Ik ook niet.. Hoop dat iemand er grof geld in wilt pompen om haar naar huis te krijgen..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef K_L het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niks meer leuk aan Marielin
Meteen maar vanavond afhandelen dus lijkt me, kunnen zij naar huis, wij wat zinnings doen, Bart en Bram een uitkering aanvragen, iedereen blijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
19-05-09 20:30
De finaledagen zijn bekend!
20-05-09 - Kwart finale (tot 19:55 stemmen, 20:00 uitslag).
21-05-09 - Halve finale (tot 19:55 stemmen, 20:00 uitslag).
22-05-09 - Finale ( tot 20:55 stemmen, 21:00 uitslag).
Bovenstaande data en tijdstippen zijn onder voorbehoud.
Ahh.. mooi..
Kwart Finale... Marielin wint.
Halve Finale...Marilielin wint meer...
Hele Finale...Marielin wint alles...
Dat is, als niemand meer stemt tot die tijd... en aangezien ze nú al veruit het hoogst staat is alle moeite die richting uit verspilde credits...
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef snetje het volgende:
ik lach me dood als ze de puzzel klaar hebben .. een kip in een hokje krijgen die de laatste dagen nog wat eieren voor ze gaat leggen
Er stond 'gebraden kip' en die legt geen eieren meer denk ik. En volgens de poll op de site krijgen ze er patat bijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef snetje het volgende:
ik lach me dood als ze de puzzel klaar hebben .. een kip in een hokje krijgen die de laatste dagen nog wat eieren voor ze gaat leggen
Weer een hoogtepunt ....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Er stond 'gebraden kip' en die legt geen eieren meer denk ik. En volgens de poll op de site krijgen ze er patat bij
Dat gaat ze smakenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Er stond 'gebraden kip' en die legt geen eieren meer denk ik. En volgens de poll op de site krijgen ze er patat bij
Gaat em nie worden denk ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:10 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Hoop dat iemand er grof geld in wilt pompen om haar naar huis te krijgen..
niets, maar in het kader van open en eerlijk vind ik het helemaal niet erg die info te delen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Toverheks het volgende:
Wat gaat een ander aan wat jij er van over houd
Nauw, dat ligt er nog aan hoe lang de strijkstok is...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Meteen maar vanavond afhandelen dus lijkt me, kunnen zij naar huis, wij wat zinnings doen, Bart en Bram een uitkering aanvragen, iedereen blij
Ze moeten de kip dus niet eens zelf plukkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Jij wordt dus blijver van de uitslag van de polls dan van het kijken naar de stream?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
Oke, maar toch bekruipt me dan toch het gevoel van ppfftttt je snapt me wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:14 schreef Danny het volgende:
[..]
niets, maar in het kader van open en eerlijk vind ik het helemaal niet erg die info te delen.
he jammer ...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Die kukels zijn verpest vur ut leeeve!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
Ah, ze mogen niet op eigen initiatief vegen
hoe trap je nog even het allerlaatste beetje initiatief eruit.
En dan straks weer vragen waarom ze niet uit zichzelf vegen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Meteen maar vanavond afhandelen dus lijkt me, kunnen zij naar huis, wij wat zinnings doen, Bart en Bram een uitkering aanvragen, iedereen blij
Volgens mij hebben ze liever frietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben allang blij dat ze uit die gang zijn. als ze nou die puzzel ff afmaken komen er misschien gewoon weer ouderwets boeiende beelden. Normale kleren, bier, wiet en feest.quote:
betere camera-angle denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom die kist eerst verplaats werd en toen weer terug gezet is?
Die kist hebben ze gebruikt voor armpje drukken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom die kist eerst verplaats werd en toen weer terug gezet is?
Waarschijnlijk vanwege het vegen .... wat achteraf weer niet mochtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
Beetje variatie op het puzzelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Kanjer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |