quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je gek bent.
Ik ga bankhangen, nite all.
leuk bedacht,maar dan ga je weer te horen krijgen dat ze achter de schermen sjoemelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik gooi het even in de groep, en misschien vind iemand dat stom maar oke neem ik voor lief.
als de teller van de credits nu eens op nul komen te staan, achter de schermen wordt dat gewoon bij gehouden hoeveel iedereen had, bij de einduitslag wordt dat er dan bij opgeteld.
Dan kan niemand zien hoe hoog die persoon staat en beginnen ze allemaal blanco.
Misschien een raar idee en ja je mag me uitlachen, maar daar denk ik nu net aan.
Gewoon blind stemmen en achter de schermen later alles optellen, idee of een idee ik denk wel mee.
Klopt, ik denk dat dat ook de reden is, waarom de bunkeraars zo weinig eigen initiatief laten zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n probleem met die outfit, al zou het wel wat spannender kunnen, maar dat is persoonlijk. Het is dat militairisme. Dat staat nogal haaks op eigen initiatief. Bevel is bevel. Niet zelf nadenken maar uitvoeren. Dat soort devies. Ik zie niet echt hoe men dat samen wil passen.
Nee, niet weer zo'n Belgquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Krieltjes bedoel je dus? Nou, doe mij maar frietjes
Ik ga met je mee!! Dan gooi er weer 20 credits inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik gooi het even in de groep, en misschien vind iemand dat stom maar oke neem ik voor lief.
als de teller van de credits nu eens op nul komen te staan, achter de schermen wordt dat gewoon bij gehouden hoeveel iedereen had, bij de einduitslag wordt dat er dan bij opgeteld.
Misschien een raar idee en ja je mag me uitlachen, maar daar denk ik nu net aan.
Gewoon blind stemmen en achter de schermen later alles optellen, idee of een idee ik denk wel mee.
Weet je zeker dat het Patat is en geen Frietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:28 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Toverheks, het natuurlijk gewoon patat en niet anders![]()
En het zal ze zeker smaken na dagen op noodrantsoenen te hebben geleefd
Psies, de hel breekt los op Fok!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
leuk bedacht,maar dan ga je weer te horen krijgen dat ze achter de schermen sjoemelen
Dan laten we al die tijd gewoon een notaris bij de puntenpot aanwezig zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
dus dat ze bewust onduidelijk maken hoeveel stemmen men heeft en ze dus zelf kunnen kiezen wie ze laten winnen? Lijkt me een slecht plan, sorry
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je gek bent.
Ik ga bankhangen, nite all.
Krieltjes zijn gewoon krieltjes toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dan moet er een onafhankelijk iemand bij zijn, en ik offer me wel op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Kanjer het volgende:
[..]
leuk bedacht,maar dan ga je weer te horen krijgen dat ze achter de schermen sjoemelen
Patatquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
als na de kwartfinale de teller weer op nul gaat, en ook na de halve finale, dat is niet meer dan normaal dat ze dat doen. maar achter de schermen de teller lijkt me geen goed plan, dan krijg je weer dat de regie hun favo heeft laten winnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:26 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef BobbyRond het volgende:
Nieuwe tactiek, allemaal heel positief zijn over Marielin en heel negatief doen over onze favoriet, dan maakt Danny meteen een ommezwaai naar de nieuwe underdog
Zelfs het genootschap onze taal weet geen raad met deze kwestiequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het Patat is en geen Frietoh hier wordt ik een beetje melig van, kan er een poll komen
dan moet de redactie ook een ander slachtoffer vinden, en moeten ze jeroen ook op een ander afsturen. En moet iedereen wel even dezelfde persoon daarvoor kiezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef BobbyRond het volgende:
Nieuwe tactiek, allemaal heel positief zijn over Marielin en heel negatief doen over onze favoriet, dan maakt Danny meteen een ommezwaai naar de nieuwe underdog
Nog erger, een reserveduitserquote:
Die Eline heeft me toch grote neusgatenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat dat ook de reden is, waarom de bunkeraars zo weinig eigen initiatief laten zien.
Een kok moet altijd voorproevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:35 schreef Danny het volgende:
Jeroen zit stiekem te vreten?
Is tegen het oorspronkelijke format van 100% transparantie, ook al is dat niet overal gelukt of mogelijk...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, dan moet er een onafhankelijk iemand bij zijn, en ik offer me wel op.
nee ik vind het niet eens zo een slecht idee, al zeg ik het zelf, ben benieuwd wat Bart hier van vind en er wat op kan zeggen.
Dat is pech hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:32 schreef mooiiiiii het volgende:
Ging ik net voor het eerst naar een vogelnestje kijken via een raampje aldaar,zijn ze vandaag uitgevlogen ala Disneyfilm zoals vorig jaar waarschijnlijk toen 1 vogeltje uitvloog en uitgleed op een ligbed waar een plasje op lag.
dat heb ik dus allemaal gemist vandaag omdat ik als een zombie naar die saaie streams keek vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |