abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69200716
hier verder?
  dinsdag 19 mei 2009 @ 19:59:49 #2
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69200737
ja hoor puzzel de puzzel
pi_69200738
pi_69200764
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:59 schreef earthling39 het volgende:
hier verder?
Doen we .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_69200766
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef Anderkeertje het volgende:

[..]

Volgens mij was er een tijdje geleden ook iemand die Peter 500 negatieve stemmen gaf, en die heeft diegene dacht ik niet weer 500 positieve stemmen gegeven itt Danny die dat wel met Jeroen heeft gedaan
Afgezien van die negatieve stemmen voor Jeroen, die Danny vervolgens ook heel netjes weer heeft rechtgetrokken, geeft hij vooral ook veel (heel veel) positieve stemmen aan Marielin. En dat mag, en dat kan. Maar de aantallen waarmee dat gapaard gaat (ook in de Jeroen kwestie), ontnemen streamers zoals ik de zin om ook nog maar 1 stem uit te brengen.

Dat ligt deels aan het systeem, en dat ligt er deels aan omdat Danny zijn stemgedrag zo duidelijk liet blijken hier op het forum. Zou je niet weten dat al die stemmen van 1 persoon afkomstig zijn, dan zou je er misschien nog in meegaan met het stemmen. Maar aangezien ik nu weet dat stemmen toch zinloos is (tenzij ik ook een dergelijk blik credtis open zou trekken, wat ik nooit zou doen)... So be it. Dan maar Marielin als winnares, omdat Danny dat wil.

Ondertussen kijk ik leuk naar het programma, en is de afloop volkomen oninteressant geworden.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:00:58 #6
18653 crew  D.
pi_69200774
quote:
hier verder?
Nee, eerste afslag links
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:01:09 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69200779
Hoe is het met de puzzel?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:01:19 #8
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69200784
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:02:15 #9
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69200808
quote:
hier verder?
Waarmee Dat ik het oh zo spannend, leuk, hilarisch, om je kapot te ergeren/lachen en wat al niet meer vind??
Hoelang zijn ze nou al aan het puzzelen, heeft iemand dat bij gehouden??
Overleven is toch ook een onderdeel van dit spel, nou je overleeft het hoor als je een hele dag een puzzel met 4 man in elkaar mag zetten, af en toe je gasmaskertje op en dat is het.
Wat is er over gebleven van het werkelijke consept The Bunker???
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_69200833
Ze mogen koken maar ze blijven gewoon doorgaan met puzzelen
pi_69200835
20.00 tijd voor het dagduel kom maar op zit er klaar voor
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:02:53 #12
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69200837
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:00 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Afgezien van die negatieve stemmen voor Jeroen, die Danny vervolgens ook heel netjes weer heeft rechtgetrokken, geeft hij vooral ook veel (heel veel) positieve stemmen aan Marielin. En dat mag, en dat kan. Maar de aantallen waarmee dat gapaard gaat (ook in de Jeroen kwestie), ontnemen streamers zoals ik de zin om ook nog maar 1 stem uit te brengen.

Dat ligt deels aan het systeem, en dat ligt er deels aan omdat Danny zijn stemgedrag zo duidelijk liet blijken hier op het forum. Zou je niet weten dat al die stemmen van 1 persoon afkomstig zijn, dan zou je er misschien nog in meegaan met het stemmen. Maar aangezien ik nu weet dat stemmen toch zinloos is (tenzij ik ook een dergelijk blik credtis open zou trekken, wat ik nooit zou doen)... So be it. Dan maar Marielin als winnares, omdat Danny dat wil.

Ondertussen kijk ik leuk naar het programma, en is de afloop volkomen oninteressant geworden.
Ondertussen al 16 dagen geleden dat ik zoiets heb voorspelt: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Op dinsdag 19 mei 2009 20:02 schreef akveor het volgende:

[..]

Ondertussen al 16 dagen geleden dat ik zoiets heb voorspelt: Bewoners stemmen laten verdienen. Super Idee?
Dat was een slim idee inderdaad
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:04:48 #14
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69200903
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:02 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Waarmee Dat ik het oh zo spannend, leuk, hilarisch, om je kapot te ergeren/lachen en wat al niet meer vind??
Hoelang zijn ze nou al aan het puzzelen, heeft iemand dat bij gehouden??
Overleven is toch ook een onderdeel van dit spel, nou je overleeft het hoor als je een hele dag een puzzel met 4 man in elkaar mag zetten, af en toe je gasmaskertje op en dat is het.
Wat is er over gebleven van het werkelijke consept The Bunker???
Blijkbaar stuurt niemand meer ideeën in....
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:04:55 #15
254393 K_L
kayleight
pi_69200911
quote:

[..]

Datte dus
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:04:59 #16
18653 crew  D.
pi_69200912
quote:

[..]

Alle programma's waar de kijker stemt zijn manipuleerbaar.
Dat wij er nu bovenop zitten en degene die er verantwoordelijk voor is/was er openlijk voor uitkomt moet niet uitmaken.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:05:18 #17
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69200919
En dit moet me ff van het hart, wie zegt dat alleen Danny credits koopt om Marilien boven aan te houden, er zijn nog meer mensen die Marilien als winnares zien en er ook geld tegenaan gooien.
Net zoals er ook mensen zijn om de andere puzzelaars naar boven te crediten, dus datte.
pi_69201024
zo te zien ben ik nog op tijd voor het dagduel ze zitten nog braafjes te puzzelen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:09:10 #19
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201034
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Blijkbaar stuurt niemand meer ideeën in....
Heb genoeg ideeen hier gepost, van laten ze dat of dat gaan doen.
Denk dat de ideeen al kant en klaar liggen voor elke dag, en JA dit is een hele domme stomme opdracht om een puzzel in elkaar te zetten met 4 man, ze zijn morgenochtend nog bezig dus denk dat iedereen vroeg de streams uit zet en eens lekker de slaap inhaald.

en oh ja, zag ook hele leuke ideeen van andere users is ook niks mee gedaan.
  Moderator dinsdag 19 mei 2009 @ 20:09:34 #20
18653 crew  D.
pi_69201043
Ik overweeg bijna om zo'n puzzel aan te schaffen om te kijken hoelang ik er over zou doen
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 20:10:12 #21
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69201066
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:05 schreef Toverheks het volgende:
En dit moet me ff van het hart, wie zegt dat alleen Danny credits koopt om Marilien boven aan te houden, er zijn nog meer mensen die Marilien als winnares zien en er ook geld tegenaan gooien.
Net zoals er ook mensen zijn om de andere puzzelaars naar boven te crediten, dus datte.
ik heb deze ronde nog maar verdomd weinig credits uitgegeven idd. Sinds gisteren is ze sowieso opeens iets van 2000 credits omhoog gegaan waar ik geen kont mee te maken had.
Het is idd niet zo dat elke stem op Marielin van mij afkomstig is hoor
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 19:51 schreef Banjerkanjer het volgende:

Mij interesseert het geen bal idd. Het rare is alleen, dat Danny een samenwerking heeft met die makers, en ze heel bewust de nek om draait. Ik zie de logica niet, jij wel?
De nek omdraaien? ik zorgde met die jeroen actie voor misschien wel 10% van de omzet. Het was de lucratiefste week voor de bunker tot dan toe. Ik zie niet helemaal hoe ik ze door te doen wat ze hopen dat iedereen doet de nek omdraai.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69201108
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:05 schreef Toverheks het volgende:
En die hebben ook in hun eentje een goed scorende bunkeraar naar de bodem gestemd, en vevolgens in hun eentje diegene weer naar de top gestemd? Wat voor iedereen ook zichtbaar was, omdat diegene dat persoonlijk kwam melden?

Nope
pi_69201119
kom maar op met het dagduel
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69201169
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Danny het volgende:

[..]

ik heb deze ronde nog maar verdomd weinig credits uitgegeven idd. Sinds gisteren is ze sowieso opeens iets van 2000 credits omhoog gegaan waar ik geen kont mee te maken had.
[..]

De nek omdraaien? ik zorgde met die jeroen actie voor misschien wel 10% van de omzet. Het was de lucratiefste week voor de bunker tot dan toe. Ik zie niet helemaal hoe ik ze door te doen wat ze hopen dat iedereen doet de nek omdraai.
Anyway... jouw actie heeft ervoor gezorgd dat ik geen enkele stem meer uitbreng, en ik ben vast de enige niet.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:13:41 #25
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69201185
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:10 schreef Danny het volgende:

[..]

[..]

Dat bedoel ik Danny, wie zegt dat alleen jij Marilien credits geeft, er zijn zat andere die ook op haar stemmen dus dat, en wat heeft uberhaut er iemand mee te maken wie er zoveel credits aan een b.v. Jeroen geeft, ook voor hun wordt er aardig credits gekocht anders kan het niet zo wezen dat b.v. jeroen dan weer op 4 en dan weer op 2 staat.
Dat geleuter over credits kopen, er zijn zat streamers die niet op FOK zitten maar elders en ook credits voor hun favo kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')