Daaaar moet een pie...sorryquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:36 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Die Eline heeft me toch grote neusgaten
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, aardappelen, maar dan als friet bereiden graag
zo gaat het bij alle rls'sen. Het vernieuwende was nou juist dat het hier volledig transparant gaat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Danny, kijk zeg ze vragen aan mij, wil jij de stemmen tellen, kan mij het schelen wie er wint ik gun het ze all4, ik lig er geen nacht wakker van.
En zo zijn er best nog meer mensen en misschien is er ook wel een Notaris hier op FOK die dat wel belangeloos wilt doen.
Nee, vind het echt geen slecht idee, en hoe meer ik er over nadenk hoe beter ik het vnd, en niet omdat ik het heb aangedragen, maar meer omdat ik denk dat er meer credits worden gekocht en dat er uiteindelijk dit toch de beste oplossing lijkt.
Hoezo niet? Diamant friet wordt van patat/patatten gemaakt.. dus logisch dat ze dat zo brengen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Patatte patat patatte patat ... Diamant![]()
Zie je wel ... zo ging het reclameliedje van Diamant vet
Niks geen frietjes
Precies, bij dezeis het bewijs geleverdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks geen frietjes
272,58 - 19% = 229,05quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Eej, dan heb je mijn monitor er zo ongeveer uit
Ik heb ook het idee dat dat veel meer stemmen uitbrengt dan een niet-transparante RLS, mits je even rekening houdt het het aantal kijkers hier en bij een andere RLS.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:40 schreef Danny het volgende:
[..]
zo gaat het bij alle rls'sen. Het vernieuwende was nou juist dat het hier volledig transparant gaat.
Als ze met dergelijke constructies komen stop ik subiet met stemmen. Ik heb in 10 jaar rls nog nooit ook maar één stem uitgebracht volgens mij. Tot the bunker. Juist omdat het zo transparant is.
heee, die wilde ik ook plaatsenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks geen frietjes
Het is altijd zo (en dus ook bij de Bunker) dat het tellen van de stemmen en de uiteindelijke winnaar die daaruit voortkomt met het toekennen van het gewonnen geldbedrag, gebeurt onder toezicht van een notaris.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Danny, kijk zeg ze vragen aan mij, wil jij de stemmen tellen, kan mij het schelen wie er wint ik gun het ze all4, ik lig er geen nacht wakker van.
En zo zijn er best nog meer mensen en misschien is er ook wel een Notaris hier op FOK die dat wel belangeloos wilt doen.
Nee, vind het echt geen slecht idee, en hoe meer ik er over nadenk hoe beter ik het vnd, en niet omdat ik het heb aangedragen, maar meer omdat ik denk dat er meer credits worden gekocht en dat er uiteindelijk dit toch de beste oplossing lijkt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo niet? Diamant friet wordt van patat/patatten gemaakt.. dus logisch dat ze dat zo brengen.
Ehm, die heb ik gewonnen hier toen met dat abo gedoequote:
Daar zat ik ook al mee in mijn hoofdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks geen frietjes
Brabantse logicaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zeg dus patat, ik kom uit het westen.
Woon nu in Brabant vraag aan de vriendin van mijn zoon, wat zeggen jullie? zegt ze friet. Dus jij besteld een frietje oorlog? nee zegt ze, een patatje oorlog en een frietje metSchiet mij maar lek.
herstel, ik krijg net te van knorretje horen dat we één keer hebben gestemd. We lagen toen letterlijk aan de geelhonger (ja, we hebben tomatenketchupsoep gegeten bij gebrek aan beter) en hebben onze laatste cent uitgegeven aan een stem op Bart tijdens BB1. The irony.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:40 schreef Danny het volgende:
[..]
zo gaat het bij alle rls'sen. Het vernieuwende was nou juist dat het hier volledig transparant gaat.
Als ze met dergelijke constructies komen stop ik subiet met stemmen. Ik heb in 10 jaar rls nog nooit ook maar één stem uitgebracht volgens mij. Tot the bunker. Juist omdat het zo transparant is.
Fijn dat lekker ook gezond kan zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:39 schreef K_L het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niks geen frietjes
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ehm, die heb ik gewonnen hier toen met dat abo gedoe
Dat was toch ongeveer zoiets?![]()
Naja, whatever, ik ben er nog steeds blij mee.
ik heb vier jaar bij BCC gewerktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef BobbyRond het volgende:
Media Markt
Leg er een tientje bij en je hebt een mooie 23" Samsung...
Franse patatjes?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Precies, bij dezeis het bewijs geleverd
Dat is uit de ouwe doosquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al mee in mijn hoofd
En met deze:
Whahaha, zo zie je maar Danny, je bent een goed mens!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Danny het volgende:
[..]
herstel, ik krijg net te van knorretje horen dat we één keer hebben gestemd. We lagen toen letterlijk aan de geelhonger (ja, we hebben tomatenketchupsoep gegeten bij gebrek aan beter) en hebben onze laatste cent uitgegeven aan een stem op Bart tijdens BB1. The irony.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met deze:
jij ging toch niet meer naar de bunker2 kijkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:40 schreef Danny het volgende:
[..]
het ging toch over de komende paar dagen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:48 schreef moha het volgende:
jij ging toch niet meer naar de bunker2 kijken
meteen reactie geplaatst. dit kan natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
En met deze:
ik ben erg trots dat ik er ben weggegaan. Wil je nog top-secret info? Mijn zwijgplicht is inmiddels verlopenquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zeg dus patat, ik kom uit het westen.
Woon nu in Brabant vraag aan de vriendin van mijn zoon, wat zeggen jullie? zegt ze friet. Dus jij besteld een frietje oorlog? nee zegt ze, een patatje oorlog en een frietje metSchiet mij maar lek.
ohw ik dacht over tb2, solly mijn fout.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:48 schreef Danny het volgende:
[..]
het ging toch over de komende paar dagen?
Komt eraan...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
Ach gossie, Pim wil een schone onderbroek als persoonlijk item.
Ze hebben allebei gelegen in de luchtruimte. Marielin heeft er hooguit een half uurtje op zitten want die werd steeds wakker gemaakt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef lies1958 het volgende:
Pim heeft overdag niet geslapen he als enige. Die is echt al de hele dag met die puzzel bezig.
geelhonger? is dat rotterdams?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:44 schreef Danny het volgende:
[..]
herstel, ik krijg net te van knorretje horen dat we één keer hebben gestemd. We lagen toen letterlijk aan de geelhonger (ja, we hebben tomatenketchupsoep gegeten bij gebrek aan beter) en hebben onze laatste cent uitgegeven aan een stem op Bart tijdens BB1. The irony.
LOLquote:
Geen goed idee vind ik.,Ik zou het een beter idee vinden om een users nummer bv te zien bij de stem die iemand geeft.Dan blijft die persoon toch anoniem en zie je toch hoeveel mensen daadwerkelijk gestemd hebben.Zoiets moet toch ook kunnen.Achter de schermen vind ik niks,zelfs op Huub heb ik maar 1 keer gestemd omdat ik het vanaf het begin al niet vertrouwde.Al die bel toestanden trap ik sowieso niet in.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik gooi het even in de groep, en misschien vind iemand dat stom maar oke neem ik voor lief.
als de teller van de credits nu eens op nul komen te staan, achter de schermen wordt dat gewoon bij gehouden hoeveel iedereen had, bij de einduitslag wordt dat er dan bij opgeteld.
Dan kan niemand zien hoe hoog die persoon staat en beginnen ze allemaal blanco.
Misschien een raar idee en ja je mag me uitlachen, maar daar denk ik nu net aan.
Gewoon blind stemmen en achter de schermen later alles optellen, idee of een idee ik denk wel mee.
Zullen we secret info PM'en? Dan kunnen we nog wat ruilenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ben erg trots dat ik er ben weggegaan. Wil je nog top-secret info? Mijn zwijgplicht is inmiddels verlopen
Toch wel beter dan de mensen die liever ranzig blijven rondlopen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef Disana het volgende:
Ach gossie, Pim wil een schone onderbroek als persoonlijk item.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |