Ik heb het idee dat Bobster behoorlijk wat pussy aan dit avontuur over houdtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef BobbyRond het volgende:
[..]Dotterific!
Ik zag je afgelopen nacht-berichtje nog vanmorgen! Dus ook als antwoord daarop:DOTTEL
Vele kleine maken 1 grote...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:48 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Zo simpel is het. Ik stem graag, maar hier gaat de wet van de grote getallen op. Of in deze de kleine getallen. Er zijn te weinig streamers om het enorme stemmen van de achterban tegen te gaan. Ik stem niet meer.
En juist dat laatste lijkt me niet de bedoeling van B&B.
Zolang er niet enorme aantallen streamers/stemmers zijn lijkt me dit een delicaat punt in het hele concept.
dat is waarquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Veel spannender dan kijken en luisteren naar de puzzelstukjes
Er had maar 1 Hagenaar op jou hoeven stemmen, die in dat grote huis woond met dat hek ervoor, gut hoe heet die straat nu ook alweer, ze komt ook elk jaar met haar hele familie zwaaien naar de voorbijgangersquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:45 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jammer dat Den Haag geen dorp meer is
600.000+ stemmers was best fijn geweest
Nee, initiatief tonen wordt een opdracht voor TBO2...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:49 schreef Danny het volgende:
Ah, ze mogen niet op eigen initiatief vegen
hoe trap je nog even het allerlaatste beetje initiatief eruit.
En dan straks weer vragen waarom ze niet uit zichzelf vegen
Geen tijdslimiet dusquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:44 schreef Danny het volgende:
[..]
er is geen tijdslimiet doorgegeven. tenzij ze dat later nog te horen hebben gekregen?
Ik ben helemaal niet bang voor Danny, en stem gewoon op mijn favoriet(e).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:51 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Vele kleine maken 1 grote...
Zoek 20 mensen met 50 credits à 11,25 euro en je wint het al van Danny... Ik snap niet waarom iedereen zo bang is voor Danny? De Overlevers tonen geen creativiteit, maar de streamers zie ik ook weinig creatiefs doen, denk aan onderlinge clustsers vormen... evaxsis deed dat bij de exit van Peter, zij ronselde een paar mensen om Jeroen erin te houden. Dat heeft gewerkt, dus dat kan nu weer...
Ik zeg toch ook nergens dat jij daarvan de schuld bent? Het systeem is daar, jij maakt daar gebruik van, is je goed recht. Het maakt het alleen wat minder aantrekkelijk voor de streamer om nog te stemmen op deze manier. That's all.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef Danny het volgende:
[..]
prima, maar dan moet je niet bij mij zijn maar bij B&B. Die hebben het bedacht.
[..]
Pardon? FOK! hoeft van mij geen bakken geld te verdienen hoor. Denk je dat ik voor die paar lullige euro's al tien jaar deze uren had gemaakt als ik het alleen voor het geld deed? En dat ik dan in een huisje van 165000 euro zou wonen in een van de slechtste (maar gezelligste) wijken van Zwolle? In een veel te klein huis?
Je bent behoorlijk nieuw op FOK! volgens mij. Ik heb me zes jaar de tering gewerkt in een baan van 40 uur PLUS 60 uur FOK! per week tot ik er drie jaar geleden eindelijk een salaris voor mezelf uit kon halen en nog steeds ben ik verre van 'binnen'. Denk even na voordat je blaat.
[..]
Ik verdien GEEN CENT aan de bunker. Sterker nog, als ik even vlug schat heeft The Bunker FOK! ongeveer 10.000 euro geKOST. Waarom? Omdat ik geloofde in het concept zoals het was.
Leuk dat Bart nu een beetje de verongelijkte bn'er uit komt hangen en doet alsof ik de boosdoener ben, maar het slaat he-le-maal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |