehl ist Befehlquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
Lees nou eens wat ik schrijf... En wat denk ik voor velen geldt, alleen schrijven de meesten het niet. Ik ga mijn 20 of 50 credits niet inzetten bij iemand die bijna 1200 stemmen voor staat op mijn favoriet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat let je?
[..]
Dat lijkt me logisch. Als jouw familie of vrienden erin zitten stem je ws ook.
[..]
Ze staat 600 punten voor ofzo? Vorige exit waren er deelnemers bij die 2000 stemmen in 5 minuten kregen. Te ver voor valt enorm mee. Dat is zo ingelopen hoor.
[..]
ik zie zat mensen posten dat ze gaan stemmen. Zie ook regelmatig dat er mensen stemmen bij hebben gekregen. Soms 1, soms 5, soms 10. Geen aantallen waar de gemiddelde achterban doorgaans aan zou doen.
Na de hele dag de streams aan te hebben gehad stootte ik net keihard m'n kop. Pas toen merkte ik dat ik nog leefdequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef beequeen het volgende:
Jij wordt dus blijer van de uitslag van de polls dan van het kijken naar de stream?
Ja, wat willen ze nou, Patat of Friet, wil het nu zeker weten hoor, anders blijf ik er maar over piekerenquote:
graag een pollquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, wat willen ze nou, Patat of Friet, wil het nu zeker weten hoor, anders blijf ik er maar over piekeren
patatte met frieten met puree met aardappelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, wat willen ze nou, Patat of Friet, wil het nu zeker weten hoor, anders blijf ik er maar over piekeren
dank je wel voor de uitlegquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef K_L het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege het vegen .... wat achteraf weer niet mocht
Hey, misschien kan je er een Ferrari bekerhouder voor kopen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. De google ads van het bunkerforum sinds 1 april hebben ¤ 545,17 opgebracht. De helft daarvan gaat uiteindelijk nog naar B&B.
Er is dus ongeveer 10.000 ingestoken en het heeft FOK! ¤ 272,58 opgeleverd. ow, daar gaat nog wel 19% btw vanaf.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:23 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Hey, misschien kan je er een Ferrari bekerhouder voor kopen?
ook goed tochquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef K_L het volgende:
[..]
Hoewel ik later weer las dat het vanwege het armpjedrukken was tussen Jeroen en Pim
Ik heb niet eens zo'n probleem met die outfit, al zou het wel wat spannender kunnen, maar dat is persoonlijk. Het is dat militairisme. Dat staat nogal haaks op eigen initiatief. Bevel is bevel. Niet zelf nadenken maar uitvoeren. Dat soort devies. Ik zie niet echt hoe men dat samen wil passen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Punt is dat ze moesten overleven, maar ze inmiddels al dagen in een afschuwelijke outfit rondhobbelen en uit eigen initiatief niet eens mogen vegen...
Já, nog even een lekker feest, voldoende drank en goeie muziek, en dan doorgaan tot ze omrollen en naar hun bedje strompelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat ze uit die gang zijn. als ze nou die puzzel ff afmaken komen er misschien gewoon weer ouderwets boeiende beelden. Normale kleren, bier, wiet en feest.
Waarom zou je als je in een schuilkelder zit de hele dag depressief voor je uit moeten staren. Als je zo'n bunker aanlegt zorg je ook dat daar voldoende proviand (water, alcohol, tabak, medicijnen, voedsel etc) is om minimaal een paar maanden door te komen lijkt me
Wat je NIET neerlegt is een complete militaire uitrusting. Feesten om de ellende te vergeten. Past prima in het (originele) concept. Punt is dat ze moesten overleven, maar ze inmiddels al dagen in een afschuwelijke outfit rondhobbelen en uit eigen initiatief niet eens mogen vegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |