Dank je dat je het met me eens bentquote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
ook al ben ik het met je eens, ik vind niet dat ze peuken moet krijgen, doe maar een ander persoonlijk item
Idd. helemaal me eens.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik vindt wel dat je gelijk hebt. Maar het is vrijwel onmogelijk anders een show te maken.
Het enige wat je dan kan doen is mensen in the bunker zetten en thats it, geen opdrachten , geen duels, helemaal niks..
En dan nog zullen mensen zeuren dat de ene persoon meer in beeld komt dan de ander, en dat daarom de 1 favoriet zal zijn bij de redactie etc.
Dus wat dat betreft denk ik dat we ook niet meer kunnen eisen dan dit.
Dan kan ik je een bezoekje aan VOL aanraden, daar zitten de diehard Pim-soppers.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:59 schreef rooie3 het volgende:
Jammer dat hier niet een echte Pimfan is en iemand die gewoon een hekel aan de twee dames heeft.
Ja, maar dat kunnen die mensen zich gewoon niet voorstellenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Grappig (of juist om te huilen) dat sommige mensen het gewoon niet kunnen geloven dat er ook aardige mensen bestaan, die geen tot zeer weining kwaads in zich hebben, niet haatdragend zijn, en graag de vrede verkiezen boven confrontatie.
Ze bestaan echt hoor!
Nu de andere overlevers nog, hoe denk je dat het voor hun is? Zouden ze er net zo gek van worden als jij? Misschien is het wel heel erg geniaal om je zo te gedragen...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef sherry777 het volgende:
hou eens op met het gezeik, marielin!!! Ik ben het een beetje zat!!!!!!
Toch maar scherpe schaar ivm erfenisquote:Op maandag 18 mei 2009 21:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met de tondeuse of gewoon met de botte schaar
Heb medelijden met der vriendquote:Op maandag 18 mei 2009 21:30 schreef green86 het volgende:
pfff echt helemaal ziek van die marielin.. hoeveel kan een mens zeiken,zeuren,en herhalen...
ja, absoluut. En dat is al veel mensen opgevallen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Jeroen af en toe word "gemaakt" door de Redactie. Hij krijgt bepaalde situaties in zijn schoot geworpen, polls worden er op af gestemd.
Misschien moet ik niet zo zeiken, want zeiken is ook maar zeiken, maar het is toch iets wat af en toe door mijn hoofd schiet.
Hoe denken jullie daarover? Word de streamer beinvloed door hoe Jeroen word neergezet?
Het woord soppers heb jij erin gebracht neem ik aanquote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan kan ik je een bezoekje aan VOL aanraden, daar zitten de diehard Pim-soppers.![]()
Fans van Marielin hebben er echter weinig te zoeken.
Nee joh dat is alleen in het donker tochquote:Op maandag 18 mei 2009 21:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jeroen zal toch wel een biertje krijgen?
Via de poll, de streamer heeft besloten.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:30 schreef snetje het volgende:
[..]
dit is gewoon via de poll gegaan .... is heel wat anders als toevallig kandidaat zijn voor de Boiling Point ...
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:33 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er is op de site gestemd op jeroen. Geen keuze van de regie geweest maar van de streamers.
jij ben zeker de vriend van marilin gelul namelij hoorde je ook niet toen ze 24 uur genot had die mariedingquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Jeroen af en toe word "gemaakt" door de Redactie. Hij krijgt bepaalde situaties in zijn schoot geworpen, polls worden er op af gestemd.
Misschien moet ik niet zo zeiken, want zeiken is ook maar zeiken, maar het is toch iets wat af en toe door mijn hoofd schiet.
Hoe denken jullie daarover? Word de streamer beinvloed door hoe Jeroen word neergezet?
Laat ik gisteren nou net 12 biertjes te hebben besteld in de Bunkershop.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef wicky. het volgende:
Ik zeg... biertje en een pakje peuken erbij voor Jeroen
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef wicky. het volgende:
Ik zeg... biertje en een pakje peuken erbij voor Jeroen
Oh ja en chips.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef Tessio het volgende:
[..]
Laat ik gisteren nou net 12 biertjes te hebben besteld in de Bunkershop.
huh.... waar was je toen ze haar 24 uur luxe had?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Nee, er worden polls geplaatst waarvan de uitkomst eigenlijk al vast staat. Over de polls wordt niet goed nagedacht. In deze fase zou er eigenlijk niet meer op individuen gestemd mogen worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef moha het volgende:
[..]
jij bent dat gezeik en gezeur zo gewend dat jij het niet meer hoort
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Toch maar scherpe schaar ivm erfenis
geniaal? Nou ze is echt geen Einstein, ze heeft het gedrag van een oververwende 14 jarige puber, maar daar zal je binnenkort wel achterkomen. Met tijd komt wijsheid,quote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Nu de andere overlevers nog, hoe denk je dat het voor hun is? Zouden ze er net zo gek van worden als jij? Misschien is het wel heel erg geniaal om je zo te gedragen...
druppel, druppel, druppel....
Zei ik ook al idd, weet het 99% zekerquote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ennnn ik heb een voorspelling...wedden dat Marielin zegt dat ze het wist
Marielin krijgt alle spelinformatie binnen via fanmail, dat las ik op het "Marielin"-forum. Wat dat betreft is het maar goed dat ze nu nauwelijks fanmail meer krijgen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef -sabine- het volgende:
Doet me denken aan Roel bij die deur.
Marielin weet dat Eline bovenaan stond in de poll.
Jawel, want dan worden de polls gewoon gestuurd enzoquote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Maar dan moet er niet gezeurt worden dat Jeroen neergezet wordt.
Heb er even een bladwijzer voor gemaakt, voor het geval datquote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ennnn ik heb een voorspelling...wedden dat Marielin zegt dat ze het wist
Mooiquote:Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef Tessio het volgende:
[..]
Laat ik gisteren nou net 12 biertjes te hebben besteld in de Bunkershop.
hahahahahahaquote:Op maandag 18 mei 2009 21:37 schreef snetje het volgende:
[..]
huh.... waar was je toen ze haar 24 uur luxe had?
op zich is het een hele leuke meid hoor.... maar zeiken doet ze maar bij jou op de bank en niet in The Bunker...
De bedoeling was dat de overlevers zelf zouden kiezen.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:36 schreef logicc123 het volgende:
[..]
ooohw. moet ook zoveel lezen om het te kunnen volgen
Maar dan moet er niet gezeurt worden dat Jeroen neergezet wordt.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Nu de andere overlevers nog, hoe denk je dat het voor hun is? Zouden ze er net zo gek van worden als jij? Misschien is het wel heel erg geniaal om je zo te gedragen...
Wat probeer je te zeggen?? Dat dit vooropgezet is?? geloof er werkelijk geen fuck van, en trouwens je hoeft het niet steeds voor marielin op te nemen, het is logisch dat jij het niet eens bent met de hier beschreven negatieve puntenquote:Op maandag 18 mei 2009 21:34 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Yep..daar kun je natuurlijk veel over afspreken.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Marielin krijgt alle spelinformatie binnen via fanmail, dat las ik op het "Marielin"-forum. Wat dat betreft is het maar goed dat ze nu nauwelijks fanmail meer krijgen.
Je weet dus wat je te doen staat: flink wat credits besteden aan minpunten voor Jeroen!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
tja, dat krijg je bij deze manier. de uitslag was natuurlijk geen verrassing en dat hadden ze bij de redactie ook al wel bedacht. Hebben ze jeroen toch weer in de favorietenrol geduwd, na 'm eerst al in bescherming te hebben genomen afgelopen vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |