Marielin = 2690 - 646 = 2044quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:20 schreef Trekpopje het volgende:
Lees nou eens wat ik schrijf... En wat denk ik voor velen geldt, alleen schrijven de meesten het niet. Ik ga mijn 20 of 50 credits niet inzetten bij iemand die bijna 1200 stemmen voor staat op mijn favoriet.
Says who? Er kunnen prima 20 mensen tegelijk 50 stemmen uitbrengen op dezelfde persoon.quote:Bij de laatste stemming was overigens ook duidelijk te zien dat deelnemers met sprongen vooruit gingen,en nee, dat is niet door de kleine stemmer.
Dan zullen de verschillen hooguit GROTER zijn. In plaats van 700 stemmen verschil kunnen het er dan zomaar 70.000 zijnquote:Dit is gewoon een extra aspect doordat het stemmende publiek nog relatief klein is. Daardoor is het zo merkbaar, daardoor worden kleinere stemmers tegengehouden. Is niet iets van onwil van me, maar pure constatering. Grote getallen stemmen werkt heel anders als je een miljoenenpubliek hebt.
Nu weet ik zeker dat je gek bent.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Danny het volgende:
Na de hele dag de streams aan te hebben gehad stootte ik net keihard m'n kop. Pas toen merkte ik dat ik nog leefde
Was het niet om zondagochtend om 07.00 uur..?quote:
Toverheks, het natuurlijk gewoon patat en niet andersquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
graag een poll
friet
patat
of opgebakken aardappeltjes
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je gek bent.
Ik ga bankhangen, nite all.
dus dat ze bewust onduidelijk maken hoeveel stemmen men heeft en ze dus zelf kunnen kiezen wie ze laten winnen? Lijkt me een slecht plan, sorryquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik gooi het even in de groep, en misschien vind iemand dat stom maar oke neem ik voor lief.
als de teller van de credits nu eens op nul komen te staan, achter de schermen wordt dat gewoon bij gehouden hoeveel iedereen had, bij de einduitslag wordt dat er dan bij opgeteld.
Dan kan niemand zien hoe hoog die persoon staat en beginnen ze allemaal blanco.
Misschien een raar idee en ja je mag me uitlachen, maar daar denk ik nu net aan.
Gewoon blind stemmen en achter de schermen later alles optellen, idee of een idee ik denk wel mee.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef K_L het volgende:
[..]
Hoewel ik later weer las dat het vanwege het armpjedrukken was tussen Jeroen en Pim
[..]
leuk bedacht,maar dan ga je weer te horen krijgen dat ze achter de schermen sjoemelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik gooi het even in de groep, en misschien vind iemand dat stom maar oke neem ik voor lief.
als de teller van de credits nu eens op nul komen te staan, achter de schermen wordt dat gewoon bij gehouden hoeveel iedereen had, bij de einduitslag wordt dat er dan bij opgeteld.
Misschien een raar idee en ja je mag me uitlachen, maar daar denk ik nu net aan.
Gewoon blind stemmen en achter de schermen later alles optellen, idee of een idee ik denk wel mee.
Klopt, ik denk dat dat ook de reden is, waarom de bunkeraars zo weinig eigen initiatief laten zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n probleem met die outfit, al zou het wel wat spannender kunnen, maar dat is persoonlijk. Het is dat militairisme. Dat staat nogal haaks op eigen initiatief. Bevel is bevel. Niet zelf nadenken maar uitvoeren. Dat soort devies. Ik zie niet echt hoe men dat samen wil passen.
Nee, niet weer zo'n Belgquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Krieltjes bedoel je dus? Nou, doe mij maar frietjes
Ik ga met je mee!! Dan gooi er weer 20 credits inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Weet je zeker dat het Patat is en geen Frietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Toverheks, het natuurlijk gewoon patat en niet anders![]()
En het zal ze zeker smaken na dagen op noodrantsoenen te hebben geleefd
Psies, de hel breekt los op Fok!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
leuk bedacht,maar dan ga je weer te horen krijgen dat ze achter de schermen sjoemelen
Dan laten we al die tijd gewoon een notaris bij de puntenpot aanwezig zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dus dat ze bewust onduidelijk maken hoeveel stemmen men heeft en ze dus zelf kunnen kiezen wie ze laten winnen? Lijkt me een slecht plan, sorry
[..]
Krieltjes zijn gewoon krieltjes toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dan moet er een onafhankelijk iemand bij zijn, en ik offer me wel op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
leuk bedacht,maar dan ga je weer te horen krijgen dat ze achter de schermen sjoemelen
Patatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |