She walks in beauty, like the night ..quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Taking her place at the table, sitting, and the fools bend over.
Top entertainment, die COS. Elke dag wel een bitchfight!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Als ik het aan jou moet uitleggen ben ik volgende week nog bezig. Wie het aangaat snapt het zelf vast wel.
Lijkt wel oorlogquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoezo, honger![]()
Tot de laatste kruimel:
[ afbeelding ]
Ik kan het nergens vinden, is er wel een eindtijd?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:23 schreef K_L het volgende:
[..]
En hoeveel tijd krijgen ze daarvoor ? Heb het niet gevolgd
Idee voor TBO2, gratis streams en 7,95 betalen om in de COS te mogen postenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Top entertainment, die COS. Elke dag wel een bitchfight!roarrr
Veel spannender dan kijken en luisteren naar de puzzelstukjesquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:31 schreef Pek het volgende:
[..]
Top entertainment, die COS. Elke dag wel een bitchfight!roarrr
Eline en Marielin waren in de afgelopen dagen ook al een aantal kilo's kwijtgeraakt. Veel vet zat er toch al niet aan en kilo's per dag tikt dan behoorlijk aan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoezo, honger![]()
Tot de laatste kruimel:
[ afbeelding ]
Ik gaf dan toch ook mijn visie op wat er nu aan de hand lijkt te zijn?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk, dit heeft niks meer met overleven te maken, net zoals steeds lucifers in elkaar knutselen, en groepsgevoel, ze schijten voor mekaar in hun broek, Marilien en Jeroen durven nog wel wat maar niet veel.
Echt, Overleven zie ik ook echt anders, dit lijkt meer op zomerkamp met het buurthuis in de grote zomervakantie.
Danny blijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Idee voor TBO2, gratis streams en 7,95 betalen om in de COS te mogen posten
Al kost het me 7.95 per dag, ik ben van de party, dit is ook veel gezelliger, lekker ouwehoeren, af en toe een flinke discussie en heel veel humor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Yup en er staat een poll op TBO voor iets extra's bij die kip.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef lies1958 het volgende:
Wat kunnen ze eigenlijk krijgen voor die puzzel. Een gebraden kip toch, of zit er ook een geldprijs aanvast.?
Nou bij mij hadden die stukjes allang door het huis gevlogen zeg.
hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Eline en Marielin waren in de afgelopen dagen ook al een aantal kilo's kwijtgeraakt. Veel vet zat er toch al niet aan en kilo's per dag tikt dan behoorlijk aan.
Haha, nou als ie toch al de winnaar gaat bepalen.....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
prima, maar dan moet je niet bij mij zijn maar bij B&B. Die hebben het bedacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
Anyway... jouw actie heeft ervoor gezorgd dat ik geen enkele stem meer uitbreng, en ik ben vast de enige niet.
Pardon? FOK! hoeft van mij geen bakken geld te verdienen hoor. Denk je dat ik voor die paar lullige euro's al tien jaar deze uren had gemaakt als ik het alleen voor het geld deed? En dat ik dan in een huisje van 165000 euro zou wonen in een van de slechtste (maar gezelligste) wijken van Zwolle? In een veel te klein huis?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Daar gaat het niet om. Het is gewoon niet commercieel. The Bunker en Fok! bestaan niet om ons allen leuk te vermaken, beide bestaan ze vooral om geld te verdienen.
Ik verdien GEEN CENT aan de bunker. Sterker nog, als ik even vlug schat heeft The Bunker FOK! ongeveer 10.000 euro geKOST. Waarom? Omdat ik geloofde in het concept zoals het was.quote:Die 2 zijn een samenwerking aangegaan, en ipv dat er meer geld wordt verdiend (stemmen kost geld), zie ik het omgekeerde gebeuren... namelijk dat de lust om geld uit te geven enorm wordt afgenomen door juist iemand die er profijt van zou moeten hebben.
Ja, het is jammer dat het voor B&B zo gelopen is, ze zullen ook heus wel van te voren hebben geschat hoeveel er binnen zou komen alleen aan Credits, maar ja, ze zijn zelf zo stom geweest, en sorry dat ik het zo zeg maar om zelf hun hele format te verneuken met domme spelletjes en domme opdrachten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik gaf dan toch ook mijn visie op wat er nu aan de hand lijkt te zijn?
Daarbij zijn er drie stem rondes in het vooruit zicht gesteld. De planning is blijkbaar al rond. Bram zal gruwen bij het idee dat er nu nog iemand opgeeft. Want dat gaat EnjoyMedia direct geld kosten. Dat kwam gisteren heel erg duidelijk naar voren op de gefuckte mindfuck waar Danny niet eens meer Fok aan wilde verbinden.
Ondertussen mag Bram bang zijn of de streamers uberhaupt nog wel gaan stemmen. De meesten hebben nu al zoiets van: laten die grote stemmers (directe achterban) het maar uitzoeken.
Misschien dat het anders wordt, en dat gun ik ze, maar ik denk eerder dat mensen hun laatste credits op hun favo zetten met hier een daar nog iemand die erin geloofd and that's it voor de meeste fora leden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |