abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69200716
hier verder?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:59:49 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69200737
ja hoor puzzel de puzzel
pi_69200738
pi_69200764
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:59 schreef earthling39 het volgende:
hier verder?
Doen we .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_69200766
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

Volgens mij was er een tijdje geleden ook iemand die Peter 500 negatieve stemmen gaf, en die heeft diegene dacht ik niet weer 500 positieve stemmen gegeven itt Danny die dat wel met Jeroen heeft gedaan
Afgezien van die negatieve stemmen voor Jeroen, die Danny vervolgens ook heel netjes weer heeft rechtgetrokken, geeft hij vooral ook veel (heel veel) positieve stemmen aan Marielin. En dat mag, en dat kan. Maar de aantallen waarmee dat gapaard gaat (ook in de Jeroen kwestie), ontnemen streamers zoals ik de zin om ook nog maar 1 stem uit te brengen.

Dat ligt deels aan het systeem, en dat ligt er deels aan omdat Danny zijn stemgedrag zo duidelijk liet blijken hier op het forum. Zou je niet weten dat al die stemmen van 1 persoon afkomstig zijn, dan zou je er misschien nog in meegaan met het stemmen. Maar aangezien ik nu weet dat stemmen toch zinloos is (tenzij ik ook een dergelijk blik credtis open zou trekken, wat ik nooit zou doen)... So be it. Dan maar Marielin als winnares, omdat Danny dat wil.

Ondertussen kijk ik leuk naar het programma, en is de afloop volkomen oninteressant geworden.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:00:58 #6
18653 crew  D.
pi_69200774
quote:
hier verder?
Nee, eerste afslag links
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:01:09 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69200779
Hoe is het met de puzzel?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:01:19 #8
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69200784
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:02:15 #9
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69200808
quote:
hier verder?
Waarmee Dat ik het oh zo spannend, leuk, hilarisch, om je kapot te ergeren/lachen en wat al niet meer vind??
Hoelang zijn ze nou al aan het puzzelen, heeft iemand dat bij gehouden??
Overleven is toch ook een onderdeel van dit spel, nou je overleeft het hoor als je een hele dag een puzzel met 4 man in elkaar mag zetten, af en toe je gasmaskertje op en dat is het.
Wat is er over gebleven van het werkelijke consept The Bunker???
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_69200833
Ze mogen koken maar ze blijven gewoon doorgaan met puzzelen
pi_69200835
20.00 tijd voor het dagduel kom maar op zit er klaar voor
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:02:53 #12
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69200837
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Afgezien van die negatieve stemmen voor Jeroen, die Danny vervolgens ook heel netjes weer heeft rechtgetrokken, geeft hij vooral ook veel (heel veel) positieve stemmen aan Marielin. En dat mag, en dat kan. Maar de aantallen waarmee dat gapaard gaat (ook in de Jeroen kwestie), ontnemen streamers zoals ik de zin om ook nog maar 1 stem uit te brengen.

Dat ligt deels aan het systeem, en dat ligt er deels aan omdat Danny zijn stemgedrag zo duidelijk liet blijken hier op het forum. Zou je niet weten dat al die stemmen van 1 persoon afkomstig zijn, dan zou je er misschien nog in meegaan met het stemmen. Maar aangezien ik nu weet dat stemmen toch zinloos is (tenzij ik ook een dergelijk blik credtis open zou trekken, wat ik nooit zou doen)... So be it. Dan maar Marielin als winnares, omdat Danny dat wil.

Ondertussen kijk ik leuk naar het programma, en is de afloop volkomen oninteressant geworden.
Ondertussen al 16 dagen geleden dat ik zoiets heb voorspelt: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Op dinsdag 19 mei 2009 20:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Ondertussen al 16 dagen geleden dat ik zoiets heb voorspelt: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Dat was een slim idee inderdaad
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:04:48 #14
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69200903
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Waarmee Dat ik het oh zo spannend, leuk, hilarisch, om je kapot te ergeren/lachen en wat al niet meer vind??
Hoelang zijn ze nou al aan het puzzelen, heeft iemand dat bij gehouden??
Overleven is toch ook een onderdeel van dit spel, nou je overleeft het hoor als je een hele dag een puzzel met 4 man in elkaar mag zetten, af en toe je gasmaskertje op en dat is het.
Wat is er over gebleven van het werkelijke consept The Bunker???
Blijkbaar stuurt niemand meer ideeën in....
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:04:55 #15
254393 K_L
kayleight
pi_69200911
quote:

[..]

Datte dus
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:04:59 #16
18653 crew  D.
pi_69200912
quote:

[..]

Alle programma's waar de kijker stemt zijn manipuleerbaar.
Dat wij er nu bovenop zitten en degene die er verantwoordelijk voor is/was er openlijk voor uitkomt moet niet uitmaken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:05:18 #17
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69200919
En dit moet me ff van het hart, wie zegt dat alleen Danny credits koopt om Marilien boven aan te houden, er zijn nog meer mensen die Marilien als winnares zien en er ook geld tegenaan gooien.
Net zoals er ook mensen zijn om de andere puzzelaars naar boven te crediten, dus datte.
pi_69201024
zo te zien ben ik nog op tijd voor het dagduel ze zitten nog braafjes te puzzelen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:09:10 #19
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201034
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Blijkbaar stuurt niemand meer ideeën in....
Heb genoeg ideeen hier gepost, van laten ze dat of dat gaan doen.
Denk dat de ideeen al kant en klaar liggen voor elke dag, en JA dit is een hele domme stomme opdracht om een puzzel in elkaar te zetten met 4 man, ze zijn morgenochtend nog bezig dus denk dat iedereen vroeg de streams uit zet en eens lekker de slaap inhaald.

en oh ja, zag ook hele leuke ideeen van andere users is ook niks mee gedaan.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:09:34 #20
18653 crew  D.
pi_69201043
Ik overweeg bijna om zo'n puzzel aan te schaffen om te kijken hoelang ik er over zou doen
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:10:12 #21
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69201066
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:05 schreef Toverheks het volgende:
En dit moet me ff van het hart, wie zegt dat alleen Danny credits koopt om Marilien boven aan te houden, er zijn nog meer mensen die Marilien als winnares zien en er ook geld tegenaan gooien.
Net zoals er ook mensen zijn om de andere puzzelaars naar boven te crediten, dus datte.
ik heb deze ronde nog maar verdomd weinig credits uitgegeven idd. Sinds gisteren is ze sowieso opeens iets van 2000 credits omhoog gegaan waar ik geen kont mee te maken had.
Het is idd niet zo dat elke stem op Marielin van mij afkomstig is hoor
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:51 schreef Banjerkanjer het volgende:

Mij interesseert het geen bal idd. Het rare is alleen, dat Danny een samenwerking heeft met die makers, en ze heel bewust de nek om draait. Ik zie de logica niet, jij wel?
De nek omdraaien? ik zorgde met die jeroen actie voor misschien wel 10% van de omzet. Het was de lucratiefste week voor de bunker tot dan toe. Ik zie niet helemaal hoe ik ze door te doen wat ze hopen dat iedereen doet de nek omdraai.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69201108
quote:
En die hebben ook in hun eentje een goed scorende bunkeraar naar de bodem gestemd, en vevolgens in hun eentje diegene weer naar de top gestemd? Wat voor iedereen ook zichtbaar was, omdat diegene dat persoonlijk kwam melden?

Nope
pi_69201119
kom maar op met het dagduel
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69201169
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Danny het volgende:

[..]

ik heb deze ronde nog maar verdomd weinig credits uitgegeven idd. Sinds gisteren is ze sowieso opeens iets van 2000 credits omhoog gegaan waar ik geen kont mee te maken had.
[..]

De nek omdraaien? ik zorgde met die jeroen actie voor misschien wel 10% van de omzet. Het was de lucratiefste week voor de bunker tot dan toe. Ik zie niet helemaal hoe ik ze door te doen wat ze hopen dat iedereen doet de nek omdraai.
Anyway... jouw actie heeft ervoor gezorgd dat ik geen enkele stem meer uitbreng, en ik ben vast de enige niet.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:13:41 #25
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201185
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]

Dat bedoel ik Danny, wie zegt dat alleen jij Marilien credits geeft, er zijn zat andere die ook op haar stemmen dus dat, en wat heeft uberhaut er iemand mee te maken wie er zoveel credits aan een b.v. Jeroen geeft, ook voor hun wordt er aardig credits gekocht anders kan het niet zo wezen dat b.v. jeroen dan weer op 4 en dan weer op 2 staat.
Dat geleuter over credits kopen, er zijn zat streamers die niet op FOK zitten maar elders en ook credits voor hun favo kopen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:14:55 #26
254393 K_L
kayleight
pi_69201223
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:13 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Anyway... jouw actie heeft ervoor gezorgd dat ik geen enkele stem meer uitbreng, en ik ben vast de enige niet.
Nope .. ikke ook niet .. tis water naar de zee dragen zo
pi_69201231
quote:

[..]

Hey kanjer, hij heeft het toch netjes ongedaan gemaakt door Jeroen weer terug omhoog te stemmen get a life
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 20:15:32 #28
135305 beequeen
Lost.
pi_69201248
Tekenend.

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:18:29 #29
254393 K_L
kayleight
pi_69201340
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef D. het volgende:
Ik overweeg bijna om zo'n puzzel aan te schaffen om te kijken hoelang ik er over zou doen
Schiet idd niet erg op hè
Wanneer moet ie eigenlijk klaar zijn?
pi_69201352
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
Tekenend.

[ afbeelding ]
Silence! The princess is eating.
pi_69201373
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef earthling39 het volgende:

[..]

Hey kanjer, hij heeft het toch netjes ongedaan gemaakt door Jeroen weer terug omhoog te stemmen get a life
ik dacht dat je het tegen mij had,volgende keer de naam volledig typen,oke?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:19:18 #32
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69201375
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Heb genoeg ideeen hier gepost, van laten ze dat of dat gaan doen.
Denk dat de ideeen al kant en klaar liggen voor elke dag, en JA dit is een hele domme stomme opdracht om een puzzel in elkaar te zetten met 4 man, ze zijn morgenochtend nog bezig dus denk dat iedereen vroeg de streams uit zet en eens lekker de slaap inhaald.

en oh ja, zag ook hele leuke ideeen van andere users is ook niks mee gedaan.
Het is duidelijk bedoelt om ze rust te gunnen. Aan te sterken en meer... Ze moeten natuurlijk wel weer goed afgeleverd worden.
Het is ook de makke van hoe deze RLS is verlopen. Het initiatief is uit de groep gehaald. Niemand durft zich te uiten. De enige die in feite weggetreiterd is was Peter. Nu schijnbaar Eline het fysiek niet goed trekt is er niets meer overgebleven. Misschien kunnen we nog voorzichtig hopen op een clash tussen Jeroen en Marielin. Groepsgevoel is OK maar dit is ronduit zwak als je alles maar van elkaar pikt. Ik moet er niet aan denken dat ik me niet meer uit zou durven spreken tegen iemand die ik niet moet.
Op dinsdag 19 mei 2009 20:15 schreef earthling39 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het is gewoon niet commercieel. The Bunker en Fok! bestaan niet om ons allen leuk te vermaken, beide bestaan ze vooral om geld te verdienen. Die 2 zijn een samenwerking aangegaan, en ipv dat er meer geld wordt verdiend (stemmen kost geld), zie ik het omgekeerde gebeuren... namelijk dat de lust om geld uit te geven enorm wordt afgenomen door juist iemand die er profijt van zou moeten hebben.

Schijten in je eigen voerbak, moet je nooit doen.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:20:14 #34
184769 crew  Deisyy
pi_69201425
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef K_L het volgende:

[..]

Schiet idd niet erg op hè
Wanneer moet ie eigenlijk klaar zijn?
850 stukjes
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:20:40 #35
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69201444
quote:

[..]

Zie je.

Je probeert gewoon te chanteren.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_69201470
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Het is gewoon niet commercieel. The Bunker en Fok! bestaan niet om ons allen leuk te vermaken, beide bestaan ze vooral om geld te verdienen. Die 2 zijn een samenwerking aangegaan, en ipv dat er meer geld wordt verdiend (stemmen kost geld), zie ik het omgekeerde gebeuren... namelijk dat de lust om geld uit te geven enorm wordt afgenomen door juist iemand die er profijt van zou moeten hebben.

Schijten in je eigen voerbak, moet je nooit doen.
De relatie tussen Fok en TBO is dan ook niet commercieel. Daar zit misschien wel de grootste fout.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:21:27 #37
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201474
En dan nog wat, als ik b.v. Eline als favo heb, en ik zie dat ze steeds op 2 staat, ook op de dag/avond van een exit (zoals verleden week), en ze blijft steeds op 2 en merk dat Jeroen, Pim en Marilien steeds wisselen van plaats.
Ik heb b.v. 100 credits dan zal ik gek wezen om die als nog in te zetten voor Eline, dan hou ik ze lekker vast voor de volgende ronde en zo denken nog veel meer mensen met mij, zal er echt niet gek van staan te kijken dat er een andere winnaar uit de Bunker rolt, omdat als je merkt, die mag blijven dan komt er met de finale zoveel credits bij dat de laatste bij wijze inenen bovenaan staat.
Want wie wat bewaard, die heeft wat luid het spreekwoord.
pi_69201526
quote:
al koopt danny of wie dan ook voor 1000 euro credits, moet hij/zij weten tis maar wat je er voor over hebt.
ik stem iig niet meer, want als je je laat meeslepen kan het aardig oplopen, en dan alsnog het gevoel hebben dat het geen nut heeft.

nee ik kijk ivv gewoon zonder stemmen dat geeft me net zoveel plezier/ergenis
pi_69201527
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef Kanjer het volgende:

[..]

ik dacht dat je het tegen mij had,volgende keer de naam volledig typen,oke?
ok
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 20:23:37 #40
135305 beequeen
Lost.
pi_69201579
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:18 schreef FuTilE het volgende:

Silence! The princess is eating.
Taking her place at the table, sitting, and the fools bend over.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:23:52 #41
254393 K_L
kayleight
pi_69201586
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

850 stukjes
En hoeveel tijd krijgen ze daarvoor ? Heb het niet gevolgd
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:24:23 #42
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69201601
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:20 schreef Rica het volgende:

[..]

Zie je.

Je probeert gewoon te chanteren.
chanteren?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:24:44 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_69201614
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:21 schreef Toverheks het volgende:
En dan nog wat, als ik b.v. Eline als favo heb, en ik zie dat ze steeds op 2 staat, ook op de dag/avond van een exit (zoals verleden week), en ze blijft steeds op 2 en merk dat Jeroen, Pim en Marilien steeds wisselen van plaats.
Ik heb b.v. 100 credits dan zal ik gek wezen om die als nog in te zetten voor Eline, dan hou ik ze lekker vast voor de volgende ronde en zo denken nog veel meer mensen met mij, zal er echt niet gek van staan te kijken dat er een andere winnaar uit de Bunker rolt, omdat als je merkt, die mag blijven dan komt er met de finale zoveel credits bij dat de laatste bij wijze inenen bovenaan staat.
Want wie wat bewaard, die heeft wat luid het spreekwoord.
En er is ook nog zoiets als een eindsprint
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:24:53 #44
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201618
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:19 schreef akveor het volgende:

[..]

Het is duidelijk bedoelt om ze rust te gunnen. Aan te sterken en meer... Ze moeten natuurlijk wel weer goed afgeleverd worden.
Het is ook de makke van hoe deze RLS is verlopen. Het initiatief is uit de groep gehaald. Niemand durft zich te uiten. De enige die in feite weggetreiterd is was Peter. Nu schijnbaar Eline het fysiek niet goed trekt is er niets meer overgebleven. Misschien kunnen we nog voorzichtig hopen op een clash tussen Jeroen en Marielin. Groepsgevoel is OK maar dit is ronduit zwak als je alles maar van elkaar pikt. Ik moet er niet aan denken dat ik me niet meer uit zou durven spreken tegen iemand die ik niet moet.
Maar wees eerlijk, dit heeft niks meer met overleven te maken, net zoals steeds lucifers in elkaar knutselen, en groepsgevoel, ze schijten voor mekaar in hun broek, Marilien en Jeroen durven nog wel wat maar niet veel.
Echt, Overleven zie ik ook echt anders, dit lijkt meer op zomerkamp met het buurthuis in de grote zomervakantie.
pi_69201641
Moesten er niet 3 personen aan de puzzel zitten?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:25:32 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69201647
Eline: hah hah haaaah!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69201658
het zou mij niet verbazen als eline wint
al die tijd op 2.
en dan hoppa ,
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:26:28 #48
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201682
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En er is ook nog zoiets als een eindsprint
Dat bedoel ik, stel dat ik al voor 300 euro aan credits heb gekocht, en jij voor 300 en de ander voor 100 en ga zo maar door, en we hebben allemaal de zelfde favo die b.v. onderaan steeds bungelt, die kan dan als een speer op de 1e plaas terecht komen.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:26:33 #49
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69201683
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef snetje het volgende:

[..]

chanteren?
Als ik het aan jou moet uitleggen ben ik volgende week nog bezig. Wie het aangaat snapt het zelf vast wel.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:27:36 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69201726
Redactie: Wanneer beginnt het dagduel?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')