Nee, zolang Marielin wakker is, gaat het gesprek over Marielinquote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef Trekpopje het volgende:
Nou Bart, kom er maar in! Individuele gesprekken over de eliminatie. Laat ze maar eens los gaan! Zo valt er niets af te luisteren voor Jeroen
Denk dat dat nog wel eventjes duurt, ze moeten de overlevers laten denken dat jeroen al naar huis is, en dat kan nu nog niet denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef Trekpopje het volgende:
Nou Bart, kom er maar in! Individuele gesprekken over de eliminatie. Laat ze maar eens los gaan! Zo valt er niets af te luisteren voor Jeroen
ja kom maar op ik word gek van dat ik ik ik ik ik ik ik ikquote:Op maandag 18 mei 2009 21:54 schreef Trekpopje het volgende:
ik gun je je oogkleppen, je eigen tijd om wakker te worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onterecht conclusies trekt. Daarnaast staat Marielin het langst van iedereen op de 1e positie ?. De zwaarste opdracht had ze van Jeroen gewonnen, dat is overduidelijk. Het gaat erom dat je mentaal sterk bent. Zelf ben ik ervan overtuigd dat een positieve omgeving uitnodigt om het maximale uit je zelf haalt en een negatieve omgeving erg afbreuk doet aan je doorzettingsvermogen. Wat me verbaast is dat die gedachte nog niet eerder geuit is hier. Wellicht dat de wijsheid komt met de tijd??
"Klagen over al het geklaag. Dat is klagen voor gevorderden." (rik prikkel)
Ben jij voor een zeikwijf? jij???? onze macho???quote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het is geen show van "wie is het liefste en zeurt het minste" maar het gaat om overlévers en dan staat Marielin met stip bovenaan
Ik zie dat ook. Het is echt verbazingwekkend hoeveel mensen er op de COS af komen alleen maar om die ene overlever te bashen en te bashen. Je ziet diezelfde mensen zelden tot nooit commentaar op de streams geven. Soms word ik er gewoon een beetje naar van.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben tegen elke individuele poll... kan het wel blijven herhalen....![]()
Ik heb voornamelijk gezeur gehoord van de Marielin 'haters' waar ze het lef vandaan haalde zoveel te bestellen etc etc. Daarbij werd haar dat in de schoenen geschoven door die 007 sheit waar ze niets aan kon doen. Als er een poll was geweest was haar dat zeker niet gegund door de vele dwazen hier. Die allang niets meer snappen hoe een spel fair en square gespeeld moet worden. Als Marielin maar benadeelt wordt is het ondertussen eerlijk en terecht.
Dat ze superzware opdrachten heb ik zo goed als niemand daarvoor respect zien tonen.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, zolang Marielin wakker is, gaat het gesprek over Marielin
hoiquote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef crazygirl29 het volgende:
Avond mensen...
damn wat haalt marielin zichzelf iedere keer naar beneden zeg.
Tig keer zeggen dat zij dr uit zou gaan. Vermoeiend zeg.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef bunkerman het volgende:
[..]
heb je het nu over jezelf?...........
Continue zeuren, klagen, zichzelf omlaag halen en alles op haarzelf betrekken.... Ik.. ik.. ik...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef crazygirl29 het volgende:
Avond mensen...
Juist, dus zolang zij denken dat Jeroen boven mee zit te kijken gaat er niets komen. Dus hoop, beetje provoceren die hapquote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef bosb het volgende:
[..]
Denk dat dat nog wel eventjes duurt, ze moeten de overlevers laten denken dat jeroen al naar huis is, en dat kan nu nog niet denk ik.
pfffffffff word errug moe van jou jeroenskequote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef bunkerman het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf een aandeel in....................en daar doet ze niets mee.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik denk dat je onterecht conclusies trekt. Daarnaast staat Marielin het langst van iedereen op de 1e positie ?. De zwaarste opdracht had ze van Jeroen gewonnen, dat is overduidelijk. Het gaat erom dat je mentaal sterk bent. Zelf ben ik ervan overtuigd dat een positieve omgeving uitnodigt om het maximale uit je zelf haalt en een negatieve omgeving erg afbreuk doet aan je doorzettingsvermogen. Wat me verbaast is dat die gedachte nog niet eerder geuit is hier. Wellicht dat de wijsheid komt met de tijd??
Ze kan het alleen maar over zichzelf hebben, ikikik. Het vleesgeworden egoisme, maar dat zie je vaker bij junkies.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef crazygirl29 het volgende:
Foei Eline, wel gebladderde nagellakquote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef kenobi het volgende:
zie elintje nou met haar gevechtstenue maar wel met rooie nageltjes, hahahaha
Je bent erg aan het zuigen wist je dat.Houd het ook gezellig aub.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Madelonna het volgende:
[..]
ik gun je je oogkleppen, je eigen tijd om wakker te worden.
Bovenaan staan zegt totaal NIETS,
De redenen dat Marielin eerste staat:quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Zware dag? Ze liggen de helft van de dag met hen ogen dicht in een slaapzak te ronken.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef bosb het volgende:
Wat knap dat Eline zo weinig klaagt, ze biedt marielin nu zelfs aan dat ze eerst mag slapen, terwijl ze allebei een zware dag gehad hebben.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef kenobi het volgende:
[..]
pfffffffff word errug moe van jou jeroenske
Ja vreemd eigenlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Continue zeuren, klagen, zichzelf omlaag halen en alles op haarzelf betrekken.... Ik.. ik.. ik...
Maar Eline noemen "we" Calimero
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Madelonna het volgende:
[..]
ik gun je je oogkleppen, je eigen tijd om wakker te worden.
Bovenaan staan zegt totaal NIETS,
ach en toch zou ik dr loeihard doenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Continue zeuren, klagen, zichzelf omlaag halen en alles op haarzelf betrekken.... Ik.. ik.. ik...
ongetwijfeld. ze beginnen echter een beetje erg asociaal te hakken op de persoon de laatste tijd dus dat moet de komende tijd even in de gaten worden gehouden.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Wie zijn al die users die hier bij tijd en wijle een zo massaal komen afzeiken.
Allemaal zonder geschiedenis op Fok.
Komen die van NL oid?
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Wie zijn al die users die hier bij tijd en wijle zo massaal komen afzeiken.
Komen die van NL oid?
Pimquote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
De redenen dat Marielin eerste staat:
1 - Jij
2 - Goldenpage
3 - Danny
4 - Renate![]()
En toch blijf ik hopen dat de achterban van Pim sterk genoeg is om deze strijd te winnen..
Ben jij voor een zeikwijf? jij???? onze macho???quote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
quote]Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het is geen show van "wie is het liefste en zeurt het minste" maar het gaat om overlévers en dan staat Marielin met stip bovenaan
precies dus dattequote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf een aandeel in....................en daar doet ze niets mee.
Zelfs toen ze alle luukse had, was haar schmoel nog sjaggoo.....tis aan te leren om alles ten goede te keren.
IMO.
Kwens je alle geluk van de wereld met dr.
Kga pitten, morgen wachten er weer 20 pibertjes om 8 uur op me.
Graag. Zoals ik al aan akveor schreef, ik word er een beetje naar van. Maar eigenlijk is dat zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ongetwijfeld. ze beginnen echter een beetje erg asociaal te hakken op de persoon de laatste tijd dus dat moet de komende tijd even in de gaten worden gehouden.
Geef mij eens een tijdje adminrechtenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
[..]
ongetwijfeld. ze beginnen echter een beetje erg asociaal te hakken op de persoon de laatste tijd dus dat moet de komende tijd even in de gaten worden gehouden.
Jij mag nooit meer raden, allemaal van die huisvrouwtjes die van sly niet mogen kijken, maar stiekum toch doen en hier komen zeiken omdat ze te frustie zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Komen die van NL oid?
En dat is dan nog 1 van de vleiendste benamingen, kutwijf heeft de voorkeurquote:Op maandag 18 mei 2009 21:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
ik dacht juist dat jij een volger van de goeroe wasquote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Komen die van NL oid?
Joh, je maakt een keer een harde opmerking en je krijgt dit, zielig en zeer forumadmin onwaardigquote:
moeite met begrijpend lezen?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:55 schreef bunkerman het volgende:
[..]
Toch is dat wel gebeurd.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan had je nooit door de selectie heen mogen komen.
Ik erger me er gewoon kapot aan wat er nu allemaal gezegd wordt door sommige...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag. Zoals ik al aan akveor schreef, ik word er een beetje naar van. Maar eigenlijk is dat zacht uitgedrukt.
Dit zijn VOL'lers.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
Ik heb geen geschiedenis hier op fok. Heb in de tijd van de gouden kooi altijd jullie gevolgd hier op Fok. Maar ik vond het leuk om nou ook zo af en toe eens mee te kletsen. Gezellig toch. If thats ok.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Komen die van NL oid?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Jacquelineh het volgende:
daar komt het verhaal eindelijk jeroen
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bovenaan staan zegt alleen maar dat je achterban er geld in pompt !!
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ben jij voor een zeikwijf? jij???? onze macho???
Zoeentje als in BTTF?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef 11amb het volgende:
voor de mensen die het over jeroens auto hadden
eerst had hij inderdaad een delorean
Snap ik. Ik heb vaak tegenzin de COS tot in detail te lezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik erger me er gewoon kapot aan wat er nu allemaal gezegd wordt door sommige...
"ik dacht" - daar ging het al mis natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef moha het volgende:
[..]
ik dacht juist dat jij een volger van de goeroe was
Sommigen zijn misschien jou gevolgd.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:58 schreef Rica het volgende:
Komen die van NL oid?
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het woord soppers heb jij erin gebracht neem ik aan
en ik ben er trots op dat ik VOLLER ben.......quote:
Zoals er ook op Micha ingehakt wordt... 't is bijna ongelooflijk asociaal... geen gefundeerde meningen maar elkaar na kakelen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Klopt. en daarom zijn berichten uit de buitenwerled killing voor een RLS.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Yep..daar kun je natuurlijk veel over afspreken.
Was bij BB5 ook zo met Dido.....Eline schreef dat ze in de tv wilde kruipen als synoniem voor "ze kletsen over je".
Welkom op FOK!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals er ook op Micha ingehakt wordt... 't is bijna ongelooflijk asociaal... geen gefundeerde meningen maar elkaar na kakelen.
Ik noem niemand specifiek (jou helemaal niet) het valt alleen erg op. Nieuwe mensen zijn altijd welkom.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef crazygirl29 het volgende:
[..]
Ik heb geen geschiedenis hier op fok. Heb in de tijd van de gouden kooi altijd jullie gevolgd hier op Fok. Maar ik vond het leuk om nou ook zo af en toe eens mee te kletsen. Gezellig toch. If thats ok.
Terecht Renate! Spijt is zonde van je tijd, je moet juist trots op jezelf zijn!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Toch is dat wel gebeurd.sommige dingen zie je niet aankomen heb er m'n les uit geleerd en heb zeker geen spijt van mijn deelname
Waarom denk je dat ik zo weinig post. Moderatie is een vreemd woord hier.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef hondjes het volgende:
Ik erger me er gewoon kapot aan wat er nu allemaal gezegd wordt door sommige...
juistquote:Op maandag 18 mei 2009 22:02 schreef Flow3r het volgende:
ben niet speciaal vóor iemand, ben wel tégen iemand en dat is Jeroen![]()
maar vind dat als het echt een overlevershow moet zijn dat dan Marielin echt bovenaan staat en dat het Eline véel te gemakkelijk is gemaakt, en Pim is een niemandalletje![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mark gooi er even een bavje tussendoor. Ik snak er naar.
Deze schat zat nog in het vorige topique en heb de hele handel maar gequote.quote:
hahaha nu weet ik het zeker volg je goeroe, doe je dingquote:Op maandag 18 mei 2009 22:03 schreef Rica het volgende:
[..]
"ik dacht" - daar ging het al mis natuurlijk.
"Horen , zien en zwijgen"quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
En zo zitten ze met zijn 3en op een rij.
Het werkt twee kanten op.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Graag. Zoals ik al aan akveor schreef, ik word er een beetje naar van. Maar eigenlijk is dat zacht uitgedrukt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Terecht Renate! Spijt is zonde van je tijd, je moet juist trots op jezelf zijn!
"Alleen zij die ver durven gaan, zullen ontdekken hoe ver zij kunnen gaan." Respect!
En haar push-up vestquote:
hier geen Voller en ook geen Nl-er, maar een Chanellerquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef bunkerman het volgende:
[..]
en ik ben er trots op dat ik VOLLER ben.......![]()
ontopic:nu gaan ze de 3 bewoiners effe uithoren over onze jeroen....
Dank jequote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft zijn alle users van VOL en Nowlive van harte welkom.![]()
Zolang ze maar wel netjes hebben betaald voor de streams, want zo`n programma moet ook betaald worden.
Aan zure chagrijnen die elke dag alleen maar lopen te zeiken anders geen gebrek.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo weinig post. Moderatie is een vreemd woord hier.
Hoi!!!!!!!quote:
Ja, tis dan net of opeens Sly hier is, die beledigd ook de mensen die het niet met hem eens zijn.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh, je maakt een keer een harde opmerking en je krijgt dit, zielig en zeer forumadmin onwaardig
Ja snap ik ook niet, ik neem aan dat ze gewoon voorlopig niet meer uit de luchtruimte mogenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Moet Jeroen zich nu verstoppen als dat luik open gaat?
Dat gedeelte was me even onduidelijk..
bedenk dan wel, dat het allemaal uit de waffel van Marielin is gekomen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals er ook op Micha ingehakt wordt... 't is bijna ongelooflijk asociaal... geen gefundeerde meningen maar elkaar na kakelen.
En die heten...quote:
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werkt twee kanten op.
De pro-Marielin users hier zijn ook eh... nogal fanatiek, en dat is ook zacht uitgedrukt.
Ik kom niet van NL en niet van VOL, kom gewoon uit Amsterdam.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Peter6000 het volgende:
Wat mij betreft zijn alle users van VOL en Nowlive van harte welkom.![]()
Zolang ze maar wel netjes hebben betaald voor de streams, want zo`n programma moet ook betaald worden.
Voelde me gewoon een klein beetje aangesproken aangezien ik meteen kwam binnenvallen met een opmerking over Marielin. En omdat ik ook een newbe ben. Maar ik begrijp wat je bedoeld.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik noem niemand specifiek (jou helemaal niet) het valt alleen erg op. Nieuwe mensen zijn altijd welkom.Dit lijkt echter meer op een collectief dat ergens vandaan komt. Die indruk geeft het tenminste.
tits or gtfoquote:
Die zijn van menig veranderd...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ik kom niet van NL en niet van VOL, kom gewoon uit Amsterdam.
Da's heuuul wat andersquote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ik herinner me ook dat er nogal ingehakt werd op Renate.
en op peter en op eline en op marielin. Alleen begint het nu extreme vormen aan te nemen en wordt inmiddels ook de familie erbij betrokken. Er is een keer een grens, zeker als het erop begint te lijken dat er een blik users van een concurrerend forum hier alleen maar komt om de boel op te fokken natuurlijk. In welk geval er wel ingegrepen gaat worden en dat concurrerende forum zich moet bedenken dat wij een keer of tig groter zijn en je als je met vuur speelt je vingers wel eens kunt branden.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ik herinner me ook dat er nogal ingehakt werd op Renate.
Ik zie van beide kanten een felheid die doet denken aan DGK "hoogtijdagen".quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie vrijwel geen commentaren op streams, zeker niet van het anti-Marielin collectief.
Dit 'scenario' zat toch al in het plan?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef akveor het volgende:
Ach gossie Jeroen krijgt zeker te weinig info en moet door Bart geholpen worden.
[ afbeelding ]
Flikker toch op dat was een gekozen aktie van de streamers ... Zeik... nou ja laat maarquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Maar waarom mag Jeroen nu (af)luisteren.
Vanwaar deze zinloze actie?
knuffelen ?quote:
omdat t kan en ze dna beaus wordenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Kijk, weer zo'n voorbeeld van niet moderen maar afzeiken van een user. Ga zo door.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Gert het volgende:
Aan zure chagrijnen die elke dag alleen maar lopen te zeiken anders geen gebrek.
Om er nog iets uit proberen te halen denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:09 schreef spapaars het volgende:
Fake exit . ok.
Ja en jij krijgt zometeen een oranje V op je borst genaaidquote:Op maandag 18 mei 2009 22:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zozo.. Gaan we hier ook al afkomst noteren!
chick, dr word ook alleen maar gezeken hier, geef em eens ongelijkquote:Op maandag 18 mei 2009 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, weer zo'n voorbeeld van niet moderen maar afzeiken van een user. Ga zo door.![]()
Ze heeft een onderbeet.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Ik weet opeens wat het is met Eline. Ze praat zonder haar kaken te bewegen. Ze beweegt alleen haar lippen, let maar eens op.
**Terug knuffeltquote:
Nee je hebt de verkeerde smily. het is: Malielin SMOEL!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hoi!!!!!!!
En wat zeggen we dan???
Marielin, SMOEL!!!!!
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit 'scenario' zat toch al in het plan?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Ik weet opeens wat het is met Eline. Ze praat zonder haar kaken te bewegen. Ze beweegt alleen haar lippen, let maar eens op.
Dat weten ze zelf nog nietquote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Peter6000 het volgende:
Wat houdt fase IV eigenlijk in?
Zwaarder dan dit (qua wakker blijven) kan toch niet?
hhaha inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Keek er dan ook erg van op. Fok! staat toch voor hard. En dan ben je het een keer...ach, wilde er niet op reageren, de wijste zijn, maar toch, gaat me iets te ver. Want IK weet namelijk waar ik voor sta en als ik mij dan een hardere opmerking permiteer is het het heel zielig om deze te pareren met zo'n tegenreaktie, zwak dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:07 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, tis dan net of opeens Sly hier is, die beledigd ook de mensen die het niet met hem eens zijn.
Bedankt voor deze vriendelijke edoch iets overspannen antwoordt.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker toch op dat was een gekozen aktie van de streamers ... Zeik... nou ja laat maar
als ze maar kan pijpen, carequote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Alleen maar op Eline trouwens, Marielin is heiligquote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
chick, dr word ook alleen maar gezeken hier, geef em eens ongelijk
Dat wel, maar VOL zie ik toch wel als een soort van "maatje "waar wij ook welkom zijn als Fok! in onderhoud is of gewoon overbevolkt (quote:Op maandag 18 mei 2009 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie van beide kanten een felheid die doet denken aan DGK "hoogtijdagen".
Maar zo'n kudde newbies die alleen maar een beetje komt schelden, is vervelend ja.
Hiervoor zijn ook wel andere vragen gesteld, ik denk dat ze er niks achter gaan zoeken.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef crazygirl29 het volgende:
Zou het nou niet opvallen al die vragen over Jeroen?
Dat denk ik ook. Maar desalniettemin zat dit naar mijn weten sowieso al in de planning.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef akveor het volgende:
![]()
Blijkbaar werd er wat meer geklaag verwacht.
Was ook sarcasmequote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hakken is hakken maar goed.. Ik heb letterlijk en figuurlijk een brede rug
je mag hier toch gewoon zeggen wat je vind zolang het maar over de streams gaat en je geen mede users aan gaat vallen?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Keek er dan ook erg van op. Fok! staat toch voor hard. En dan ben je het een keer...ach, wilde er niet op reageren, de wijste zijn, maar toch, gaat me iets te ver. Want IK weet namelijk waar ik voor sta en als ik mij dan een hardere opmerking permiteer is het het heel zielig om deze te pareren met zo'n tegenreaktie, zwak dus.
Why notquote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef lies1958 het volgende:
Kijk en dit is nu niet eerlijk dat is sturen in het voordeel van jeroen. DIe kan dingen gebruiken wat de andere zeggen.
Als de drie niet over jeroen beginnen moet bart er ook niet naar vragen.
Ja, haar nogal rare (zelfgepercipieerde) cutey-modus is dat...quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
behalve door jimboquote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen maar op Eline trouwens, Marielin is heilig
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hakken is hakken maar goed.. Ik heb letterlijk en figuurlijk een brede rug
sorry hoor, maar nu moet ik even lachen.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik zo weinig post. Moderatie is een vreemd woord hier.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
behalve door jimbomarielin mag dood
en elientje
![]()
![]()
Silence! I kill you!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Danny het volgende:
Ja maar niet als jeroen nog in het spel zit. Jeroen zou dus in het voordeel kunnen komen door de antwoorden die hij te horen krijgt van de andere en dit tegen ze kunnen gebruiken.quote:
Jij altijdquote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wel, maar VOL zie ik toch wel als een soort van "maatje "waar wij ook welkom zijn als Fok! in onderhoud is of gewoon overbevolkt () raakt.
![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef Laysa het volgende:
kijkt er hier uberhaubt iemand nog naar de streams of zijn jullie liever met elkaar bezig....hihihi ik zei met elkaar bezig
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en jij krijgt zometeen een oranje V op je borst genaaid
quote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Silence! I kill you!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die3 had hij in het spel moeten stellen... en niet op deze manier... ik vind het veel te ver gaan.quote:
Zoek hulpquote:Op maandag 18 mei 2009 22:16 schreef Kinga het volgende:
Die maniertjes van Eline zijn wel rete irritant zeg, vooral dat kinderlijke gedoe. Daar kon ik bij Dido ook echt agressief van worden.
Daar schiet ie speltechnisch tot niets mee op, althans in mijn optiek. Het is alleen vermakelijk voor de streamquote:Op maandag 18 mei 2009 22:16 schreef akveor het volgende:
Toe maar allemaal informatie voor Jeroen gratis en voor niets.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat wel, maar VOL zie ik toch wel als een soort van "maatje "waar wij ook welkom zijn als Fok! in onderhoud is of gewoon overbevolkt () raakt.
![]()
Jammer dat ze de bewoners de indruk geven dat dit een "vertrouwlijk" gesprek is.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:16 schreef akveor het volgende:
Toe maar allemaal informatie voor Jeroen gratis en voor niets.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Silence! I kill you!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo ben ikquote:Op maandag 18 mei 2009 22:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedankt voor deze vriendelijke edoch iets overspannen antwoordt.
Alleen zien ze dat even over het hoofd..quote:Op maandag 18 mei 2009 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Het werkt twee kanten op.
De pro-Marielin users hier zijn ook eh... nogal fanatiek, en dat is ook zacht uitgedrukt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:19 schreef Rica het volgende:
[..]
Jammer dat ze de bewoners de indruk geven dat dit een "vertrouwlijk" gesprek is.
De isoleerkamer is nu gecomprimeerd. Bij een volgende bunker zullen deelnemers altijd op hun hoede zijn.
heb je weer gif nodig....kan je het niet met je lichaam afquote:Op maandag 18 mei 2009 22:20 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Nee dan gooi ik m'n bunkerslaapzak met Anthrax over je heen
ja vind ik ook weer erg meevallen van drquote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Marielin heeft zelfkennis en geeft toe dat ze zeurt. Toppertje hoor, mag van mij zeuren.
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Loedertje het volgende:
Je kunt van Marielin alles zeggen maar zij heeft tenminste zelfkennis, iets wat je van Eline niet kon zeggen net.
Mijn reaktie jegens vriendje van Marielin, dussss???????????quote:Op maandag 18 mei 2009 22:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je mag hier toch gewoon zeggen wat je vind zolang het maar over de streams gaat en je geen mede users aan gaat vallen?![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Marielin heeft zelfkennis en geeft toe dat ze zeurt. Toppertje hoor, mag van mij zeuren.
Ja, dat is waar, dus dan is het zeuren niet erg.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Loedertje het volgende:
Je kunt van Marielin alles zeggen maar zij heeft tenminste zelfkennis, iets wat je van Eline niet kon zeggen net.
Ik zie heul geen plaatjequote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb je weer gif nodig....kan je het niet met je lichaam af
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Goed en genuanceerd antwoord, van Marielin over Jeroen.
heb 't niet echt gehoord. zat gebiologeerd (en geïrriteerd) te kijken naar de lippen die zich afzonderlijk van haar kaken bewegen. Het is bijna alsof ze slecht is nagesynchroniseerd.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Loedertje het volgende:
Het is een spel hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef 11amb het volgende:
wat is het toch een lekker ding, jammer dat het alleen nog ademt
nee, ze noemde géén goede actie en in slaap vallen als een van de 2 mindere dingenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:23 schreef Tessio het volgende:
Marielin: Een goede actie van hem, die kan ik niet zo opnoemen.
Oh ja, in slaap vallen in de kist.
neuh.. dan kan ie beter Anthrax krijgenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
heb je weer gif nodig....kan je het niet met je lichaam af
Nee inderdaad, de angst dat je ziek wordt of spontaan omvalt getuigt van weinig zelfkennis, ze houdt het gewoon vol tot het einde, de bikkel.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Loedertje het volgende:
"Ik hoop gewoon dat ze me leuk vinden. En lief. Hihi"quote:Op maandag 18 mei 2009 22:21 schreef Loedertje het volgende:
In een spel van 4 weken laat ik mijn "vrienden" als een blok vallen voor 10.000 euro. Makkelijk zelfsquote:Op maandag 18 mei 2009 22:24 schreef Jian het volgende:
Ben je Jeroen al weer bijna kwijt ?
Ja ja... en ze lacht, was vast pijnlijk
ik ben benieuwd wat Pim te melden heeft over Jeroenquote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef Tessio het volgende:
Marie: Jeroen is recht voor zijn raap, af en toe best stiekum, uitdagen.
Ze denkt dat de streamer het irritant vindt
"Over de doden niets dan goeds"quote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef Jian het volgende:
Ze heeft van Jeroen genoten en enorm om hem moeten lachen....... ! Waar haalt ze dat nou vandaan ?
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef akveor het volgende:
Marielin baalde een beetje van het groepsgevoel van Jeroen.
Marielin denkt dat ze het buiten de Bunker best goed met Jeroen kan vinden.
Ze denkt dat de streamers hem een beetje gemeen vinden.
Ze vind hem wel een uitdager en een doordrammer.
Jeroen bedankt ze dat ze toch enorm om hem heeft gelachen en dat ze in de Bunker geen maatjes waren
Toch ziet ze er naar uit hem op te zoeken in Frankrijk.
Erg eerlijke antwoorden en goed gerelativeerd.
Ben wel benieuwd of hij überháupt wat te melden heeft.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat Pim te melden heeft over Jeroen
Niks meer dan goeds.. plus kopje coffie en cakequote:Op maandag 18 mei 2009 22:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat Pim te melden heeft over Jeroen
ach liefje tochquote:Op maandag 18 mei 2009 22:25 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
neuh.. dan kan ie beter Anthrax krijgen
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij überháupt wat te melden heeft.
In a New York minutequote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef moha het volgende:
zij heeft wel groepsgevoel hahaha wat een joke het is continu ikke ikke ikke
als ze de keus kreeg 1 pakje sigaretten of de hele groep 2 dagen geen eten kiest zij de sigaret
quote:Op maandag 18 mei 2009 22:27 schreef 11amb het volgende:
goed zo marilien vooral DAT LAATSTE EVEN ZEUREN OM PEUKJES
leuk iets, geef dr alleen tabak, geen vloei, geen aansteker, nix , gewoon een pot met tabak.quote:
Inderdaad, gewoon netjes en eerlijk zoals we al wisten hoe ze over Jeroen dacht.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Typisch om allen dat er uit te pakken. Als je goed geluisterd hebt heeft ze goede en nette antwoorden gegeven.
Ik denk dat hij nu juist los begint te komen, helaas een beetje te laat voor Pimquote:Op maandag 18 mei 2009 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij überháupt wat te melden heeft.
En dan maar grazen!quote:Op maandag 18 mei 2009 22:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
leuk iets, geef dr alleen tabak, geen vloei, geen aansteker, nix , gewoon een pot met tabak.
Ze wil de groep natuurlijk niet twee dagen zonder peuken zetten, dus logisch dat ze voor de peuken gaat in dat geval.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:26 schreef moha het volgende:
zij heeft wel groepsgevoel hahaha wat een joke het is continu ikke ikke ikke
als ze de keus kreeg 1 pakje sigaretten of de hele groep 2 dagen geen eten kiest zij de sigaret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |