En geen van beide geinteresseer in een persoonlijk itiem.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:56 schreef akveor het volgende:
Armpje drukken... tering elke leuke opdracht wordt bewaard voor TBO2..
Ja, vooral als de ander dan ook zn hele lichaamsgewicht er op gaat hangenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:59 schreef BobbyRond het volgende:
Volgens mij is het amper te winnen als je al een beetje voorbij het middelpunt bent...
Excuus, je hebt gelijk. De google ads van het bunkerforum sinds 1 april hebben ¤ 545,17 opgebracht. De helft daarvan gaat uiteindelijk nog naar B&B.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:43 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nou denk ik niet dat je straks een nieuwe Ferrari kan aanschaffen, maar jouw banners leveren geld op per view lijkt me?
En met 100.000+ posts (en een veelvoud aan views), dan levert het toch wel iets extra op? (Je hoeft niet uit de school te klappen over jouw business plan hoor als je wilt)
En daar ga je mank imo. Zoek 20 mensen. Ik wil geen 20 mensen zoeken.. Ik wil gewoon lekker zelf stemmen. Zit hier als eenling.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Vele kleine maken 1 grote...
Zoek 20 mensen met 50 credits à 11,25 euro en je wint het al van Danny... Ik snap niet waarom iedereen zo bang is voor Danny? De Overlevers tonen geen creativiteit, maar de streamers zie ik ook weinig creatiefs doen, denk aan onderlinge clustsers vormen... evaxsis deed dat bij de exit van Peter, zij ronselde een paar mensen om Jeroen erin te houden. Dat heeft gewerkt, dus dat kan nu weer...
En de pols naar binnen draait.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ja, vooral als de ander dan ook zn hele lichaamsgewicht er op gaat hangen
omdat het waarschijnlijk toch weer afgepakt gaat worden...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
En geen van beide geintereserd in een persoonlijk itiem.
Geweldige zakenman ben je me er ookquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. De google ads van het bunkerforum sinds 1 april hebben ¤ 545,17 opgebracht. De helft daarvan gaat uiteindelijk nog naar B&B.
Er is dus ongeveer 10.000 ingestoken en het heeft FOK! ¤ 272,58 opgeleverd. ow, daar gaat nog wel 19% btw vanaf.
En misschien omdat ze vrijdag alweer thuis zijn? Dus het niet meer zó belangrijk is?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:02 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
omdat het waarschijnlijk toch weer afgepakt gaat worden...
Als die database servers het nu eens wat beter doen zou ik misschien overwegen Foklid te worden...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. De google ads van het bunkerforum sinds 1 april hebben ¤ 545,17 opgebracht. De helft daarvan gaat uiteindelijk nog naar B&B.
Er is dus ongeveer 10.000 ingestoken en het heeft FOK! ¤ 272,58 opgeleverd. ow, daar gaat nog wel 19% btw vanaf.
What else is newquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:02 schreef akveor het volgende:
Binnen 20 posts dagduel voorbij.... hahahahahah
daar zit idd ook wat in. het is nog maar voor een paar dagen. Ik denk dat ze blij zijn als ze de bunker uitmogen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En misschien omdat ze vrijdag alweer thuis zijn? Dus het niet meer zó belangrijk is?
He heerlijk Danny, kan jij met je gezin eens lekker op vakantie ervan naar de Bahama`s.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat let je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:01 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
En daar ga je mank imo. Zoek 20 mensen. Ik wil geen 20 mensen zoeken.. Ik wil gewoon lekker zelf stemmen. Zit hier als eenling.
Dat lijkt me logisch. Als jouw familie of vrienden erin zitten stem je ws ook.quote:Gaat overigens wat mij betreft helemaal niet over Danny, vorige week een eenmalige actie en klaar. Dit gaat puur over de achterban die er veel geld in steekt.
Ze staat 600 punten voor ofzo? Vorige exit waren er deelnemers bij die 2000 stemmen in 5 minuten kregen. Te ver voor valt enorm mee. Dat is zo ingelopen hoor.quote:En buiten dat, al zou ik 20 mensen hebben met 50 stemmen, zijn er nog maar 1000. Nog niet genoeg om een vuist tegen Marielin te maken. Ze staat te ver voor, en nee, dat zijn echt niet allemaal kleine stemmers.
ik zie zat mensen posten dat ze gaan stemmen. Zie ook regelmatig dat er mensen stemmen bij hebben gekregen. Soms 1, soms 5, soms 10. Geen aantallen waar de gemiddelde achterban doorgaans aan zou doen.quote:Feit wat ik zeg is dat iets dergelijks veel minder merkbaar is als er duizenden en duizenden stemmers zijn. Dat is hier niet, en voorlopig ook niet met een TBO2.
Kortom, B&B krijgen (heel basic gezegd hoor) alleen stemmen van de achterban (in de wat grotere getallen) en velen stemmen gewoon niet. En juist van die kleine stemmers, dus streamers moeten B&B het hebben!
Gaan we dreigenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Als die database servers het nu eens wat beter doen zou ik misschien overwegen Foklid te worden...![]()
Ik vind helemaal niks meer leuk aan Marielinquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef mooiiiiii het volgende:
dat irritante lachje van marielin hangt me ook de keel uit .Mmoeaw
En het woordje puuuuuzelen ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |