Door te laten merken dat hij er voor gaat zorgen dat Marielin gaat winnen, benadeelt hij het programma.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat niet zou mogen. Maar tot nu toe ben je de enige die dat ook doetEn dat is prima, is jouw keuze, en de mogelijkheid is daar immers. Het ontneemt mij wél de zin om ook maar 1 stem te spenderen ten gunste of ten ongunste van 1 van de bunkeraars. Vandaar dat ik opperde, dat ik denk dat voor een volgende bunker, het reëel zou zijn als er een max zou worden gesteld aan het aantal credits dat per dag door 1 persoon gegeven kan worden aan stemmen. Mgoed, als die max op 5000 wordt gesteld (bijvoorbeeld) dan blijft de kwestie gewoon zoals die nu is, en bepaal jij de winnaar.
Wie dat gaat worden, is inmiddels duidelijk.
Dan nog liever fappen, zou het echt niet kunnen op zo'n ding, zou alleen maar mezelf uitlachen dan volgens mij...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef earthling39 het volgende:
[..]
http://www.lovechess.nl/artoflove/archives/realdoll/index.php
Kun je vergeten. Vanmiddag dacht Jeroen iets te horen op de trap en pakte direct heel trouw zijn gasmaskertje en helmpje.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef snetje het volgende:
nog lachwekkender is dat die 4 ukkels het nog doen ook! ik had al geroepen met kom nu maar met het echte werk...
Ja, zonder mij wil niemand meer stemmenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Door te laten merken dat hij er voor gaat zorgen dat Marielin gaat winnen, benadeelt hij het programma.
Had hij het in stilte gedaan, wist niemand ervan, en had het programma ws meer credits verkocht.
Niet dat het invloed heeft gehad op mijn aangekochte credits, er zit daar niemand in waar ik mijn geld aan wil spenderen.
De zoveelste Star Wars ref vandaag:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg het stikbenauwd van het ademen door die gasmaskertjes.![]()
Zou dat ook komen omdat ze anders bang zijn voor een sanctie, waarbij er geld uit de pot gaat?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je vergeten. Vanmiddag dacht Jeroen iets te horen op de trap en pakte direct heel trouw zijn gasmaskertje en helmpje.
Thanks Bart, voor deze makke schaapjes.
Ach, van Amber moet je gewoon wat werk maken, want het is een leuke meid. En ik bel nooit naar Domino's, dat vindt mijn vriendin te duurquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Haha, die heb ik toevallig recent nog een berichtje gestuurd, ik ga sowieso naar de volgende exit (wanneer is die eigenlijk?) en zij gaat misschien mee.
En Amber is een hele leuke meid, maar last time I checked heeft zij daar ook nog een zegje in... Het leven is niet bellen-ketsen, dat weet jij ook wel (of kan je tegenwoordig ook vrouwen bij de Domino's bestellen?)
Je had je als rookmachine kunnen verhuren voor in de Bunkert.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef Disana het volgende:
Vanmorgen kwam de stoom uit mijn oren omdat ik alweer geen internet had, vanavond vraag ik me af of ik niets beters te doen heb.
ik vind het net of er iemand aan de beademing ligtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
Als je naar de geluiden aan het luisteren bent, zonder de beelden, dan is het net of iemand aan het snorkelen is. Ik wordt er slaperig van, van dat geluid
Shit, je was me voorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:36 schreef FuTilE het volgende:
"Luke... I have found.... that little missing piece... for the bottom right corner"
*pfssssshhhh*
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:40 schreef blomst het volgende:
[..]
Zou dat ook komen omdat ze anders bang zijn voor een sanctie, waarbij er geld uit de pot gaat?
Vlak de achterban van Pim niet uit... het is niet voor niets dat die geen enkel gevaar heeft gelopen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat niet zou mogen. Maar tot nu toe ben je de enige die dat ook doetEn dat is prima, is jouw keuze, en de mogelijkheid is daar immers. Het ontneemt mij wél de zin om ook maar 1 stem te spenderen ten gunste of ten ongunste van 1 van de bunkeraars. Vandaar dat ik opperde, dat ik denk dat voor een volgende bunker, het reëel zou zijn als er een max zou worden gesteld aan het aantal credits dat per dag door 1 persoon gegeven kan worden aan stemmen. Mgoed, als die max op 5000 wordt gesteld (bijvoorbeeld) dan blijft de kwestie gewoon zoals die nu is, en bepaal jij de winnaar.
LOLquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Je had je als rookmachine kunnen verhuren voor in de Bunkert.
Als ze zelf niet drinken dan moeten ze gedwongen worden he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:42 schreef blomst het volgende:
Moeten ze ook al in opdracht een halve liter water drinken????
Nou boeien. Koop je toch geen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het ontneemt mij wél de zin om ook maar 1 stem te spenderen ten gunste of ten ongunste van 1 van de bunkeraars.
Nee, daarvoor moet je bij Domina's zijn mits je daarvan houdtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:37 schreef BobbyRond het volgende:
(of kan je tegenwoordig ook vrouwen bij de Domino's bestellen?)
Er zit geen enkel initiatief in deze groep... dus ja...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:42 schreef blomst het volgende:
Moeten ze ook al in opdracht een halve liter water drinken????
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |