Om er toch nog iets uit proberen te trekken?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef bbgirltje het volgende:
Hoop dat Bart, nog even isoleer gesprekken gaat houden, dan wordt het nog leuker
![]()
![]()
Toppie, net gemistquote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Bart heeft net tegen Jeroen gezegt dat ding nog ging gebeuren
Dit soort manipulatie ben ik helemaal voor!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Om er toch nog iets uit proberen te trekken?
Lekker spontaan ook.
ik heb ook wel eens af staan luisteren je kan het primaquote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Espabilado het volgende:
Zonder fase III had dit niet zo gekund, dankzij de scheidingswand kon dit zo, wel geinig
Maar hoort Jeroen wel wat? kan herinneren van de feestjes waar Marielin probeerde af te luisteren dat ze er amper wijs van kon maken
dan komen er vast sappige verhalen los (hoop ik)quote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat de streamer kiest voor wat het leukste effect oplevert. Ik was in dit geval voor je dinnetje gegaan, want die reageert veel feller op dingen die ze zal luistervinken.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Jeroen af en toe word "gemaakt" door de Redactie. Hij krijgt bepaalde situaties in zijn schoot geworpen, polls worden er op af gestemd.
Misschien moet ik niet zo zeiken, want zeiken is ook maar zeiken, maar het is toch iets wat af en toe door mijn hoofd schiet.
Hoe denken jullie daarover? Word de streamer beinvloed door hoe Jeroen word neergezet?
Klopt als een bus!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Persoonlijk vind ik dat Jeroen af en toe word "gemaakt" door de Redactie. Hij krijgt bepaalde situaties in zijn schoot geworpen, polls worden er op af gestemd.
Misschien moet ik niet zo zeiken, want zeiken is ook maar zeiken, maar het is toch iets wat af en toe door mijn hoofd schiet.
Hoe denken jullie daarover? Word de streamer beinvloed door hoe Jeroen word neergezet?
Met de tondeuse of gewoon met de botte schaarquote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef mooiiiiii het volgende:
Hoelang worder ze in het ongewisse gelaten,
M'n schoonmoeder is kaal gekniptmaar ik ben daardoor niet wijzer geworden
Eline liet haar friet ook gewoon staan omdat het zo zielig was voor de anderen en gebruikte haar mascara ook nooitquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Toen Marielin haar buik VOLVRAT en met haar makeupjes bezig was, was zij niet egoistisch
Ik durf te wedden dat Marielin gaat roepen dat ze al wel zoiets verwacht had.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
lol.. Er gaat echt niks gebeuren, hoor
"Oh, je bent er nog..."
"Ik vond het al zo'n raaaare eliminaaasie"
/care
Ik denk het niet,quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Marielin kennende, die komt er nog tig keer op terug.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef tonja het volgende:
Ik lach me rot als ze geen woord meer aan Jeroen vuil maken.
ook al ben ik het met je eens, ik vind niet dat ze peuken moet krijgen, doe maar een ander persoonlijk itemquote:Op maandag 18 mei 2009 21:22 schreef Toverheks het volgende:
dus als de Crew nou een paar peukjes de grot ingooien zal je mij niet meer horen
Oh sjesus dat is nu een mind fuck. Maar Jeroen zijn mind gaat ook ff downgradequote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef wicky. het volgende:Ze zijn helemaal blij dat de stekste speler "eruit" is
Ge-wel-dig dit
Sowieso schrijft de regie de show en dat is het tegenovergestelde wat ons voorgehouden was.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Goh, er was ook iemand die 24 uur lang iets in de schoot kreeg geworpen, als enige. Wie was dat ook?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Niet zo "zuur" Dannyquote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
tja, dat krijg je bij deze manier. de uitslag was natuurlijk geen verrassing en dat hadden ze bij de redactie ook al wel bedacht. Hebben ze jeroen toch weer in de favorietenrol geduwd, na 'm eerst al in bescherming te hebben genomen afgelopen vrijdag.
Denk dat de streamer gewoon zijn eigen gevoel volgt.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Ja ,maar ook dat is het spel.Iedere overlever kon weten dat er een ettertje in de groep zou kunnen zitten.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
ze krijgt morgen een uitdaging die ze zelf verzonnen heeftquote:Op maandag 18 mei 2009 21:23 schreef bbgirltje het volgende:
Geen dagduel meer voor Marielyn, hoop ik zo
Ik denk niet dat Jeroen echt door de redaktie wordt neergezet. Wel maakt de redaktie gebruik van de stylo van Jeroen waardoor e.e.a. nog wat wordt uitvergroot. Van die stylo hou je of niet, dat blijkt ook wel uit het grote aantal voor- maar ook tegenstemmers van Jeroen. Van mij mag ie, het zorgt in elk geval voor dragelijke streamsquote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
dit is gewoon via de poll gegaan .... is heel wat anders als toevallig kandidaat zijn voor de Boiling Point ...quote:Op maandag 18 mei 2009 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
tja, dat krijg je bij deze manier. de uitslag was natuurlijk geen verrassing en dat hadden ze bij de redactie ook al wel bedacht. Hebben ze jeroen toch weer in de favorietenrol geduwd, na 'm eerst al in bescherming te hebben genomen afgelopen vrijdag.
Net als jij?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:30 schreef green86 het volgende:
pfff echt helemaal ziek van die marielin.. hoeveel kan een mens zeiken,zeuren,en herhalen...
Mooie gifjes zoals gewoonlijk mazaruquote:Op maandag 18 mei 2009 21:30 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil die gezichten straks zien!!!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef wicky. het volgende:Ze zijn helemaal blij dat de stekste speler "eruit" is
Ge-wel-dig dit
Maakt niet uitquote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef tonja het volgende:
Ik lach me rot als ze geen woord meer aan Jeroen vuil maken.
Ik vindt wel dat je gelijk hebt. Maar het is vrijwel onmogelijk anders een show te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Sowieso schrijft de regie de show en dat is het tegenovergestelde wat ons voorgehouden was.
Van mij mag hij ook, aktie in die tent.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jeroen echt door de redaktie wordt neergezet. Wel maakt de redaktie gebruik van de stylo van Jeroen waardoor e.e.a. nog wat wordt uitvergroot. Van die stylo hou je of niet, dat blijkt ook wel uit het grote aantal voor- maar ook tegenstemmers van Jeroen. Van mij mag ie, het zorgt in elk geval voor dragelijke streams
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:28 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens af staan luisteren je kan het primahoren
Voor de "schrik"quote:Op maandag 18 mei 2009 21:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Jeroen zal toch wel een biertje krijgen?
vind ik ookquote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef rooie3 het volgende:
Ook al laten ze Jeroen alles doen,ik blijf het een etterbak vinden.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:30 schreef Jian het volgende:
dat blijkt ook wel uit het grote aantal voor- maar ook tegenstemmers van Jeroen.
dat hoor ze niet. ze heeft een gasmasker op...........................quote:Op maandag 18 mei 2009 21:32 schreef sherry777 het volgende:
hou eens op met het gezeik, marielin!!! Ik ben het een beetje zat!!!!!!
Er is op de site gestemd op jeroen. Geen keuze van de regie geweest maar van de streamers.quote:Op maandag 18 mei 2009 21:29 schreef logicc123 het volgende:
[..]
Ik denk het niet,
Ik denk dat de reden is dat ze Jeroen hebben gekozen omdat ze van hem het meest zeker waren dat hij niet vrijwillig alsnog zou opstappen.
Bart heeft vanmiddag ook aangegeven dat hij bij de orginele fok opdracht bang was dat de fake-afvaller alsnog weg zou gaan omdat diegene zich op het moment al helemaal ingesteld heeft om naar huis te gaan.
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Jeroen echt door de redaktie wordt neergezet. Wel maakt de redaktie gebruik van de stylo van Jeroen waardoor e.e.a. nog wat wordt uitvergroot. Van die stylo hou je of niet, dat blijkt ook wel uit het grote aantal voor- maar ook tegenstemmers van Jeroen. Van mij mag ie, het zorgt in elk geval voor dragelijke streams
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooie gifjes zoals gewoonlijk mazaru![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 21:26 schreef Micha164 het volgende:
Mooi!quote:Op maandag 18 mei 2009 21:27 schreef TheBomb het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |